Duidelijk... Dan betaal je effectief dus 757 euro voor het toestel via deze weg? Bij
Google zou dat met inruil neerkomen op 779 euro zijn als je het toestel los koopt en de 9 Pro XL inruilt. Bij
Vodafone is dat 1087 euro voor het toestel + 12x14,50, wat neerkomt op een totaal van 1261. Daar gaat echter nog 400 euro vanaf + minimaal 247 euro voor je Pixel 9 Pro XL = maximaal 614 euro aan kosten voor de 11 Pro XL 512GB. En als je dat abonnement helemaal niet wil gebruiken, kun je het nog afkopen voor 50% en bespaar je zelfs nog wat tientjes = +/- 550 euro.
Net zelf via
Vodafone DirectSales-chat een van de meest capabele klantenservice-medewerkers ooit 'gesproken'.
Heb een Google Pixel 11 Pro 512GB besteld icm een eenjarig 30GB + onbeperkt-bellen-bundel. Pixel kostte 919 euro, abonnement kost me 16,00 euro / maand icm Ziggo- & DirectSales-korting. Daar gaat dus nog 300 euro vanaf voor inruil + een tientje voor een oud apparaat ofzo (ik moet nog even kijken wat ik precies in ga ruilen qua device)
Daarbij nog de particuliere verkoop van de huidige Google Pixel 10 Pro en we zijn goed op weg.
De onbeperkt-bellen-bundel á 2,50 euro staat niet op de screenshot en de 15GB wordt verdubbeld naar 30GB
Nu gekozen voor zwart, simpelweg omdat Vodafone alleen die kleur aanbiedt op dit moment. Medewerker had het al vaker gehoord en intern stonden vragen uit waarom ze de andere kleuren niet gelist hadden. Daar had hij nu geen antwoord op, maar kleur kan altijd nog gewisseld worden, terwijl bestelling gewoon blijft staan. Ook was hij heel stellig dat device op 20 augustus geleverd zou worden, daar had vorig jaar ook niemand weet van. Oftewel
[
Voor 57% gewijzigd door
CLB op 13-08-2026 15:08
]