Mooie cadeau voor je dochter. Bpost is onderweg voor levering hier. Voor de retourverpakking heb ik een aparte mail & track & trace gekregen. Deze gaat ook door DHL (wss Bpost) geleverd worden binnen 3-5 dagen. Dus die zal er ook wel snel aankomen voor je.bbc schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 10:06:
Die van mij is binnen, besteld via de Google Store en levering via DHL hier in België.
De leveringsdatum was voor vandaag of morgen. Om 7u stond er een bericht dat het toetel in de regio aangekomen was. Ben dus maar gaan werken. Om 9u30 een bericht dat hij geleverd was. Het was me niet duidelijk of dit de retour verpakking was om Pixel 6 pro terug te sturen, en dus maar snel naar huis gereden, gelukkig maar 10 minuten rijden.
Het was de telefoon die in de inkomhal lag. De doos was redelijk licht en er was geen extra verpakking in de doos, wat niet veel vertrouwen geeft voor het transport. De doosjes zijn gelukkig niet beschadigd. Straks unboxing van de telefoon om te zien of hij werkt. Het is een cadeau voor de dochter, binnen een maand, dus even checken voor de garantie straks.
[Afbeelding]
Ik heb mijn pixel 11 bij mobiel.nl besteld maar die staat nog steeds op 'een of meerdere producten zijn nog niet gelanceerd '
Benieuwd waneer ze daar doorkrijgen dat het de 20e is.
Benieuwd waneer ze daar doorkrijgen dat het de 20e is.
Je bent je ervan bewust dat Mobiel.nl niet meedoet met de pre-order- cashback-actie?
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Vorige week de P11 Pro XL 512gb bij KPN besteld en zojuist een afspraak ingepland voor bezorging volgende week donderdag. Ik vroeg mij alleen af of er meer mensen die nog geen email vanuit Recommerce hebben ontvangen? In de bestel bevestiging mail die je krijgt staat "Je ontvangt vandaag nog een e-mail van Recommerce met een verzendlabel voor je oude telefoon. Hierin staan ook de instructies voor het gratis opsturen."
Mogelijk komt het gelijk met de bezorging mee?
Ik heb direct een mail van Recommerce gehad. Toestel is al die kant op, helaas komt de Pixel met de AMP man mee ivm persoonscontrole nieuw abonnement. Dus nog een week geduldstfn89 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 11:40:
Vorige week de P11 Pro XL 512gb bij KPN besteld en zojuist een afspraak ingepland voor bezorging volgende week donderdag. Ik vroeg mij alleen af of er meer mensen die nog geen email vanuit Recommerce hebben ontvangen? In de bestel bevestiging mail die je krijgt staat "Je ontvangt vandaag nog een e-mail van Recommerce met een verzendlabel voor je oude telefoon. Hierin staan ook de instructies voor het gratis opsturen."
- hardware always changes.. -
Anders d ze link gebruikenstfn89 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 11:40:
Kpn - TradeIn Program by Recommerce https://share.google/fEexGTV0YiOhZ5QSv
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Volgens Odido worden ze pas na het weekend in de winkel verwacht (ik had besteld met ophalen in de winkel).
Hoe zijn de ervaringen met inruil via de Google Store? ik ga een Iphone 8 inruilen die er nog erg netjes uitziet. Het zou jammer zijn als ik die inruilbonus misloop.
Deze vraag is al vaker gesteld en dan wordt er verwezen naar vorige topics. Maar na een zoekactie is het mij niet duidelijk geworden hoe ze ermee omgaan.
Deze vraag is al vaker gesteld en dan wordt er verwezen naar vorige topics. Maar na een zoekactie is het mij niet duidelijk geworden hoe ze ermee omgaan.
Ik ben ook maar overstag gegaan voor een Pixel 11 pro 256GB. Met inruil van mijn Pixel 10 pro kost het me onder de streep namelijk niks en de accu en always on display issues begonnen me toch wat te irriteren.
Ik heb een iphone 8 op marktplaats voor 30 euro kunnen kopen met een kapotte achterkant waar ik via belsimpel 10 euro voor krijg.
In combinatie met een 50+ abbo van 7,50 kost het toestel me dan 902 euro (812 + 90). Waar dan nog 300 vanaf gaat.
Als het goed is krijg ik via rebuy nog 644 voor mijn pixel 10 pro 256GB. Ik heb het idee dat de prijzen hier vanwege de schaarste van pixel 10 toestellen iets omhoog is gegaan, want toen ik eerder keek lag de prijs lager. Kreeg ook bij aanmelding op de nieuwsbrief een code voor 8% meer.
In totaal dus 902 + 20 - 300 - 644 = -22, precies het bedrag waar ik nog een nieuw Ringke Onyx magnetic hoesje voor kan kopen.
Ik heb een iphone 8 op marktplaats voor 30 euro kunnen kopen met een kapotte achterkant waar ik via belsimpel 10 euro voor krijg.
In combinatie met een 50+ abbo van 7,50 kost het toestel me dan 902 euro (812 + 90). Waar dan nog 300 vanaf gaat.
Als het goed is krijg ik via rebuy nog 644 voor mijn pixel 10 pro 256GB. Ik heb het idee dat de prijzen hier vanwege de schaarste van pixel 10 toestellen iets omhoog is gegaan, want toen ik eerder keek lag de prijs lager. Kreeg ook bij aanmelding op de nieuwsbrief een code voor 8% meer.
In totaal dus 902 + 20 - 300 - 644 = -22, precies het bedrag waar ik nog een nieuw Ringke Onyx magnetic hoesje voor kan kopen.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Mijn order in de Google Store is vertraagd. Ik heb hem dinsdag besteld en hij zou vandaag komen. Ik had al geen Track and Trace code ontvangen.
Inmiddels staat er geen verwachte levertijd meer bij de order. De chat zegt dat het "24 tot 48u" duurt voordat ik een update kan verwachten. Dit is voor mij het tweede jaar op een rij dat de Pre-order niet op de eerste dag geleverd wordt.
Nieuwe bestellingen worden getoond met leverdatum 24 augustus
Inmiddels staat er geen verwachte levertijd meer bij de order. De chat zegt dat het "24 tot 48u" duurt voordat ik een update kan verwachten. Dit is voor mij het tweede jaar op een rij dat de Pre-order niet op de eerste dag geleverd wordt.
[ Voor 13% gewijzigd door henk_dh op 20-08-2026 15:48 ]
Pfff... zou graag bij Vodafone verlengen met een Pro 512GB met inruil van een Samsung A51. Vreemd alleen dat hun inruiltool het IMEI niet herkend
Andere providers en ook bijvoorbeeld Belsimpel accepteren deze wel, maar die hebben een minder goede aanbieding. Heb een supportticket ingeschoten maar na ruim 24h nog niks gehoord...
Iemand meer daar ervaring mee?
Denk dat ik anders toch maar voor een Odido aanbieding ga bij Belsimpel, die lijkt zo geregeld en dan zou ik met wat geluk morgen mijn Pixel in huis hebben
Denk dat ik anders toch maar voor een Odido aanbieding ga bij Belsimpel, die lijkt zo geregeld en dan zou ik met wat geluk morgen mijn Pixel in huis hebben
[ Voor 22% gewijzigd door Thedr op 20-08-2026 16:48 ]
Dualsim, tweede IMEI proberen dan...Thedr schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 16:45:
Heb een supportticket ingeschoten maar na ruim 24h nog niks gehoord...
En bestellen kan gewoon bij Vodafone, inruilen kan later ook nog.
Wat belet je om naar een Vodafone vestiging te gaan en dit fysiek af te handelen.Thedr schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 16:45:
Pfff... zou graag bij Vodafone verlengen met een Pro 512GB met inruil van een Samsung A51. Vreemd alleen dat hun inruiltool het IMEI niet herkendAndere providers en ook bijvoorbeeld Belsimpel accepteren deze wel, maar die hebben een minder goede aanbieding. Heb een supportticket ingeschoten maar na ruim 24h nog niks gehoord...
Ook besteld via Google store, anderhalve week geleden. Om 12,59 geleverd vandaag.henk_dh schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 15:43:
Mijn order in de Google Store is vertraagd. Ik heb hem dinsdag besteld en hij zou vandaag komen. Ik had al geen Track and Trace code ontvangen.
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met mijn Pixel 10 Pro XL 256 GB gekocht bij Google. De Vodafone Inruildeals website herkent mijn IMEI niet. Ben ook langs geweest bij een Vodafone winkel (twee keer zelfs), en hun systeem herkent mijn IMEI daar wel... maar met een inruilwaarde van €21... dat schiet ook niet echt op, en verder is mij verteld dat het een bekend probleem is en dat ze er niks aan kunnen doen.Thedr schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 16:45:
Pfff... zou graag bij Vodafone verlengen met een Pro 512GB met inruil van een Samsung A51. Vreemd alleen dat hun inruiltool het IMEI niet herkendAndere providers en ook bijvoorbeeld Belsimpel accepteren deze wel, maar die hebben een minder goede aanbieding. Heb een supportticket ingeschoten maar na ruim 24h nog niks gehoord...
De inruilwaarde van mijn pixel 7 is helaas minimaal omdat er een barst in het 'glas' aan de achterzijde zit.
Wie heeft de beste deal zònder inruil actie?
Ik denk dat je nergens in de buurt komt van een prijs met inruil bonus. Ergens een telefoon voor weinig kopen die wel geaccepteerd wordt voor inruil is de beste optie denk ik.rauwst schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 20:32:
De inruilwaarde van mijn pixel 7 is helaas minimaal omdat er een barst in het 'glas' aan de achterzijde zit.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Is dat iets nieuws dat alle substantiële kortingsacties gebasseerd zijn op inruil? Of is dat toevallig bij deze pixel zo?Golf2vr6 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 20:41:
[...]
Ik denk dat je nergens in de buurt komt van een prijs met inruil bonus. Ergens een telefoon voor weinig kopen die wel geaccepteerd wordt voor inruil is de beste optie denk ik.
Dat is vaker zo, vanwege 'de groene gedachte'.
Tweede IMEI had ik al geprobeerd. En geen zin en tijd om naar een winkel te gaan. Dan moeten ze hun spul online maar op orde hebben. Ben niet met ze getrouwd.CLB schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 18:09:
[...]
Dualsim, tweede IMEI proberen dan...
En bestellen kan gewoon bij Vodafone, inruilen kan later ook nog.
Nu dus besteld bij Belsimpel met Odido, scheelde ook nog eens bijna €100 in de toestelprijs. Als het goed is komt ie morgen binnen
Was vorig jaar ook veel online-chaos met Vodafone-inruil, helaas.
Hopelijk wordt de voorraad voor 1 september weer aangevuld. Niet dat ik meteen wilde bestellen, maar wil de optie hebben mocht ik besluiten om hem te halen.
/f/image/aKdoPOvLM8QSvoD6TxXEaKKb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/aKdoPOvLM8QSvoD6TxXEaKKb.png?f=fotoalbum_large)
edit:
Hij is opeens weer op voorraad.
En hij is weer uit voorraad
Hij is opeens weer op voorraad.
En hij is weer uit voorraad
[ Voor 8% gewijzigd door Amps op 20-08-2026 23:22 ]
/f/image/wCmXrddKIMJu8u9i07Sy7C2u.png?f=fotoalbum_large)