Retour verpakking gisteren ontvangen. Mooi, is een DHL verzending. Dat komt goed want Picnic komt nog boodschappen brengen en die nemen DHL pakketjes mee. Jaja, nada....het label wil niet scannen met de Picnic app. De bezorger heeft een dappere poging gewaagd en heus zijn best gedaan, maar noppes.
Straks maar even naar een groot pakket centrum lopen, die zullen wel raad weten.
Edit: De retour via Google store gaat via DHL. Echter, DHL Express. Het pakketcentrum waar ik was legde uit dat er verschillende soorten DHL zijn, en zij doen alleen de DHL varianten die niet onder Express vallen. Ik werd verwezen naar een schoenmaker 150mtr verderop. Die nam het pakketje wel aan, verzendbevestiging per mail. Beetje waardeloos van Google om zoiets zo specifiek te maken.
Straks maar even naar een groot pakket centrum lopen, die zullen wel raad weten.
Edit: De retour via Google store gaat via DHL. Echter, DHL Express. Het pakketcentrum waar ik was legde uit dat er verschillende soorten DHL zijn, en zij doen alleen de DHL varianten die niet onder Express vallen. Ik werd verwezen naar een schoenmaker 150mtr verderop. Die nam het pakketje wel aan, verzendbevestiging per mail. Beetje waardeloos van Google om zoiets zo specifiek te maken.
[ Voor 34% gewijzigd door Ramon 73 op 22-08-2026 13:36 ]
:strip_exif()/f/image/ea1vKTODsOcmoJvl06mYBB5k.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/XUiF95PsRKRAS085MYDO6IDX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cgpLjsqrf94xRLADObROOQdJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/b2CIo56qsaC973fAVDgS9Val.png?f=fotoalbum_large)