• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:08
Retour verpakking gisteren ontvangen. Mooi, is een DHL verzending. Dat komt goed want Picnic komt nog boodschappen brengen en die nemen DHL pakketjes mee. Jaja, nada....het label wil niet scannen met de Picnic app. De bezorger heeft een dappere poging gewaagd en heus zijn best gedaan, maar noppes.

Straks maar even naar een groot pakket centrum lopen, die zullen wel raad weten.

Edit: De retour via Google store gaat via DHL. Echter, DHL Express. Het pakketcentrum waar ik was legde uit dat er verschillende soorten DHL zijn, en zij doen alleen de DHL varianten die niet onder Express vallen. Ik werd verwezen naar een schoenmaker 150mtr verderop. Die nam het pakketje wel aan, verzendbevestiging per mail. Beetje waardeloos van Google om zoiets zo specifiek te maken.

[ Voor 34% gewijzigd door Ramon 73 op 22-08-2026 13:36 ]

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-09 15:46
Oekol schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 10:27:
Ik had gehoopt hier iets meer prijzen te lezen en minder levertijden. Heb hele brakke internet op vakantie en een forum lukt nog net. Ging bij Vodafone kijken en krijg dan 120 euro terug (s22+ 256gb dual Sim) maar meer dan dat lukt niet om te zien. De website laad dan heel sloom.

Heb al jaren sim only welke nog tot januari 27 loopt. Maar ben er dus nog niet helemaal uit of het kopen via een andere site dan Google zelf handig is.

Heb de laatste 10 pagina's terug gelezen.
Beste deal die ik heb gevonden is nieuw abonnement bij Odido 2 jaar via Belsimpel.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:38

Oekol

waka waka hey hey

SgtCaffran schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 10:33:
[...]

Beste deal die ik heb gevonden is nieuw abonnement bij Odido 2 jaar via Belsimpel.
Meestal is dat niet voor iedereen de beste deal. Ik heb nu voor 7,50 euro per maand abbo bij Ben en dat scheelt al in veel gevallen met Vodafone 120 euro. Zal als ik eens beter internet heb wat naast elkaar zetten. Want in jouw post zie ik nu ook niet een bedrag dus kan ook niet beoordelen of die van jou goed of slecht is :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Terminator.T2
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:14
Voor de mensen die het abonnement ook echt gaan gebruiken zal het ook uitmaken welke andere abonnementen ze op hun adres actief hebben. In mijn geval was Vodafone interessanter omdat ik thuis ook al Ziggo heb en hierdoor extra korting krijg.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heb even de check gedaan en ik kan mijn sim only pas verlengen vanaf 13 september dus dat is te last voor de 1 september actie. Dan de vraag of een een afsluiten voor de 'lol' goedkoper is dan inleveren en kopen via Google zelf. Heb het idee dan men hier vooral met verlengingen aan de slag is gegaan en niemand t los loopy?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:14
@Oekol bij nagenoeg alle providers kan je 6 weken van tevoren al verlengen.

Edit: bij Ben kan het zelfs 4 maanden vantevoren.

Of is de datum die je noemt al inclusief de weken dat je eerder mag verlengen?

[ Voor 47% gewijzigd door bazzemans op 22-08-2026 15:06 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

bazzemans schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 15:05:
@Oekol bij nagenoeg alle providers kan je 6 weken van tevoren al verlengen.

Edit: bij Ben kan het zelfs 4 maanden vantevoren.

Of is de datum die je noemt al inclusief de weken dat je eerder mag verlengen?
Natuurlijk. Het is 120 dagen van te voren.

• Bobbje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-09 18:50
Nvm.

[ Voor 97% gewijzigd door Bobbje op 22-08-2026 21:34 ]

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:54
Bobbje schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:32:
Wil ook graag de Pixel 11, als vervanging van mijn Pixel 6. Het is dus nodig, maar als ik hem wil bestellen via Belsimpel krijg ik in mijn winkelmandje niet de extra inruilkorting verrekend. Iemand enig idee hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen?
Ja toestel opsturen naar recommerce

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 11 Pro XL

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:17
Amps schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 23:01:
Hopelijk wordt de voorraad voor 1 september weer aangevuld. Niet dat ik meteen wilde bestellen, maar wil de optie hebben mocht ik besluiten om hem te halen.

[Afbeelding]
edit:
Hij is opeens weer op voorraad.

En hij is weer uit voorraad 8)7
Toch maar een gokje gewaagd... Ben benieuwd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VXzC-OyIthnh8TMbyC3WZ6dA_LI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ea1vKTODsOcmoJvl06mYBB5k.jpg?f=fotoalbum_large
Nog steeds erg vreemd dat Vodafone alleen zwarte Pixel 11's aanbiedt hoor...

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:37
@Oekol je kunt via Ben kostenloos verlengen, ook voor het einde van je contract, als je van een sim only naar een abo+toestel gaat.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020 | Kia EV6 84kW

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bo0bz schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 23:18:
@Oekol je kunt via Ben kostenloos verlengen, ook voor het einde van je contract, als je van een sim only naar een abo+toestel gaat.
De aanbieding is dan alleen niet zo interessant. Heb twee telefoons om in te leveren, alles lijkt er nu op dat ik twee telefoons ga kopen en er dan 1 ga verkopen hier / marktplaats zodat ik en diegene allebei er wat aan hebben. Zal gok ik de pro worden want die XL zie ik mensen niet echt aanbieden / kopen online.

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 17:25
Ik ben vandaag met KPN aan het bellen geweest om onze abbonementen te verlengen en daarbij ook een pixel 11 pro xl te bestellen. Nou kwam die jongen van KPN ineens met een volgens mij hogere prijs als toen ik gisteren op de KPN site zelf in aan het vullen was. Daarom ben ik benieuwd of er iemand hier bij KPN met een verlenging een Pixel 11pro xl heeft besteld en wat deze gekost heeft.

Ik heb er heilig van overtuigd dat ze prijzen (stiekem) omhoog gegooid zijn namelijk. Had in mijn achterhoofd iets van €870, en nu is het "ineens" €950

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:36
Iemand enig idee waar je de Fold in het echt kan zien? Niet voor mezelf, maar was met iemand ingesprek die me tot mijn grote verrassing vertelt dat het ding nergens op display in de winkel staat?
Ik wilde aan het inleveren beginnen van een oud apparaat bij Vodafone. Vorig jaar allemaal online-geklooi, uiteindelijk toch naar een fysieke winkel gemoeten om alles te regelen. Dacht eens: laat ik dat voor zijn, ik ga gelijk naar een fysieke winkel... Daar keken ze of ze water zagen branden toen ik Pixel 11 Pro noemde. Of ik het toestel al had enzovoort. Kan gebeuren, prima, checkt gewoonweg dezelfde website als ik ook voor me had en zegt doodleuk: jij hebt online besteld, dus je moet het online afhandelen en klaar was het. Dus ik heb alles net online aangemeld en pakket zit op de post. Wachten op ontvangstbevestiging en check van het apparaat. Vervolgens vast en zeker te lang wachten op een bevestiging om alles in te sturen naar Google: will be continued. Wel slecht ook, dat je een 'smartwatch' selecteert en in alle communicatie die je krijgt zijn ze zo blij omdat je je oude smartphone inlevert.

24-08-2026: Inruil online aangemeld
24-08-2025: Product op de post gedaan
25-08-2025: Product aangekomen bij LikeWize

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 25-08-2026 12:02 ]

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 04-09 15:18
CLB schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:18:
Ik wilde aan het inleveren beginnen van een oud apparaat bij Vodafone. Vorig jaar allemaal online-geklooi, uiteindelijk toch naar een fysieke winkel gemoeten om alles te regelen. Dacht eens: laat ik dat voor zijn, ik ga gelijk naar een fysieke winkel... Daar keken ze of ze water zagen branden toen ik Pixel 11 Pro noemde. Of ik het toestel al had enzovoort. Kan gebeuren, prima, checkt gewoonweg dezelfde website als ik ook voor me had en zegt doodleuk: jij hebt online besteld, dus je moet het online afhandelen en klaar was het. Dus ik heb alles net online aangemeld en pakket zit op de post. Wachten op ontvangstbevestiging en check van het apparaat. Vervolgens vast en zeker te lang wachten op een bevestiging om alles in te sturen naar Google: will be continued. Wel slecht ook, dat je een 'smartwatch' selecteert en in alle communicatie die je krijgt zijn ze zo blij omdat je je oude smartphone inlevert.
Dus als je via de winkel had gehaald, had je dit gezeur dus niet? Dan had je bij het afsluiten gelijk je inruilpapiertje gekregen?
Mits je direct wat inruilde wel aldus de medewerker, volgens mij blaatte 'ie maar wat eerlijk gezegd.
Gok dat een groot deel ook niet hun oude telefoon direct wist en achterlaat, dus beetje vaag verhaal.

• SamSid
CLB schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 15:58:
Mits je direct wat inruilde wel aldus de medewerker, volgens mij blaatte 'ie maar wat eerlijk gezegd.
Gok dat een groot deel ook niet hun oude telefoon direct wist en achterlaat, dus beetje vaag verhaal.
Nou ik wil van de week ergens langsgaan met een oud toestel in handen. Belangrijkste is dat ik dan een toestel in handen heb (voor de doos) en een inruilbewijs gelijk mee kan krijgen.

• chillierelk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 15:45
Als je bij Odido een bestelling plaatst en dan 'ophalen in de winkel' aanvinkt kan je inderdaad meteen je oude toestel daar inruilen. Ze hebben de nieuwe pixels alleen nog niet op voorraad, ik had 12 augustus mijn bestelling geplaatst (Pixel 11 pro 512GB) en nog geen bericht gekregen dat het toestel in de winkel is.

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:59
Momenteel bij Belsimpel wel goede prijzen. Zelf gegaan voor:

Pixel 11 pro xl black 512gb

Toestel 1.008

Kortingscode ing -€ 70,-(zijn niet meer te krijgen)

Cashback -400

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-09 07:50
Gezien hier waarschijnlijk meerdere mensen gebruik maken van het Google inruil programma (waarbij je je oude toestel moet opsturen naar PCS Wireless):

Ik heb vandaag het doosje ontvangen om de oude telefoon in op te sturen met DHL envelop.

Echter nergens een verzendlabel ofzo (ook niet per mail).

Waar moet ik dit nu naartoe sturen? Want op de DHL envelop (plastic zakje) staat geen adres.

• Ramon 73
Jasikevicius3 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 17:47:
Gezien hier waarschijnlijk meerdere mensen gebruik maken van het Google inruil programma (waarbij je je oude toestel moet opsturen naar PCS Wireless):

Ik heb vandaag het doosje ontvangen om de oude telefoon in op te sturen met DHL envelop.

Waar moet ik dit nu naartoe sturen? Want op de DHL envelop (plastic zakje) staat geen adres.
Is meer iets voor het levertijden topic imho. Enfin, een mod zal het desgewenst verplaatsen.

Ik heb hetzelfde gedaan, telefoon ingeruild via Google inruilprogramma. Vier dagen na de telefoon heb ik een envelop van DHL gehad met 1 doosjes, 1 luchtbellenenvelop, 1 verzendzak, 1 retourlabel. Telefoon in doosje, doosje in de envelop, envelop in de DHL zak, retourlabel erop en via een express punt (niet alle DHL punten zijn ook express) verstuurd. Ik had dus een retourlabel erbij zitten.

In jouw plaats zou ik contact opnemen met de klantenservice.

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:22

Verzendlabel zat bij mij verstopt, vastgeplakt aan de binnenkant van de zak waarmee het retourspul kwam... Even goed checken dus!

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Als je bij Google zelf besteld, kan je dan je levering wijzigen naar bijv pakketpunt? Wij zijn op vakantie maar wil eigenlijk wel gaan bestellen.

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:53
Oekol schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 21:40:
Als je bij Google zelf besteld, kan je dan je levering wijzigen naar bijv pakketpunt? Wij zijn op vakantie maar wil eigenlijk wel gaan bestellen.
Ja

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-09 21:47
Dennisweb schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 11:41:
Iemand enig idee waar je de Fold in het echt kan zien? Niet voor mezelf, maar was met iemand ingesprek die me tot mijn grote verrassing vertelt dat het ding nergens op display in de winkel staat?
Je hebt er weinig aan... Maar ik zag hem gisteren in London in een grootwarenhuis.

Ook de andere en ik wou de kleuren zien, maar ze stonden op zo'n vast display waardoor ik me op de tafel moest leggen om de kleuren wat te zien 😎 Ik denk dat ik voor olijf ga gaan en zie ook dat op de Google Store weer alles voorradig is.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Top beide besteld. Helaas m'n eigen pas 22 september (512GB) de andere zwarte 256GB was nog wel op voorraad.

Heel benieuwd naar de pixel.

[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 25-08-2026 00:40 ]

• SamSid
Ik zie veel mensen online bestellen en/of inruilen. Zijn er hier ook mensen die naar de winkel gaan en inruilen ter plaatse? Ik wil donderdag met koopavond naar de winkel gaan om te regelen. Twijfel tussen de 11 pro en de 11 pro xl. Afhankelijk wat er aan voorraad ligt.

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-09 15:46
SamSid schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 08:28:
Ik zie veel mensen online bestellen en/of inruilen. Zijn er hier ook mensen die naar de winkel gaan en inruilen ter plaatse? Ik wil donderdag met koopavond naar de winkel gaan om te regelen. Twijfel tussen de 11 pro en de 11 pro xl. Afhankelijk wat er aan voorraad ligt.
Lijkt me prima als je een oud toestel hebt wat je van tevoren kan wissen. Als je je huidige toestel wilt inleveren lijkt me dit een stuk lastiger omdat je dan geen tijd hebt om alle data over te zetten.

• tquaed
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 21:14
Gisteren hadden ze mijn inruil ontvangen, vandaag nagekeken en de volledige schatting toegekend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Tpc-zT3KOeSlaL1evR-25yT1t8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XUiF95PsRKRAS085MYDO6IDX.png?f=fotoalbum_large

• chillierelk
Vandaag mijn pixel 11 pro opgehaald in de odido winkel en meteen mijn oude pixel 7 ingeleverd. Voor de medewerkers was dat blijkbaar nieuw (inruilen in de winkel). Ze hebben de oude telefoon niet gecontroleerd, maar wel meteen €327 van de rekening afgehaald. Vond het wel handig in plaats van zelf opsturen.

• SamSid
chillierelk schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 21:37:
Vandaag mijn pixel 11 pro opgehaald in de odido winkel en meteen mijn oude pixel 7 ingeleverd. Voor de medewerkers was dat blijkbaar nieuw (inruilen in de winkel). Ze hebben de oude telefoon niet gecontroleerd, maar wel meteen €327 van de rekening afgehaald. Vond het wel handig in plaats van zelf opsturen.
een pro 512?

• chillierelk
Ja, op 12 augustus mijn bestelling geplaatst.

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-08 09:53
Ik zit te twijfelen of ik een P11 Pro ga halen, de inruilwaarde is wel sweet. Maar ik schijn 10% korting te moeten krijgen vanwege mijn Google One abbo. Echter is die korting nowhere to be found. Hebben mensen nog geluk gehad met generieke referral codes voor de google store? Er vliegen links en rechts 10% kortingscodes om mn oren online maar die hebben allemaal "De inwissellimiet bereikt" aldus google store.

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:08
Dit jaar geen actie bij Vodafone dus voor de Pixel :P

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:22
tquaed schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:29:
Gisteren hadden ze mijn inruil ontvangen, vandaag nagekeken en de volledige schatting toegekend.

[Afbeelding]
Hier ook een Pixel 7 en een Pixel 9a goedgekeurd!

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

• txgrl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-08 18:16
Ik zoek een code voor 10%. Heeft iemand die nog?

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Ik heb ingeruild via belsimpel/ recommerce en deze is zojuist goedgekeurd. Nu moet ik op de actie site een trade-in document uploaden, maar is dat het document wat ik meegestuurd heb met de telefoon naar recommerce of komen ze nog met een ander formulier/bevestiging?
Dat laatste, wachten dus.

• bazzemans
Huh? Ik heb ook bericht gehad van Recommerce met de mededeling dat de inruilaanvraag is goedgekeurd. Er staat dat ik binnen 5-7 dagen het bedrag gestort krijg en dat de inruilbonus nadat de 14 dagen zichttermijn is verstreken. Niks over uploaden van een document.

[ Voor 58% gewijzigd door bazzemans op 27-08-2026 22:47 ]

Ja dat is het bedrag voor de inruil van je oude device, nu moet je die 200/300/400 euro via Google nog claimen.

• bazzemans
Gaat via KPN. Er staat dat ik niks hoef te doen. Dus ik vermoed dat zij het regelen.

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 10:38

CodeIT

Code IT

bazzemans schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 00:07:
Gaat via KPN. Er staat dat ik niks hoef te doen. Dus ik vermoed dat zij het regelen.
Correct, via KPN hoef je geen formulieren te uploaden. Recommerdce keert het direct uit, na de zichttermijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fxco8Pwv-NWRGenrc9zykRDKlrQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cgpLjsqrf94xRLADObROOQdJ.png?f=fotoalbum_large

• imeR
  • Laatst online: 04-09 15:30
DrNizeGuy schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 21:52:
Ik heb ingeruild via belsimpel/ recommerce en deze is zojuist goedgekeurd. Nu moet ik op de actie site een trade-in document uploaden, maar is dat het document wat ik meegestuurd heb met de telefoon naar recommerce of komen ze nog met een ander formulier/bevestiging?
Same here. @CLB Heb jij enig idee hoe lang dat formulier op zich laat wachten?

• rwr_
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:14
Ik heb gisteren de bevestiging gekregen van Recommerce van succesvolle inruil. Maar nu wil ik die €300 cashback gaan regelen, maar wat wordt er nu bedoeld met dat trade-in-document? In de voorwaarden staat het volgende:
Ontvang na het inleveren een volledig ingevuld trade-in-document. Zonder daadwerkelijke inlevering is dit document niet geldig
Ik ging er daardoor vanuit dat ik dit zou ontvangen, maar heb niks gekregen.

• MaxD1994
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09:07
DrNizeGuy schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 21:52:
imeR schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:19:
[...]

Same here. @CLB Heb jij enig idee hoe lang dat formulier op zich laat wachten?
Op die myactions.eu site staat een voorbeeld van het up te loaden trade-in document. Dit is simpelweg een screenshot van de mail van recommerce waarin staat dat je inruilaavraag is goedgekeurd. Op die screenshot staat ook het inruilnummer en het bedrag dat ze uitkeren. Ik heb dus ook maar zo'n zelfde screenshot van de inruilaanvraag-goedkeur-mail gebruikt als 'trade-in document'.

Merk vanzelf wel of dat goed gaat :)

• Ramon 73

Mijn Pixel 7 Pro is ingeruild via Google / PCS Wireless. Vanochtend kreeg ik bericht dat de inruil geaccepteerd is. Binnen nu en 14 dagen heb ik mijn inruilpremie van €535,- terug. Ik heb alleen het toestel hoeven resetten en opsturen, geen verdere acties met formulieren etc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ip34TGUDPnroqPbDgZXOK_zkjM8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/b2CIo56qsaC973fAVDgS9Val.png?f=fotoalbum_large

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
MaxD1994 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:51:
[...]

[...]

Op die myactions.eu site staat een voorbeeld van het up te loaden trade-in document. Dit is simpelweg een screenshot van de mail van recommerce waarin staat dat je inruilaavraag is goedgekeurd. Op die screenshot staat ook het inruilnummer en het bedrag dat ze uitkeren. Ik heb dus ook maar zo'n zelfde screenshot van de inruilaanvraag-goedkeur-mail gebruikt als 'trade-in document'.

Inderdaad, ik had er nog niet op geklikt maar zo ziet het er inderdaad uit. Heb het ook maar zo gedaan!

• imeR
MaxD1994 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:51:
[...]

[...]

Bedankt voor de tip! Ik heb hem nu ook ingediend.

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:21
Polster schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:58:
Lukt het al iemand om YouTube premium te claimen? Ik zie geen offer in de YouTube app.

Ik heb wel al eerder een premium trial gehad maar ik zie nergens in de voorwaarden dat je daarmee geen recht meer op de aanbieding hebt.
Even met support gechat en die geven aan dat de 3 maanden Youtube Premium alleen voor nieuwe gebruikers is. Dit staat echter nergens maar ze beroepen zich op de algemene voorwaarden (waar het ook niet super duidelijk staat want is het een Trial of Promotional offer?).
YouTube: Servicevoorwaarden voor betaalde YouTube-services

Al met al beetje misleidend zoals het op de Google Store wordt weergegeven.
Krijg 6 maanden Google AI Pro en 3 maanden YouTube Premium cadeau (ter waarde van € 173).§
Haal meer uit je nieuwe Pixel en krijg kosteloos toegang tot premium Google-services.
De waarde is € 173,91 op basis van de maandelijkse tarieven bij automatische verlenging van de abonnementen. De aanbiedingen voor een proefperiode van Google AI Pro en YouTube Premium gelden voor in aanmerking komende gebruikers van elke service bij aankoop en activering van een Pixel 11 Pro, Pixel 11 Pro XL en Pixel 11 Pro Fold. De aanbiedingen verlopen op 31 oktober 2027 om 23:59 uur CET. Bij je aanmelding heb je een geldige betaalmethode nodig, maar de maandelijkse kosten van € 21,99 per maand voor Google AI Pro of € 13,99 per maand voor YouTube Premium worden pas in rekening gebracht als de betreffende proefperiodes zijn afgelopen en de abonnementen automatisch worden verlengd. Je kunt op elk gewenst moment opzeggen. Als je het gekochte apparaat terugstuurt, worden alle abonnementen mogelijk opgezegd. Ga naar youtube.com/premium/restrictions en g.co/pixel/google-ai-pro-pixel11pro-12-month-offer voor de volledige voorwaarden.

• Geert de Graaf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:27
Polster schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 11:59:
[...]

Even met support gechat en die geven aan dat de 3 maanden Youtube Premium alleen voor nieuwe gebruikers is. Dit staat echter nergens maar ze beroepen zich op de algemene voorwaarden (waar het ook niet super duidelijk staat want is het een Trial of Promotional offer?).
YouTube: Servicevoorwaarden voor betaalde YouTube-services

Al met al beetje misleidend zoals het op de Google Store wordt weergegeven.

[...]

[...]
Bij belsimpel staat de actie als volgt omschreven:

"Actie 3: Ontvang aanvullend 6 maanden Google AI Pro en 3 maanden YouTube Premium cadeau t.w.v. €173,-

Open de Gemini-app en YouTube-app op je nieuwe Google-apparaat, tik op ‘Nu proberen’ en volg de stappen om Google AI Pro en YouTube Premium te activeren. Let op: om gebruik te maken van de gratis periode is een betaalmethode vereist. Zeg vóór het einde van deze periode op om kosten te voorkomen."

Het activeren van Google AI Pro is gelukt via de Google One-app, YouTube Premium niet. Op beide diensten was ik al geabonneerd. Naar mijn oordeel heeft Belsimpel dit niet correct gecommuniceerd.

Ik zal ze een berichtje sturen want ik wil nog steeds heel graag die 3 maanden YouTube Premium gratis....

Geert

Doe vooral je ding, zij communiceren precies wat Google hen heeft doorgegeven.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
Geert de Graaf schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 14:54:
[...]

Bij belsimpel staat de actie als volgt omschreven:

"Actie 3: Ontvang aanvullend 6 maanden Google AI Pro en 3 maanden YouTube Premium cadeau t.w.v. €173,-

Open de Gemini-app en YouTube-app op je nieuwe Google-apparaat, tik op ‘Nu proberen’ en volg de stappen om Google AI Pro en YouTube Premium te activeren. Let op: om gebruik te maken van de gratis periode is een betaalmethode vereist. Zeg vóór het einde van deze periode op om kosten te voorkomen."

Het activeren van Google AI Pro is gelukt via de Google One-app, YouTube Premium niet. Op beide diensten was ik al geabonneerd. Naar mijn oordeel heeft Belsimpel dit niet correct gecommuniceerd.

Ik zal ze een berichtje sturen want ik wil nog steeds heel graag die 3 maanden YouTube Premium gratis....
ik vind de communicatie ook niet duidelijk, maar ik heb het daarom wel voor aanschaf aan Gemini gevraagd en die was heel duidelijk: geldt alleen voor mensen die nog niet eerder Premium hebben gehad (of zoals hierboven wordt gezegd, werkt het schijnbaar ook als je 12+ maanden geen Premium member bent).

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 16:07

bbc

Mijn Pixel 6 Pro werd goed bevonden en zou 490 € opleveren. Ik heb die met een kredietkaart gekocht. Afwachten of dit dat een store tegoed wordt. Liever cash uiteraard.
Goed nieuws! We hebben je inruilapparaat onderzocht en vastgesteld dat de waarde overeenkomt met de schatting.
Afbeeldingslocatie: https://ci3.googleusercontent.com/meips/ADKq_Na3j0kGzfXWMQqYyoLzm19RU3dSGQ657Z6kjAGxUpR0ibdylZNNd0zxuYjcuxo2iPTBTxQYnJiM5XsGnNPcbD7UxDSrrKDxbwsMNgTxuUZwtbJNdmnXaP8iuvlH=s0-d-e1-ft#https://services.google.com/fh/files/emails/tradein_refund_24px_2x.pngJe krijgt binnen 3-12 werkdagen een terugbetaling van € 490,00 via je betaalmethode.
Als de Google Store geen terugbetaling naar je betaalmethode kan uitvoeren, krijg je een Store-tegoed. Als je je nieuwe apparaat hebt gefinancierd, stuurt de Google Store je een terugbetaling via de Klarna-betaaloptie. Klarna verwerkt je terugbetaling in overeenstemming met de klantvoorwaarden van Klarna.

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:15
Hier toch ook maar een Pixel 11 Pro 512GB besteld, met als inruil een iPhone SE 128GB. Die levert dus nog € 430,00 op als inruil :)

Na 4 jaar wel weer benieuwd als upgrade van een Pixel 7.

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02:11
Dinsdag mijn inruiltoestel verstuurd, vanmorgen een mail van Google dat het was goedgekeurd. En zopas een melding van Paypal dat het bedrag er al opstaat. Lekker snel allemaal

• John767
Zo te lezen worden de inruil toestellen vrijwel allemaal goedgekeurd als je via Google besteld.

Maandag of dinsdag wordt mijn nieuwe pixel geleverd.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:54

m0nk

16-09-2003 15.15

rwr_ schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:20:
Ik heb gisteren de bevestiging gekregen van Recommerce van succesvolle inruil. Maar nu wil ik die €300 cashback gaan regelen, maar wat wordt er nu bedoeld met dat trade-in-document? In de voorwaarden staat het volgende:

[...]

Ben je er al achter? Ik denk gewoon het verkoop document, wellicht dat zij dan checken of de telefoon is ingeleverd oid. Ik heb nl ook niets meer ontvangen na mijn goedgekeurde trade in..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• SammT
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-08 08:50
Zojuist 2 telefoons besteld via Belsimpel. Even ook voor mijnzelf uittypen.

Google Pixel 11 Pro - Zwart - 256GB - Toestelprijs 604EUR incl verzending - (365EUR = 239 EUR)
- Daar moet dan nog 65 EUR af voor mijn Nothing Phone 2a. via recommerce + 300 Extra Cashback nadat ik bewijs van Recommerce opstuur naar Google begrijp ik. - Dit moet allemaal voor 16 September (red ik dit met recommerce?, moet ik nu al via Recommerce de aanvraag doen ofzo)

Google Pixel 11 Pro - Roze - 512GB - Toestelprijs 727EUR incl verzending - (550EUR = 177EUR)
- Daar moet dan nog 250 EUR af voor mijn vrouw haar Samsung S24. via recommerce + 300 Extra Cashback nadat ik bewijs van Recommerce opstuur naar Google begrijp ik. - Dit moet allemaal voor 16 September (red ik dit met recommerce?, moet ik nu al via Recommerce de aanvraag doen ofzo)

Beide telefoons met een abbonnement van Vodafone Unlimited voor 20 Euro per maand.

• ratje_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:33
rwr_ schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:20:

[...]

Als je alles in gaat vullen staat er een voorbeeld bij. Het ingevulde document is gewoon een screenshot van je bevestiging.

• Loki
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-08 22:48

Loki

Jááátôch...

m0nk schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 08:38:
[...]

Ben je er al achter? Ik denk gewoon het verkoop document, wellicht dat zij dan checken of de telefoon is ingeleverd oid. Ik heb nl ook niets meer ontvangen na mijn goedgekeurde trade in..
Je kan het verkoopdocument gebruiken. Ook zo gedaan met een vorige Pixel actie en dat is toen goed gegaan.

Heb contact gehad met Recommerce en die geven aan dat er geen trade-in-document bestaat. Alleen dus dat verkoopdocument, en denken ook dat die bedoeld wordt. Ze zeiden nu meer van deze vragen te krijgen en gaan contact opnemen met in dit geval Belsimpel over de tekst in de actievoorwaarden.

• Ramon 73
John767 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 19:17:
Zo te lezen worden de inruil toestellen vrijwel allemaal goedgekeurd als je via Google besteld.

Maandag of dinsdag wordt mijn nieuwe pixel geleverd.
Mijn Pixel 7 Pro werd door PCS Wireless in 1 dag na ontvangst goedgekeurd. De dag erna stond het geld al op mijn Paypal account. Nu was mijn toestel in erg goede staat, altijd backcover & screenprotector gebruikt, dus met de goedkeuring had ik geen problemen verwacht. Het werkt met PCS / Google beter dan met sommige commerciële partijen.

Nu ben ik op zich wel nieuwsgierig wat er met onze oude toestellen gebeurt. Van een Samsung S24/25 of een Pixel 9/10 kan ik wel iets bedenken, dat kan nog we even mee met een nieuwe accu. Maar een Pixel 6 of 7 is niet meer veel waard in de refurbished markt. De 6 gaat binnenkort uit support en de 7 over een jaar. Je koopt toch geen refurbed telefoon die over een jaar uit support gaat?

• John767
Ramon 73 schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 10:57:
[...]

Mijn Pixel 7 Pro werd door PCS Wireless in 1 dag na ontvangst goedgekeurd. De dag erna stond het geld al op mijn Paypal account. Nu was mijn toestel in erg goede staat, altijd backcover & screenprotector gebruikt, dus met de goedkeuring had ik geen problemen verwacht. Het werkt met PCS / Google beter dan met sommige commerciële partijen.

Nu ben ik op zich wel nieuwsgierig wat er met onze oude toestellen gebeurt. Van een Samsung S24/25 of een Pixel 9/10 kan ik wel iets bedenken, dat kan nog we even mee met een nieuwe accu. Maar een Pixel 6 of 7 is niet meer veel waard in de refurbished markt. De 6 gaat binnenkort uit support en de 7 over een jaar. Je koopt toch geen refurbed telefoon die over een jaar uit support gaat?
Met oude toestellen, zoals dat ik een iPhone SE (ja, die kleine nog) inlever, zal het wel een push vanuit Google zijn om over te gaan naar een Pixel. Mijn Pixel 7 houd ik nog even al reserve, want die bracht ook maar 30 euro meer op dan die iPhone met inruil :?

Dan is los verkopen interessanter.

• WelvE
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05:12
Ik heb een Pixel 11 Pro met 12gb en 256gb besteld met als inruil een Pixel 7 en al binnen (nog niet geinstalleerd en de inruildoos komt morgen). Nou twijfel ik of ik de juiste keuze gemaakt heb, een 16gb en 512 was weliswaar 130 EUR duurder, maar waarschijnlijk de betere optie met al die AI features die Google AI nu beloofd.

Zou het mogelijk zijn om nog te switchen en is die Pixel 7 dan ook gekoppeld aan mijn eerdere aankoop of zou ik die ook kunnen gebruiken als inruil bij de 16gb/512GB?

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03:57
WelvE schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:09:
Ik heb een Pixel 11 Pro met 12gb en 256gb besteld met als inruil een Pixel 7 en al binnen (nog niet geinstalleerd en de inruildoos komt morgen). Nou twijfel ik of ik de juiste keuze gemaakt heb, een 16gb en 512 was weliswaar 130 EUR duurder, maar waarschijnlijk de betere optie met al die AI features die Google AI nu beloofd.

Zou het mogelijk zijn om nog te switchen en is die Pixel 7 dan ook gekoppeld aan mijn eerdere aankoop of zou ik die ook kunnen gebruiken als inruil bij de 16gb/512GB?
Ik vraag me af of je dat daadwerkelijk gaat merken. Zelf heb ik ook de Google Pixel 11 Pro 256GB versie. Heb ook getwijfeld, maar aangezien verder alles wel hetzelfde is, zag ik het niet als reden om over te stappen. Meestal komt je tekort als je echt veel zaken tegelijk gaat doen, maar hoe vaak is dat?

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:14
Ik heb mijn Pixel besteld bij KPN en gekozen voor inruil via Recommerce. Na bestelling al email gebad van Recommerce en die ga ik nu volgen nu dat zo'n beetje alles is overgezet van de oude telefoon. In de mail kom ik deze passage tegen:
Als u gebruik maakt van een bonus, verzamel dan de benodigde documenten en upload deze via de bovenstaande knop. Wanneer de bonus wordt geweigerd (ontbrekende en/of ongeldige documenten), wordt uw trade-in product niet geretourneerd
En die instructie wil ik met liefde volgen maar er is geen "bovenstaande knop" en geen lijstje van benodigde documenten anders dan in de bijlage. Nu meen ik ook gelezen te hebben dat KPN dit al geregeld heeft en dat dit niet nodig zou zijn. Hadden jullie het hierover @bazzemans of ging dat over andere documenten?

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• bloblub
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 19:53
Mijn Odido-verlenging is vertraagd en wordt pas vanaf 11 september geleverd. Precies in die periode ben ik op vakantie (ik ben pas 28 september terug).

De klantenservice kan de levering niet uitstellen en adviseert om te annuleren en later opnieuw te bestellen. Dat wil ik liever niet, omdat de inruilactie op 2 september afloopt. De medewerker noemde dat ik ook kan annuleren en bij de nieuwe bestelling een andere bezorgdatum kan kiezen, maar wist dit niet zeker (ik kan het mij in ieder geval niet herinneren).

De enige 'oplossing' die de klantenservice kon bedenken is hopen op extra vertraging, en bij de PostNL-melding de bezorging maximaal 1 week uitstellen. Als ik er dan nog niet ben, blijft het 7 dagen op de een pakketpunt liggen waarna het retour gaat en de bestelling alsnog wordt geannuleerd.

Zijn er anderen bij wie de 11 Pro 512GB Zwart na 11 september geleverd wordt? Als dat zo is, kan ik vandaag misschien beter annuleren en direct opnieuw bestellen zodat ik achter in de rij kom.
En fysiek naar een winkel van Odido waar ze dat specifieke toestel op voorraad hebben?

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:54
bloblub schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 12:03:
Mijn Odido-verlenging is vertraagd en wordt pas vanaf 11 september geleverd. Precies in die periode ben ik op vakantie (ik ben pas 28 september terug).

De klantenservice kan de levering niet uitstellen en adviseert om te annuleren en later opnieuw te bestellen. Dat wil ik liever niet, omdat de inruilactie op 2 september afloopt. De medewerker noemde dat ik ook kan annuleren en bij de nieuwe bestelling een andere bezorgdatum kan kiezen, maar wist dit niet zeker (ik kan het mij in ieder geval niet herinneren).

De enige 'oplossing' die de klantenservice kon bedenken is hopen op extra vertraging, en bij de PostNL-melding de bezorging maximaal 1 week uitstellen. Als ik er dan nog niet ben, blijft het 7 dagen op de een pakketpunt liggen waarna het retour gaat en de bestelling alsnog wordt geannuleerd.

Zijn er anderen bij wie de 11 Pro 512GB Zwart na 11 september geleverd wordt? Als dat zo is, kan ik vandaag misschien beter annuleren en direct opnieuw bestellen zodat ik achter in de rij kom.
Belsimpel met een Odido abo of scheelt dat teveel?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 11 Pro XL

• bloblub
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 19:53
CLB schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 12:19:
En fysiek naar een winkel van Odido waar ze dat specifieke toestel op voorraad hebben?
Ik heb geen winkel in mijn woonplaats. Maar een stukje rijden is wel een optie. Bedankt voor de tip.
Golf2vr6 schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 12:35:
[...]

Belsimpel met een Odido abo of scheelt dat teveel?
Nee bij Odido zelf. Daar kreeg ik meer toestel korting.

[ Voor 40% gewijzigd door bloblub op 31-08-2026 15:22 ]

• damkoning
Prijzen bij belsimpel zijn flink gestegen vandaag. Scheelt op de pixel 11 pro xl al snel €100,- euro ten opzichte van gister.

Iemand al een bevestiging/goedkeuring ontvangen vanuit https://google.myactions.eu/?

• nimm2
  • Laatst online: 02-09 20:45

nimm2

.

Ja, Belsimpel heeft de prijzen verhoogd. Twee dagen geleden was de pixel 11 pro xl bij een odido abo van 22,50 nog €785. Nu €921. Dat vind ik te duur, omdat ik al een prima pixel 9 pro xl heb en weinig ga merken van de upgrade.

Jammer! Dan wacht ik op de pixel 12!

• damkoning
nimm2 schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 18:42:
Ja, Belsimpel heeft de prijzen verhoogd. Twee dagen geleden was de pixel 11 pro xl bij een odido abo van 22,50 nog €785. Nu €921. Dat vind ik te duur, omdat ik al een prima pixel 9 pro xl heb en weinig ga merken van de upgrade.

Jammer! Dan wacht ik op de pixel 12!
Jammer, scheelt aanzienlijk.

Zelf heb ik mijn pixel 10 pro op marktplaats verkocht (€625) en een defect toestel (€76) ingeleverd bij Recommerce. Daarnaast nog een kortingscode (€70) gebruikt. Hierdoor houdt ik met de cashback (€400) effectief €193,- over onderaan de streep.

Misschien dat het op deze wijze nog interessant voor je kan zijn.

Wel daarbij mijn abonnement verlengd voor 1 jaar bij Odido (Abbo €23,50 p.m). Incl. Pixel 11 pro xl 512gb.

[ Voor 3% gewijzigd door damkoning op 31-08-2026 19:26 ]

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:05
Spijtig van belsimpel maar maakt keuze net wat makkelijker

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:36
Ik heb 'm zaterdag besteld en kan mij heugen dat er iets stond, dat t/m zondag 30 augustus een bepaalde aanbieding was. Ik was daardoor over de streep gehaald om 'm zaterdag maar gelijk te bestellen ipv te wachten.

PSN: Redrafted

Toch vreemd dat alle? verkopende partijen alle informatie over de pre-order actie al hebben verwijderd. Die actie loopt tot en met 1 september, maar ik zie het nergens meer staan, toch irritant voor de 'laatste beslissers'. Daarbij zie ik dat Vodafone de toestelprijzen wat omhoog heeft gegooid, mooi op tijd besteld hier dus allemaal :*) .

Heb ook nog geen bevestiging van Likewize icm Vodafone-inruil dat alles in orde is en dat apparaat is geaccepteerd.
Irritant, want ik wil gewoon de cashback gaan claimen...

24-08-2026: Inruil online aangemeld
24-08-2025: Product op de post gedaan
25-08-2025: Product aangekomen bij LikeWize

EDIT: Nietszeggend mailtje na check of er al iets bekend is...
"Beste klant,
In uw geval zult u nog moeten wachten voor de inspectie van uw toestel.
Maakt u zich geen zorgen, u zult een mail met de resultaten van de inspectie ontvangen. Met vriendelijke groet,"

EDIT 2:
Beste klant,
De inspectie kan 1-2 weken duren.
U zult het nog wat tijd moeten geven.

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 01-09-2026 20:25 ]

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

damkoning schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 16:55:
Iemand al een bevestiging/goedkeuring ontvangen vanuit https://google.myactions.eu/?
Nee, enkel "Status Lopend".

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:46
Aleen mobiel.nl heeft nog een aardige prijs met odido abbonnement
Maar die zijn weer uitgesloten van de inruilactie...

• nimm2
  • Laatst online: 02-09 20:45

nimm2

.

Goed nieuws, Belsimpel heeft weer de lagere prijzen dus vandaag nog de kans om een deal te scoren!

• Codemeister
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:41

Codemeister

UniFi-fanboy

Grote kans dat er rond eind november en/of begin december alsnog een inruilactie komt, voor de mensen die net als ik nog even wachten :) was vorig jaar niet anders.

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-09 21:47
De september actie op de Google Store is veel minder interessant.

Pixel hoesje, Pixel 67W lader en Pixel Snap standaard als gratis extraatje.

De inruil van een Pixel 8 Pro van 285€ naar €155 én geen €400 bonus.

Blij dat ik in de vooravond alsnog mijn Olive Pixel 11 Pro heb besteld 😎

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
hier hetzelfde, op de valreep nog via Google Store mijn order geplaatst met de extra inruil.

Voor mijn iPhone Air krijg ik nu via de inruil €870 bij de Google Store.

Nu na de pre order deal zou ik er nog maar € 415 inruil voor krijgen.

Denk dat Google ongetwijfeld met Black Friday weer een soortgelijke actie zullen houden.

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 02-09-2026 10:25 ]

• RobGordon
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 03-09 16:36
Mijn vriendin en ik hebben twee Pixel 11 Pro's gekocht en onze oude Pixel 9 Pro's succesvol ingeruild bij Recommerce. Nu ik de inruilbonus wil aanvragen bij MyActions, blijkt dat mijn vriendin iets te enthousiast heeft opgeruimd en ze de wikkels van de doosjes heeft weggegooid waarop het IMEI-nummer van onze nieuwe telefoons vermeld stond... en een van de voorwaarden van de inruilactie is dat ik een foto moet opsturen van het IMEI-nummer op die wikkel 8)7

In het Pixel 10-topic lees ik dat andere Tweakers ook wel eens tegen dit probleem zijn aangelopen, maar ik kwam helaas niemand tegen die vervolgens alsnog de inruilbonus kon claimen.

Heeft er iemand wel succesvolle ervaringen in een dergelijke situatie? Of kan ik de inruilbonus nu op mijn buik schrijven?
De wikkels weg, de doosjes niet... Dat is wat vreemd wel, dan heb je kale doosjes nu? Dat terzijde upload je toch de facturen ofzo waarop de IMEI's staan of je mailt MyActions eerst over het hoe of wat je nu het beste kunt doen?

• imeR
Je moet de factuur sowieso al uploaden, daarop staat inderdaad het IMEI. Dan nog een screenshot van het IMEI zoals het toestel dat aangeeft? Zou niet weten waarom dat niet mag, en een foto van het doosje wel.
Omdat dat allemaal makkelijk te Photoshoppen valt (een etiket natuurlijk ook altijd, maar toch) gok ik.

Lizewize via Vodafone schiet ook niet op zeg... Net tweede automatisch gegenereerde mailtje gekregen dat m'n device er nog niet is en dat ik hem echt snel moet opsturen. Apparaat ligt al vanaf 25 augustus bij hen ter check.

• _Bailey_
  • Niet online
let op voor mensen die via de Google Store een bestelling hebben lopen en een inruiltoestel aanbieden.

Je ontvangt een DHL Express verzendverpakking + (voorgedrukt) verzendlabel.

Mijn pakketje is wel het logistieke proces ingegaan maar nu bij DHL Security voor een screening. Op het verzendlabel staat als bedrijfsnaam alleen 'GE' , dit is niet voldoende blijkbaar voor DHL.

Wellicht heb ik een foutief voorgedrukt DHL Express verzendlabel (waar de volledige bedrijfsnaam niet goed op staat, want er is wel gewoon een adres op het label zichtbaar) ontvangen vanuit Google, kan ook uiteraard.

Maar check je DHL Express verzendlabel dus eerst voordat je het afgeeft bij DHL _/-\o_

[ Voor 63% gewijzigd door _Bailey_ op 04-09-2026 09:11 ]

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:53
_Bailey_ schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 09:07:
let op voor mensen die via de Google Store een bestelling hebben lopen en een inruiltoestel aanbieden.

Je ontvangt een DHL Express verzendverpakking + (voorgedrukt) verzendlabel.

Mijn pakketje is wel het logistieke proces ingegaan maar nu bij DHL Security voor een screening. Op het verzendlabel staat als bedrijfsnaam alleen 'GE' , dit is niet voldoende blijkbaar voor DHL.

Wellicht heb ik een foutief voorgedrukt DHL Express verzendlabel (waar de volledige bedrijfsnaam niet goed op staat, want er is wel gewoon een adres op het label zichtbaar) ontvangen vanuit Google, kan ook uiteraard.

Maar check je DHL Express verzendlabel dus eerst voordat je het afgeeft bij DHL _/-\o_
Hier gewoon afgegeven, nergens naar gekeken. Is aangekomen en zit nu in het beoordeel proces. Zal wel een fout zijn geweest bij jou dan.

• _Bailey_
  • Niet online
Step-han schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 09:38:
[...]

Hier gewoon afgegeven, nergens naar gekeken. Is aangekomen en zit nu in het beoordeel proces. Zal wel een fout zijn geweest bij jou dan.
ja dat denk ik dus ook, er is mij een onvolledig DHL Express label gegeven door de partij die dat hele inruilcircus voor z'n rekening neemt voor Google.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:06
Hele gekke vraag, maar ik zie dat je voor een simpele Pixel 7A nog 490 euro terug kan krijgen terwijl ze op de markt nog 100-200 euro zijn. Dat geldt trouwens voor meer toestellen zoals een iPhone X etc…

Is dit dan geen handel om je oude toestel in te leveren (die je toch niet gebruik) en dan de Pixel weer door te verkopen? :p
En waar zie je dat?

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:06
Google store als je je telefoon wilt inruilen

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

lohost

iemand had al localhost :-(

Is de extra korting bij de Google Store niet in het inruilbedrag meegenomen?

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Dat sowieso. Tevens is de inruilactie voorbij, dus je krijgt nog een paar tientjes momenteel.

• FSC1968
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 04:46
Ik heb een Pixel 11 Pro op Belsimpel gekocht en om mee te doen aan de actie bij Recommerce een Xiaomi 12 256GB ingeruild. De voorlopige inruilwaarde was €61. Recommerce heeft het toestel inmiddels gecontroleerd en alle door mij opgegeven punten bevestigd, met uitzondering van... het type telefoon?! :? Volgens hen is het een “Xiaomi 12 5G Dual 256GB” ter waarde van €42, in plaats van een “Xiaomi 12 256GB”. Het gaat weliswaar maar om €19, maar ik vind het toch een nogal opmerkelijke werkwijze van Recommerce; bestaan er überhaupt verschillende versies van die telefoon?

[ Voor 4% gewijzigd door FSC1968 op 05-09-2026 04:46 ]

• TwekMek
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 06:16
FSC1968 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 04:43:
Ik heb een Pixel 11 Pro op Belsimpel gekocht en om mee te doen aan de actie bij Recommerce een Xiaomi 12 256GB ingeruild. De voorlopige inruilwaarde was €61. Recommerce heeft het toestel inmiddels gecontroleerd en alle door mij opgegeven punten bevestigd, met uitzondering van... het type telefoon?! :? Volgens hen is het een “Xiaomi 12 5G Dual 256GB” ter waarde van €42, in plaats van een “Xiaomi 12 256GB”. Het gaat weliswaar maar om €19, maar ik vind het toch een nogal opmerkelijke werkwijze van Recommerce; bestaan er überhaupt verschillende versies van die telefoon?
Waarom vraag je dit in het Pixel topic? Vraag het in het Xiaomi topic zou ik zeggen.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste