AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Alsof ‘toegankelijkheid’ aanstaat met lettertype op 125% ofzo.Donstil schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 17:37:
Niet zo fraai allemaal wat mij betreft, vooral dat verborgen zoeken vind ik niet handig.
Ook het lettertype voelt wat ouderwets, uitlijning is op een paar plekken rommelig, enz.
Maar goed ligt dus niet aan iOS 27
Zucht...
Ik heb hem draaien op mijn Macbook Air M3 16 GB en in gebruik op het werk als sysadmin op voornamelijk een Windows omgeving. Geen grote problemen, moet iets vaker herstarten (na 1,5 week bv) want ik zit dan met 6 GB in de swap door Teams en een heel stel rdp verbindingen en vnc en 3 browser vensters met veel tabs. Met de 26 kon ik daar naar mijn gevoel wat langer mee doen. Ik kan het ook mishebben want sinds Macos 27 gebruik ik hem meer omdat het zo prettig en vlot werkt ipv de werk Dell Precision 3470 die met 32GB nog traag is.4POX schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 12:28:
[...]
Paniek in een notendop. Misschien moest de telefoon libraries herbouwen of een andere reden. Na een uurtje begonnen de apps weer informatie te tonen. De telefoon voelt erg goed. Zo goed dat ik echt begin te twijfelen of ik de macOS-beta wil installeren.
Hoeiendag!
Haha ja daar lijkt het inderdaad wel op.SgtElPotato schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 21:39:
[...]
Alsof ‘toegankelijkheid’ aanstaat met lettertype op 125% ofzo.
Live, Laugh, Toaster bath.
Let op:
iOS en iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS of iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!
iOS en iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS of iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!