Als de Noren de bal niet op Haaland kunnen spelen, dan weten ze het niet meer. Ze lopen zichzelf vast en schieten maar niet.
nusa en bobb erbij, ineens veel meer dynamiek in het noorse spel
Engeland moet roeien met de de riemen die ze hebben om geen goal tegen te krijgen. 
Hoe
Hoe
Hoe
Hoe
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik zie Pickford nog een Lammensje doen. Die gast staat zwaar te stressen. Stampt ballen buiten die 2 meter naast het doelkader komen en gaat interventies doen 10 meter buiten zijn 16 meter.
Zonde
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Bergen werd daar wel geduwd..
Flickr PSN ID= cheironnl
Nope te weinig.Tk55 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:38:
Dit was toch ook duwen?
Waarom word hier niet eens naar gekeken? Omdat hij niet overdreven valt? Word toch gewoon in zijn rug gesprongen
Haaland is niet alleen met afstand de beste spelers, hij neemt de Noren ook op sleeptouw. Maar als hij wegvalt is Noorwegen een heel stuk minder.Tk55 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:37:
Als de Noren de bal niet op Haaland kunnen spelen, dan weten ze het niet meer. Ze lopen zichzelf vast en schieten maar niet.
Opvallend dat de Noorse aanvaller daar niet appelleert voor een penalty. Een Argentijnse speler zou het wel weten.
Waarom wordt er niet geprotesteerd, dit is ook een overtreding?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Serieus? Je wil wel heel graag dat Engeland verliest?Apache4u schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:38:
Dan is dit een penalty.
Tuurlijk niet dit is een normaal duel.nocalimero schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:39:
Alleen bij een bepaald Zuid-Amerikaans land zou dit een penalty zijn.
ICE ICE Baby
Schijtploeg dat Engeland…
Dat wordt geen leuke halve finale (als ze het halen), twee niet sympathieke ploegen….
Dat wordt geen leuke halve finale (als ze het halen), twee niet sympathieke ploegen….
De Noren zijn geen Argentijnen. Dat is op zich te prijzen, maar helaas worden de streken van de Argentijnen, het makkelijk liggen en het protesteren, te vaak beloond.nocalimero schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:39:
Nee, maakt me niet veel uit eerlijk gezegd. Eng-Arg lijkt me ook wel weer eens leuk 😉toolkist schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:39:
[...]
Serieus? Je wil wel heel graag dat Engeland verliest?
Dat betekent, stam + t .
Dit wordt echt zooooooo enorm vermoeiend zo langzaamaan...djmuggs schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:40:
Alleen bij een bepaald Zuid-Amerikaans land zou dit een penalty zijn.
Mwah....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik snap wel dat getouwtrek bij corners nu eenmaal voorkomt. Maar als je voor de een een doelpunt annuleert moet je als scheids wel neutraal zijn en net zo rechtlijnig fluiten voor Noorwegen als zij worden gehinderd. Betekent niet meteen een penal, kan ook een corner tegen / vrije trap zijn imo.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet had verwacht dat de Noren het de Engelsen zo lastig zouden maken. Laat staan dat ze vaak zelfs de bovenliggende partij zouden zijn.
Dit soort situaties zijn precies waarom iedereen de VAR zo gaat. Het is willekeurig en inconsistent. Er zijn dit hele toernooi VAR momenten geweest waarbij de ene wedstrijd het de ene kant op valt en de andere wedstrijd de andere.
Dat klopt en is tevens correct.toolkist schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:40:
[...]
Dit wordt echt zooooooo enorm vermoeiend zo langzaamaan...
ICE ICE Baby
Vind dat Noorwegen verdient te winnen.
Maar vaak is het zo dat als 1 het verdient... De ander.....
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Met al de spelers en kwaliteit die Engeland heeft is dit toch echt zwak wat ze brengen tov Noorwegen dat veel minder kwaliteit heeft
Engeland is gewoon een zwak elftal.DutchOwnage schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:41:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet had verwacht dat de Noren het de Engelsen zo lastig zouden maken. Laat staan dat ze vaak zelfs de bovenliggende partij zouden zijn.
Wij zijn echt niet veel slechter…
Jij hebt vast voorafgaande aan dit toernooi alle seizoenen van Vikings nog even gebinged
En toch zit er een kern van waarheid in. Maar een Argentijn was gaan liggen alsof hij KO was geslagen. En als de hele Argentijnse ploeg, met Messi voorop dan de scheids bestormd, dan gaat de VAR op zijn minst kijken. En dan kunnen er gekke dingen gebeuren.toolkist schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:40:
[...]
Dit wordt echt zooooooo enorm vermoeiend zo langzaamaan...
Veel mindere kwaliteit, hoop spelen er in Engeland of hebben er ervaring mee.Chelseamarre123 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:42:
Met al de spelers en kwaliteit die Engeland heeft is dit toch echt zwak wat ze brengen tov Noorwegen dat veel minder kwaliteit heeft
ICE ICE Baby
Haaland is de enige speler ter wereld die geen conditietraining hoeft te doen lijkt wel. Zo bizar te zien hoe hij loopt en zich positioneert. Doet ook ff wat rek en strekoefeningen tussendoor.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Heeft gewoon AI ontdekt denk ikDutchOwnage schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:43:
[...]
Jij hebt vast voorafgaande aan dit toernooi alle seizoenen van Vikings nog even gebinged
valt dit wk nog redelijk mee, dus wie weetFormat-C schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:42:
Vind dat Noorwegen verdient te winnen.
Dat moet sneller Ødegaard..
nggyu nglyd
England moet ech minder hoekschoppen weggeven
Een dikke flater van Pickford zoals Lammens gisteren zou wel genieten zijn in de laatste minuten
Engeland is na de wissels wel echt minder gaan spelen.
Edit; en Noorwegen beter
Edit; en Noorwegen beter
[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 12-07-2026 00:46 ]
En dan doet Noorwegen het met de 2e keeper van Valencia.Chelseamarre123 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:45:
Een dikke flater van Pickford zoals Lammens gisteren zou wel genieten zijn in de laatste minuten
ICE ICE Baby
Dus je vindt het terecht dat ik vind dat je aan het zeuren bent? Waarom doe je het dan?
Oeee pick ford had geluk.. Niet klemvast en bijna door zijn benen.
Nee die zit er niet in. Dit gezever is kneiter irritant, dat is het enige waar waarheid in zit.jumbos7 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:43:
[...]
En toch zit er een kern van waarheid in. Maar een Argentijn was gaan liggen alsof hij KO was geslagen. En als de hele Argentijnse ploeg, met Messi voorop dan de scheids bestormd, dan gaat de VAR op zijn minst kijken. En dan kunnen er gekke dingen gebeuren.
De Noren gaan er nog voor. Hopelijk valt het tweede doelpunt voor ze op de valreep. Bij verlengen en penals kijk ik morgenvroeg wel hoe het uiteindelijk verlopen is.
Toch denk ik dat Engeland wint…
Hoop het niet overigens, ik gun de Noren een halve finale
Hoop het niet overigens, ik gun de Noren een halve finale
Elf spelers met veel kwaliteit maakt nog geen voetbal team.Chelseamarre123 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:42:
De grieken had 1 goeie speler, Charisteas.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Dat die rubberen bandjes zo belangrijk zijn dat je ff je pols laat intapen. Ik snap dat niet.
nggyu nglyd
Die wachten op een ingeving van Kane/Bellingham, zoals heel het toernooi alforzav schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:47:
Noorwegen echt wel behoorlijk sterker dan Engeland, die laten weinig / niets zien de 2e helft
Ik ook.Joosie200 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:48:
De Noren gaan er nog voor. Hopelijk valt het tweede doelpunt voor ze op de valreep. Bij verlengen en penals kijk ik morgenvroeg wel hoe het uiteindelijk verlopen is.
Misschien kan je beter straks naar je vallende ziekte helden kijken ipv deze wedstrijd.toolkist schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:48:
[...]
Nee die zit er niet in. Dit gezever is kneiter irritant, dat is het enige waar waarheid in zit.
ICE ICE Baby
Yoo, niet zo rude. Heb ik zelf getekend. Echt waar.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Wat een kans!
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat was hemTk55 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:48:
Ik zie Engeland nog wel een kans krijgen en dan scoren. Ook al wil ik dat niet
Scheelde weinig!
nggyu nglyd
Bijna, maar net niet helemaal.cheiron schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:49:
Wat een kans!
ICE ICE Baby
"Als je mist, scoor je niet"Quad schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:50:
Scheelde weinig!
Johan Cruijff.
Een bal in zijn net ook niet?ytr81 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:50:
Ik gun die Pickford niks
ICE ICE Baby
Hee.
De bijter uit Uruguay is er ook

Edit: maar die is natuurljk in zn hometown
De bijter uit Uruguay is er ook
Edit: maar die is natuurljk in zn hometown
[ Voor 37% gewijzigd door Format-C op 12-07-2026 00:52 ]
Ik ben helemaal geen fan van Argentinië, gun ze helemaal niks, maar nog veel minder van het alu hoedjes gezever dat ze bevoordeeld worden.djmuggs schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:49:
[...]
Misschien kan je beter straks naar je vallende ziekte helden kijken ipv deze wedstrijd.
Alle kaarten liggen nu op tafel. Eens zien of er nog een beslissing valt of dat we gaan verlengen.
nggyu nglyd
Gast, zo veel tijd!
Flickr PSN ID= cheironnl
holyfuckmalony
Tuchel rustaaagh 😂.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik hoop echt - gezien het spelbeeld van de tweede helft - dat Engeland niet nu nog de winnende maakt in de reguliere speeltijd. Laat ze maar verlengen.
Die is zo gek als een deur
Flickr PSN ID= cheironnl
Stats voor de Noren, bizar hoor. En dat voor een best verdedigend team.
nggyu nglyd
Haaland moet nog even uit zijn schulp kruipen, dat kan ie binnen een paar seconden als het moet.
ICE ICE Baby
Ja speel die bal lekker precies in de richting van waar de jagende speler al heen loopt.. Maak je het helemaaaaaaal niet moeilijker voor je medespeler
let op kane of belligham koppen hem er in nu
Alle deuren zijn nu beledigd.
nggyu nglyd
De Engelsen lijken gebrand om het in reguliere tijd af te willen maken. Dit voelt niet als een wedstrijd die naar verlengen gaat, maar ik ben benieuwd of het toch gaat gebeuren.
[ Voor 8% gewijzigd door jumbos7 op 12-07-2026 00:56 ]
jumbos7 schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:56:
De Engelsen lijken gebrand om het in reguliere tijd af te willen maken. Dit voelt niet als een wedstrijd die naar verlengen gaat, maar ik ben benieuwd of het toch gaat gebeuren.
Dit zijn de gevaarlijkste minuten voor Noorwegen
Ik wist niet dat kane zo'n zeur was in het veld.
Penaltyzeurders als Kane moeten gewoon kaarten krijgen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als het verlengen wordt wordt het een slijtageslag.
Met die hitte..
Met die hitte..
Mijn vrouw vroeg me net wie 'die schichtige Mechelse Scheper met de waanzinnige ogen is' aan de Engelse dug out.
De Engelsen hadden de Noren flink onder druk maar de blessure van de Noorse speler haalde het tempo uit de wedstrijd en gaf de Noren een adempauze ondanks dat ze een tijdje met 10 man moesten spelen.
Typisch Bellingham.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij had hiervoor gewoon een kaart moeten krijgenMiki schreef op zondag 12 juli 2026 @ 01:00:
Gaan we weer, Engelse speler gaat weer liggen. Wordt je toch gewoon misselijk van
Soort Luuk de Jong, die loopt ook altijd te jankenll roel j schreef op zondag 12 juli 2026 @ 00:58:
Ik wist niet dat kane zo'n zeur was in het veld.
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
/f/image/QH9hNpoDnuZQr1S9YEXjOE4X.png?f=fotoalbum_large)