Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik hoor net dat Chong de enige is die daadwerkelijk op Curaçao is geboren, grappigBao_mi1 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:01:
Misschien ga ik er over ruim anderhalf uur spijt van krijgen dat ik dit nu zeg, maar het is eigenlijk toch te treurig dat landen als Curacao aan een WK mee kunnen doen. Altijd maar die toernooien uitbreiden, zogenaamd vanwege de populariteit/fanbases maar eigenlijk gewoon voor de inkomsten van de Fifa.
Hopelijk kunnen ze wat doen tegen die Duitsers.
XXXVI
same!Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:55:
Wat gun ik Curaçao een doelpunt! Ook wel 3!
[ Voor 72% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 19:06 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
edit: Ondertussen is het 1-0 voor Duitsland.
[ Voor 32% gewijzigd door mavaros op 14-06-2026 19:08 ]
Nee. Nee.Grindtegel schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:42:
schreuder hulptrainer bij duitsland? schande!!
nee hoor, maareeh als duitsland wint moeten we dan ook een beetje blij zijn met een oranje randje aan die winst?
Nee.
[ Voor 83% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 19:08 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik kijk weinig Eredivisie maar is Oranje zo slecht dat een spits van Feyenoord er twee in schiet tegen ons?Fiber schreef op zondag 14 juni 2026 @ 17:40:
[...]
Dat laatste ben ik met je eens. En Ueda gaat er zeker twee in leggen denk ik. Maar ik denk dat Duitsland het nog lastig gaat krijgen tegen de ploeg van de ongelofelijk slimme Dick Advocaat!
Zonder gekheid, ik acht de kans dat we averij oplopen in die eerste wedstrijd zeker ook reeël.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Het waren 5 prachtige minutengambieter schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:07:
Nmecha prikt de ballon door.
XXXVI
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
[ Voor 3% gewijzigd door Megupe op 14-06-2026 19:09 ]
Dat worden ze wel. Duitsers gaan itt Nederland nooit op de rem staan.DutchOwnage schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:10:
Oppassen nu dat ze niet compleet overlopen worden.
Wat een positiespel speelt Duitsland, ongekend eenvoudig snijden ze door de linies heen. En eerlijk zo ontzettend slecht speelt Curaçao niet eens, ze komen gewoon kwaliteit te kort.
[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 14-06-2026 19:15 ]
Die gaan geen seconde rust krijgen vanavond.DutchOwnage schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:13:
Curaçao zou er goed aan doen om eens even wat rust in de tent de brengen, als die gelegenheid zich voordoet.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Advocaat laat de Duitsers even uitrazen, om daarna de opdracht te geven om voor een stunt te zorgen.DutchOwnage schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:10:
Oppassen nu dat ze niet compleet overlopen worden.
Een doelpunt verschil is geen garantie om de winst te pakken.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Duitsland is gewoon beter, maar ze lijken nu even een stapje terug te doenDr. Strangelove schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:17:
Wat is Curacao zwak zeg… Duitsland mag alles doen.
Lag toch wel in de lijn der verwachtingen toch?Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:17:
Wat is Curacao zwak zeg… Duitsland mag alles doen.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Als je het zo stelt spelen ze nu ruim boven hun niveauLZ86 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:20:
Tja, spelers van niveau PEC Zwolle die tegen de wereldtop van o.a Bayern mogen aantreden. Niet gek dat ze overlopen worden natuurlijk
nog geen moment verveelt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Geweldig!!!
En nu dooorrrrpakken!!
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
How bad is it on a scale from one to Spurs
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I stand corrected. Duitsland speelt na de goal niet eens meer zo goed.Megupe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:08:
Ala dit onder de 10 blijft dan komt dat omdat DE medelijden krijgt
Mooi voor Curaçao
Whahaaha.LZ86 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:23:
Altijd al het volle vertrouwen gehad
Rolf. Hahahaha.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
CheckTyphone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:23:
NU moet je naar de Duitser swappen voor commentaar.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Soort Nederland toch?Gunner schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:22:
Lijkt me meer een discussie voor het algemene WK-topic?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik zit al op een Duitse streamTyphone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:23:
NU moet je naar de Duitser swappen voor commentaar.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik weet niet of ze op Curacao daar zo over denken
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zeggen ze op DLD.
Geweldig
Whahahahaha. LOL.Sempy schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:25:
Duitse bondscoach de eerste die tijdens een drinkpauze wordt ontslagen?
[ Voor 68% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 19:26 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Dit is een opwarmertje voor de maximale wispelturigheid straksVidaR-9 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:25:
Altijd mooi hoe het hier van super negatief naar super positief gaat. We lijken wel Nederlanders hier.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Niet zozeer positief, maar blij verrast. Want Duitsland gaat dit gewoon wel winnen, maar dit gun je Curaçao..... Zo'n klein landje en dan scoren tegen DuitslandVidaR-9 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:25:
Altijd mooi hoe het hier van super negatief naar super positief gaat. We lijken wel Nederlanders hier.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Nou, Curaçao werd eerlijkheidshalve echt iedere hoek van het veld gestuurd. Duitsland was echt oppermachtig.VidaR-9 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:25:
Altijd mooi hoe het hier van super negatief naar super positief gaat. We lijken wel Nederlanders hier.
Dat Curaçao de 1-1 maakt is echt wel uit de lucht komen vallen.
Maar goed, ik geniet stiekem wel van alle spelvreugde
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Elke wedstrijd.Dennism schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:27:
Eerste wedstrijd die ik volledig zie, zijn die 'Hydration breaks' in iedere wedstrijd of is dat een hitte protocol dingetje bij bepaalde wedstrijden als het warm is?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nee, gewoon in de war. Ik zal verder in het WK topic kleppen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Lame, gewoon een commercie dingetje dan dus omdat ze anders in Amerika niet meer reclame dan sport kunnen laten zien?
De Belgische commentator legde net uit dat hij al gestopt was bij Duitsland. Maar op verzoek van de bondcoach(nagelsman?) speciaal vooor het wk weer terug is, heeft geen wedstrijd gekeept in de voorbereiding met duitsland.Fiber schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:28:
Heeft Duitsland nou echt geen betere keeper dan die 40 jarige Neuer...?
Echtgenote ook blij, die kan nu een hoop dingen terugkijken waar ze voorheen geen toegang toe had
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Spirit bij het team zit er ook wel in.LZ86 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:29:
Dat Curucao publiek is fantastisch
Ter Stegen zou je zeggen?Fiber schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:28:
Heeft Duitsland nou echt geen betere keeper dan die 40 jarige Neuer...?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Tis maar 21c. AircoVidaR-9 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:33:
Zou Curacao nog voordeel van het warme weer kunnen hebben? Vooral straks later in tweede helft.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente
Zo zijn ze, met hakken over sloot door in begin toernooi, maar messcherp vanaf knock out fase.Slasher schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:33:
Slordig hoor die duitsers
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat betekent, stam + t .
Meeste spelen in NL dus denk het nietVidaR-9 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:33:
Zou Curacao nog voordeel van het warme weer kunnen hebben? Vooral straks later in tweede helft.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
:strip_exif()/f/image/N5QoDV4jkP7RT7Z3uOR2VdcF.jpg?f=fotoalbum_large)