Voor mijn C: partitie heb ik 380 MB niet toegewezen ruimte.
Met disk management en disk part lukt het mij niet om die 380 MB toe te voegen aan C:.
Vroegha had ik partition magic, kon ik mee lezen en schrijven en Norton Ghost.
Gelukkig is er Macrium als vervanger voor Ghost. Als vervanger van partition magic heb je dan Gparted. Daar heb ik niet zo'n success mee gehad. (gelukkig had ik een Macrium image)
Weet iemand een gratis oplossing voor dit "probleem". 380 MB op 4 TB maakt weinig uit, echter het is het principe.
Met disk management en disk part lukt het mij niet om die 380 MB toe te voegen aan C:.
Vroegha had ik partition magic, kon ik mee lezen en schrijven en Norton Ghost.
Gelukkig is er Macrium als vervanger voor Ghost. Als vervanger van partition magic heb je dan Gparted. Daar heb ik niet zo'n success mee gehad. (gelukkig had ik een Macrium image)
Weet iemand een gratis oplossing voor dit "probleem". 380 MB op 4 TB maakt weinig uit, echter het is het principe.
/f/image/7EET3i1y4bz0dRG6jSVas1AU.png?f=fotoalbum_large)