• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:27

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ricmaniac schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 13:04:

Het lijkt nu net of ik ze aan het verdedigen ben en dat is niet zo hoor maar hij doet niks wat niet tegen de ToS is. Hij speelt zelf natuurlijk een rol en maakt er volop gebruik van voor de content wat zijn werk is.
Het enige is dat de guilds vrij "aggressief" zijn in het recruiten als je zonder guild rond loopt, heb je zomaar 3 of 4 invites en als je ze declined krijg je ze gewoon opnieuw van dezelfde persoon.

Dat gezegd hebbende wat ik niet vind kunnen is zijn dreigementen, "Als Blizzard dit of als Blizzard dat" met betrekking tot ook maar 1 van zijn guilds (ook al misdragen ze zich of inappropriate names). Dan verzieken we de game voor alle andere die het spelen, wij zijn de massa dus we kunnen het de rest onmogelijk maken.

Daar heb ik wel een probleem mee.

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 06-10-2026 20:48 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:42
Blij dat al die streamers met hun cults (Asmon, Xaryu) strakjes op NA zitten, hebben wij er geen last van.

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:40
Gisteren heel even wat retail gedaan, omdat ik nog wat achievements wilde halen die al jaren bijna af waren. Nu heb ik alle classic professions op 300 en sinds gisteren ook alle outland professions op 75. Vyragosa moet ik nog een keer vinden voor de rare spawns achievement van Northrend, maar dat heb ik min of meer opgegeven.
Toen nog even een level 29 ofzo druid gespeeld via de modus waarbij ze je even snel up to date brengen. Dat begon in Arathi met Thrall en na een paar quests ging het verder in Dragonflight.

Was even vergeten hoe dumbed down retail is ten opzichte van classic. Man man man, er is voor mij geen aardigheid aan. 3-4 abilities en een mob is down, click, autoloot, skinnen, travelform en naar de volgende. Zelfs welke abilities je het beste kan doen wordt voor je gehighlight, natuurlijk inclusief waar je heen moet voor je quest. Doodgaan is bijna onmogelijk, want alles is automatisch jouw level en binnen een uur ga je zeker 3x een level omhoog en wordt ook nog voorgekauwd welke talents je het beste kunt nemen.

Er zal een doelgroep voor zijn, maar daar hoor ik in ieder geval niet bij :) Op naar Forever! (Nog 28 dagen en 16 uur ongeveer...)

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:52

Vuurvoske

Nunquam cede!

Topicstarter
MeanGreen schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 07:58:
Gisteren heel even wat retail gedaan, omdat ik nog wat achievements wilde halen die al jaren bijna af waren. Nu heb ik alle classic professions op 300 en sinds gisteren ook alle outland professions op 75. Vyragosa moet ik nog een keer vinden voor de rare spawns achievement van Northrend, maar dat heb ik min of meer opgegeven.
Toen nog even een level 29 ofzo druid gespeeld via de modus waarbij ze je even snel up to date brengen. Dat begon in Arathi met Thrall en na een paar quests ging het verder in Dragonflight.

Was even vergeten hoe dumbed down retail is ten opzichte van classic. Man man man, er is voor mij geen aardigheid aan. 3-4 abilities en een mob is down, click, autoloot, skinnen, travelform en naar de volgende. Zelfs welke abilities je het beste kan doen wordt voor je gehighlight, natuurlijk inclusief waar je heen moet voor je quest. Doodgaan is bijna onmogelijk, want alles is automatisch jouw level en binnen een uur ga je zeker 3x een level omhoog en wordt ook nog voorgekauwd welke talents je het beste kunt nemen.

Er zal een doelgroep voor zijn, maar daar hoor ik in ieder geval niet bij :) Op naar Forever! (Nog 28 dagen en 16 uur ongeveer...)
Ik probeerde vandeweek retail te spelen. Het is echt wel een teleurstelling. Jarenlang mezelf voor de gek gehouden.... Ik vind het een grote domme "slotmachine". En dan erger ik me nog het meest aan alle woke en cute toevoegingen. Iedereen kan alles dragen. Roze Valentijns pakjes, kobold onesies transmogs etc etc. Ik ben blij dat Forever er is. Ik wil die oude emotie terug.

Beroeps brabander | Battle.net: Vuurvoske#2782 | GamePC: 9800X3D, 32GB DDR5, B650, 9070XT, Fedora 44

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:03
Ik ben een female Orc warrior aan het levelen en ik ben bij level 6 naar het undead start gebied verhuist. Bij een kampvuur ben ik gaan zitten en zei: "Hello undeads". Een priest, die daar ook zat, vroeg of ik nog bags nodig had voor mijn lange reis terug naar Durotar. Ik zei ja en hij maakte 4 bags voor me. Toen hij klaar was zei hij : "Undead courtesy, safe travels."

Zulke interacties maken het zo leuk om deze game te spelen :)

FUMES et CARNES

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:51

Kevinr1989

I am the danger

Retail heb ik al een tijdje links laten liggen. Vermaak me momenteel prima op de hardcore classic server (nog steeds niet kapot :P) en ben me aan het bedenken wat ik ga mainen... Ooit begonnen als Paladin en veelvuldig Warlock gespeeld maar ook erg veel als healer gespeeld. Misschien toch maar Priest, zowel healer als shadow damage :)

Zijn jullie er al over uit..?

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989 || Battlenet: NeroProvo#2576

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:57
Kevinr1989 schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 09:43:
Retail heb ik al een tijdje links laten liggen. Vermaak me momenteel prima op de hardcore classic server (nog steeds niet kapot :P) en ben me aan het bedenken wat ik ga mainen... Ooit begonnen als Paladin en veelvuldig Warlock gespeeld maar ook erg veel als healer gespeeld. Misschien toch maar Priest, zowel healer als shadow damage :)

Shaman of Druid denk ik. Ik wil graag de flex van heal en DPS. Wellicht een beetje tanken

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Edrill schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 09:57:
[...]

Shaman of Druid denk ik. Ik wil graag de flex van heal en DPS. Wellicht een beetje tanken
Hybrid classes zijn top. Vaak lever je wel wat in qua peak performance maar als je geen parser bent maakt dat allemaal niets uit.

Warlock vind ik er ook goed uitzien (y)

Tesla Model 3 LR Highland

• MeanGreen
Kevinr1989 schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 09:43:

Heb wel wat soms twijfels, maar denk dat het een troll hunter wordt. Ben wel veel te veel aan het theory craften en plannen vooraf, maar heb nu de top 5 redelijk zeker gekozen in race, class, professions en namen.
Ben van plan er 3 aan te maken bij de name reservation en dan de andere 2 bij de release.

Het voordeel daarvan is dat ze dan direct alle 5 rested xp opbouwen en ik alle ongebruikte groene gear met goede stats kan doorsturen van zowel cloth, leather, mail als plate. Als ik ze allemaal even naar 5 level kan ik ook alle tradeskills leren en de mats en patterns doorsturen, net als de groene gear met waardeloze stats om te disenchanten.

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:51

Kevinr1989

I am the danger

MeanGreen schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 10:04:
[...]

Heb wel wat soms twijfels, maar denk dat het een troll hunter wordt. Ben wel veel te veel aan het theory craften en plannen vooraf, maar heb nu de top 5 redelijk zeker gekozen in race, class, professions en namen.
Ben van plan er 3 aan te maken bij de name reservation en dan de andere 2 bij de release.

Het voordeel daarvan is dat ze dan direct alle 5 rested xp opbouwen en ik alle ongebruikte groene gear met goede stats kan doorsturen van zowel cloth, leather, mail als plate. Als ik ze allemaal even naar 5 level kan ik ook alle tradeskills leren en de mats en patterns doorsturen, net als de groene gear met waardeloze stats om te disenchanten.
Echt ook een lijstje met wat je maakt :P Ik zal sowieso een UD Priest en UD Warlock aanmaken maar daar blijft het voorlopig bij denk ik

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989 || Battlenet: NeroProvo#2576

Part 2 is up van die class highlight changes :D oh is al 3 dagen geleden sorry :P kreeg hem nu pas in reccommend.. vast al gepost hier dan

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 07-10-2026 10:11 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:12
Ricmaniac schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 10:10:
Part 2 is up van die class highlight changes :D oh is al 3 dagen geleden sorry :P kreeg hem nu pas in reccommend.. vast al gepost hier dan

[YouTube: Class Highlights - Part 2: Hunter, Mage, Paladin | World of Warcraft: Forever]
Deel 3 is er ook al

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:14
MeanGreen schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 10:04:
[...]

Weet je zeker dat je rested opbouwt als je nog niet ingelogd bent (en uitgelogd in een tavern/city)?

• MeanGreen
Deleon78 schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 10:14:
[...]

Weet je zeker dat je rested opbouwt als je nog niet ingelogd bent (en uitgelogd in een tavern/city)?
Van wat ik (zonder beta toegang) uit de beschikbare informatie heb begrepen is dat iedere startzone een standaard campfire heeft waarbij je rested XP opbouwt. De snelle opbouw natuurlijk, niet de hele trage rested XP die je overal krijgt als je offline bent.

Mocht dat uiteindelijk niet zo zijn ben je in een uurtje door die eerste quests heen en naar de volgende quest hub gelopen, daar zitten vaak al de eerste profession trainers en een inn.

Zomaar een tip: De AI van bijvoorbeeld Google is prima om theoretische vragen te stellen, in een paar vragen heb je bijvoorbeeld een lijst van alle blauwe quest rewards voor level 1-20, of een boodschappenlijstje welke mats je nodig hebt voor leatherworking 1-150, of een samenvatting van het laatste belangrijkste Forever news, etc. etc.

[ Voor 5% gewijzigd door MeanGreen op 07-10-2026 10:21 ]

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:26
Ik zou graag eens jullie 'strategie' willen horen om zo efficiënt mogelijk goud te maken. Wat zijn jullie characters die jullie gaan levelen met welke professions, en waarom? En hoe zullen jullie de AH gebruiken en waar plaats je jullie bank-alts?

• Nephalem82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Vind Forever toch wel iets meer dan alleen classic plus zoals het in de topic start staat, er verandert nogal het e.a plus het is een hele andere timeline.

Ben wel benieuwd wat ze allemaal gaan doen om de spelers ook na 60 aan boord te houden. Ik denk dat ze eens goed moeten gaan kijken bij Gw2 , hoe hun dat doen (ik speel dat nu sinds 2 jaar) , ben benieuwd of ze iets kunnen doen om de grote hoeveelheid spelers die van Retail naar GW2 zijn verhuisd weer terug kunnen krijgen, gezien GW2 toch wel de king van horizontale progressie is . Als er op 60 niks meer te doen is behalve raids en instances en pvp, dan is men er weer snel klaar mee denk ik . Er zal iets moeten zijn waardoor je verder wil dan dat (dat is wat ze willen).

[ Voor 65% gewijzigd door Nephalem82 op 07-10-2026 11:09 ]

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Let op:
We begrijpen het enthousiasme en de FOMO voor de bèta, maar vraag & aanbod op het forum is niet toegestaan. Het aanbieden van of het vragen om codes, zeker tegen betaling, is niet toegestaan.

Lopen te bedelen naar een Beta key is niet de bedoeling, dit dan ook AUB niet doen.