Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Allen, ik heb een stomme fout gemaakt en hoop dat iemand kan helpen en eventueel goed nieuws kan bieden. Een maandje terug heb ik een Pixel 11 Pro gekocht bij Belsimpel. Ivm drukte thuis heeft het langer geduurd dan verwacht om alle gegevens over te zetten.
Hierbij ben ik de deadline van de inruil actie helemaal vergeten. Zowel Myactions (die de actie faciliteren) en Belsimpel zeggen niks te kunnen doen.
Gevalletje dikke pech, volgende keer beter opletten of heeft er iemand nog informatie of tips waar ik wellicht nog mee verder kan? Dank!
Hierbij ben ik de deadline van de inruil actie helemaal vergeten. Zowel Myactions (die de actie faciliteren) en Belsimpel zeggen niks te kunnen doen.
Gevalletje dikke pech, volgende keer beter opletten of heeft er iemand nog informatie of tips waar ik wellicht nog mee verder kan? Dank!