[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Die vlaggetjes mogen ze houden. Ik neem mijn intrek wel in dat bescheiden stulpje :+

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:38

Quad

Doof

Wat gun ik Curaçao een doelpunt! Ook wel 3!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zet 'm op Curaçao. Maak ons trots!

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 15:36
zow, even een tientje gezet op Cur :+

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:10
Oei, die man naast dick heeft of dextrocardie of weet niet waar zijn hart zit 🙈

  • Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19:22
Misschien ga ik er over ruim anderhalf uur spijt van krijgen dat ik dit nu zeg, maar het is eigenlijk toch te treurig dat landen als Curacao aan een WK mee kunnen doen. Altijd maar die toernooien uitbreiden, zogenaamd vanwege de populariteit/fanbases maar eigenlijk gewoon voor de inkomsten van de Fifa.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ga lekker azijnzeiken 1 minuut voor de aftrap ;w

  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:37
Bao_mi1 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:01:
Misschien ga ik er over ruim anderhalf uur spijt van krijgen dat ik dit nu zeg, maar het is eigenlijk toch te treurig dat landen als Curacao aan een WK mee kunnen doen. Altijd maar die toernooien uitbreiden, zogenaamd vanwege de populariteit/fanbases maar eigenlijk gewoon voor de inkomsten van de Fifa.
Ik hoor net dat Chong de enige is die daadwerkelijk op Curaçao is geboren, grappig :o

Hopelijk kunnen ze wat doen tegen die Duitsers.

XXXVI


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Hup Curaçao hup Curaçao!!! :p
Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:55:
Wat gun ik Curaçao een doelpunt! Ook wel 3!
same! O-)

[ Voor 72% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 19:06 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
Een schouderduw is geen overtreding in het voetbal.

edit: Ondertussen is het 1-0 voor Duitsland.

[ Voor 32% gewijzigd door mavaros op 14-06-2026 19:08 ]


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Dapper Curaçao

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:42
Das Bam

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 15:36
de eerste voor DE al, de keeper zag hem niet eens aankomen :x

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Wordt een doelpunten festijn!
Grindtegel schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:42:
schreuder hulptrainer bij duitsland? schande!!


nee hoor, maareeh als duitsland wint moeten we dan ook een beetje blij zijn met een oranje randje aan die winst?
Nee. Nee.

Nee.

[ Voor 83% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 19:08 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:39
Fiber schreef op zondag 14 juni 2026 @ 17:40:
[...]

Dat laatste ben ik met je eens. En Ueda gaat er zeker twee in leggen denk ik. Maar ik denk dat Duitsland het nog lastig gaat krijgen tegen de ploeg van de ongelofelijk slimme Dick Advocaat!
Ik kijk weinig Eredivisie maar is Oranje zo slecht dat een spits van Feyenoord er twee in schiet tegen ons?

Zonder gekheid, ik acht de kans dat we averij oplopen in die eerste wedstrijd zeker ook reeël.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nmecha prikt de ballon door.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ach ach. Jammer.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:38

Quad

Doof

Oei.. Die was onverwacht vanuit de tweede lijn.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:37
Het waren 5 prachtige minuten :)

XXXVI


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

(jarig!)
nou ja ik denk dat niemand 10-0 heeft voorspeld in hun pools

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:38
Ze zijn los, Duitsland wordt wereldkampioen

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:10
Ala dit onder de 10 blijft dan komt dat omdat DE medelijden krijgt

[ Voor 3% gewijzigd door Megupe op 14-06-2026 19:09 ]


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 15:36
dat wordt 5-0

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:57

Typhone

Who Dares Wins

Ik zei mn schoonpa al. Reken op minimaal 7-0.
En een doelpunt binnen 10 minuten levert mij zojuist geld op woohooo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1bvtjiJ3ruT0WcD-tLHCdDZg6uc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N5QoDV4jkP7RT7Z3uOR2VdcF.jpg?f=fotoalbum_large

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Oppassen nu dat ze niet compleet overlopen worden.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:10
Het waren een fantastische 5 minuten

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:57

Typhone

Who Dares Wins

DutchOwnage schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:10:
Oppassen nu dat ze niet compleet overlopen worden.
Dat worden ze wel. Duitsers gaan itt Nederland nooit op de rem staan.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Curaçao zou er goed aan doen om eens even wat rust in de tent de brengen, als die gelegenheid zich voordoet.

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:43
Jeetje, Advocaat had beter zijn tranen voor na de wedstrijd kunnen bewaren. Dit gaat een slachting worden.

Wat een positiespel speelt Duitsland, ongekend eenvoudig snijden ze door de linies heen. En eerlijk zo ontzettend slecht speelt Curaçao niet eens, ze komen gewoon kwaliteit te kort.

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 14-06-2026 19:15 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

DutchOwnage schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:13:
Curaçao zou er goed aan doen om eens even wat rust in de tent de brengen, als die gelegenheid zich voordoet.
Die gaan geen seconde rust krijgen vanavond.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Denk het ook niet nee.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:39
Wat is Curacao zwak zeg… Duitsland mag alles doen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
DutchOwnage schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:10:
Oppassen nu dat ze niet compleet overlopen worden.
Advocaat laat de Duitsers even uitrazen, om daarna de opdracht te geven om voor een stunt te zorgen.

Een doelpunt verschil is geen garantie om de winst te pakken.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

@mavaros Rasoptimist! :D

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:10
Tja, spelers van niveau PEC Zwolle die tegen de wereldtop van o.a Bayern mogen aantreden. Niet gek dat ze overlopen worden natuurlijk

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 15:36
Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:17:
Wat is Curacao zwak zeg… Duitsland mag alles doen.
Duitsland is gewoon beter, maar ze lijken nu even een stapje terug te doen

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:17:
Wat is Curacao zwak zeg… Duitsland mag alles doen.
Lag toch wel in de lijn der verwachtingen toch?

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:32
LZ86 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:20:
Tja, spelers van niveau PEC Zwolle die tegen de wereldtop van o.a Bayern mogen aantreden. Niet gek dat ze overlopen worden natuurlijk
Als je het zo stelt spelen ze nu ruim boven hun niveau

nog geen moment verveelt

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 15:36
WATTTTT

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
lache

  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-06 16:25
Hahaha, lekker hoor.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:10
LOOOOOOOL

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:43
Oh wauw WTF!

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Hopen dat ze met 0-1 de drinkpauze halen. Advocaat moet aan de slag.

  • Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:06
Jaaaaaa, nu gaat het los

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

BAM!

Bravo Curacao *O*

[ Voor 72% gewijzigd door gambieter op 14-06-2026 19:23 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:42
Lol

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:38
Jaaaaaaaaaa we worden gek!!!

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Jaaaaaaaaaaa!!!!!

Geweldig!!!

En nu dooorrrrpakken!! :o :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:40
Haha. Dit is toch schitterend. Tuurlijk gaan ze verliezen. Maar scoren tegen DL..

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:10
Altijd al het volle vertrouwen gehad

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:38

Quad

Doof

Jaaa!!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Zo!

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Lekkerrrrr

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:58
Wow, geweldige goal

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:57

Typhone

Who Dares Wins

NU moet je naar de Duitser swappen voor commentaar.

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

(jarig!)
haha die zag niemand aankomen :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Lekker!!!!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:10
Megupe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:08:
Ala dit onder de 10 blijft dan komt dat omdat DE medelijden krijgt
I stand corrected. Duitsland speelt na de goal niet eens meer zo goed.

Mooi voor Curaçao

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

LZ86 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:23:
Altijd al het volle vertrouwen gehad
Whahaaha.

Rolf. Hahahaha.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Haha mooi :D

It’s the economy, stupid!


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:58
Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:23:
NU moet je naar de Duitser swappen voor commentaar.
Check

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:39
Was zum Teufel :D

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:42
Gunner schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:22:
Lijkt me meer een discussie voor het algemene WK-topic?
Soort Nederland toch?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:23:
NU moet je naar de Duitser swappen voor commentaar.
Ik zit al op een Duitse stream :9

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

(jarig!)
In Dick we trust.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

(jarig!)
Ik weet niet of ze op Curacao daar zo over denken :+

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:40
Altijd mooi hoe het hier van super negatief naar super positief gaat. We lijken wel Nederlanders hier.

  • Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:06
Duitse bondscoach de eerste die tijdens een drinkpauze wordt ontslagen?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ich bin im shock.

Zeggen ze op DLD.

Geweldig
Sempy schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:25:
Duitse bondscoach de eerste die tijdens een drinkpauze wordt ontslagen?
Whahahahaha. LOL. :+ _/-\o_

[ Voor 68% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 19:26 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-06 22:36
VidaR-9 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:25:
Altijd mooi hoe het hier van super negatief naar super positief gaat. We lijken wel Nederlanders hier.
Dit is een opwarmertje voor de maximale wispelturigheid straks 8)

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:58
VidaR-9 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:25:
Altijd mooi hoe het hier van super negatief naar super positief gaat. We lijken wel Nederlanders hier.
Niet zozeer positief, maar blij verrast. Want Duitsland gaat dit gewoon wel winnen, maar dit gun je Curaçao..... Zo'n klein landje en dan scoren tegen Duitsland

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:43
VidaR-9 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:25:
Altijd mooi hoe het hier van super negatief naar super positief gaat. We lijken wel Nederlanders hier.
Nou, Curaçao werd eerlijkheidshalve echt iedere hoek van het veld gestuurd. Duitsland was echt oppermachtig.

Dat Curaçao de 1-1 maakt is echt wel uit de lucht komen vallen.

Maar goed, ik geniet stiekem wel van alle spelvreugde :)

  • Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:01
Eerste wedstrijd die ik volledig zie, zijn die 'Hydration breaks' in iedere wedstrijd of is dat een hitte protocol dingetje bij bepaalde wedstrijden als het warm is?

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
In één klap 99% van de einduitslag voorspellingen op Scorito incorrect! :+

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:40
Dennism schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:27:
Eerste wedstrijd die ik volledig zie, zijn die 'Hydration breaks' in iedere wedstrijd of is dat een hitte protocol dingetje bij bepaalde wedstrijden als het warm is?
Elke wedstrijd.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Heeft Duitsland nou echt geen betere keeper dan die 40 jarige Neuer...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:39
Uh ja, dat was de gedachte 8)

Nee, gewoon in de war. Ik zal verder in het WK topic kleppen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Iedere wedstrijd. Lekker extra €€€€ cashen....

  • Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:01
Lame, gewoon een commercie dingetje dan dus omdat ze anders in Amerika niet meer reclame dan sport kunnen laten zien?

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:10
Dat Curucao publiek is fantastisch

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:10
Fiber schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:28:
Heeft Duitsland nou echt geen betere keeper dan die 40 jarige Neuer...?
De Belgische commentator legde net uit dat hij al gestopt was bij Duitsland. Maar op verzoek van de bondcoach(nagelsman?) speciaal vooor het wk weer terug is, heeft geen wedstrijd gekeept in de voorbereiding met duitsland.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:39
Overigens in navolging van de discussie vanmorgen over kwaliteit van de streams; NL Ziet is echt prima kijkbaar, stuk beter dan NPO Start. Voor 14 dagen gratis plus 8 euro per maand is dit een goede deal als je verder geen TV abbo's hebt zoals ik.

Echtgenote ook blij, die kan nu een hoop dingen terugkijken waar ze voorheen geen toegang toe had :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:01
LZ86 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:29:
Dat Curucao publiek is fantastisch
Spirit bij het team zit er ook wel in.

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03:07
Fiber schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:28:
Heeft Duitsland nou echt geen betere keeper dan die 40 jarige Neuer...?
Ter Stegen zou je zeggen?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Arend_Akelig
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:47
Leuke pot, voor het eerst dit WK begin het ik het "WK-gevoel" te krijgen.

  • VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:40
Zou Curacao nog voordeel van het warme weer kunnen hebben? Vooral straks later in tweede helft.

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Slordig hoor die duitsers

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
VidaR-9 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:33:
Zou Curacao nog voordeel van het warme weer kunnen hebben? Vooral straks later in tweede helft.
Tis maar 21c. Airco

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:43
Duitsland is nog steeds wel indrukwekkend hoor, het faalt alleen in de afronding.

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

(jarig!)
Heerlijk verfrissend dat voetbal van Curacao.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Wordt je goal geblokt door een bezorger van de Bagel en Beans .. tja dan zou ik mij ook achter mijn oren krabben.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:37
Zo zijn ze, met hakken over sloot door in begin toernooi, maar messcherp vanaf knock out fase.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:38

Quad

Doof

The blue wave? The blue Tigers! Wat zitten ze er fanatiek bovenop, en wat zou ik Nederland dit graag zien doen wanneer de tegenstander de bal heeft.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:40
Ow serieus joh. Wist ik niet.

  • Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als NL straks ook met deze inzet gaat spelen komt het misschien nog goed, maar ik heb er een hard hoofd in.

Dat betekent, stam + t .


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 15:36
Cur lijkt op een diesel, eenmaal als ze gaan..

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

VidaR-9 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:33:
Zou Curacao nog voordeel van het warme weer kunnen hebben? Vooral straks later in tweede helft.
Meeste spelen in NL dus denk het niet ;)

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
En toch heeft Dickie 't tactisch weer prima voor elkaar.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:42
2-1 voor Curacao in de laatste minuut, 1988 all over again :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Pagina: 1 ... 9 ... 35 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl