[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 83 ... 85 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Wat een gezeik, dit was gewoon geen penalty. Wat een niveau hier vanavond haha.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Een aantal Duitsers zijn daar aan het einde van de tweede wereld oorlog heen gevlucht, misschien ligt daar het antwoord? Ongelooflijk dit in de laatste minuten.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:45
heb het niet gezien maar blok zetten mag toch?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:51
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:59:
Mooie overwinning van Argentinië. Dik verdiend. Volledig op eigen kracht. Niks op af te dingen.

:+
Eh, ja, 3 hele goede goals gemaakt.. Afgekeurde goal van Egypte is ook terecht, overtreding leidt de aanval in.

Ik snap best dat je tegen Argentinië bent, maar zo als een volslagen idioot alles te gaan betwisten slaat helemaal nergens op.

En dat geldt voor 80% van de personen in dit topic vanavond. Wat een achterlijk gedoe hier.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:55
Toedeledokie Egypte.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Terranova schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:00:
[...]

Volgens mij heb jij een lichte voorkeur
Licht*

Ja dat heb ik. Egypte is een team van matige spelers die het moeten hebben van een Salah die het niet kan dragen en alles moet uit counters komen.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:48

Pierre

Van nature lui!

Als het Colombia in de volgende ronde wordt dan gaan we iets beleven denk ik. 2 landen die van lekker trappen houden.

[ Voor 9% gewijzigd door Pierre op 07-07-2026 20:02 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:11
Nu heeft ie wel kaarten bij 😁

• Format-C
  • Laatst online: 00:20

Format-C

Tracing Rays

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:00:
Wat een gezeik, dit was gewoon geen penalty. Wat een niveau hier vanavond haha.
Wat een niveau van de arbitrage en fifa kan je beter zeggen

Het is zo corrupt als de pest, en of dit nu wel of geen overtreding was, niks is meer geloofwaardig na het rode- kaarten verhaal.

En ik vind dit echt niet leuk.

Heb totaal geen vertrouwen meer in de "leiding" .

[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 07-07-2026 20:02 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:06
Quad schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:01:
[...]

Eh, ja, 3 hele goede goals gemaakt.. Afgekeurde goal van Egypte is ook terecht, overtreding leidt de aanval in.

Ik snap best dat je tegen Argentinië bent, maar zo als een volslagen idioot alles te gaan betwisten slaat helemaal nergens op.

En dat geldt voor 80% van de personen in dit topic vanavond. Wat een achterlijk gedoe hier.
De overtreding waardoor de goal afgekeurd werd was net zo "hard" als wat er gebeurde bij de 3e goal van Argentinië. Dus geen achterlijk gedoe. Het is patroon herkenning

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:35
[...]

Rustig Corrie

Twente komt eraan!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:54
418O2 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:01:
[...]

Licht*

Ja dat heb ik. Egypte is een team van matige spelers die het moeten hebben van een Salah die het niet kan dragen en alles moet uit counters komen.
Haal Messi eens weg bij Argentinië?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:Ondanks alles hoeven de naamverbasteringen en het gescheld ook niet.

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-07-2026 20:03 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kijk het doelpunt is gewoon goed afgerond. En de uitbraak mooi. Maar het is wel discutabel om nu niets te doen en Egypte er wel op terug te fluiten bij een soortgelijk iets eerder. Dus ik vind het onverdiend dat Argentinië nu door is. Ze hebben het met penalty mee nagelaten om te voetballen en zijn pas rond de 75e minuut gaan voetballen. Dan is het knap dat je zo snel een 0-2 stand ombuigt naar een 2-2 maar mooi spel vind ik het niet.

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Eh, jij ziet toch ook dat er gewoon met twee maten wordt gefloten bij Argentinie? En dan niet alleen deze wedstrijd maar ook eerdere wedstrijden dit WK. Om nog maar niet te spreken over het vorige WK in Qatar waar Messie wereldkampioen móest worden.

Waarom zo'n fanboy houding?

• Grindtegel
PatrickC schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:02:
[...]

Haal Messi eens weg bij Argentinië?
haal haaland weg bij noorwegen

haal kane weg bij engeland

haal depay weg bij nederland

oh wacht...

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Er gaan nog wat rode kaarten vallen na het affluiten ben ik bang voor.

ICE ICE Baby

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 22:07

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Grindtegel schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:03:
[...]

oh wacht...
Depay was al zwaai zwaai.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

En laten we wel wezen.

Dat Argentinië wint is uiteindelijk wel terecht want die zijn vele malen beter.

Maar ik heb nog zo'n smerige smaak in mn mond van het kaarten incident dat ik 0.0 vertrouwen heb dat dit allemaal "eerlijk" verloopt.

Echt een mega smet op het voetbal.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Jumpman
Terranova schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:02:
[...]

De overtreding waardoor de goal afgekeurd werd was net zo "hard" als wat er gebeurde bij de 3e goal van Argentinië. Dus geen achterlijk gedoe. Het is patroon herkenning
Dit is zeker waar. Er wordt echt met twee maten gemeten. Ook de tweede goal van Argentinië ben ik ook niet van overtuigd. We kregen maar één keer een kort echt beeld uit een verkeerde hoek te zien en toen vier minuten later die computer animatie.

• PatrickC
Grindtegel schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:03:
[...]

oh wacht...
Eens, maar was een reactie op haal Salah eens weg bij Egypte.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:48

Spotmatic

Ken sent me

Zeg nou zelf, hadden we echt verwacht dat Egypte zou winnen? Zo werkt het niet tegen Argentinië.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
[...]

Bij Egypte wordt hun goal afgekeurd, en bij Argentinië niet. Terwijl er haast exact hetzelfde aan voorvalt. Als je de goal van Egypte niet geldig vindt, dan zou je dat ook moeten vinden van die van Argentinië. Dat zijn de feiten.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:27
Argentinië wint gewoon terecht, maar Egypte had net zo goed kunnen winnen.

Wel bijzonder hoe weinig kaarten Argentijnen krijgen, maar dat is nou eenmaal zo.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

cordonbleu schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:05:
[...]

Bij Egypte wordt hun goal afgekeurd, en bij Argentinië niet. Terwijl er haast exact hetzelfde aan voorvalt. Als je de goal van Egypte niet geldig vindt, dan zou je dat ook moeten vinden van die van Argentinië. Dat zijn de feiten.
Kijk de herhaling nog eens zou ik zeggen. Als je wat minder hoog in je emotie zit

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:55

MazeWing

The plot thickens...

Dit is echt nergens voor nodig...

[ Voor 83% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-07-2026 20:12 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
DaWayne schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:05:

Wel bijzonder hoe weinig kaarten Argentijnen krijgen, maar dat is nou eenmaal zo.
Ajax speelt altijd 4:4:3

Argentinie speelt altijd 4:4:4

How do you save a random generator ?

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Anders had er bij de finale maar 6 Argentijnen op het veld gestaan. De rest allemaal geschorst aan de kant.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Mooie pot hoor. Goed voetbal van beide kanten. Triest voor Egypte, zo dichtbij. Argentinië moest diep gaan.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Grindtegel
PatrickC schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:05:
[...]

weet ik, zit maar wat te dollen. veel landen moeten het hebben van die ene knaller die in hun team zit. alleen FRa/SPA en POR hebben er meerdere rondlopen.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:11
Niet op reageren, al helemaal niet zo.

[ Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-07-2026 20:14 ]

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:24
Zeer triest voor Egypte. Ik vond beide situaties geen overtreding maar dat de scheids dus even niet gaat kijken bij die laatste momenten snap ik dan ook weer niet.

• DutchOwnage
  • Laatst online: 22:55
Tis klote.

Ik hoop dan op Argentinië-Colombia. Heb je 4 scheidsrechters voor nodig, en minstens 6 man in de VAR.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:29

Hupske

AFCA

Donders. De kleine werd wakker bij 0-2. Als een raket begonnen met verschonen, aan de borst gegooid bij de vrouw, kom ik terug om het einde te zien is het al 3-2 voor Argentinië…..

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:57

Waanzin dat 'nu maar eenmaal zo is'.

Mac Allister heeft nog nooit een gele kaart gekregen op een WK, terwijl hij minstens elke wedstrijd 2 geelwaardige overtredingen maakt.

• Jumpman
[...]

Uiteraard was Argentinië beter, maar dit is gewoon treurig. Er wordt gewoon met twee maten gemeten door de arbitrage.

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Commentator durft het te noemen

Studio NOS vast oorverdovend stil

• Terranova
418O2 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:05:
[...]

Kijk de herhaling nog eens zou ik zeggen. Als je wat minder hoog in je emotie zit
Als je niet door hebt dat scheidsrechters altijd met 2 maten meten bij Messi dan is je fanboy bril iets te dik

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jammer dat de scheidsrechter niet met de druk kon omgaan.

Onverdiend, maar Messi moet naar de troon worden gedragen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:51
[...]

Ik neem aan dat je het vallen van Salah bedoelt? Dat vond ik geen overtreding.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

PatrickC schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:05:
[...]

Ik zeg alleen dat hij het niet kan dragen en Egypte daardoor geen fatsoenlijke tegenstand op de mat kan leggen en moet hopen op counters. Daarom zie ik Argentinië liever door gaan, die proberen iig te voetballen

• PatrickC
Argentinië is beter, verdient gewoon om te winnen, maar zelfs de fans van Argentinië en Messi hier kunnen toch niet ontkennen dat die ploeg verdacht veel geholpen wordt, nu al 2 toernooien op rij. Dat doet niets af aan Messi, misschien wel de beste speler ooit.

• Grindtegel
DutchOwnage schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:07:
Tis klote.

Ik hoop dan op Argentinië-Colombia. Heb je 4 scheidsrechters voor nodig, en minstens 6 man in de VAR.
dit is wel 100keer gaver dan EGY-COL

ARG-COL wordt een veldslag, heerlijk

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:47
Hupske schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:07:
Donders. De kleine werd wakker bij 0-2. Als een raket begonnen met verschonen, aan de borst gegooid bij de vrouw, kom ik terug om het einde te zien is het al 3-2 voor Argentinië…..
Dacht dat het over Messi had :D

Haters everywhere but I don’t really care

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

418O2 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:06:
[...]

Een mens kan ook een beetje nadenken voor hij post
Het is toch gewoon treurig hoe Argentinië spelbederf en tijdrekt de laatste minuten. Ook is de scheidsrechter zeer partijdig mbt Argentinië.

Het is toch typisch hoe bijna iedere wedstrijd met Argentinië uitmondt in dit soort taferelen. Dat een boel niet spelers geel krijgen, etc.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Als Colombia vanavond wint, dan wordt de volgende wedstrijd vreselijk.

ICE ICE Baby

• Terranova
Quad schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:08:
[...]

Trezeguet werd omver getrokken met precies dezelfde zwaarte als waarop de Egypte goal werd afgekeurd

• JoteW
Och en alsof dit nog niet erg genoeg is zit Nederlander Yes-R in de studio in de we-vorm over Egypte te praten. Maar dat mag ik hier natuurlijk weer niet hardop zeggen

Twente komt eraan!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De buren weten wat ik van deze wedstrijd vond, met luide krachttermen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Grindtegel
djmuggs schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:09:
Als Colombia vanavond wint, dan wordt de volgende wedstrijd vreselijk.
vreselijk leuk?

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
Scheids heeft zijn bonus ook binnen

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

MazeWing schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:09:
[...]

Het is toch gewoon treurig hoe Argentinië spelbederf en tijdrekt de laatste minuten. Ook is de scheidsrechter zeer partijdig mbt Argentinië.

Het is toch typisch hoe bijna iedere wedstrijd met Argentinië uitmondt in dit soort taferelen. Dat een boel niet spelers geel krijgen, etc.
Viel wel mee hoe ze rekten. Dat is met de nieuwe regels ook vrij lastig.

Maar het punt is dat je dat ook iets normaler kan verwoorden

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:00
Messi wandelt naar de scheids, vraagt om te kijken en goal wordt afgekeurd. Andersom niet. Op zijn minst vreemd.

Knap hoor overigens om dit toch om te buigen. En ze waren conditioneel beter. Egypte kon al even niet meer.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ok ok sorry sorry... Ik zette na de 2-0 de wedstrijd even op...

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

gambieter schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:09:
De buren weten wat ik van deze wedstrijd vond, met luide krachttermen.
De mijne ook. En ik ben helemaal niet van het gooien met krachttermen.

• Jumpman
De FIFA verbergt het ook niet: VAR staat voor Victory ARgentina.

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Ben bang van niet, Zuid-Amerikaanse taferelen.

ICE ICE Baby

• Vlassie1980
  • Laatst online: 00:06
Als Colombia vanavond wint dan heeft Argentinië daar een hele zware tegenstander aan. Gaat een stevig duel worden. Echt balen voor Egypte.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

418O2 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 19:28:
[...]

En toch blijf je kijken
Ik ben een liefhebber.

Maar om heel eerlijk te zijn ben ik niet echt een liefhebber meer van dit WK.

• Grindtegel
djmuggs schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:10:
[...]

Ben bang van niet, Zuid-Amerikaanse taferelen.
maar dat is toch kikke?

letterlijk

[ Voor 4% gewijzigd door Grindtegel op 07-07-2026 20:11 ]

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Hupske schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:07:
Donders. De kleine werd wakker bij 0-2.
Oh, ik dacht dat je het over Messi had :+

• DutchOwnage
JoteW schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:09:
Och en alsof dit nog niet erg genoeg is zit Nederlander Yes-R in de studio in de we-vorm over Egypte te praten. Maar dat mag ik hier natuurlijk weer niet hardop zeggen
Gelukkig heeft ie geen Farao masker op ;)

• jumbos7
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 22:40
Ik had zo gehoopt dat het dit keer wel genoeg zou zijn om die irritante Argentijnen uit het toernooi te zien gaan, maar de arbitrage was weer de motm voor de Argentijnen.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:46

HollovVpo1nt

I like gadgets

Yes-R is half Marrokaan en half Egyptisch. Hij heeft alle recht om we te zeggen. Dat gejank van Nederlanders dat mensen met een migratie achtergrond voor hun roots juichen moet ook maar een keer klaar zijn.

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Grindtegel schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:11:
[...]

maar dat is toch kikke?

letterlijk
Heel veel kikken denk ik, over en weer.

Colombia ziet dit ook gebeuren en denkt dit laten we ons niet zomaar gebeuren.

ICE ICE Baby

• toolkist
  • Niet online
Geen idee wat het probleem is dat ie we zegt. Of dat heel veel mensen ineens in het lichtblauw van Curacao liepen. Of dat mensen van Surinaamse afkomst hoopten op Suriname op het WK.
Of is dat ook een loei groot probleem voor je bij alle NL-ers die in Amerika wonen en met een oranje shirtje links-rechts aan het springen waren?

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

418O2 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:10:
[...]

Viel wel mee hoe ze rekten. Dat is met de nieuwe regels ook vrij lastig.

Maar het punt is dat je dat ook iets normaler kan verwoorden
Voetbal is emotie… oh nee anno 2026 is het gewoon corruptie!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:08
Ach waar maak je je eigen druk om donderdag is die weer voor Marokko

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:11:
[...]

Yes-R is half Marrokaan en half Egyptisch. Hij heeft alle recht om we te zeggen. Dat gejank van Nederlanders dat mensen met een migratie achtergrond voor hun roots juichen moet ook maar een keer klaar zijn.
Het is een rapper ffs.

Die kan beter beats gaan maken dan commentaar geven bij voetbal imho.

Edit; maar van mij mag die juichen. Geen problemen mee.

Edit: Toen ik zag dat hij in de studio zat ben ik direct overgeschakeld naar België.

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 07-07-2026 20:14 ]

• mavaros
Joosie200 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:03:
Kijk het doelpunt is gewoon goed afgerond. En de uitbraak mooi. Maar het is wel discutabel om nu niets te doen en Egypte er wel op terug te fluiten bij een soortgelijk iets eerder. Dus ik vind het onverdiend dat Argentinië nu door is. Ze hebben het met penalty mee nagelaten om te voetballen en zijn pas rond de 75e minuut gaan voetballen. Dan is het knap dat je zo snel een 0-2 stand ombuigt naar een 2-2 maar mooi spel vind ik het niet.
Het is pas over als de scheidsrechter heeft afgefloten.

Je verkoopt het berenvel ook niet, voordat je de beer hebt geschoten.

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
Vlassie1980 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:10:
Als Colombia vanavond wint dan heeft Argentinië daar een hele zware tegenstander aan. Gaat een stevig duel worden. Echt balen voor Egypte.
Nah die halen de finale wel, maar Frankrijk - Argentinië of Spanje - Argentinië kan leuk worden. Hopelijk wint er wel iemand anders dan 4 jaar geleden. Het goede nieuws is wel dat dit ook wel Messi zijn laatste WK is. Geen Ronaldo, geen Neymar en geen Messi meer, toch iets om naar uit te kijken.

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:05
Kan hier als neutrale kijker wel van genieten. Als Egypte zijnde begrijpelijk dat ze zich genaaid voelen, zo voelden we ons ook 4 jaar terug. Maar ja, part of the game.

[ Voor 8% gewijzigd door Bpow op 07-07-2026 20:14 ]

• Grindtegel
als ik de gatenkaas en desorganisatie bij Argentijnse verdediging zie en dan de superscherpe aanval van COL dan krijgt ARG het echt heel erg moeilijk. of ons kleine trolletje moet het weer op zijn heupen krijgen

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

cy-gor25 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:13:
[...]

Nah die halen de finale wel, maar Frankrijk - Argentinië of Spanje - Argentinië kan leuk worden. Hopelijk wint er wel iemand anders dan 4 jaar geleden. Het goede nieuws is wel dat dit ook wel Messi zijn laatste WK is. Geen Ronaldo, geen Neymar en geen Messi meer, toch iets om naar uit te kijken.
Argentinië zonder Messi, ben benieuwd hoe het ze dan vergaat.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Format-C schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:13:
[...]

Het is een rapper ffs.

Je mag alleen maar over voetbal praten als je profvoetballer bent?

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

mavaros schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:13:
[...]

Het is pas over als de scheidsrechter heeft afgefloten.

Je verkoopt het berenvel ook niet, voordat je de beer hebt geschoten.
Ligt aan voorkeur van de koper van het berenvel, wil ie een bruine, zwarte, witte of panda?

ICE ICE Baby

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:08:
[...]

Ik heb het teruggekeken. Meerdere keren. Die Argentijn staat letterlijk op zn voet. Exact hetzelfde als aan de andere kant het geval was.

Laat dat

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-07-2026 20:38 ]

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Jake schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:11:
[...]

Oh, ik dacht dat je het over Messi had :+
Die werd ook ineens wakker.

• DutchOwnage
[...]

Het is een rapper ffs.

Toevallig traint ie ook gewoon de onder 19 van Alphense Boys ;)

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

[...]

Het is een rapper ffs.

Hij is ook voetbaltrainer. Geeft niks hoor, staat alleen maar met koeienletters onder z'n naamvermelding wanneer die in beeld komt.

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23:11
Slasher schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:14:
[...]

Argentinië zonder Messi, ben benieuwd hoe het ze dan vergaat.
Dat is als Noorwegen zonder Haaland. Beide teams hebben geen jong talent in de ploeg zover.

Hoewel Haaland wel gewoon een leuk persoon is, en Messi dat totaal niet, sorry voor de vergelijking :P

[ Voor 17% gewijzigd door Jorah_Newstone op 07-07-2026 20:16 ]

• JoteW
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:11:
[...]

Dat vind jij, gelukkig mag ik wat anders vinden over deze geboren Amsterdammer :)

Twente komt eraan!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05:26

DirtyBird

Praktiserend denker

Deruxian schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:07:
Commentator durft het te noemen

Studio NOS vast oorverdovend stil
Wat zei die? Ik had geluid uit, maar ben wel benieuwd

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

JoteW schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:15:
[...]

Dat vind jij, gelukkig mag ik wat anders vinden over deze geboren Amsterdammer :)
Weet niet of dat een pluspunt is >:)

ICE ICE Baby

• toolkist
  • Niet online
Zullen we het gezellig houden?

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:Stop met elkaar de maat nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-07-2026 20:16 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:15:
[...]

Hij is ook voetbaltrainer. Geeft niks hoor, staat alleen maar met koeienletters onder z'n naamvermelding wanneer die in beeld komt.
Ik kijk op België. Dus hier kwam die niet in beeld.

Zal verder best een aardig leuke jongen zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 07-07-2026 20:18 ]

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
[...]

Het is een rapper ffs.

Edit: Toen ik zag dat hij in de studio zat ben ik direct overgeschakeld naar België.
Hij is ook voetbaltrainer, hij heeft zijn papiertje iig.

Gunde het Egypte wel maar jammer. Zo heel erg vond ik de scheids niet. Kijken mensen nooit Eredivisie of PL, soms heb je de scheids tegen en soms mee. Is niet meteen corruptie.

[ Voor 3% gewijzigd door Marc3l op 07-07-2026 20:19 ]

Laravel log reader

• DutchOwnage
Format-C schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:17:
[...]

Ik kijk op België.

Vindt het een gluiperd. Maar dat vindt ik van Pierre van Hooydonk ook :9

Wil niet zeggen dat ze geen mening mogen hebben.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

JoteW schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:15:
[...]

Ja, dat mag jij. Vind jij ook dat iedereen die in Nederland naar school gegaan is niet in het buitenland mag werken en lekker belasting krot afdragen in Nederland? Of alleen mag beleggen in Nederlandse investeringen?

Ook zo hypocriet als wat. 'We' zijn Nederlanders zo lang we het goed doen. Je bent ineens een buitenlander op het moment dat je het niet goed doet, dan vinden mensen het prima om je Marrokaan te noemen.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

DutchOwnage schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:18:
[...]

Vindt het een gluiperd. Maar dat vindt ik van Pierre van Hooydonk ook :9

Wil niet zeggen dat ze geen mening mogen hebben.
Iedereen mag een eigen mening hebben. :)
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:19:
[...]

Ja, dat mag jij. Vind jij ook dat iedereen die in Nederland naar school gegaan is niet in het buitenland mag werken en lekker belasting krot afdragen in Nederland? Of alleen mag beleggen in Nederlandse investeringen?

Ook zo hypocriet als wat. 'We' zijn Nederlanders zo lang we het goed doen. Je bent ineens een buitenlander op het moment dat je het niet goed doet, dan vinden mensen het prima om je Marrokaan te noemen.
Nofi hoor.

Maar dit heeft dus totaal niets met voetbal te maken. En lokt alleen maar lelijke discussies en reacties uit.

[ Voor 55% gewijzigd door Format-C op 07-07-2026 20:22 ]

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025

Internet Janny

He does it for free

Egypte heeft het wel weggeven zeg.

Zero compensation

• DutchOwnage
Ik pleit voor een Ahmed Aboutaleb als studiogast donderdag.

"Als het je niet bevalt, rot je toch lekker op".

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Allemachtig..wat is dit WK door en door corrupt.

Open en bloot voor iedereen zichtbaar

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 07-07-2026 20:27 ]

• mavaros
Format-C schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:17:
[...]

Ik kijk op België. Dus hier kwam die niet in beeld.

Ik kijk voetbal en wielrennen altijd om de Belg.

Die hebben tenminste nog gezonde zelfspot als het niet loopt, zoals het hoort of verwacht hadden.

Op de Nederlander gaan ze altijd roepen hoe we moeten denken en voelen.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:53
cy-gor25 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:13:
[...]

Engeland of Noorwegen lijkt me ook een behoorlijke horde anders

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:30
Internet Janny schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:22:
Egypte heeft het wel weggeven zeg.
Nee, 't is "ach ach Messi" die de terugkeer inleidde met zijn panklaar op hoofd leggen van die Romero van de 2-1. En daarna het geluk meehebben van die goal inschieten en de onderkant lat meehebben. Dit was puur Messi.

Het is gewoon afgedwongen zoals de Duitsers dat ook konden, en het hebben van een betere coach dan Koeman.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

mavaros schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:28:
[...]

Dit dus.

Ik moet helemaal niks.

Ja , af en toe naar de WC. :)

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Format-C schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:20:
Nofi hoor.

Maar dit heeft dus totaal niets met voetbal te maken. En lokt alleen maar lelijke discussies en reacties uit.
Het vinden dat mensen met een migratie achtergrond perde het land waar ze naartoe gemigreerd zijn moeten vertegenwoordigen/ daarvoor uit moeten komen heeft ook niks met voetbal te maken

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:53
mavaros schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 20:28:
[...]

Ik kijk voetbal en wielrennen altijd om de Belg.

Die hebben tenminste nog gezonde zelfspot als het niet loopt, zoals het hoort of verwacht hadden.

Belgen bij het wielrennen zijn niet te harden. Dan is het Evenepoel voor en na. Ik snap de heiligverklaring van de Belgische sportuitzendingen daarom ook niet zo
Pagina: 1 ... 83 ... 85 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl