Hallo,
Ik heb hier een Intel SS4000-E NAS van een jaar of 15-20 oud met een voeding die alle stoppen in het huis liet springen en nu niets meer doet. De precieze (RAID)configuratie is niet bekend. Er werd altijd gewerkt via een ethernetkabel naar een Macbook voor Lightroom (semi-pro fotografie)
Ik heb hier een Intel SS4000-E NAS van een jaar of 15-20 oud met een voeding die alle stoppen in het huis liet springen en nu niets meer doet. De precieze (RAID)configuratie is niet bekend. Er werd altijd gewerkt via een ethernetkabel naar een Macbook voor Lightroom (semi-pro fotografie)
- Kan ik de vier Seagate Baracuda 7200.10 500GB Sata schijven ergens anders op aansluiten en uitlezen? (Linux, Rescuedisk, speciale software?) Ik heb waarschijnlijk nog een werkende miditower met SATA uit die periode.
- Op een foto zag ik een ATX en floppy voedingsstekker. Zou ik deze kunnen opstarten met een normale ATX voeding?
- Zijn er systemen van Synology of QNAP die deze schijven met open armen ontvangen (compatible zijn of converteren) en vrolijk verder draaien?