Moeten die kinderen doordeweeks niet naar school tegenwoordigjckw schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 16:45:
Vandaag ook over van Delta naar Simpel. Wel wat gemor thuis van de tieners, want Delta had vanmorgen om 10 uur de stekker er al uitgetrokken. De installatie van Simpel stond pas voor de middag.
Uiteindelijk was het zo gepiept; modem installeren, Zyxel router er even aan om de verbinding te testen en daarna stekker om naar m'n eigen Unifi Fiber. Draait als een zonnetje!
(Kreeg overigens direct een mail van Delta of ik mijn ruim 10 jaar oude Genexis modem nog even terug wilde sturen. Die had ik al bijna in de recyclebak liggen...)
Begin vorige maand heb ik tijdens de actie ook Simpel besteld, met overstapservice maar mijn odido loopt nog tot begin januari. Nu heb ik al een aantal keer een afspraak gemaakt, maar die wordt elke keer weer gecanceld. Meestal wordt ik dan binnen een week gebeld door Simpel, met de melding dat er nog geen afspraak is, dan kunnen of zij dat aanmaken, of een linkje sturen zodat ik dat zelf kan doen. Die Guidion linkjes krijg ik altijd alleen maar via sms, niet in mail, ook niet in spam. Als ik een afspraak maak krijg ik verder ook geen bevestiging, behalve de website. Geen mail of sms.
Na grofweg een week krijg ik dan wel een annulering via mail. Zo ook vandaag weer, dus ik verwacht in de loop van volgende week weer een telefoontje van Simpel. Het patroon blijft zich herhalen.
Gebeurt dit ook bij meerdere van jullie?
Is het normaal dat er geen duidelijke bevestiging van de afspraak komt?
Hebben sommige van jullie wel al een blijvende afspraak voor begin januari kunnen maken?
Na grofweg een week krijg ik dan wel een annulering via mail. Zo ook vandaag weer, dus ik verwacht in de loop van volgende week weer een telefoontje van Simpel. Het patroon blijft zich herhalen.
Gebeurt dit ook bij meerdere van jullie?
Is het normaal dat er geen duidelijke bevestiging van de afspraak komt?
Hebben sommige van jullie wel al een blijvende afspraak voor begin januari kunnen maken?