Mijn vraag
...Hallo, ik heb voor update windows 10 naar 11 volgende wijziging ingevoerd in de bios:
Als eerste TPM 2.0 ingeschakeld, dit ging zonder problemen en de windows pc statuscontrole gaf akkoord.
Als tweede moest beveiligd opstarten ingeschakeld worden:
- secure boot mode -> costum
restore factory keys -> yes
Hierna ging het mis.
PC start wel op en je hoort de processor even schakelen, daarna stil. Ventilatoren draaien en veranderen steeds van laag naar hoger toerental. Krijg geen beeld meer op monitor, enkel zwart beeld met melding "check cables
Wie kan mij helpen deze pc weer werkend te krijgen
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Moederbord Gigabyte B450m-s2h
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Batterij moederbord tijd verwijderd voor reset, geen resultaat
clr_cmos pennetjes doorverbonden, geen resultaat
Hieronder afbeeldingen van nog werkende pc met exact zelfde configuratie. (enkel grafische kaart is anders)
:strip_exif()/f/image/FoWraljjTLP9g4Ijc7TK2FyI.jpg?f=fotoalbum_large)
...Hallo, ik heb voor update windows 10 naar 11 volgende wijziging ingevoerd in de bios:
Als eerste TPM 2.0 ingeschakeld, dit ging zonder problemen en de windows pc statuscontrole gaf akkoord.
Als tweede moest beveiligd opstarten ingeschakeld worden:
- secure boot mode -> costum
restore factory keys -> yes
Hierna ging het mis.
PC start wel op en je hoort de processor even schakelen, daarna stil. Ventilatoren draaien en veranderen steeds van laag naar hoger toerental. Krijg geen beeld meer op monitor, enkel zwart beeld met melding "check cables
Wie kan mij helpen deze pc weer werkend te krijgen
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Moederbord Gigabyte B450m-s2h
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Batterij moederbord tijd verwijderd voor reset, geen resultaat
clr_cmos pennetjes doorverbonden, geen resultaat
Hieronder afbeeldingen van nog werkende pc met exact zelfde configuratie. (enkel grafische kaart is anders)
:strip_exif()/f/image/FoWraljjTLP9g4Ijc7TK2FyI.jpg?f=fotoalbum_large)