[iOS en iPadOS 27] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik heb ook wat raars met mijn iPhone 16 Pro Max, ineens is mijn opslag bijna vol. Heeft dit te maken met iOS 27? Ik draai de laatste Developer Beta.

Systeemgegevens totale grootte: 189,55 GB

[ Voor 12% gewijzigd door syltheboy op 17-08-2026 10:58 ]

• Hambjorger
  • Registratie: September 2019
  • Nu online
syltheboy schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 10:57:
Ik heb ook wat raars met mijn iPhone 16 Pro Max, ineens is mijn opslag bijna vol. Heeft dit te maken met iOS 27? Ik draai de laatste Developer Beta.

@DNN!S Had er ook last van, paar posts terug, die zei het volgende erover.
DNN!S schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 07:14:
Vandaag, denk ik, misschien mijn eerste iOS27 bug meegemaakt en als het geen toeval was gelijk een vervelende... Na de telefoon van de lader te halen klaagde hij ineens dat de opslag vol zat, terwijl ik normaal 150+GB vrij heb.... Blijkt hij hem afgelopen nacht helemaal vol getrapt te hebben met 150 GB aan Systeemgegevens.....

Instellingen resetten gaf geen verschil, toen maar de backup van gisteravond teruggezet en het lijkt opgelost, nu staan er nog maar 10 GB aan systeemgegevens.... Fingers crossed....

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Ik had het dus ook vanmorgen. Dan zal het vast geen toeval zijn….

Zojuist dan ook maar even feedback ingeschoten…

[ Voor 7% gewijzigd door DNN!S op 17-08-2026 11:31 ]

• syltheboy
  • Niet online
@Hambjorger Bedankt, maar ik heb nooit backups gemaakt. Zou het helpen om een backup te maken en die terug te zetten of komt dan die meuk weer terug?

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
syltheboy schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 11:26:
@Hambjorger Bedankt, maar ik heb nooit backups gemaakt. Zou het helpen om een backup te maken en die terug te zetten of komt dan die meuk weer terug?
Weet je dat zeker? Kijk even bij iCloud-instellingen of er echt geen backup is. Je moet namelijk best wat moeite doen om dat uit te zetten en sowieso zou ie een backup gemaakt moeten hebben toen je naar iOS27 ging.

• Hambjorger
  • Registratie: September 2019
  • Nu online
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar; snelle google search geeft aan dat System Data niet wordt meegenomen in het maken van een back-up. Dat zou je nog kunnen proberen.

Zoals DNN!S al zegt zou ik eerst ff snel kijken of je iPhone toch wel een backup heeft gemaakt.

• syltheboy
  • Niet online
Dat had ik dus altijd uit staan, dan maar proberen met een nieuwe backup.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:23

Ik ging hier vanochtend van 16,6GB naar 15,7GB (tijdens het openen / laden versprong die).

Zucht...

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
iOS en iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS of iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!