[iOS en iPadOS 27] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik heb ook wat raars met mijn iPhone 16 Pro Max, ineens is mijn opslag bijna vol. Heeft dit te maken met iOS 27? Ik draai de laatste Developer Beta.

Systeemgegevens totale grootte: 189,55 GB

[ Voor 12% gewijzigd door syltheboy op 17-08-2026 10:58 ]

• Hambjorger
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 19:01
syltheboy schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 10:57:
Ik heb ook wat raars met mijn iPhone 16 Pro Max, ineens is mijn opslag bijna vol. Heeft dit te maken met iOS 27? Ik draai de laatste Developer Beta.

@DNN!S Had er ook last van, paar posts terug, die zei het volgende erover.
DNN!S schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 07:14:
Vandaag, denk ik, misschien mijn eerste iOS27 bug meegemaakt en als het geen toeval was gelijk een vervelende... Na de telefoon van de lader te halen klaagde hij ineens dat de opslag vol zat, terwijl ik normaal 150+GB vrij heb.... Blijkt hij hem afgelopen nacht helemaal vol getrapt te hebben met 150 GB aan Systeemgegevens.....

Instellingen resetten gaf geen verschil, toen maar de backup van gisteravond teruggezet en het lijkt opgelost, nu staan er nog maar 10 GB aan systeemgegevens.... Fingers crossed....

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:17

Ik had het dus ook vanmorgen. Dan zal het vast geen toeval zijn….

Zojuist dan ook maar even feedback ingeschoten…

[ Voor 7% gewijzigd door DNN!S op 17-08-2026 11:31 ]

• syltheboy
  • Niet online
@Hambjorger Bedankt, maar ik heb nooit backups gemaakt. Zou het helpen om een backup te maken en die terug te zetten of komt dan die meuk weer terug?

• DNN!S
syltheboy schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 11:26:
@Hambjorger Bedankt, maar ik heb nooit backups gemaakt. Zou het helpen om een backup te maken en die terug te zetten of komt dan die meuk weer terug?
Weet je dat zeker? Kijk even bij iCloud-instellingen of er echt geen backup is. Je moet namelijk best wat moeite doen om dat uit te zetten en sowieso zou ie een backup gemaakt moeten hebben toen je naar iOS27 ging.

• Hambjorger
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 19:01
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar; snelle google search geeft aan dat System Data niet wordt meegenomen in het maken van een back-up. Dat zou je nog kunnen proberen.

Zoals DNN!S al zegt zou ik eerst ff snel kijken of je iPhone toch wel een backup heeft gemaakt.

• syltheboy
  • Niet online
Dat had ik dus altijd uit staan, dan maar proberen met een nieuwe backup.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:50

Ik ging hier vanochtend van 16,6GB naar 15,7GB (tijdens het openen / laden versprong die).

Zucht...

• syltheboy
  • Niet online
Na het maken van een reservekopie en het terugzetten hiervan is het probleem opgelost.

• DNN!S
Beta 6 is uit. (Hier) een kleintje dit keer van 1.2 GB.

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:15
En wat fijn, safari doet het weer naar behoren.

Items boven in waren niet te selecteren, alleen met inzoomen.

• Minimalist1
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 23:58
falconxp schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 17:42:
[...]

Bij probleem websites gebruik ik nu firefox in DB5.
Gelukkig weer opgelost in de laaste beta.

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:01
Andre_J schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 19:46:
En wat fijn, safari doet het weer naar behoren.

Items boven in waren niet te selecteren, alleen met inzoomen.
Grappig dat je dit zegt. Ik heb dit net voor het eerst ervaren op mijn iPad. Ik dacht even melden in dit topic….. ineens lijkt het zonder update beter te gaan, bijzonder…

• Harrie-Handbak
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12:55
DB 6 is uit 😎
edit:
Captain Slow here! Hahah

[ Voor 86% gewijzigd door Harrie-Handbak op 17-08-2026 22:25 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

Ik zit in Japan dus downloaden is een beetje lastig, maar voor beta 6 ga ik desnoods een uur in de mc Donalds zitten, beta 5 had zoveel problemen hier.

I wake up in the morning and I piss excellence

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:56
Trip.com esim. 30 dagen 50GB klaar ben je 😜

Haters everywhere but I don’t really care

• Donstil
  • Niet online

Donstil

matthijst schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 03:32:
Trip.com esim. 30 dagen 50GB klaar ben je 😜
Ja ik heb een onbeperkte sim erin, alleen zit in ise-se national park en het internet is hier drama.

Het is hier wel mooi, dat maakt een hoop goed 😉

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 18-08-2026 03:55 ]

• DNN!S
Donstil schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 01:00:
Ik zit in Japan dus downloaden is een beetje lastig, maar voor beta 6 ga ik desnoods een uur in de mc Donalds zitten, beta 5 had zoveel problemen hier.
Mazzeltje dan dat het maar een kleine update is dit keer :)
Was vast e.e.a. mis met de vorige want volgens mij is er ook geen PB geweest afgelopen week....

[ Voor 3% gewijzigd door DNN!S op 18-08-2026 07:02 ]

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:50
Weet nou niet of het een specifieke iOS27 bug is, maar wel iets wat me nu opvalt.

Normaal gesproken als ik op mijn telefoon de notificaties op mijn lockscreen verwijderde, waren deze ook automatisch verwijderd van mijn AWUltra2. (en vice versa, als ik de notificaties op mijn AWUltra2 verwijderde,waren ze ook weg van het het lockscreen van mijn iPhone)

Dit is nu niet meer het geval.

Meer mensen die dit gesignaleerd hebben, of bij wie het juist nog wel werkt. Zal namelij kniet de eerste keer zijn dat een iOS update instellingen 'kapot' maakt waardoor zaken die normaal gesproken als vanzelfsprekend werken, het opeens niet meer doen.

Eric, Signing off !!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:07
Eric H schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 07:59:
Weet nou niet of het een specifieke iOS27 bug is, maar wel iets wat me nu opvalt.

Normaal gesproken als ik op mijn telefoon de notificaties op mijn lockscreen verwijderde, waren deze ook automatisch verwijderd van mijn AWUltra2. (en vice versa, als ik de notificaties op mijn AWUltra2 verwijderde,waren ze ook weg van het het lockscreen van mijn iPhone)

Meer mensen die dit gesignaleerd hebben, of bij wie het juist nog wel werkt. Zal namelij kniet de eerste keer zijn dat een iOS update instellingen 'kapot' maakt waardoor zaken die normaal gesproken als vanzelfsprekend werken, het opeens niet meer doen.
Draait je Watch ook 27 of dat niet?

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

• Eric H
Nicj56 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 08:06:
[...]

Draait je Watch ook 27 of dat niet?
Yep!

Eric, Signing off !!

• Skibidi_RizzXL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:48
PB 4 is uit.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:37
Eric H schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 07:59:

Ik had dit bij 26 ook al. Niet met alle meldingen. Lijkt wel met name de meldingen te zijn van Apple zelf (kalender, apple pay etc). Is idd nog niet opgelost in iOS27.

©2004

• hk12nl
iOS27 draait ook bij mij prima. Alleen verschijnt niet altijd het toetsenbord als ik naar beneden veeg en wil zoeken op het homescreen. Hopelijk is dat weer hersteld in de nieuwe PB.

©2004

• SgtElPotato
DNN!S schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 19:19:
Beta 6 is uit. (Hier) een kleintje dit keer van 1.2 GB.
Hier was ie 2.7GB. Moet zeggen, die haperingen en kleine bugjes van het toetsenbord bijvoorbeeld zijn er nu wel helemaal uit hier in vergelijking met DB5.

Zucht...

• Eric H
hk12nl schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 09:10:
iOS27 draait ook bij mij prima. Alleen verschijnt niet altijd het toetsenbord als ik naar beneden veeg en wil zoeken op het homescreen. Hopelijk is dat weer hersteld in de nieuwe PB.
Same, had ik dus ook. Sinds vanochtend meest recente PB erop en nog geen issues. Dus wellicht opgelost.

Eric, Signing off !!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Wel fijn dat Safari het weer doet. Leek wel een offset tussen waar je met je vinger drukte en de daadwerkelijke locatie op de pagina. Ontzettend irritant.

Have you tried turning it off and on again?

• hk12nl
hk12nl schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 09:10:
Lijkt opgelost met PB4.

©2004

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:23
Gr4mpyC3t schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 10:11:
Wel fijn dat Safari het weer doet. Leek wel een offset tussen waar je met je vinger drukte en de daadwerkelijke locatie op de pagina. Ontzettend irritant.
Dit dus, was echt vreselijk irritant. Maar gelukkig gefixed.

Gewoon spullen

• Minimalist1
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 23:58
Het blijven bèta’s natuurlijk, maar dat dit soort dingen erdoorheen slippen is ook wel een tikje bizar. Net zoals dat eeuwige gekloot met niet goed werkende toetsenborden.

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:15
Hade de hoop dat met IOS 27 / Beta m'n Apple Intelligence (het standaard EU deel), wel zou werken.
Heb een 15 Pro met ±26GB vrij...
Hij blijft zeggen dat de ondersteuning gedownload wordt, dit had ik ook al met IOS 26.
Heb geen zin in een volledige herstel :)

Tips ?

• hk12nl
Ik had gisteren tijdens het navigeren dat hij een aantal keer in het Engels uit de speakers kwam. Met name bij de rotonde leek hij moeite te hebben. ><

©2004

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:23
hk12nl schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 10:43:
Ik had gisteren tijdens het navigeren dat hij een aantal keer in het Engels uit de speakers kwam. Met name bij de rotonde leek hij moeite te hebben. ><
Ha, grappig, dat had ik ook gisteren, exact hetzelfde met een rotonde. Dacht dat het weer zo’n kronkel hier in België was (de navigatie van mijn BMW varieert hier zelfs in (het verlengde van) mijn straat van Nederlands naar Frans én naar Duits op minder dan 3km, terwijl alles in Vlaanderen ligt). Het was op een plek waar ik zelden kom, dus stond er niet bij stil dat het een iOS foutje kon zijn, maar nu je het zegt…

• SgtElPotato
Ben wel blij met de PB6. Tot nu toe het meest stabiel en rustig voor de batterij. Ook erg vlot, maar dat leken de vorige beta's ook in het begin...

Zucht...

• DNN!S
Beta 7 is uit :)

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:07
Public Beta 5 ook

[ Voor 41% gewijzigd door dr_dreey op 25-08-2026 07:03 ]

• TwArbo
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
hk12nl schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 10:43:
Deze bug had ik ook al bij iOS 26.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoe zijn de bevindingen met iOS 27 PB 5/DB 7? Inmiddels al rijp voor RC? :)

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• Gr4mpyC3t
  • Niet online
THE_BASE schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 19:56:
Weinig bevindingen, maar dat is met de beta's altijd positief... ;)

• DNN!S
Hoe zijn de bevindingen met iOS 27 PB 5/DB 7?
De moeite niet waard. Geen bugs, geen freezes, geen batterydrain, super saai gewoon….

• dr_dreey
Net zo saai als de vorige 5 ios versies -O-

Ik heb de tijd van WP en WM10 mee mogen maken, daar waren de final releases nog minder stabiel dan de eerste D-Beta's van ios 7(8)7

Good old days d:)b

[ Voor 25% gewijzigd door dr_dreey op 25-08-2026 21:57 ]

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:22

JB

Cédric roelt!

Hopelijk betere accu performance nu. De laatste beta's vraten stroom hier :o

Mijn boefje is liev!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:50
JB schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 11:00:
[...]

Hopelijk betere accu performance nu. De laatste beta's vraten stroom hier :o
ooh echt? Ik vond het juist een vooruitgang ten opzichte van iOS26.
Had het gevoel dat dat ook de tendens was in dit topic.

• THE_BASE
  • Niet online
remmuz schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 15:28:
[...]

ooh echt? Ik vond het juist een vooruitgang ten opzichte van iOS26.
Had het gevoel dat dat ook de tendens was in dit topic.
Denk dat het indexeren de eerste 24 uur sowieso wel meespeelt en dat er op de achtergrond gemonitord wordt tijdens beta's.

Daarom wacht ik nog even geduldig op de RC.

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:22

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 15:58:
[...]

Denk dat het indexeren de eerste 24 uur sowieso wel meespeelt en dat er op de achtergrond gemonitord wordt tijdens beta's.

Daarom wacht ik nog even geduldig op de RC.
Ja klopt maar had het met name de laatste 2 beta's. Dus dan is indexeren wel klaar normaliter.

Mijn boefje is liev!

• DNN!S
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vTbr3io6OFSRVGjGfoaqxh1rfc8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/wgqivMt7IblHDPKw25wRUrM7.png?f=user_large

[ Voor 120% gewijzigd door DNN!S op 26-08-2026 18:20 ]

• SgtElPotato
De hype kan dan eindelijk beginnen!

Zucht...

• DNN!S
SgtElPotato schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:21:
[...]

De hype kan dan eindelijk beginnen!
Ff een topic gemaakt waar we kunnen hypen :)

[AppleEvent] Suprise and shine! - 9 september 2026

• DNN!S
Klein bugje… Sinds de update van afgelopen week worden ineens foto’s die ik open vanuit whatsapp en mail automatisch opgeslagen in de fotorol. Nou weet ik dat het een instelling is die ik 10 jaar geleden heb uit gezet, maar weet iemand zo waar die instelling zit? Kan hem zo niet vinden…

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:06
DNN!S schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:13:
Klein bugje… Sinds de update van afgelopen week worden ineens foto’s die ik open vanuit whatsapp en mail automatisch opgeslagen in de fotorol. Nou weet ik dat het een instelling is die ik 10 jaar geleden heb uit gezet, maar weet iemand zo waar die instelling zit? Kan hem zo niet vinden…
Whatsapp: Whatsapp Settings -> Chats -> Save to Photoshop

Voor de standaard iOS Mail app is er voor zover ik weet geen optie om automatisch foto’s op te slaan?

• DNN!S
Fuwor schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:41:
[...]

Whatsapp: Whatsapp Settings -> Chats -> Save to Photoshop

Voor de standaard iOS Mail app is er voor zover ik weet geen optie om automatisch foto’s op te slaan?
Ik wilde net gaan typen dat ik het daar inderdaad heb gevonden, maar de instelling staat nog gewoon uit…. Dan is het vast een iOS27 bug en zal ik feedback gaan inschieten.

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:17
DNN!S schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:42:
[...]

Ik wilde net gaan typen dat ik het daar inderdaad heb gevonden, maar de instelling staat nog gewoon uit…. Dan is het vast een iOS27 bug en zal ik feedback gaan inschieten.
Al geprobeerd te herstarten? Klinkt misschien lame, maar lost vaak beta problemen op.

MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue  iPad Pro 12.9” M1  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• DNN!S
TheKerremenke schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:07:
[...]

Al geprobeerd te herstarten? Klinkt misschien lame, maar lost vaak beta problemen op.
ook al gedaan, maar helaas…

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:08

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Ik film momenteel wat vaker wat langere clips (reviews maken) en loop tegen het volgende aan: ik gebruik een iPhone 17 pro max en iCloud, maar met regelmaat weigert iCloud de films te uploaden. Omdat ik ze op de Mac voor bewerking weer uit de iCloud haal en je door iCloud ook niet gewoon via USB kunt downloaden eindig ik met enorm veel frustratie en tijdgebrek.

Een van de keren merkte ik dat 1 video het geluid corrupt was, wellicht door de aangesloten externe mic. Dat is nu niet zo, maar de vids zijn van een aantal dagen geleden en worden gewoon niet in de nacht gesynct. Staat permanent op 'synchroniseren met iCloud', krijg geen foutmelding, nieuwere bestanden staan er wel in, maar '13 items' blijven gewoon hangen op dit moment. Gekmakend.

De telefoon is geen camera, maar de beelden zijn prima genoeg.. alleen het verwerken is nu het meest tijdrovende door het falen van iCloud. Tips?

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

NiGeLaToR schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 12:09:
Ik film momenteel wat vaker wat langere clips (reviews maken) en loop tegen het volgende aan: ik gebruik een iPhone 17 pro max en iCloud, maar met regelmaat weigert iCloud de films te uploaden. Omdat ik ze op de Mac voor bewerking weer uit de iCloud haal en je door iCloud ook niet gewoon via USB kunt downloaden eindig ik met enorm veel frustratie en tijdgebrek.

Een van de keren merkte ik dat 1 video het geluid corrupt was, wellicht door de aangesloten externe mic. Dat is nu niet zo, maar de vids zijn van een aantal dagen geleden en worden gewoon niet in de nacht gesynct. Staat permanent op 'synchroniseren met iCloud', krijg geen foutmelding, nieuwere bestanden staan er wel in, maar '13 items' blijven gewoon hangen op dit moment. Gekmakend.

De telefoon is geen camera, maar de beelden zijn prima genoeg.. alleen het verwerken is nu het meest tijdrovende door het falen van iCloud. Tips?
Zou een bug kunnen zijn, is natuurlijk niet voor niets nog een beta.
Ik ben net terug van vakantie, dus veel gefilmd en foto's gemaakt maar heb geen sync problemen gehad.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Donstil schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 12:50:
[...]

Zou een bug kunnen zijn, is natuurlijk niet voor niets nog een beta.
Ik ben net terug van vakantie, dus veel gefilmd en foto's gemaakt maar heb geen sync problemen gehad.
Wat is een beta?

Maar idem: enige wat soms gebeurt is dat het lang duurt. Wat wel anders is: ik film met externe mic. Zal er nog eens induiken.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

iOS 27 en iPadOS 27, het hele OS daarmee.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Donstil schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 13:07:
[...]

iOS 27 en iPadOS 27, het hele OS daarmee.
Ik zit in het verkeerde topic zie ik :7

Draai gewoon de non beta.
My bad.

• Scorpio_King
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:02
Developer Beta 8 is beschikbaar.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Hoppa nice, de laatste voor de RC van volgende week.

• dr_dreey
En Public Beta 6 inmiddels ook.

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:24
Beta 8 draait hier echt als een zonnetje. Mijn batterij (IPhone 16 Pro Max) zit nog op 70% met normaal gebruik. Normaal was dit al onder de 50 procent. Als dit een voorbode is van de optimalisatie, dan ben ik echt super blij met iOS27!

• Gr4mpyC3t
  • Niet online
MartijnMartijn schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 13:07:
Beta 8 draait hier echt als een zonnetje. Mijn batterij (IPhone 16 Pro Max) zit nog op 70% met normaal gebruik. Normaal was dit al onder de 50 procent. Als dit een voorbode is van de optimalisatie, dan ben ik echt super blij met iOS27!
Het hele aankomende jaar staat in het teken van optimalisatie en stabiliteit. Erg blij met deze keuze van Apple, hopelijk trekken ze dit nog even door in de 27.X versies!

• THE_BASE
  • Niet online
Had iPadOS 27 al even draaien en durfde de stap naar de meest recente beta wel aan op m’n iPhone 17 Pro.

Wat een verademing is dat, zeg. Veel beter gepolijst, Liquid Glass is wat het zou moeten zijn, werkt soepeler. Weinig nieuwe functies zonder Siri AI, helaas.

iOS 27 mag nog wel even verder gepolijst worden waar dat kan, Apple is wat dat betreft nu wel op de goede weg.

Alleen is dit wel bijzonder…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mN3RR4eQKpw9tXtveE4HkhGIfCM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ztM0GFX7Ah4MtVFIARCeFynF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door THE_BASE op 03-09-2026 08:50 ]

• Eric H
THE_BASE schreef op donderdag 3 september 2026 @ 08:38:
Had iPadOS 27 al even draaien en durfde de stap naar de meest recente beta wel aan op m’n iPhone 17 Pro.

Wat een verademing is dat, zeg. Veel beter gepolijst, Liquid Glass is wat het zou moeten zijn, werkt soepeler. Weinig nieuwe functies zonder Siri AI, helaas.

iOS 27 mag nog wel even verder gepolijst worden waar dat kan, Apple is wat dat betreft nu wel op de goede weg.

[Afbeelding]
Waar zie je dit of kom je dit tegen?

Eric, Signing off !!

• hk12nl
THE_BASE schreef op donderdag 3 september 2026 @ 08:38:

[Afbeelding]
Heb ik volgens mij ook al eerder gezien zelf. Is dacht ik niet iOS27 specifiek...

©2004

• THE_BASE
  • Niet online
Eric H schreef op donderdag 3 september 2026 @ 10:00:
[...]

Waar zie je dit of kom je dit tegen?
Gewoon bij m’n betaalkaarten. Doet verder niets. Had gisteren wel alles even op regio VS gezet. Dus iOS zal wel in de war zijn.

• Gr4mpyC3t
  • Niet online
Morgen Release Candidate?

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Overmorgen.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

nvm

[ Voor 100% gewijzigd door Help!!!! op 08-09-2026 22:10 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
iOS en iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS of iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!