• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16:58
Ricmaniac schreef op woensdag 30 september 2026 @ 10:01:
[...]

Gewoon doen. begin van de run zeg je: Sorry i'm a newbie and new to tanking.

Gelijk hun verwachtingen bijgesteld :)

Probeer goed elke mob in ieder geval damage te doen van de pack die je aan valt zodat je aggro hebt.

Ze hebben hele handige settings ingame als je zoekt op "NamePlates" waarbij je aan kan zetten dat je bijvoorbeeld een rode gloed om de nameplate heen heb zodat je ziet of jij de aggro hebt. Dan kan je in de gaten houden welke mobs jou niet focussen.

De eerste dungeons zijn niet te moeilijk dus je kan er maar beter gelijk mee beginnen als je dat wilt doen ipv later :)
Even voor je ingelogd om te checken :P De optie heet Aggro Display

[Afbeelding]

Je kan daar dus ook nog healthbar color nog aanvinken dan veranderd de healthbar van de mob als jij niet meer de aggro op de enemy hebt. Dan kan je heel makkelijk zien welke mob jij moet focussen als het nodig is :)
Heb je ook zon uitleg om te beginnen met Healen? :9

• Ghoulli
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 15:22

Ghoulli

Snapt er niks van.

Kieft91 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 09:16:
[...]

Heb je ook zon uitleg om te beginnen met Healen? :9
De eerste regel werkt prima om ook als healer te zeggen! :P
Het belangrijkste waar je op moeten letten met healen in classic era is dat je snel aggro krijgt (healen geeft je aggro) en dat je veel mana gebruikt voor healing spells. Het is vaak beter om "lesser heals" te gebruiken dan "heals". Verder zijn shields en regen spells een mooie combi.

Ik zou aanraden om naar hover-over spells te kijken. Er zijn macro's die je in kan stellen zodat je niet op een player moet klikken en dan heal te kasten. Je kunt dan heal casten door jouw muis boven de player te houden in de group menu. Hierdoor ben je niet permanent rond aan het klikken maar kun je lekker hoveren!

• Deathaspire
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:54
Ghoulli schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 09:21:
[...]

Er zijn macro's die je in kan stellen zodat je niet op een player moet klikken en dan heal te kasten. Je kunt dan heal casten door jouw muis boven de player te houden in de group menu. Hierdoor ben je niet permanent rond aan het klikken maar kun je lekker hoveren!
dit zit tegenwoordig in Forever ingebouwd. in de options even zoeken naar mouse-over.

• Ghoulli

Ghoulli

Snapt er niks van.

Deathaspire schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 09:24:
[...]

dit zit tegenwoordig in Forever ingebouwd. in de options even zoeken naar mouse-over.
Nou top! Het leven van een healer wordt je zo lekker makkelijk gemaakt. Helemaal geen problemen mee _/-\o_

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:08

Kevinr1989

I am the danger

Dit gaat zo'n andere beleving worden dan Midnight... Was daar altijd shammy healer maar in de M+ wordt er verwacht dat je ook damage doet. Had daar een mooie macro, indien hostile een dmg spell, indien friend een heal. Werkte als een trein :)

Zal nu andere koek worden in Classic! Heb het oog op een priest (nog nooit gespeeld) dus dat zal combi worden van schildjes, renew en wand :P

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989 || Battlenet: NeroProvo#2576

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:57
Kevinr1989 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 09:39:
Dit gaat zo'n andere beleving worden dan Midnight... Was daar altijd shammy healer maar in de M+ wordt er verwacht dat je ook damage doet. Had daar een mooie macro, indien hostile een dmg spell, indien friend een heal. Werkte als een trein :)

Zal nu andere koek worden in Classic! Heb het oog op een priest (nog nooit gespeeld) dus dat zal combi worden van schildjes, renew en wand :P
in classic word van een healer voornamelijk verwacht dat je healt ;)

• Kieft91
[...]

Het belangrijkste waar je op moeten letten met healen in classic era is dat je snel aggro krijgt (healen geeft je aggro) en dat je veel mana gebruikt voor healing spells. Het is vaak beter om "lesser heals" te gebruiken dan "heals". Verder zijn shields en regen spells een mooie combi.

Ik zou aanraden om naar hover-over spells te kijken. Er zijn macro's die je in kan stellen zodat je niet op een player moet klikken en dan heal te kasten. Je kunt dan heal casten door jouw muis boven de player te houden in de group menu. Hierdoor ben je niet permanent rond aan het klikken maar kun je lekker hoveren!
Dat is wel een goeie. En doe je als healer ook altijd dmg tussendoor? (ben dan helemaal bang dat me mana zo op is)

Is er een "makkelijkste healer"?

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:03
Kieft91 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 10:30:
[...]

Dat is wel een goeie. En doe je als healer ook altijd dmg tussendoor? (ben dan helemaal bang dat me mana zo op is)

Als healer zou ik alleen damage doen met je wand als je je daar comfortabel bij voelt en de groep soepel loopt.

Disc priest is naar mijn ervaring de makkelijkste healer, zeker nu warriors gewoon rage krijgen met een bubble.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:39
Nickrsd schreef op woensdag 30 september 2026 @ 20:23:
Ik ben benieuwd hoe groot pullen naar bedtijd is.. het past ook wel bij mij, als vader van jonge kids..
Het is nu nog niet zo groot. Het is voornamelijk ontstaan uit vrienden die het zo goed als allemaal weer gaan spelen en allemaal een sociaal leven hebben en geen zin hebben in drie keer per week raiden en raid attendance, dkp, etc., etc. Lekker dungeons lopen en als het lukt tzt een keertje raiden. Als je wil puggen, ga je lekker puggen. Met release ligt de focus met name op het spel ontdekken.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Sjapmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:37
[...]

In mijn ervaring is goede communicatie tussen tank en healer de sleutel. soms is mana low of soms zijn er veel crit hits. Dat zijn typisch momenten waarop een tank zijn cooldowns kan inzetten voor een korte verlichting voor de healer. Als de tank dat dan ook netjes in party chat zet, dan kan de healer op tijd anticiperen zodat er ook geen mana dure crisis heals verloren gaan.

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:08

Kevinr1989

I am the danger

Sjapmeister schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 12:07:
[...]

In mijn ervaring is goede communicatie tussen tank en healer de sleutel. soms is mana low of soms zijn er veel crit hits. Dat zijn typisch momenten waarop een tank zijn cooldowns kan inzetten voor een korte verlichting voor de healer. Als de tank dat dan ook netjes in party chat zet, dan kan de healer op tijd anticiperen zodat er ook geen mana dure crisis heals verloren gaan.
Mee eens. Als je een capabele tank hebt kijkt die ook wel naar jou mana niveau. En daarbij, als je algehele class kennis hebt kun je ook inschatten wanneer je moet healen (wanneer tank CD's gebruikt e.d.) :)

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989 || Battlenet: NeroProvo#2576

Ghoulli schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 09:31:
[...]

Nou top! Het leven van een healer wordt je zo lekker makkelijk gemaakt. Helemaal geen problemen mee _/-\o_
Tanks en andere healers in leven houden is prio. De rest komt erna. Als tank geen mobs can aggro'en dan gaan de dps'ers het moeilijker hebben.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:39
Zerora schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 12:17:
[...]

Tanks en andere healers in leven houden is prio. De rest komt erna. Als tank geen mobs can aggro'en dan gaan de dps'ers het moeilijker hebben.
dat is inderdaad het belangrijkst, maar als je DPS dood gaat kan die bossfight lang duren....

Yavu Steam Profile Lanithro

• Ghoulli

Ghoulli

Snapt er niks van.

Kieft91 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 10:30:
[...]

Als ik niet hoef te healen doe ik damage. In de eerdere levels zal dit voornamelijk met een wand gaan vermoed ik zo (als Priest tenminste) aangezien je dan range damage kan doen zonder mana kosten.

Ik denk dat Priest de makkelijkste healer is. Dit komt omdat ze A)Wands kunnen gebruiken en B) Makkelijk tools hebben zonder te veel poespas

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:43
Nou ik had mij twee weken geleden ingeschreven voor de beta. Nu kreeg ik reclame mails van blizzard. Toen heb ik "unsubscribe" aangezet, maar volgens mij krijg ik daarom nu de beta code mail ook niet meer. 8)7

Heb mij dan maar weer opnieuw ingeschreven vandaag en hij schrijft mij dan automatisch in voor de reclame mails van WoW. Dus laat het voor nu maar aan staan in de hoop dat ik alsnog een key krijg.

• Kieft91
Ghoulli schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 13:10:
[...]

Als ik niet hoef te healen doe ik damage. In de eerdere levels zal dit voornamelijk met een wand gaan vermoed ik zo (als Priest tenminste) aangezien je dan range damage kan doen zonder mana kosten.

Ik denk dat Priest de makkelijkste healer is. Dit komt omdat ze A)Wands kunnen gebruiken en B) Makkelijk tools hebben zonder te veel poespas
Ja ik sowieso op eerste oog een ranged dps hoor, maar wil eventueel kunnen healen uiteindelijk.

Twijfel daarom tussen Ele shaman, Balance druid en Shadow priest :)

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:37
@Kieft91 ik heb in de beta een priest tot lvl 20 gebracht, een paladin tot lvl 14 (ben nog aan het levelen) en een druid tot lvl 10.
Priest ken ik het best en vind ik nog steeds de leukste healer. Priest is niet moeilijk qua healen en is solo best sterk. Alleen de tijd om een mob te doden kan wat langer duren dan andere classes.

Ik heb met m'n priest Hall of Thanes en Deadmines gehealed en dat ging uitstekend! Vooral omdat omdat je warrior en druid tanks kan shielden omdat ze daardoor geen rage mislopen. Dat is echt fijn healen :)

Priests kunnen als enige healer een wand gebruiken en daarmee doe ik damage in een dungeon als ik even niet hoef te healen. Wands zijn nog steeds erg sterk in Forever dus je draagt echt wat bij.
Maar je voornaamste taak is natuurlijk iedereen in leven houden :D

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik ga Dwarf Shaman omdat ik toch Alliance wil spelen. Shaman is imo de leukste healer, haha. Heb in Classic veel totem twists gedaan, en eigenlijk nul damage. Lekker Chain Heals spammen. Ben benieuwd of dat nog anders wordt in Forever.

Steam profiel :: Retro Discord

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:43
Vortigen schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 13:15:

Ik heb met m'n priest Hall of Thanes en Deadmines gehealed en dat ging uitstekend! Vooral omdat omdat je warrior en druid tanks kan shielden omdat ze daardoor geen rage mislopen. Dat is echt fijn healen :)
Dit wist ik niet. Vroeger als je ze shielden konden ze geen rage opbouwen namelijk. Dus dit is nu veranderd?

• Vortigen
Stark schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 13:27:
[...]

Dit wist ik niet. Vroeger als je ze shielden konden ze geen rage opbouwen namelijk. Dus dit is nu veranderd?
Ja dat is anders in Forever. Wanneer een warrior (en ik dacht ook druid bear tank) geraakt wordt krijgen ze geen rage. Ze krijgen alleen rage van de schade die zij zelf doen op een mob.
Crits gaan na de update van vandaag ook meer rage geven las ik. Een crit zou 75% meer rage moeten genereren. (maar hou me te goede; ik heb dit van een youtube video en niet van Blizzard zelf ;) )

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Deathaspire
Vortigen schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 13:34:
[...]

Ja dat is anders in Forever. Wanneer een warrior (en ik dacht ook druid bear tank) geraakt wordt krijgen ze geen rage. Ze krijgen alleen rage van de schade die zij zelf doen op een mob.
Crits gaan na de update van vandaag ook meer rage geven las ik. Een crit zou 75% meer rage moeten genereren. (maar hou me te goede; ik heb dit van een youtube video en niet van Blizzard zelf ;) )
Warriors en Druids krijgen zeker wel rage als ze gehit worden, en nu ook terwijl ze een shield hebben.

En crits geven niet perce "meer" rage, maar initieel was rage normalized in Forever (zoals in retail). Dit hebben ze dus terug aangepast zodat crits wel terug meer rage geven dan gewone hits.

Deze info staat in de deep dive van warriors in een Blue Post ;-)

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:19
Deathaspire schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 14:08:
[...]

Warriors en Druids krijgen zeker wel rage als ze gehit worden, en nu ook terwijl ze een shield hebben.

En crits geven niet perce "meer" rage, maar initieel was rage normalized in Forever (zoals in retail). Dit hebben ze dus terug aangepast zodat crits wel terug meer rage geven dan gewone hits.

Deze info staat in de deep dive van warriors in een Blue Post ;-)
Dat is idd wel de bedoeling dat het zo gaat werken, maar door de bug die momenteel aanwezig is, krijgen warriors / bears helemaal geen rage van geraakt worden. Dat gaat wel gefixt worden, zoals in diezelfde post staat, maar voor nu is het even aanmodderen als warrior (of gewoon prot spelen)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Gixxer27
Vortigen schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 13:34:
[...]

Dit geld pas vanaf het moment dat de patch vandaag live gaat, ik kan je bevestigen dat tot nu een warr geen rage kreeg met een priest bubble.

ook de extra rage per crit gaat pas met de nieuwe patch is en dat zal warriors aardig gaan helpen, al moeten ze wel ff kijken dat 75% rage niet te veel is want anders gaat een warrior weer helemaal de "meta" zijn voor melee dps in de endgame voor mensen die nogal geilen op parsen :+

• Vortigen
Gezien de bovenstaande posts vraag ik me nu af of warriors/bear tanks na de patch wel rage gaan krijgen wanneer ze een priest shield krijgen ... dat zou ik als priest healer wel heel graag willen :)
Morgen maar even zien dan.

p.s. ik krijg ineens zin om een warrior te beginnen haha :D

• Deathaspire
Gixxer27 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 14:23:
[...]

al moeten ze wel ff kijken dat 75% rage
het is niet 75% rage, het is 75% MEER rage dan van een normal hit ;-). Groot verschil.

Maar idd moeten ze dat wel goed in de gaten houden dat het in de lvl 60 endgame niet te OP wordt.

• Gixxer27
Vortigen schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 14:29:
Gezien de bovenstaande posts vraag ik me nu af of warriors/bear tanks na de patch wel rage gaan krijgen wanneer ze een priest shield krijgen ... dat zou ik als priest healer wel heel graag willen :)
Morgen maar even zien dan.

p.s. ik krijg ineens zin om een warrior te beginnen haha :D
Na de patch wel nu helaas is er een bug waardoor ze het dus niet krijgen ;)
Deathaspire schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 14:31:
[...]

het is niet 75% rage, het is 75% MEER rage dan van een normal hit ;-). Groot verschil.

Maar idd moeten ze dat wel goed in de gaten houden dat het in de lvl 60 endgame niet te OP wordt.
Goed punt is ook eigenlijk wat ik bedoelde mja dan moet je het wel goed uitleggen |:(

Ben op zich wel heel blij dat ze gewoon actief aan het kijken zijn om classes te tunen en we niet een nieuwe classic paste krijgen in een nieuw jasje met een iets andere endgame.

Ook een aantal van de nieuwe class suggesties die ik in die survey van laatst las zagen er wel goed uit.
Gixxer27 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 14:40:
Ook een aantal van de nieuwe class suggesties die ik in die survey van laatst las zagen er wel goed uit.
Zie deze video:

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:10
Er is vanuit die survey gevraagd om die info niet te delen. Dat content creators daar content van willen maken moeten ze zelf maar weten maar misschien moeten we het hier, tegen Blizzard's zin, maar niet delen.
Paterpor schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 15:24:
[...]

Er is vanuit die survey gevraagd om die info niet te delen. Dat content creators daar content van willen maken moeten ze zelf maar weten maar misschien moeten we het hier, tegen Blizzard's zin, maar niet delen.
Ik denk dat het weinig kwaad kan. Bellular heeft de video al gedeeld en het kwaad is daarmee al geschied. Blizzard kan er nu enkel nog de vruchten van plukken.

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Alsof Blizzard echt verwacht dat die info geheim blijft na het uitsturen van die survey haha. Zou enorm naïef zijn.

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:10
Zerora schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 15:30:
[...]

Ik denk dat het weinig kwaad kan. Bellular heeft de video al gedeeld en het kwaad is daarmee al geschied. Blizzard kan er nu enkel nog de vruchten van plukken.
Neen, Blizzard zal daar niet de vruchten van plukken. Het creeërt foute verwachting en dat wil Blizzard vermijden door in die survey context te plaatsen en te vragen de info niet te delen. Het kwaad is inderdaad al geschied met contextcreators die zonder context die info delen en binnenkort staan de forums vol met "Waarom is class X er niet? Jullie hadden toch gezegd ..." Neen ze hebben niks gezegd, maar contentcreators laten uitschijnen van wel. Zeer kwalijk.

Chris Wilson (zeer gerespecteerde game developer) heeft daar trouwens een mening over die ik deel.

YouTube: Don't Survey Your Players

• Makron
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:58
Iemand die voor Horde PVP gaat en een leuk NL/BE guild kent? De enige variant die nog niet in de topicstart staat. ;)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:31
Paterpor schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 15:35:
[...]

Het creeërt foute verwachting
Helemaal niet.

Die surveys zijn al zo oud als weet ik veel wat en worden aan willekeurige mensen via de battle.net launcher aangeboden. Daar weet iedereen van dat Blizzard informatie ophaalt, meer niet.

Blizzard weet ook dat elke keer als er zo'n survey is elke nieuwssite en youtube kanaal dat bespreekt.

• JeroenNietDoen
Dat gezegd hebbende, San'layn graag! Maar ik wil die niet als class hebben, maar als allied race. Dat wil ik al sinds we in Shadowlands de Venthyr zagen.

• Gixxer27
JeroenNietDoen schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 15:39:
Dat gezegd hebbende, San'layn graag! Maar ik wil die niet als class hebben, maar als allied race. Dat wil ik al sinds we in Shadowlands de Venthyr zagen.
Bedoel je niet sinds Wotlk in de blood wing van Ice crown :P

• Deathaspire
Gixxer27 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 14:40:
[...]

Ben op zich wel heel blij dat ze gewoon actief aan het kijken zijn om classes te tunen en we niet een nieuwe classic paste krijgen in een nieuw jasje met een iets andere endgame.
Voor zover ik weet, is er een actief development team bezig met Forever, en is/wordt het geen snelle re-release van classic, met wat QoL stuff.

Maar zoals altijd, eerst zien en dan geloven.

• Gixxer27
Deathaspire schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 15:52:
[...]

Voor zover ik weet, is er een actief development team bezig met Forever, en is/wordt het geen snelle re-release van classic, met wat QoL stuff.

Maar zoals altijd, eerst zien en dan geloven.
O Absoluut eerst zien dan geloven maar vooralsnog zien de signalen er goed uit maar dat moeten ze dan wel volhouden, vooral als ze in de toekomst deze game niet willen laten doodbloeden.

Dus fingers crossed dan maar he, want ik heb al aardig wat uurtjes in de beta zitten en dit bevalt me tot nu toe heel goed in tegenstelling tot retail die ik nog een maand geprobeerd heb maar dat vind ik echt compleet niets.
JeroenNietDoen schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 15:39:
Ik zou wel een exclusieve class voor Alliance willen zien en een voor Horde. Warden voor de Alliance, Blademaster voor de Horde. De classes kunnen elkaars factional counterpart zijn.

• JeroenNietDoen
Zerora schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 16:32:
[...]

Ik zou wel een exclusieve class voor Alliance willen zien en een voor Horde. Warden voor de Alliance, Blademaster voor de Horde. De classes kunnen elkaars factional counterpart zijn.
Played too much DAOC? ;)
Nee, niet gespeeld.

Zerora schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 16:32:
[...]

Ja idd zou wel tof zijn.
Maar gaat denk ik niet gauw gebeuren net nu ze de class imbalance er uit hebben gesloopt van paladin en shaman

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Netjes :o

Rage from dealing damage: We have fully-normalized this Rage. Rage gained is now based on the speed of the weapon that dealt the damage. In the launch beta, we gave no additional Rage for dealing critical strikes. We are re-adding that. Critical strike will now give 75% more Rage than non-critical strikes.

https://news.blizzard.com...-dives-priest-and-warrior

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

En toen ging de server down.... Gepland wel, want timer.

• curs_r
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Hmm, ik kan geen Horde character aanmaken vanwege disbalans tussen de facties. En nu moet ik Alliance spelen...

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32
curs_r schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 20:04:
Hmm, ik kan geen Horde character aanmaken vanwege disbalans tussen de facties. En nu moet ik Alliance spelen...
Ik ben disconnected en kom er nu helemaal niet meer op.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32
Hmm fout lijkt bij mij te liggen?

De World of Warcraft foutmelding BLZ51901016 betekent dat de verbinding tussen uw computer en de spelservers is verbroken, vaak door een netwerk- of routeringsprobleem

• curs_r
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 20:19:

De World of Warcraft foutmelding BLZ51901016 betekent dat de verbinding tussen uw computer en de spelservers is verbroken, vaak door een netwerk- of routeringsprobleem
Die foutmelding heb ik ook en ik weet zeker dat mijn netwerk naar behoren functioneert ;)

• JeroenNietDoen
curs_r schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 20:20:
[...]

Die foutmelding heb ik ook en ik weet zeker dat mijn netwerk naar behoren functioneert ;)
outlandos schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 20:19:

outlandos schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 20:08:
[...]

Ik ben disconnected en kom er nu helemaal niet meer op.
https://eu.forums.blizzard.com/en/wow/t/beta-update-maintenance-evening-of-1-october/632751

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Inderdaad paar uur downtime voor updates, en de verhoging van de lv20 cap naar lv30, in de tussentijd

Deel 2 van de podcast !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Let op:
We begrijpen het enthousiasme en de FOMO voor de bèta, maar vraag & aanbod op het forum is niet toegestaan. Het aanbieden van of het vragen om codes, zeker tegen betaling, is niet toegestaan.

Lopen te bedelen naar een Beta key is niet de bedoeling, dit dan ook AUB niet doen.