Weheat Monitor - dashboard voor je Weheat-warmtepomp (bèta)

Pagina: 1
Acties:

• Kirvis
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 01:11
Intro
Hallo allemaal,

Ik ben Bas en heb de afgelopen tijd Weheat Monitor gebouwd: een dashboard dat bovenop je eigen Weheat-warmtepomp data draait, met functionaliteit die het officiële Weheat-portal niet biedt. Het is gratis, en dit topic gebruik ik om het project voor te stellen en jullie feedback en bugs te verzamelen, dit is namelijk nog een bèta.

De app bevat heel veel van de analyses en inzichten die ik in de afgelopen twee jaar in het Weheat warmtepompen topic heb geplaatst.

Ik update deze eerste post met nieuwe features en screenshots naarmate het project vordert.

Je vindt de app op www.weheat-monitor.nl.
Hoe het werkt
Je logt in met je eigen Weheat-account, via Weheat's eigen inlogpagina. Je wachtwoord komt dus nooit bij mijn app terecht. Daarna haalt de app elke minuut je meetdata op en bouwt daar het dashboard mee op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gq65QSvT9vE5tLep9VVlGZqwxCY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rfga04KmP48d5q8h26uAG851.png?f=fotoalbum_large
Stooklijnadvies
Dit is het onderdeel waar ik tot nu toe de meeste tijd in heb gestoken: een fysisch warmteverlies- en emittermodel dat uit je eigen historische meetdata een onderbouwd stooklijnadvies destilleert, inclusief een schatting van de besparing als je 'm aanpast, en een check of een eerdere aanpassing daadwerkelijk heeft geholpen.

Ik ben hier nog steeds mee bezig op basis van feedback en vragen van nieuwe gebruikers van de afgelopen tijd, dus dit wordt nog beter als het goed is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eLjmCI_zENv5XWuF0MCQknXcHgg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Q5Kw6pZLQMfjmibmUT8S2efe.png?f=fotoalbum_large
SCOP vergelijking
Dit vind ik zelf een van de tofste features tot nu toe: vergelijk jouw SCOP met die van anderen en kijk hoe zuinig jouw installatie is.

Ook hier veel ideeën om dit nog leuker en beter te maken, maar als jullie wensen hebben qua functionaliteit dan hoor ik dat graag!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6-usekXWqxsnPcVEJL1v8nj4DUM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PUnwe0mKX8gFv4dqbVxz45uo.png?f=fotoalbum_large
Live community-cijfers
Op de voorpagina staan live cijfers van iedereen die meedoet: hoeveel pompen nu actief zijn, gemiddelde COP en buitentemperatuur, totaal geleverde warmte tot nu toe.

Ook denk ik er over om een publiek dashboard te maken met geanonimiseerde statistieken van alle aangesloten warmtepompen. Dat kan imho nuttig zijn voor mensen die zich nog aan het oriënteren zijn: hoe gedragen de Weheat warmtepompen zich nu echt in het wild, in plaats van alleen naar een tabelletje van de fabrikant zelf te kijken uit een brochure.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QBpIsjmDrlB65gnP_JqqmZCZzFM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oxKYCiel83qjORpghEdJIHTc.png?f=fotoalbum_large
Status: bèta, en een lange ideeënlijst
Het werkt, ik gebruik het zelf dagelijks en er draaien inmiddels een flink aantal accounts op, maar er zitten ongetwijfeld nog rafelrandjes in. Ik heb daarnaast een flinke lijst met ideeën liggen om nog meer waarde toe te voegen. Dit is dus geen af product, en dat is precies waarom ik dit topic open.
Samenwerking met Weheat
Goed nieuws: ik heb inmiddels rechtstreeks contact met Weheat, tot en met een gesprek met Martijn (CEO). Weheat staat positief tegenover dit soort initiatieven en we gaan samenwerken om Weheat Monitor op een steviger fundament te zetten:
  • Er komt een eigen API-client specifiek voor Weheat Monitor, zodat de data-uitwisseling voor Weheat inzichtelijk en beheersbaar is.
  • Ik word gekoppeld aan hun technische team om samen te kijken welke verbeteringen in de API nodig zijn om de app efficiënter te laten werken.
Nog niets definitief afgerond, maar de richting is duidelijk positief. Zodra er concreet nieuws is (de nieuwe client, API-aanpassingen), lees je het hier.
"Wat is er nieuw?" - Change log
Onderaan in de app vind je onder "Wat is er nieuw" een uitgebreide change log, waarbij iedere wijziging die voor de gebruikers zichtbaar of merkbaar is wordt genoemd. Zo blijf je altijd op de hoogte van de nieuwste features en verbeteringen.
Feedback & bugs
Loop je tegen iets vreemds aan, klopt een cijfer niet, of heb je een idee: gooi het er hier in of gebruik de feedback functie in de app zelf.

De feedback die ik tot nu toe al kreeg heeft de app écht een stuk beter gemaakt, daar ben ik super blij mee, en hoe meer scherpe input, hoe beter.
Kosten & steun
De kosten voor het draaien van de server (Supabase) betaal ik nu uit eigen zak. Nadat zich veel meer mensen gingen aanmelden groeide de app al snel uit het jasje dat binnen de Free account van Supabase past.

Wil je het project steunen, dan kan dat vrijwillig via het koffiekopje (Buy Me a Coffee) in de app, volledig optioneel. Op termijn overweeg ik mogelijk een betaalde optie: een klein bedrag per jaar om de kosten te dekken, met daarbovenop extra functionaliteit.

Niks daarvan is definitief, en ik hoor graag wat jullie daarvan vinden.
Tot slot
Vragen, bugs, ideeën: schiet maar raak!

Mis je nog onderwerpen voor dit start topic, dan hoor ik dat graag.

Sparrow P60, 300L SWW, géén buffervat, overal VVW, www.weheat-monitor.nl

• ComPeter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:35

ComPeter

iddqd idkfa

Bas, bedankt voor de Weheat Monitor! Echt een geweldig stukje werk.

Je hebt er duidelijk ontzettend veel tijd en kennis in gestoken. De extra inzichten in de warmtepomp, COP/SCOP, historie en stooklijn maken het veel makkelijker om te zien wat je installatie daadwerkelijk doet en waar je nog kunt optimaliseren.

Erg mooi dat je dit met de community deelt en blijft doorontwikkelen. Het is voor mij inmiddels een van de handigste tools rond mijn Weheat.

Nog een vraag over het stooklijnadvies: bij mij wordt momenteel alleen voor −20 °C een nieuw punt voorgesteld (35,6 °C). De punten bij 9, 15, 20 en 25 °C staan allemaal als pendelzone. Is het de bedoeling dat die adviezen zich automatisch verder vullen zodra er meer bruikbare meetdata beschikbaar is? Of is er een manier om toch een indicatief advies voor die punten te krijgen?

Nogmaals dank voor al je werk!

iddqd idkfa

• Tijgerkracht
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:21
Hoi,

De app geeft aan:
"De stooklijn is momenteel niet de actieve regelingJe pomp staat op “Aan/uit-thermostaat”. Het advies op deze pagina geldt voor stooklijnbedrijf."

Maar met de aan/uit thermostaat stel je toch ook een stooklijn in; alleen bepaal ik zelf hoeveel energie er op een dag ongeveer nodig is om het huis te verwarmen en daarmee zoveel mogelijk gebruik te maken van de lage kWh tarieven en de dure uren te blokken. De vloerverwarming buffert daarmee ruim om de dure uren te overbruggen.

21x325WP, 10x410WP, SE10K, Blackbird 8K, vloerverwarming en fancoils, Vent-Axia WTW, EV sinds 2018

• Kirvis
ComPeter schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 14:08:
Bas, bedankt voor de Weheat Monitor! Echt een geweldig stukje werk.

Je hebt er duidelijk ontzettend veel tijd en kennis in gestoken. De extra inzichten in de warmtepomp, COP/SCOP, historie en stooklijn maken het veel makkelijker om te zien wat je installatie daadwerkelijk doet en waar je nog kunt optimaliseren.

Erg mooi dat je dit met de community deelt en blijft doorontwikkelen. Het is voor mij inmiddels een van de handigste tools rond mijn Weheat.

Nog een vraag over het stooklijnadvies: bij mij wordt momenteel alleen voor −20 °C een nieuw punt voorgesteld (35,6 °C). De punten bij 9, 15, 20 en 25 °C staan allemaal als pendelzone. Is het de bedoeling dat die adviezen zich automatisch verder vullen zodra er meer bruikbare meetdata beschikbaar is? Of is er een manier om toch een indicatief advies voor die punten te krijgen?

Nogmaals dank voor al je werk!
Op welke temperatuur staat de pendelzone bij jou nu?

Ik ben nog steeds bezig met het stooklijnadvies, dus er komen nog updates aan, maar ik zal er naar kijken.

• Kirvis
Tijgerkracht schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 15:13:
Hoi,

De app geeft aan:
"De stooklijn is momenteel niet de actieve regelingJe pomp staat op “Aan/uit-thermostaat”. Het advies op deze pagina geldt voor stooklijnbedrijf."

Maar met de aan/uit thermostaat stel je toch ook een stooklijn in; alleen bepaal ik zelf hoeveel energie er op een dag ongeveer nodig is om het huis te verwarmen en daarmee zoveel mogelijk gebruik te maken van de lage kWh tarieven en de dure uren te blokken. De vloerverwarming buffert daarmee ruim om de dure uren te overbruggen.
Ga ik naar kijken. Ik denk dat ik gewoon de tekst aanpas, en dat blokje niet laat zien als AAN/UIT modus is geselecteerd.

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:29
Kirvis schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 15:38:
[...]

Ga ik naar kijken. Ik denk dat ik gewoon de tekst aanpas, en dat blokje niet laat zien als AAN/UIT modus is geselecteerd.
Bij aan/uit kan het handig zijn om iets boven de optimale stooklijn te gaan zitten. Zeker als je aan/uit gebruikt om tijdens dure uren de warmtepomp even uit te zetten moet je de stooklijn waarschijnlijk iets verhogen. Aan de andere kant is moet je natuurlijk wel dicht bij de optimale stooklijn zitten.

Ook ik merk dat de pendeltemperatuur onder de 9 graden ligt en krijg daarom geen advies voor deze temperatuur. Het lijkt me goed om in ieder geval -20 en 9 graden van een stooklijn advies te voorzien.

• ComPeter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:35

ComPeter

iddqd idkfa

Kirvis schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 15:37:
[...]

Op welke temperatuur staat de pendelzone bij jou nu?

Ik ben nog steeds bezig met het stooklijnadvies, dus er komen nog updates aan, maar ik zal er naar kijken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i_h3ntvWgWwzkcV8H0JpJAIygRk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pll2vwbbmXZRjz0GDU01eJeA.png?f=fotoalbum_large

iddqd idkfa

• RNacoustics
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 18:28
Hallo Bas, ik ga deze topic ook volgen. Je bent goed bezig.
Komende tijd wordt aan mijn huis de vloer geïsoleerd, ook ga ik een PNI on/off thermostaat installeren en deze combineren met stooklijn. Ben benieuwd of t.a.v. efficiëntie nog winst te behalen is.

Hybride BB P80 WP, Atag i36CZ, 14 x 330 WP zonnepanelen, Marstek Venus E 3.0 5,12kWh, HA tooling

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

paQ

Oh awesome!!!
Hier ga ik wat inspiratie uit opdoen.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• tc_bakker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:39
Heel netjes! Ook net aangemeld.

Vraagje. Ik kom van stadsverwarming af. Ik heb dus geen gasaansluiting gehad en is dus voor mij ook niet relevant. Is het mogelijk om iets toe te voegen voor besparingsberekening ten opzichte van stadsverwarming? Het gaat dan om GJ en vastrecht enzo.

Bedankt voor deze ontwikkeling!

• HarDus
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 22:51
@Kirvis Ronduit fantastisch. Vooral de ranking per maand. En voor iedereen: de grootste besparing is om van gas naar E te gaan, ook als je onderin de ranking komt. Hoger in de ranking is tweede orde. Dat is meer sport dan resultaat. Maar vergeet comfort niet. Die is onbetaalbaar.

Eerst de WP besteld en toen waterzijdig begonnen met verbeteren en afregelen. Dat zie ik in de relatieve maandenlang terug. Dankbaar inzicht. Dit geeft mij een idee over de verbetering op komend stookseizoen.

Dat geeft direct een mogelijkheid voor allen. Is het mogelijk obv de prestatieverbetering in de laatste twee maanden bijvoorbeeld een afschatting te maken voor het komende seizoen.

COP/SCOP: ik neem aan dat de norm-cop de basis is. Ex ventilator en ex binnenunit. Twee vragen: 1- is de SCOP berekening over periodes obv een berekening of een gemiddelde: dat laatste zou fout zijn, want januari moet zwaarder wegen terwijl gemiddeld die dat niet doet. 2-Tevens de BUH: valt die buiten de SCOP? Ik vind mijn SCOP namelijk onrealistisch hoog als ik die vergelijk met mijn gas-E conversie van bijna 3.

Ik hoop en vertrouw er op dat één van je initiatieven om @Weheat te overtuigen dat er behoefte is aan “meer” directe aansturingen bovenaan blijft ondanks de consent en samenwerking met WeHeat. Fijn dat ze een aparte api hebben gemaakt en daarmee aangeven dat meerdere api’s mogelijk zijn. Fijn dat jij aantoont dat er dus instellingen extern bereikbaar zijn.

Ik krijg geen stooklijn voorstel, “geen data punten” terwijl mijn WP er 11 maanden staat.

En je bent snel met aanpassingen/verbeteringen en je release notes zijn een voorbeeld voor @Weheat . Mijn “vorige” opmerkingen waren verholpen voordat ik überhaupt een reactie kon plaatsen.

Ik heb er een webapp van gemaakt net als van de WeHeat Portal.

Geniet van de koffie. Dik verdiend.

Bereid je maar voor op de gebruikerswensenhorizon: die blijft bij benadering toch onbereikbaar…

[ Voor 3% gewijzigd door HarDus op 29-08-2026 22:41 ]

• Tijgerkracht
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:21
COP en SCOP is hartstikke interessant natuurlijk, maar uiteindelijk gaat het ook om de portemonnaie. Als we hier een paar uur kunnen draaien overdag tegen zeg 13 cent omdat het hard waard of de zon nog een beetje schijnt op stroom van de zonnepanelen dan ik heb dat liever dan een lagere water temperatuur en stoken rond 18:00 als de kWh prijs hoog is.

Hier draaien we in de zomer bijna alle dagen DHW op zonnestroom rond 13:00, zelfs de legionalla run lukt best aardig. In de winter sturen op prijzen en uitschakelen als de kWh prijs hoog is (als de warmtevraag dat toelaat), waardoor daarna wel even iets harder gestookt moet worden.

E.e.a. hangt natuurlijk allemaal af van de kWh prijs tussen hoog en laag en je afgifte systeem.

21x325WP, 10x410WP, SE10K, Blackbird 8K, vloerverwarming en fancoils, Vent-Axia WTW, EV sinds 2018

• Kirvis
Ah ok, ik zie dat jouw pendelgrens rond de 6 graden staat. Dat is behoorlijk laag, maar wordt verklaard door het feit dat jij gewoon nog niet voldoende winterdagen in je data hebt zitten. Ik zie dat je nog niet in de vergelijkingslijst staat omdat je niet aan de vereisten voldoet mbt het aantal winterdagen.

Dat betekent dat er voor jou op dit moment te weinig data is om een stooklijnadvies te kunnen geven. Ik zal de app hierop aanpassen dat ie daar eerlijk over is.

Maar je hebt tevens wel een punt over die 9 graden: omdat er door Weheat maar 2 punten zijn gekozen in het bereik waar de meeste mensen moeten stoken (-20 en 9 graden), heb je minstens die 2 punten nodig om een advies te kunnen geven.

Ook dit neem ik mee in de ontwikkeling van het advies.

Dank voor de input!

• Kirvis
RNacoustics schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 18:05:
Hallo Bas, ik ga deze topic ook volgen. Je bent goed bezig.
Komende tijd wordt aan mijn huis de vloer geïsoleerd, ook ga ik een PNI on/off thermostaat installeren en deze combineren met stooklijn. Ben benieuwd of t.a.v. efficiëntie nog winst te behalen is.
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!

In ieder geval houdt de app op dit moment bij welke instellingen gekozen zijn (elk uur polls ie dat), waardoor je in de tijd kunt zien wanneer je welke aanpassing hebt gedaan.

Een manier om periodes met verschillende instellingen te vergelijken staat nog op de wensenlijst.

• Kirvis
tc_bakker schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 19:15:
Heel netjes! Ook net aangemeld.

Vraagje. Ik kom van stadsverwarming af. Ik heb dus geen gasaansluiting gehad en is dus voor mij ook niet relevant. Is het mogelijk om iets toe te voegen voor besparingsberekening ten opzichte van stadsverwarming? Het gaat dan om GJ en vastrecht enzo.

Bedankt voor deze ontwikkeling!
Ik zal het op de backlog zetten, maar kan op dit moment niets beloven. Ik heb heel veel ideeën en weinig tijd, dus moet beetje prioriteren.

Ik vermoed echter wel dat er relatief weinig mensen zijn die de overstap van warmtenet naar all-electric warmtepomp hebben gemaakt.

Kan je deze vraag misschien nogmaals stellen op de site (oranje chat icoon rechts onder)? Dan komt ie automatisch op de banklog terecht. Hoe meer info, hoe beter het issue op Github wordt.

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:44

KMK

Ik heb ook een dashboard gemaakt. Het draaid elk uur een export van mijn data naar lokaal en dan kan ik daar van alles op bouwen. Op de eerste dag dat dat ding was geïnstalleerd was het al klaar. Ik zal het later even op GitHub zetten. Eigen data is natuurlijk belangrijk. Jouw dashboard lost niets voor mij op. Maar success.

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

• HarDus
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 22:51
@tc_bakker Je zou de GJ stadsverwarming kunnen terugrekenen naar m3 Gas. Bij het omreken van gas naar E gebruik ik 8,5kWh/m3 gas. Dat is minder dan de theoretische gas-energie inhoud, maar verrekend ook de start stop verliezen waarbij een deel van de energie de schoorsteen uitging. Mijn 35kWh ketel had een laagste vermogen van 9kWh en deed tussen continue Aan/Uit. Mijn laagste vermogen toen is mijn hoogste vermogen nu.

Anderen op FB gebruiken ook wel 9kWh/m3. Dat kan bij kleinere CV ketels.

Ik neem aan dat de GJ geleverde warmte is. Meestal wordt flow en deltaT gemeten. Je kunt dan de equivalente m3 gas invullen.

• Kirvis
KMK schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 22:45:
Ik heb ook een dashboard gemaakt. Het draaid elk uur een export van mijn data naar lokaal en dan kan ik daar van alles op bouwen. Op de eerste dag dat dat ding was geïnstalleerd was het al klaar. Ik zal het later even op GitHub zetten. Eigen data is natuurlijk belangrijk. Jouw dashboard lost niets voor mij op. Maar success.
Check! Succes met je analyses!

Gelukkig zijn veel anderen wel blij met de oplossing die ik heb gebouwd.

Mocht het handig zijn om je eigen data te kunnen downloaden vanuit de Weheat Monitor, dan kan dat geregeld worden overigens.

• Kirvis
HarDus schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 21:32:
@Kirvis Ronduit fantastisch. Vooral de ranking per maand.
Dank! Fijn dat het nuttig is voor jou!
[...]

COP/SCOP: ik neem aan dat de norm-cop de basis is. Ex ventilator en ex binnenunit. Twee vragen: 1- is de SCOP berekening over periodes obv een berekening of een gemiddelde: dat laatste zou fout zijn, want januari moet zwaarder wegen terwijl gemiddeld die dat niet doet. 2-Tevens de BUH: valt die buiten de SCOP? Ik vind mijn SCOP namelijk onrealistisch hoog als ik die vergelijk met mijn gas-E conversie van bijna 3.
Over je vragen:
  1. De SCOP wordt berekend over de periode: door totale energie uit te delen door totale energie in (beiden in kWh).
  2. Ja, de BUH valt zeker buiten de scope. Ik neem op dit moment in de data het energieverbruik van de binnenunit niet mee, en dat is waar de BUH op is aangesloten.
Ik kan je op basis van de gebruikersnaam HarDus niet vinden in de app. Kan je die gebruikersnaam even toevoegen aan het systeem of mij een PB sturen als je dat niet wilt? Dan kan ik even met je meekijken.
Ik hoop en vertrouw er op dat één van je initiatieven om @Weheat te overtuigen dat er behoefte is aan “meer” directe aansturingen bovenaan blijft ondanks de consent en samenwerking met WeHeat. Fijn dat ze een aparte api hebben gemaakt en daarmee aangeven dat meerdere api’s mogelijk zijn. Fijn dat jij aantoont dat er dus instellingen extern bereikbaar zijn.
Ik ga idd in gesprek binnenkort, ik neem dit mee ook.
Ik krijg geen stooklijn voorstel, “geen data punten” terwijl mijn WP er 11 maanden staat.
Als ik weet hoe ik je kan vinden kan ik even verder kijken.
En je bent snel met aanpassingen/verbeteringen en je release notes zijn een voorbeeld voor @Weheat . Mijn “vorige” opmerkingen waren verholpen voordat ik überhaupt een reactie kon plaatsen.

Ik heb er een webapp van gemaakt net als van de WeHeat Portal.

Geniet van de koffie. Dik verdiend.
Dank! Wordt gewaardeerd!

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:44

KMK

"Mocht het handig zijn om je eigen data te kunnen downloaden vanuit de Weheat Monitor, dan kan dat geregeld worden overigens."

Dat is mijn probleem met jouw site. Veel privacy data. Huisadres en energie gebruik etc. Is allemaal AVG data. Iss wettelijk beschermd. Heb je het laten PEN testen? Je spreekt over server in US etc eerst, nu Frankfurt. Heb je een security officer? Met deze data kun jij zien of er iemand op vakantie is. Ook kan Weheat je Frankfurt IP blokken en dan moet je wat. Maar dat heb je misschien al gedaan. Is de data encrypted?

Ik ben werk gerelateerd hier veel mee bezig vandaar. En daarom kies ik de thuis server route.

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

• Kirvis
KMK schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 23:47:
"Mocht het handig zijn om je eigen data te kunnen downloaden vanuit de Weheat Monitor, dan kan dat geregeld worden overigens."

Dat is mijn probleem met jouw site. Veel privacy data. Huisadres en energie gebruik etc. Is allemaal AVG data. Iss wettelijk beschermd. Heb je het laten PEN testen? Je spreekt over server in US etc eerst, nu Frankfurt. Heb je een security officer? Met deze data kun jij zien of er iemand op vakantie is. Ook kan Weheat je Frankfurt IP blokken en dan moet je wat. Maar dat heb je misschien al gedaan. Is de data encrypted?

Ik ben werk gerelateerd hier veel mee bezig vandaar. En daarom kies ik de thuis server route.
Goede punten, daar duik ik nog even wat verder in.

Ik zal tzt in de startpost hier een sectie opnemen over privacy en zorgen dat de pagina over privacy steeds up-to-date is.

Dank voor de feedback!

Pagina: 1