Jazeker, maar de telefoon voelt wel gelijk sneller aan. Ik was eerst aan het kijken voor een vervanger, maar daar wacht ik nog even mee. Vandaag maar eens kijken hoe de batterij het volhoudt.Alekz87 schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 07:33:
[...]
Is die niet ondertussen vanalles nog aan het indexeren?
Dus hij wordt na het idexeren nog snellerWillythecarrot schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 08:39:
[...]
Jazeker, maar de telefoon voelt wel gelijk sneller aan. Ik was eerst aan het kijken voor een vervanger, maar daar wacht ik nog even mee. Vandaag maar eens kijken hoe de batterij het volhoudt.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik heb even jullie hulp nodig. Ik krijg telkens wanneer ik mijn iPhone wil opladen de onderstaande melding te zien. Mijn iPhone is nooit in het water gevallen en zou bovendien waterbestendig moeten zijn. Wel maak ik mijn telefoon regelmatig schoon door er met een vochtig doekje overheen te gaan.
Hoe kom ik van deze melding af? Mijn iPhone is hartstikke droog en inmiddels komt de melding al meer dan 24 uur bij elke oplaadpoging terug.
Hoe kom ik van deze melding af? Mijn iPhone is hartstikke droog en inmiddels komt de melding al meer dan 24 uur bij elke oplaadpoging terug.
Volgens Apple 2 opties: kabel kapot of telefoon kapot.DeJurist schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 18:50:
Ik heb even jullie hulp nodig.
[ Voor 39% gewijzigd door DNN!S op 23-07-2026 18:56 ]
Zucht, dat wordt dus een afspraak inplannen.
Mijn partner had dit ook, er was echt niets aan de hand met die kabel en zeker niet met de iPhone. Naar Apple Store geweest en die hebben gezegd dat ze dit vaker zien en aan iOS ligt en de melding uit voorzorg is en niet altijd op feiten gebaseerd.DeJurist schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 18:50:
Ik heb even jullie hulp nodig. Ik krijg telkens wanneer ik mijn iPhone wil opladen de onderstaande melding te zien. Mijn iPhone is nooit in het water gevallen en zou bovendien waterbestendig moeten zijn. Wel maak ik mijn telefoon regelmatig schoon door er met een vochtig doekje overheen te gaan.
[Afbeelding]
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
In de tussentijd opladen via MagSafe als alternatief?DeJurist schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 18:57:
[...]
Zucht, dat wordt dus een afspraak inplannen.
MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue iPad Pro 12.9” M1 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Ik gebruik geen MagSafe, dus ben afhankelijk van de usb-c kabel.TheKerremenke schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 20:14:
[...]
In de tussentijd opladen via MagSafe als alternatief?
Mijn vrouw had dit ook. Na een soft reset van de iPhone werkte het opladen weer probleemloos.
Andere kabel eens proberen, misschien ligt het wel aan de kabel ?DeJurist schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 21:09:
[...]
Ik gebruik geen MagSafe, dus ben afhankelijk van de usb-c kabel.
Publieke Beta 2 is het gefixed. Had er ook last van.Roy Tollenaar schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 07:08:
Ik heb gisteren wel het eerste probleem gevonden met de bèta de DJI drone controller wil niet verbinden met de DJI fly app. Hopelijk wordt het in de volgende beta gefixt voordat ik op vakantie ga.
Dit was de oplossing. Of te wel een bug (denk ik)?sonderpa schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 22:00:
Mijn vrouw had dit ook. Na een soft reset van de iPhone werkte het opladen weer probleemloos.
Let op:
iOS en iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS of iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!
iOS en iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS of iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!