• bloblub
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 19:53
Mijn Odido-verlenging is vertraagd en wordt pas vanaf 11 september geleverd. Precies in die periode ben ik op vakantie (ik ben pas 28 september terug).

De klantenservice kan de levering niet uitstellen en adviseert om te annuleren en later opnieuw te bestellen. Dat wil ik liever niet, omdat de inruilactie op 2 september afloopt. De medewerker noemde dat ik ook kan annuleren en bij de nieuwe bestelling een andere bezorgdatum kan kiezen, maar wist dit niet zeker (ik kan het mij in ieder geval niet herinneren).

De enige 'oplossing' die de klantenservice kon bedenken is hopen op extra vertraging, en bij de PostNL-melding de bezorging maximaal 1 week uitstellen. Als ik er dan nog niet ben, blijft het 7 dagen op de een pakketpunt liggen waarna het retour gaat en de bestelling alsnog wordt geannuleerd.

Zijn er anderen bij wie de 11 Pro 512GB Zwart na 11 september geleverd wordt? Als dat zo is, kan ik vandaag misschien beter annuleren en direct opnieuw bestellen zodat ik achter in de rij kom.
En fysiek naar een winkel van Odido waar ze dat specifieke toestel op voorraad hebben?

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:07
bloblub schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 12:03:
Mijn Odido-verlenging is vertraagd en wordt pas vanaf 11 september geleverd. Precies in die periode ben ik op vakantie (ik ben pas 28 september terug).

De klantenservice kan de levering niet uitstellen en adviseert om te annuleren en later opnieuw te bestellen. Dat wil ik liever niet, omdat de inruilactie op 2 september afloopt. De medewerker noemde dat ik ook kan annuleren en bij de nieuwe bestelling een andere bezorgdatum kan kiezen, maar wist dit niet zeker (ik kan het mij in ieder geval niet herinneren).

De enige 'oplossing' die de klantenservice kon bedenken is hopen op extra vertraging, en bij de PostNL-melding de bezorging maximaal 1 week uitstellen. Als ik er dan nog niet ben, blijft het 7 dagen op de een pakketpunt liggen waarna het retour gaat en de bestelling alsnog wordt geannuleerd.

Zijn er anderen bij wie de 11 Pro 512GB Zwart na 11 september geleverd wordt? Als dat zo is, kan ik vandaag misschien beter annuleren en direct opnieuw bestellen zodat ik achter in de rij kom.
Belsimpel met een Odido abo of scheelt dat teveel?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 11 Pro XL

• bloblub
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 19:53
CLB schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 12:19:
En fysiek naar een winkel van Odido waar ze dat specifieke toestel op voorraad hebben?
Ik heb geen winkel in mijn woonplaats. Maar een stukje rijden is wel een optie. Bedankt voor de tip.
Golf2vr6 schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 12:35:
[...]

Belsimpel met een Odido abo of scheelt dat teveel?
Nee bij Odido zelf. Daar kreeg ik meer toestel korting.

[ Voor 40% gewijzigd door bloblub op 31-08-2026 15:22 ]

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:27
Prijzen bij belsimpel zijn flink gestegen vandaag. Scheelt op de pixel 11 pro xl al snel €100,- euro ten opzichte van gister.

Iemand al een bevestiging/goedkeuring ontvangen vanuit https://google.myactions.eu/?

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:43

nimm2

.

Ja, Belsimpel heeft de prijzen verhoogd. Twee dagen geleden was de pixel 11 pro xl bij een odido abo van 22,50 nog €785. Nu €921. Dat vind ik te duur, omdat ik al een prima pixel 9 pro xl heb en weinig ga merken van de upgrade.

Jammer! Dan wacht ik op de pixel 12!

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:27
nimm2 schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 18:42:
Ja, Belsimpel heeft de prijzen verhoogd. Twee dagen geleden was de pixel 11 pro xl bij een odido abo van 22,50 nog €785. Nu €921. Dat vind ik te duur, omdat ik al een prima pixel 9 pro xl heb en weinig ga merken van de upgrade.

Jammer! Dan wacht ik op de pixel 12!
Jammer, scheelt aanzienlijk.

Zelf heb ik mijn pixel 10 pro op marktplaats verkocht (€625) en een defect toestel (€76) ingeleverd bij Recommerce. Daarnaast nog een kortingscode (€70) gebruikt. Hierdoor houdt ik met de cashback (€400) effectief €193,- over onderaan de streep.

Misschien dat het op deze wijze nog interessant voor je kan zijn.

Wel daarbij mijn abonnement verlengd voor 1 jaar bij Odido (Abbo €23,50 p.m). Incl. Pixel 11 pro xl 512gb.

[ Voor 3% gewijzigd door damkoning op 31-08-2026 19:26 ]

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:58
Spijtig van belsimpel maar maakt keuze net wat makkelijker

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:15
Ik heb 'm zaterdag besteld en kan mij heugen dat er iets stond, dat t/m zondag 30 augustus een bepaalde aanbieding was. Ik was daardoor over de streep gehaald om 'm zaterdag maar gelijk te bestellen ipv te wachten.

PSN: Redrafted

Toch vreemd dat alle? verkopende partijen alle informatie over de pre-order actie al hebben verwijderd. Die actie loopt tot en met 1 september, maar ik zie het nergens meer staan, toch irritant voor de 'laatste beslissers'. Daarbij zie ik dat Vodafone de toestelprijzen wat omhoog heeft gegooid, mooi op tijd besteld hier dus allemaal :*) .

Heb ook nog geen bevestiging van Likewize icm Vodafone-inruil dat alles in orde is en dat apparaat is geaccepteerd.
Irritant, want ik wil gewoon de cashback gaan claimen...

24-08-2026: Inruil online aangemeld
24-08-2025: Product op de post gedaan
25-08-2025: Product aangekomen bij LikeWize

EDIT: Nietszeggend mailtje na check of er al iets bekend is...
"Beste klant,
In uw geval zult u nog moeten wachten voor de inspectie van uw toestel.
Maakt u zich geen zorgen, u zult een mail met de resultaten van de inspectie ontvangen. Met vriendelijke groet,"

EDIT 2:
Beste klant,
De inspectie kan 1-2 weken duren.
U zult het nog wat tijd moeten geven.

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 01-09-2026 20:25 ]

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

damkoning schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 16:55:
Iemand al een bevestiging/goedkeuring ontvangen vanuit https://google.myactions.eu/?
Nee, enkel "Status Lopend".

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:38
Aleen mobiel.nl heeft nog een aardige prijs met odido abbonnement
Maar die zijn weer uitgesloten van de inruilactie...

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:43

nimm2

.

Goed nieuws, Belsimpel heeft weer de lagere prijzen dus vandaag nog de kans om een deal te scoren!

• Codemeister
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:56

Codemeister

UniFi-fanboy

Grote kans dat er rond eind november en/of begin december alsnog een inruilactie komt, voor de mensen die net als ik nog even wachten :) was vorig jaar niet anders.

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:52
De september actie op de Google Store is veel minder interessant.

Pixel hoesje, Pixel 67W lader en Pixel Snap standaard als gratis extraatje.

De inruil van een Pixel 8 Pro van 285€ naar €155 én geen €400 bonus.

Blij dat ik in de vooravond alsnog mijn Olive Pixel 11 Pro heb besteld 😎
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste