Live, Laugh, Toaster bath.
Ooh ja idd, handig!Roy Tollenaar schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:27:
Ik zag net bij de instellingen dat je nu kan zien via welke wifi standaard je verbonden bent. [Afbeelding]
Zo komen er toch weer geinige handigheidjes naar boven.
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 10-06-2026 11:29 ]
De mijne was gister klaar met indexeren, maar is vanmorgen opnieuw ermee begonnen…..Donstil schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:24:
Ik heb door een Plist aanpassing nu New Siri op mijn Mac (Nederlands ID, wel systeem/siri op engels) en dat werkt al wel verbluffend goed moet ik zeggen.
Mijn iPhone is nog aan het indexeren en staat op een wachtlijst
Aangezien dit dingen zijn veel niet naar om zullen kijken, en anders de presentatie wel heel lang zal duren.
Ooh dat is mij niet opgevallen, misschien hier ook wel opnieuw begonnen idd.DNN!S schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:35:
[...]
De mijne was gister klaar met indexeren, maar is vanmorgen opnieuw ermee begonnen…..
Mijn boefje is liev!
Die optie is niet nieuw he, maar zit op IOS26 onder mobiele data(Wifi assistentie in het Nederlands).Roy Tollenaar schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:49:
Connectivity assist ook even getest met gratis wifi in de bus. Wel lekker als je nu meer snelheid vraagt dan dat gratis wifi kan bieden het wordt aangevuld met 5G.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat vulde niet aan dat maakte enkel de keuze om eerder op 5G te gaan (en werkte bij mij nooit geweldig)Carlos0_0 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:51:
[...]
Die optie is niet nieuw he, maar zit op IOS26 onder mobiele data(Wifi assistentie in het Nederlands).
Ah oke ik heb het zelf uit staan, dus het is nu veranderd okeRoy Tollenaar schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:52:
[...]
Dat vulde niet aan dat maakte enkel de keuze om eerder op 5G te gaan (en werkte bij mij nooit geweldig)
Zie nu zelf geen reden meer om het uit te zetten (als je onbeperkt internet hebt), eerder zette ik altijd wifi uit om op 5G te komen zodat alles snel bleef maar dat hoeft nu dus niet meer.Carlos0_0 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:57:
[...]
Ah oke ik heb het zelf uit staan, dus het is nu veranderd oke.
PSN: Sluuz
Dit idd, dit is wel nieuw.Roy Tollenaar schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:52:
[...]
Dat vulde niet aan dat maakte enkel de keuze om eerder op 5G te gaan (en werkte bij mij nooit geweldig)
Ik heb voor mij doen ook onbeperkt, dat heet 6gb data elke maandRoy Tollenaar schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:59:
[...]
Zie nu zelf geen reden meer om het uit te zetten (als je onbeperkt internet hebt), eerder zette ik altijd wifi uit om op 5G te komen zodat alles snel bleef maar dat hoeft nu dus niet meer.
Helemaal vergeten.. maar ik zie dat ze ook de series 7 en 8 niet meer updaten naar WatchOS 27. Sad!
Ja waar ze zo trots ondersteunde hardware langer mee te kunnen laten gaan, zelfs de Iphone 11 nog mee mag numprkooij schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 12:29:
Nu je het zegt!! Ik heb de series 6.
Helemaal vergeten.. maar ik zie dat ze ook de series 7 en 8 niet meer updaten naar WatchOS 27. Sad!
Dat IOS sneller wordt op oudere devices etc, hebben ze met WatchOs best wel het tegenovergestelde gedaan dit jaar(We laten gewoon meerdere generaties support vallen).
Ben heel benieuwd wat dit voor bijv Ultra watch2 betekend zo, na 4 jaar einde support ook(Dus volgend jaar dan).
Ik heb mijn Ultra2 juist later gekocht, ik heb mijn Ultra2 pas in April 2024 gekocht(Dus ik heb hem pas 2 jaar). Zou jammer zijn deze dan volgend jaar de support van af zou lopen.
Nou was die gelukkig geen 1000 euro, 899 volgens de factuur was toen een actie. En nog inruilwaarde kwam ik uit op 744 euro.
Maar dan als nog na 3 jaar zou dat wel zonde zijn, want hij is nog als nieuw zelfs de batterij(Nog 96% capaciteit over).
[ Voor 17% gewijzigd door Carlos0_0 op 10-06-2026 12:46 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Series 9 is toegevoegd aan de website.
[ Voor 12% gewijzigd door mprkooij op 10-06-2026 12:52 ]
Dat was een fout van Apple, inmiddels is dat aangepast. Series 9 wordt ondersteund.mprkooij schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 12:50:
Wel apart dat de series 9 ook support verliest. Deze is uitgekomen in September 2023. Dan heeft deze in totaal 3 jaar een update gekregen, vind ik voor Apple vrij kort.
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Ultra 1 laten vallen is ook wel bizar snel overigens. Die is pas vier jaar oud op het moment dat watchos27 uit komt.mprkooij schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 12:50:
Wel apart dat de series 9 ook support verliest. Deze is uitgekomen in September 2023. Dan heeft deze in totaal 3 jaar een update gekregen, vind ik voor Apple vrij kort.
Series 9 is toegevoegd aan de website.
Die chip moet dat makkelijk kunnen met wat optimalisatie.
Zijn de AirPods dan ook geupdate? Straks even checken.matthijst schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 12:46:
equalizer op Airpods is wel geinig. Heeft lang genoeg geduurd.
Mijn boefje is liev!
Donstil schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:28:
[...]
Ooh ja idd, handig!
Zo komen er toch weer geinige handigheidjes naar boven.
Mijn boefje is liev!
Ik niet, maar zie op Reddit ook veel berichten van Amerikaanse gebruikers die al sinds maandag op de wachtlijst staan. Dus het lijkt vooralsnog niet aan het feit te liggen dat we niet in de VS zijn.Maycuz schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 14:06:
Is iemand hier met een US account al toegelaten tot Siri AI?
En.. apart knopje voor Updates, volgens mij. Niet slecht.
Mijn boefje is liev!
ik zat in het verkeerde forum...Donstil schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 15:28:
[...]
Ik niet, maar zie op Reddit ook veel berichten van Amerikaanse gebruikers die al sinds maandag op de wachtlijst staan. Dus het lijkt vooralsnog niet aan het feit te liggen dat we niet in de VS zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door tvtech op 10-06-2026 16:03 ]
Hoeiendag!
Wat doe ik verkeerd?
Heb het even geprobeerd, maar heb hier zelf geen last van.JB schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 15:55:
Lukt het anderen om apps te verschuiven (in een mapje)? Dat crashed bij mij compleet en dan moet wachten tot de telefoon zelf locked (idle time) om weer iets te kunnen.
Volgens mij is het nu zo dat Apple Intelligence altijd aan staat en je dit niet meer uit kan zetten. Daarbovenop heb je dan Siri AI als je in een deel van de wereld woont waar dat mag.Stormcagy schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 16:08:
Ik kan “hey siri” niet aanzetten, zodra ik hem aanklik en de instellingen volg gaat die automatisch naar uit. Ik kan ook heel die intelligence instellingen niet vinden.
Wat doe ik verkeerd?
Maar: beta
Pff dat ga je niet menen, laat mij lekker zelf bepalen of ik Siri/ Apple intelligence aan wil hebben.Sluuz schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 16:24:
[...]
Volgens mij is het nu zo dat Apple Intelligence altijd aan staat en je dit niet meer uit kan zetten. Daarbovenop heb je dan Siri AI als je in een deel van de wereld woont waar dat mag.
Maar: beta
Herken ik niet icm de AirPods Pro 3. Vanmiddag zeker een uur muziek geluisterd via Apple Music. Geen een keer weggevallen.NLGhost schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 18:27:
Meer mensen die connectie issues hebben met afspelen van muziek? Zowel AirPlay als Bluetooth (AirPods) vallen regelmatig stil. Meen me te herinneren dat ik dit vaker in bèta’s heb gehad.
Mijn boefje is liev!
Hier is de update vanzelf doorgevoerd met doosje dichtbij de telefoon. Was in nog geen half uur ineens doorgevoerd na aanzetten beta updates APPmprkooij schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 18:46:
Hier werkt het helaas niet. Kan op learn more klikken, maar dat doet niks.
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Eens even kijken wat er gebeurt als ik de telefoon in de lader heb, airpods in de lader en dicht bij elkaar in de buurt! Even checkenJB schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 18:48:
[...]
Hier is de update vanzelf doorgevoerd met doosje dichtbij de telefoon. Was in nog geen half uur ineens doorgevoerd na aanzetten beta updates APP
Ik had beiden niet in de lader in ieder geval, maar wel langs elkaar liggenmprkooij schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 18:49:
[...]
Eens even kijken wat er gebeurt als ik de telefoon in de lader heb, airpods in de lader en dicht bij elkaar in de buurt! Even checken
Mijn boefje is liev!
Grappig! Bovenstaande screenshot net aangepast en ik dacht huh!? waar zijn mijn aanpassingen... 2e keer wel goedmprkooij schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 18:51:
Hier al wel meerdere bugs ondekt en gemeldt. Als je een screenshot maakt, bijsnijdt en op done klikt, slaat hij hem niet altijd op en bij AirPlay speelt hij een nummer soms niet af, althans, hij speelt wel af, maar er komt geen geluid. Pas bij het volgende nummer hoor je weer geluid.
Verder is iOS27 wel echt een stuk rapper, ook via Signal even een foto doorsturen, klik, klik, klaar! Geen haperingen, traagheid enz.
Mijn boefje is liev!
#FOMO!frye schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 19:12:
Hmm toch ook aan het twijfelen om hem te installeren op daily driver. Sinds gisteren op iPad Pro m4. Dat ding was al zo snel maar lijkt dus nog sneller te kunnen.. 😊 ook nog geen bugs gevonden die noemenswaardig zijn.
Vooral Beta 1 waarschijnlijk.Pufster schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 22:30:
Wat vinden jullie hier van?
Geen feathered blur meer in titelbalk
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Het zal wss bewust zijn want in de keynote gaven ze het voorbeeld op macos dat de titelbalk nu zo is voor leesbaarheid. Maar ze hebben het dus ook doorgetrokken naar ios. Daar werkt dat minder mooi want het neemt de hele bovenkant in beslag en op macos is het maar een deel van je venster wat ook weer maar een deel is van je scherm.
Zullen wel zien wat het zal worden.
Iets wat in macOS op een andere plek een andere functie heeft zegt mij vooralsnog niet zoveel over dit randje in bèta 1.Pufster schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 22:50:
[...]
Het zal wss bewust zijn want in de keynote gaven ze het voorbeeld op macos dat de titelbalk nu zo is voor leesbaarheid. Maar ze hebben het dus ook doorgetrokken naar ios. Daar werkt dat minder mooi want het neemt de hele bovenkant in beslag en op macos is het maar een deel van je venster wat ook weer maar een deel is van je scherm.
Zullen wel zien wat het zal worden.
Ooh geinig, ik heb het rond release wel een paar keer gebruikt maar dacht nu vooral “Ooh ja dat bestaat ook nog” toen ik het nieuwsbericht las dat het eruit ging.THE_BASE schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 22:47:
Lees net, niet helemaal on-topic, dat Walkie Talkie uit Apple Watch wordt gesloopt met watchOS 27 beta 1. Hoop op een foutje, want we gebruiken dat hier thuis best regelmatig.
Dat is heel goed, dan kan je minderen met social media. is een feature van ios27GilbertvH schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 07:58:
In het kader van FOMO toch geïnstalleerd. Erg snappy en vlot! Enige wat ik tegenkom is dat video’s op Instagram vaak stoppen met afspelen na een paar seconden
Ah goed om te zien dat er toch beweging in zit. Wanneer was je in de wachtrij gegaan?Maycuz schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 07:27:
Inmiddels toegang tot de nieuwe Siri (US store account). Gek genoeg geen enkele indexing voorbij zien komen.
:strip_exif()/f/image/wZ4KpaTkptDtDqTQZmqMO8qJ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2FTSMYkHo4kjik0h9yStMUqF.png?f=fotoalbum_large)
Ah ik ben ook zo juist toegelaten zie ik.
Indexing is nog bezig.
[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 11-06-2026 08:56 ]
Heb hem hier nu ook.Donstil schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 08:54:
[Afbeelding]
Ah ik ben ook zo juist toegelaten zie ik.
Indexing is nog bezig.
Nice, dan zijn ze al die tweakertjes from the hollands aan het toelaten waarschijnlijk
Begrijp ik hieruit dat je via een Amerikaans account je Siri AI kunt activeren (na de wachtrij) en daarna terug naar een NL account kunt? Waarbij Siri AI actief blijft. #vraagikvooreenvriend.Donstil schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 09:01:
Als je weer uitlogt met je Amerikaanse account dan gaat de “long press” Siri functie weg, alleen de app blijft staan en ook te gebruiken.
MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue iPad Pro 12.9” M1 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Mijn boefje is liev!
Bij mij werkt de Siri app niet meer na het switchen naar NL account.TheKerremenke schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 09:06:
[...]
Begrijp ik hieruit dat je via een Amerikaans account je Siri AI kunt activeren (na de wachtrij) en daarna terug naar een NL account kunt? Waarbij Siri AI actief blijft. #vraagikvooreenvriend.
Wat ik sowieso het makkelijkst vind werken is gewoon het balkje met de url omhoog swipen.JB schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 09:15:
En bij Safari alweer +10x verkeerd geklikt als ik van tabblad wil wisselen aargh!
Dan kom je gelijk in het tabbladen overzicht. Die functie is niet veranderd.
Dank, ga ik proberen!Tricto schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 09:27:
[...]
Wat ik sowieso het makkelijkst vind werken is gewoon het balkje met de url omhoog swipen.
Dan kom je gelijk in het tabbladen overzicht. Die functie is niet veranderd.
Mijn boefje is liev!
Dan wacht ik gewoon netjes tot september ooit Siri AI actief wordt in de EU.Maycuz schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 09:23:
[...]
Bij mij werkt de Siri app niet meer na het switchen naar NL account.
MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue iPad Pro 12.9” M1 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Excuus, hij bleef even kort werken maar nu inmiddels niet meer. Er moest dus klaarblijkelijk even een synchronisatie plaatsvinden of iets dergelijks.TheKerremenke schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 09:33:
[...]
Dan wacht ik gewoon netjes tot september ooit Siri AI actief wordt in de EU.
Netflix werkt bij mij probleemloos op de beta van tvOS 27.Sluuz schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 08:52:
Heb hem ook op m'n Apple TV geinstalleerd en dat is niet heel handig. In ieder geval spelen Netflix en NPO Plus geen video's meer af.
Het zal ook niet om de snelheid gaan, want dat kan hij immers niet continu meten, het zal om de connectiviteit gaan.Roy Tollenaar schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 13:42:
Nog even een toevoeging voor het connectivity Assist. Het helpt blijkbaar ook mee op snelle netwerken ik heb hier thuis 300/50 van ziggo en dat wordt dus ook aangevuld met 5G. [Afbeelding]
Ik dacht eigenlijk dat hij gewoon kijkt hoeveel bandbreedte een app vraagt en dat gewoon aanvult. Als hij puur naar het signaal kijkt heb je er niet zoveel aan dat deed wifi assistentie ook alDonstil schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 13:57:
[...]
Het zal ook niet om de snelheid gaan, want dat kan hij immers niet continu meten, het zal om de connectiviteit gaan.
Ja daarom zei ik Connectiviteit, daarin zit dan signaalsterkte, stabiliteit en bandbreedte maar niet de snelheid van de internet verbinding erachter.Roy Tollenaar schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 14:00:
[...]
Ik dacht eigenlijk dat hij gewoon kijkt hoeveel bandbreedte een app vraagt en dat gewoon aanvult. Als hij puur naar het signaal kijkt heb je er niet zoveel aan dat deed wifi assistentie ook al
Zover ik heb begrepen is het niet dat iOS 27 bandbreedte aanvult, maar dat het naadlozer is, sneller kan schakelen, etc. WiFi assistentie in de oude vorm deed dat alleen als wifi slecht was.
Apple omschrijft het als ondersteuning voor een 'more reliable internet connection'. Ik krijg stiekem dat Wi-Fi Assist een rebranding heeft gehad.Roy Tollenaar schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 14:00:
[...]
Ik dacht eigenlijk dat hij gewoon kijkt hoeveel bandbreedte een app vraagt en dat gewoon aanvult. Als hij puur naar het signaal kijkt heb je er niet zoveel aan dat deed wifi assistentie ook al
Have you tried turning it off and on again?
Dit doet hij bij mij niet hoor..Roy Tollenaar schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 13:42:
Nog even een toevoeging voor het connectivity Assist. Het helpt blijkbaar ook mee op snelle netwerken ik heb hier thuis 300/50 van ziggo en dat wordt dus ook aangevuld met 5G. [Afbeelding]
Idd, het is een nieuw algoritme met een stukje rebranding.Gr4mpyC3t schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 14:06:
[...]
Apple omschrijft het als ondersteuning voor een 'more reliable internet connection'. Ik krijg stiekem dat Wi-Fi Assist een rebranding heeft gehad.
Heb jij 5G staan op sta meer data toe? En misschien ligt het ook wel aan de snelheid van 5G ik haal hier met odido 200mbps op 5G.
Waar ik woon is geen 5G verbinding, met 4G gebeurd het in ieder geval niet.Roy Tollenaar schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 14:10:
[...]
Heb jij 5G staan op sta meer data toe? En misschien ligt het ook wel aan de snelheid van 5G ik haal hier met odido 200mbps op 5G.
Net weer getest en nu werkt het ineens inderdaad wel. Zowel Netflix als NPO Start.Scorpio_King schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 13:42:
[...]
Netflix werkt bij mij probleemloos op de beta van tvOS 27.
Heel vreemd, want gister deden ze het beide niet. NPO bleef hangen op het laden van een stream en Netflix gaf een error. Er was wel netwerkverbinding want Apple Music deed het wel. Ook na een harde restart bleef het probleem. En nu werkt het dus ineens weer wel. Apart.
Met iOS 18.0 kwam AI, met 18.4 kwam het hier in het Engels maar het duurde nog tot 26.1 (november 25) voor Apple Intelligence ook Nederlands snapte.N1ckk schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 15:06:
[...]
Neem aan dat Engels heel tijdelijk is, want de functionaliteit heeft weinig met taal te maken lijkt me.
Nu echter kan ik met New Siri op zowel macOS als iOS als Nederlands typen tegen Siri, dus misschien dat het daarmee ook wat vlotter komt.
DNN!S schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 18:02:
Hoop wel dat er bij DB27.1 weer wat bugs in zitten ofzo, want dit is wel heel saai
Nou, ik heb wel een klein bugje dan.
Mazzelaar!Dennisweb schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 18:07:
[...]
[Afbeelding]
Nou, ik heb wel een klein bugje dan.
Oh ja, ik draai ook beta. Was het vergeten. Bedankt!DNN!S schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 18:02:
Hoop wel dat er bij DB27.1 weer wat bugs in zitten ofzo, want dit is wel heel saai
Have you tried turning it off and on again?
Bugje bij mij:
Agenda opent laatst gemaakte afspraak i.p.v. het gewone agenda overzicht.
MelvinW schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:34:
[...]
US Apple ID voor Media & Purchases + taal op Engels VS lijkt voldoende te zijn lees ik zo op X
Nou, ik heb ook maar een US Apple ID aangemaakt. Heeft me wel 10,- gekost omdat ik ook een US telefoonnummer nodig had voor de SMS verificatie.Donstil schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:52:
[...]
Klopt idd, ik heb dit gedaan en mijn Siri nog op NL staan en mocht toch op de wachtlijst.
Bij Media & Purchases nu dus uitgelogd met mijn eigen account en ingelogd met het US account + taal op Engels VS.
Als ik echter op Siri klik zie ik (nog) geen knop voor waitinglist maar gewoon onderstaand scherm.
Siri al een keer uit en weer ingeschakeld, de telefoon ook en hij ligt aan de lader.
Ik las dat sommige mensen lang moesten wachten voordat ze door de waitlist heen kwamen, maar ik krijg dus überhaupt die blauwe knop niet om aan te melden
Ik hoop vooral dat ik straks Siri in het Nederlands kan zetten terwijl ik de telefoon taal op Engels heb staan, want dat kon in iOS 26 niet, totaal kansloos.Donstil schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 16:42:
[...]
Met iOS 18.0 kwam AI, met 18.4 kwam het hier in het Engels maar het duurde nog tot 26.1 (november 25) voor Apple Intelligence ook Nederlands snapte.
Nu echter kan ik met New Siri op zowel macOS als iOS als Nederlands typen tegen Siri, dus misschien dat het daarmee ook wat vlotter komt.
Heb je Regio ook op US staan?Greatsword schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:44:
[...]
[...]
Nou, ik heb ook maar een US Apple ID aangemaakt. Heeft me wel 10,- gekost omdat ik ook een US telefoonnummer nodig had voor de SMS verificatie.
Bij Media & Purchases nu dus uitgelogd met mijn eigen account en ingelogd met het US account + taal op Engels VS.
Als ik echter op Siri klik zie ik (nog) geen knop voor waitinglist maar gewoon onderstaand scherm.
Siri al een keer uit en weer ingeschakeld, de telefoon ook en hij ligt aan de lader.
Ik las dat sommige mensen lang moesten wachten voordat ze door de waitlist heen kwamen, maar ik krijg dus überhaupt die blauwe knop niet om aan te melden![]()
[Afbeelding]
Hnn, ik heb het wel zo ingesteld staan. Het is het proberen waard. Als het niets uithaalt, zet je het zo weer terug.Greatsword schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:10:
[...]
Dat is geen vereiste voor zover ik heb begrepen.
Klopt dat hoeft niet. Heb ik ook niet gedaan.Greatsword schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:10:
[...]
Dat is geen vereiste voor zover ik heb begrepen.
Toestel even herstarten?
omhoog, naar beneden reboot zeg maar, dat helpt vaak wel voor zulke zaken.
Dennisweb schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 07:21:
[...]
Hnn, ik heb het wel zo ingesteld staan. Het is het proberen waard. Als het niets uithaalt, zet je het zo weer terug.
Beide gedaan, geen succes.Donstil schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 07:28:
[...]
Klopt dat hoeft niet. Heb ik ook niet gedaan.
Toestel even herstarten?
omhoog, naar beneden reboot zeg maar, dat helpt vaak wel voor zulke zaken.
Heeft jullie US Apple ID trouwens ook een US betaalmiddel of alleen een US (Biling) Adress?
En als je naar Media & Purchases gaat > View Account staat jullie Country/Region daar ook gewoon op NL?
Nee die zou op United States moeten staan, dat is het hele idee van opnieuw inloggen.Greatsword schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 09:04:
[...]
[...]
Beide gedaan, geen succes.
Heeft jullie US Apple ID trouwens ook een US betaalmiddel of alleen een US (Biling) Adress?
En als je naar Media & Purchases gaat > View Account staat jullie Country/Region daar ook gewoon op NL?
Ik heb er ook een Adres en een betaalmiddel aan. Maar adres kan je gewoon pakken van een random Hilton in Dalaware, betaalmiddel is niet nodig maar weet niet of je nog een us account kunt aanmaken zonder.
Mijn Amerikaanse account is nog uit de tijd dat de Appstore daar uitkwam en hier nog niet, maar dat maakt ook niet uit zover ik weet.
Vandaag kunnen testen met 5G reception. Dat werkt inderdaad, heb zo'n 60mbps meer dankzij 5G ondersteuning.Roy Tollenaar schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 14:10:
[...]
Country/region moet op US staan. Alleen billing address in de US (een random In-N-Out), geen betaalmethode. De verificatie SMS kon ik ook gewoon op mijn NL nummer krijgen zonder problemen.Greatsword schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 09:04:
[...]
[...]
Beide gedaan, geen succes.
iOS en iPadOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS of iPadOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook de huisregels.
Vergeet ook niet om feedback en bugs bij Apple te melden!
/f/image/nR2hjfKVrUYFRpvO7lYLhif0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8Afj7f4cp2pxWTMjjrWwS5ya.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/egkablGOr9VuaFBqzPUScO1j.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/l60BlG9I2Y7JUMAcsjhI1dvt.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VCddZ7iR6mPQQimeL9YTQyQB.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/6SynGrFipNa0fO15gMKsmyWQ.png?f=fotoalbum_large)