Hier van de week ook bestelling gedaan met overstap garantie en vanaf nu dit forum volgend. Zit nu voor ruim 61 euro per maand bij KPN voor 100 MB up/down plus TV (via Reggefiber en volgens mij ook nog op WBA, want als ik 4GB zou willen dan moesten ze me omzetten in de POP), maar waarschijnlijk zit Odido er ook (want 44 euro in het 2e jaar voor 1GB).
Contract KPN loopt af op 2-oktober. Dit is op een vrijdag en gevoelsmatig geen goede dag om over te stappen. Als overstap niet goed gaat dan zit je het hele weekend zonder internet. Daarom verzoek gedaan om per 5 oktober over te stappen.
Gebruik eigen Unifi spul, dus als het goed is alleen PPPoE uitzetten en VLAN 300 instellen (en dan duimen dat al het via DDNS geconfigureerde spul wat op ProxMox draait weer bereikbaar wordt).
Inmiddels bevestiging van Simpel binnen (en ze hebben me ook gebeld of ik nog vragen had). Heb ook SMS van Guidion gekregen om een afspraak in te plannen. Kon vanaf dinsdag 6-oktober, dus heb dit maar als optie aangegeven. Hiervan heb ik nog geen bevestiging ontvangen, maar 6 oktober duurt natuurlijk nog even.
Voor TV moet ik nog even uitzoeken wat ik het beste kan doen. Zijn maar een paar legale opties zoals NLZiet of Canal plus (wil geen illegale IPTV).
[
Voor 8% gewijzigd door
R2L op 15-08-2026 13:24
]