Wat ik van velen las over dat Beta 1 zoveel soepeler was dan iOS 26 merk ik nu pas bij Beta 2. Loopt als een trein, zelfs na de reboot van OS update start elke app alsof die kort geleden al geopend was.
Verder is direct de ‘Indexing‘ melding weg, dus dat bugje lijkt gladgestreken.
Nog steeds op de waitlist voor Siri, maar dat zal losstaan van het OS.
Verder is direct de ‘Indexing‘ melding weg, dus dat bugje lijkt gladgestreken.
Nog steeds op de waitlist voor Siri, maar dat zal losstaan van het OS.