These are my principles. If you don't like them, I have others.
Yyp. Eindelijk op tijd naar bed.cheiron schreef op maandag 6 juli 2026 @ 22:53:
GEEN VERLENGING!
Gelukkig!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
PSN: xMaurice93
*vraagt weer een sessie EMDR aanTyphone schreef op maandag 6 juli 2026 @ 22:54:
Zo doe je dat Robben ^^
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wie??Waah schreef op maandag 6 juli 2026 @ 22:54:
Kijk Koeman, zo doe je een wissel 😜
Echt he! En dan zul je zien dat VS - België vannacht 4-5 wordt ofzo en dan ligt iedereen te tukken 🥀😞Maurice079 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 22:54:
Wat een zaadpot zeg. Gelukkig mag hij snel uit.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik wil hem ook wel zien, ik zit alleen nog met een +1 uurPussolini schreef op maandag 6 juli 2026 @ 22:53:
"Zou hij twee kilometer gelopen hebben? Ik denk het niet"![]()
Twijfel enorm over België - VS.wil de wedstrijd eigenlijk wel heel graag zien maar oy, wat een klotetijd.
Snelheid en explosiviteit is bij hem wel minder geworden ja.
Ik denk dat ik probeer te slapen, wekkertje zet dan kijk hoe de vlag erbij hangt. Zou het toch wel erg mooi vinden de VS te zien verliezen.da_PSI schreef op maandag 6 juli 2026 @ 22:56:
[...]
Ik wil hem ook wel zien, ik zit alleen nog met een +1 uur
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doet 0 verdedigende arbeid en speelt als een veredelde balletjeopwachter. De snelheid is er ook wel uitHarribo schreef op maandag 6 juli 2026 @ 22:57:
Ronaldo is best goed nog vind ik. Loopt slim vrij en zeer doelgericht. Maar de passen bleven ook uit. Kan je hem niet aanrekenen vind ik.
Snelheid en explosiviteit is bij hem wel minder geworden ja.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja, dat kan dus niet hé...Soulizer schreef op maandag 6 juli 2026 @ 22:59:
Wow ik zag de 1-1 erin vliegen en toen ging die toch over
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Verdedigen heeft hij nooit gedaan. Hij scoort wel de doelpunten. Messi verdedigt ook niet418O2 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 22:59:
[...]
Doet 0 verdedigende arbeid en speelt als een veredelde balletjeopwachter. De snelheid is er ook wel uit
Had dat met NL gedaan, ging om 10 naar bed... En gewoon door de wekker geslapenPussolini schreef op maandag 6 juli 2026 @ 22:58:
[...]
Ik denk dat ik probeer te slapen, wekkertje zet dan kijk hoe de vlag erbij hangt. Zou het toch wel erg mooi vinden de VS te zien verliezen.
Tja ze zaten voor de wissel al bijna op 6 minuten. Dus denk dat het eerder tegen ze werkt nucarpebios schreef op maandag 6 juli 2026 @ 22:58:
Wisselen in blessuretijd om tijd te rekken moet verboden worden.
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ronaldo moet in het toernooi blijven heJeroenvde89 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:01:
Waar komt die extra extra tijd nou vandaan dan? Wtf.
Blij dat het klaar is. Nu duimen voor België
Don't let perfect be the enemy of good.
Een goal en wissel?Jeroenvde89 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:01:
Waar komt die extra extra tijd nou vandaan dan? Wtf.
Flickr PSN ID= cheironnl
Goal zat al bij die 6 min. NVM. Wissel kostte 30 seconden.
[ Voor 4% gewijzigd door Jeroenvde89 op 06-07-2026 23:03 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hier zijn we al in de studio hoorforzav schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:03:
Portugal toch, gaan gewoon de bal rondspelen alsof het nog gelijk staat.
Dan nog missen ze de superkwaliteit voorin zoals Spanje die met Yamal wel heeft. Wij (en daar behoor ik zelf ook toe) hebben het altijd over de middenvelders van PSG maar die hebben bij hun club ook een betere aanval voor hun neus.gambieter schreef op maandag 6 juli 2026 @ 22:56:
Hoe goed zou Portugal kunnen zijn als ze zonder CR7 ballast zouden spelen?
En mooi dat Spanje scoort wanneer ze Yamal overslaan. Geweldige speler maar hij werd zeer goed gedekt!
Ook een kwaliteit
Wel weer een mooie goal, alsof ze het erom doenLZ86 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:05:
Spanje wint nooit echt overtuigend tegen een iets beter land. Altijd maar een laffe 1-0.
Ook een kwaliteit
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Inderdaad. Blij dat Nederland daar niet tegen hoefde. Dat was maximaal kansloos geweest.Tk55 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:04:
Speel je de hele wedstrijd om niet te verliezen. En als je dan achterkomt heb je nog nauwelijks drang naar voren. Triest verhaal van Portugal.
En mooi dat Spanje scoort wanneer ze Yamal overslaan. Geweldige speler maar hij werd zeer goed gedekt!
Bizar idd. Tijd allang voorbij en Portugal gaat achterin rond zitten tikken. Blijkbaar zien ze zelf ook de noodzaak niet, fluit dan gewoon af.Tk55 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:06:
Ik weet niet hoe die blessuretijd wordt berekend, maar het lijkt altijd meer te worden. Alsof de scheidsrechter je altijd nog wel een aanval laten doen, ook al tik je achterin rond. Komt dan weer vrije trap uit en dan kan ie zo vallen.
Zero compensation
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ben je hier de enige. Wat een slechte saaie wedstrijd. Een van de kanshebbers voor snoozefest van het WKInternet Janny schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:10:
Jammer, ik had gehoopt dat die laatste kopbal er nog in ging.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Ik dacht dat ze zeiden dat Spanje nu al 35 wedstrijden op rij ongeslagen is....Miki schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:13:
Spanje nog overigens zonder tegengoal, dat is best knap om zo de volgende ronde te halen.
Swift? of Kelce of hoe ze nu ook heet?floriz87 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:02:
Eindelijk, ik mag van Taylor naar bed.
Met de hoeveelheid prijzen die ze hebben gewonnen, boeiend.LZ86 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:05:
Spanje wint nooit echt overtuigend tegen een iets beter land. Altijd maar een laffe 1-0.
Ook een kwaliteit
Of binnen 5 minuten opnieuw rood paktkrietjur schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:15:
Ik zou het stiekem wel werelds vinden als Balogun een domme eigen goal maakt en ze daardoor verliezen
Nee, Phil.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Sorry, lucht heerlijk op, moest ik even kwijt voordat we ons straks weer gaan ergeren aan een amerikaanse loper die uitgerold gaat worden.
Of nog een rode kaartkrietjur schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:15:
Ik zou het stiekem wel werelds vinden als Balogun een domme eigen goal maakt en ze daardoor verliezen
Trollen laten we.
[ Voor 85% gewijzigd door tweakduke op 07-07-2026 00:58 ]
Geef daar even een bron van, alsjeblieft?
[ Voor 34% gewijzigd door tweakduke op 07-07-2026 00:58 . Reden: quote aangepast ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Eh, dan had de FIFA en allen andere sportbonden toch geen statements gedaan. Wat je zegt klopt gewoonweg niet.
[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 07-07-2026 00:59 . Reden: quote aangepast ]
Het schijnt wel dat de kaart al ter review was voordat Trump contact zou hebben opgenomen met de FIFA. Het zou mij echt niet verbazen dat hij nu de credits claimd. Net zoals we al 100x hebben aangehoord dat hij de credits claimd voor vrede met Iran bla bla.Miki schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:36:
[...]
Eh, dan had de FIFA en allen andere sportbonden toch geen statements gedaan. Wat je zegt klopt gewoonweg niet.
In dat geval is de rode kaart dadelijk opeens weer niet terug getrokken en vervolgens wellus/nietus voor een paar maanden.Lynix schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:40:
[...]
Het schijnt wel dat de kaart al ter review was voordat Trump contact zou hebben opgenomen met de FIFA. Het zou mij echt niet verbazen dat hij nu de credits claimd. Net zoals we al 100x hebben aangehoord dat hij de credits claimd voor vrede met Iran bla bla.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is een draai die je er aangeeft. Heel hard fake news roepen zonder verdere context helpt niet want de FIFA heeft ongeacht hoe de tijdslijn is verlopen een hele bijzondere en controversiële beslissing genomen.Lynix schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:40:
[...]
Het schijnt wel dat de kaart al ter review was voordat Trump contact zou hebben opgenomen met de FIFA. Het zou mij echt niet verbazen dat hij nu de credits claimd. Net zoals we al 100x hebben aangehoord dat hij de credits claimd voor vrede met Iran bla bla.
Dat Trump al gehele tijd niet op het WK is verschenen en nu plots weer alles naar zich toe trekt zijn we wel van hem inmiddels gewend. Belletje trekken is zijn handelsmerk.
Jammer dat we 1 van de allerbeste spelers ooit straks niet meer op het veld zien, ondanks z'n gedrag (wat hem ook 1 van de beste spelers maakte).Elzavo schreef op maandag 6 juli 2026 @ 23:27:
Mooi, hopelijk zijn we nu voorgoed verlost van die arrogante ego schijtkop die continu in beeld wordt genomen. Die maniertjes ook, hij verliest en iedereen moet weer naar hem toelopen voor een interactie, zelfs z'n eigen teamgenoten, nooit een ander feliciteren met een overwinning, megalomane kwal.
Sorry, lucht heerlijk op, moest ik even kwijt voordat we ons straks weer gaan ergeren aan een amerikaanse loper die uitgerold gaat worden.
Nu niet meer natuurlijk, maar als je zijn loopbaan bij MU, Real en Juve bekijkt is hij echt wel een grootheid (geweest).418O2 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 00:56:
Ik zal het punt wel missen, maar ik zie Ronaldo echt niet veel doen wat hem een de van de beste ooit zou maken.
Dat egoisme en niet doorhebben dat je een dienende speler moet worden, dat is nu het verschil met een echte grootheid.
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl