Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik weet nog een land dat er nu volledig buiten valt vanwege sancties om de nieuwe bond te leiden. Die zullen vast dit soort dingen niet doen.Stylze schreef op maandag 6 juli 2026 @ 18:18:
Er moet echt een totaal andere voetbalbond opgericht worden, dit is gewoon pure corruptie open en bloot. Er waren al geboeg andere verdachte dingen zoals de makkelijke loting voor argentinie zoals altijd en de VS en nu dit weer. Messi die gewoon vol van achter iemand schopt waar geen bal in de buurt is en niet eens een kaart krijgt. Het hele wk is hierdoor gewoon niet meer serieus te nemen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Grappig dat u dat zegt, want op de dag dat Whatsapp Meta werd heb ik mijn contacten een bericht gestuurd dat ik geen Whatsapp meer heb en ik mis niemand. Men weet mij te vinden wanneer nodig.Sjah schreef op maandag 6 juli 2026 @ 19:00:
[...]
Dat is net zoiets als zeggen ik ga weg bij WhatsApp....als je contacten dat niet doen, wat idd gebeurt.
Het is het maximale wat je realistisch kunt doen als eenling.Sjah schreef op maandag 6 juli 2026 @ 19:00:
[...]
Dat is net zoiets als zeggen ik ga weg bij WhatsApp....als je contacten dat niet doen, wat idd gebeurt.
Vraag de spelers van Argentinie 1978 of ze zich slachtoffer voelen. De Videla-junta had toen ook van alles geregeld, inclusief dat de Peru doelman precies het juiste aantal doelpunten doorliet om Argentinie boven Brazilie te laten eindigen en in de finale. De scheids in de finale die opeens problemen maakte over het handverband van een broertje vd Kerkhof, die daar al het hele toernooi mee speelde, etc.Lynix schreef op maandag 6 juli 2026 @ 16:47:
De echte verliezers in dit verhaal zijn de Amerikaanse spelers. Zelfs als ze nu het toernooi zouden winnen, zal de hele wereld zich afvragen hoeveel corruptie er nog meer in het spel was.
Je ziet het ook aan Pochettino die al meekraait dat er niets te zien is.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Best kans op aangezien beide middenvelden nogal sterk zijn.Dr. Strangelove schreef op maandag 6 juli 2026 @ 18:42:
Nu maar hopen dat het niet zo'n geschuif op de middencirkel gaat worden.
Met de Vs in het makkelijk deel ging het mis.Sinned123 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 17:27:
Ach het helpt waar je als complot denker/alu-hoedje word weggezet over de corruptie binnen de FIFA.
- Stemmen kopen bij Afrikaanse landen.
- Gestuurde loting.
- Groepsindeling waarin toevallig bijna alle Europese top landen in de bovenste helft zitten en in het makkelijke deel Brazilie,Argentinie,Engeland en USA zitten.
- Argentinie dat vorig week WK hoe dan ook in de finale tegen Frankrijk moest komen
- waarschijnlijk nog zo 100 dingen
Infantino heeft ook het WK voor hem geregeld, de vredesprijs en nu dit. Kan hij toch gewoon transparant over zijn? Iedereen weet het.toolkist schreef op maandag 6 juli 2026 @ 19:03:
Het zou me niks verbazen als dit Infantino z'n kop gaat kosten. Trump zegt eigenlijk gewoon dat Infantino dit voor hem geregeld heeft, terwijl Infantino claimt dat de beroepscommissie dit zelfstandig besloten heeft.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Frankrijk hebben ze al geprobeerd te beschadigen. Wat dat betreft benieuwd wat er straks bij SPA-POR gebeurt... een kaartenfestijn?Scheurbuik schreef op maandag 6 juli 2026 @ 19:09:
[...]
Met de Vs in het makkelijk deel ging het mis.. in de kwart finale komt spanje(of portugal) em halve frankrijk
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Spoed voor cas betekent binnen 48 uur, beetje te lang.HanG-BuiK-ZwijN schreef op maandag 6 juli 2026 @ 19:17:
Kom België, het cas is op spoed beschikbaar, stel usa schriftelijk op de hoogte dat die kwast niet mag spelen en laat het cas usa eruit flikkeren. de popcorn staat klaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ah, Jordanie. Geen slechte scheids, maar hoeveel druk en instructies zullen er zijn?
[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 06-07-2026 19:23 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nope voor het WK was er iets van superspoedGonadan schreef op maandag 6 juli 2026 @ 19:18:
[...]
Spoed voor cas betekent binnen 48 uur, beetje te lang.
Juist nu.mavaros schreef op maandag 6 juli 2026 @ 17:54:
[...]
Ik vind het allemaal prima, maar nooit tijdens een lopend toernooi.
Ervoor en erna is er alle ruimte om kritisch te zijn en zelfs een eigen toernooi op te tuigen, maar dan is iedereen weer met andere zaken bezig.
Nu drink je de gifbeker maar leeg. Voetbal is geen kleuterklas vol peuters.
Laat ze het uitzoeken daar. Blijft vast een mooi toernooi over als BE, FR, PT, UK, FR, ES weglopen.
Toch niks meer waard zo? Mooiste zou zijn als die geontschorste Amerikaan vanavond 3x scoort tegen België.
Haters everywhere but I don’t really care
Je kan heel veel. Je kan met alle europese landen (liefst de wereld) uit het WK stappen.Dr. Strangelove schreef op maandag 6 juli 2026 @ 16:34:
Natuurlijk moet de KNVB, en elke andere bond die de sport serieus neemt, en dat zijn ze hopelijk allemaal, hier tegen ageren. Die reactie van de UEFA was best sterk. Die van de KNVB is zo slap als wat.
Buiten hard schreeuwen kan je op dit moment op korte termijn ook niet heel veel. Maar het zijn wel het soort incidenten die tot een kritische massa kunnen leiden en uiteindelijk tot echte verandering leiden.
Elke bond en elk team zou zich aangesproken moeten voelen. Dit is niet tegen België gericht, maar tegen alle teams op het WK. Als het Frankrijk of Noorwegen of Argentinië was geweest die vanavond op het veld stond dan was het echt niet anders gegaan.
Maar als de VS respect heeft voor het voetbal en minder voor de president stellen ze de spits gewoon niet op. Dat zou wel een dikke middelvinger zijn naar de FIFA en hun president.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ja, dat ga je nu krijgen.toolkist schreef op maandag 6 juli 2026 @ 19:32:
Frankrijk schijnt al een verzoek ingediend te hebben om de gele kaart voor Olise kwijt te schelden
Wel blijven kijken is een impliciete goedkeuring voor willekeur tijdens door de FIFA georganiseerde toernooien.
Heeft Macron al gebeld?toolkist schreef op maandag 6 juli 2026 @ 19:32:
Frankrijk schijnt al een verzoek ingediend te hebben om de gele kaart voor Olise kwijt te schelden
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Belgie weigert de kleedkamer uit te komen zolang er een speler opgesteld staat die eigenlijk geschorst hoort te zijn.
Wat ga je dan als FiFa of team USA doen?
Zou een intressante situatie worden,
Ergens voelt het ook onveilig, je zou als speler tegen zware overtredingen beschermt moet voelen door de geldende regels.
[ Voor 3% gewijzigd door djmuggs op 06-07-2026 19:54 ]
ICE ICE Baby
:strip_exif()/f/image/OdQ7kGTg4Myq3ELuBod1sf7r.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat een corrupte shit show is het toch.
[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 06-07-2026 19:58 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hello King Charles here, do you remember that one night at that special island?
Thank you for allowing our player to play the next match
ICE ICE Baby
Dan is USA de winner want België komt niet opdagen. Je zou met alle landen die er nu in zijn moeten stoppen maar dat gaat niet gebeuren.djmuggs schreef op maandag 6 juli 2026 @ 19:53:
Een Vol stadion met Amerikanen die enorm uitkijken naar een leuke wedstrijd tegen Belgie.
Belgie weigert de kleedkamer uit te komen zolang er een speler opgesteld staat die eigenlijk geschorst hoort te zijn.
Wat ga je dan als FiFa of team USA doen?
Zou een intressante situatie worden,
Ergens voelt het ook onveilig, je zou als speler tegen zware overtredingen beschermt moet voelen door de geldende regels.
Een vol stadion teleurgesteld naar huis, want ze hebben voor een wedstrijd betaald.Marc3l schreef op maandag 6 juli 2026 @ 20:01:
[...]
Dan is USA de winner want België komt niet opdagen. Je zou met alle landen die er nu in moeten stoppen maar dat gaat niet gebeuren.
Ohwjah en dan wereldwijd al die mensen die ook leuke pot voetbal wilde zien.
En het kan wel een tijdje duren voor ze wedstrijd dan niet laten door gaan en USA de winnaar is, er zal altijd wel onderhandeld worden.
[ Voor 15% gewijzigd door djmuggs op 06-07-2026 20:05 ]
ICE ICE Baby
Kijkend naar de liedjes die de USA supporters zingen hoeven ze iig dan niet bang te zijn voor rellen.djmuggs schreef op maandag 6 juli 2026 @ 20:03:
[...]
Een vol stadion teleurgesteld naar huis, want ze hebben voor een wedstrijd betaald.
Ohwjah en dan wereldwijd al die mensen die ook leuke pot voetbal wilde zien.
En het kan wel een tijdje duren voor ze wedstrijd dan niet laten door gaan en USA de winnaar is, er zal altijd wel onderhandeld worden.
Als het nou een vol stadion Engelsen was.....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Jammer. Liever dat ze met de gehele uefa eruit stappen.toolkist schreef op maandag 6 juli 2026 @ 19:32:
Maar geen topscheids dus.
ICE ICE Baby
Geld geld geld. De FIFA deelt enorm veel geld uit. De landen ontvangen en knikken braaf ja.TIGER1125 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 16:00:
[...]
Ik zou als alle (nog deelnemende) voetbalbonden gezamenlijk het restant van de wedstrijden weigeren te spelen. Dit hele gebeuren schept namelijk een precedent dat alles in het vervolg mogelijk is, ongeacht of het in de boeken staat.
Alles om een wenselijk resultaat (wat dat resultaat ook mag zijn) uit de koker te laten komen. Feit dat je niet in bezwaar kunt gaan tegen een niet onderbouwde beslissing, vlak voor een wedstrijd zegt daarin wel genoeg.
België wint met 2-0 vanavond? Oh de bondscoach van België heeft met zijn tenen buiten het trainersvak gestaan. Reglementair verlies voor België want in de regels staat dat je het vak niet uit mag.
Het meeste geld naar landen buiten Europa, Europa krijgt maar een schijntje met de rest van wereld.Trichoglossus schreef op maandag 6 juli 2026 @ 20:16:
[...]
Geld geld geld. De FIFA deelt enorm veel geld uit. De landen ontvangen en knikken braaf ja.
Allemaal onder het mom van de andere landen zijn onder ontwikkeld binnen het mondiale voetbal.
ICE ICE Baby
KNVvL was wel een hele zwakke reactie.
[ Voor 16% gewijzigd door AMARONE op 06-07-2026 20:20 ]
Maar ja...hij mag z'n beste aanvaller opstellen...
Dan weet je genoeg over de fifa.
[ Voor 11% gewijzigd door CornermanNL op 06-07-2026 20:23 ]
De timing is slecht maar is natuurlijk niet vergelijkbaar. Dit is een verzoek van de FFF en niet een staatshoofd. Heel normaal als het gaat om discutabele kaarten en dit was zo discutabel als de pest want Oliseh kreeg die kaart na provocatie door Galarza en deed zelf niks. Wat me bij punt twee brengt, die Amerikaan kreeg volledig terecht een kaart.toolkist schreef op maandag 6 juli 2026 @ 19:32:
These are my principles. If you don't like them, I have others.
ICE ICE Baby
Als USA zijnde moet je je eigen spelers toch in bescherming nemen. Als ze een beetje verstand hebben dan stellen ze hem gewoon niet op. Of laat hem op zijn minst op de bank beginnen, dan kan je hem in de tweede helft alsnog inbrengen als het echt nodig is.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Het mooiste is als de speler zelf afstand neemt van de ontstane situatie en zich voor deze wedstrijd niet beschikbaar stelt.Anton.net schreef op maandag 6 juli 2026 @ 20:28:
Uiteindelijk is Balogun zelf ook een slachtoffer in dit verhaal. Zijn naam is nu al besmeurd, zonder dat hij er wat aan kan doen. Gaat ongetwijfeld een hoop online haat over zich heen krijgen...
Als USA zijnde moet je je eigen spelers toch in bescherming nemen. Als ze een beetje verstand hebben dan stellen ze hem gewoon niet op. Of laat hem op zijn minst op de bank beginnen, dan kan je hem in de tweede helft alsnog inbrengen als het echt nodig is.
ICE ICE Baby
mavaros schreef op maandag 6 juli 2026 @ 17:54:
[...]
Ik vind het allemaal prima, maar nooit tijdens een lopend toernooi.
Ervoor en erna is er alle ruimte om kritisch te zijn en zelfs een eigen toernooi op te tuigen, maar dan is iedereen weer met andere zaken bezig.
Nu drink je de gifbeker maar leeg. Voetbal is geen kleuterklas vol peuters.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Saillante detail is dat Balogun zijn ouders van Nigeriaanse komaf is, en hij door omstandigheden in de USA geboren is, wat hem door geboorterecht hem automatisch de Amerikaanse nationaliteit gaf.Anton.net schreef op maandag 6 juli 2026 @ 20:28:
Uiteindelijk is Balogun zelf ook een slachtoffer in dit verhaal. Zijn naam is nu al besmeurd, zonder dat hij er wat aan kan doen. Gaat ongetwijfeld een hoop online haat over zich heen krijgen...
En juist dat geboorterecht is waar Trump voor aan het strijden is (geweest) omdat af te schaffen.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Waarschijnlijk laatste keer Ronaldo.Soulizer schreef op maandag 6 juli 2026 @ 20:52:
Maargoed nu tijd voor Ronaldo en Yamal!!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Gaat pittig potje worden, Iberische derbySoulizer schreef op maandag 6 juli 2026 @ 20:52:
Maargoed nu tijd voor Ronaldo en Yamal!!
ICE ICE Baby
1) Gewoon een erg goed team.
2) Ronaldo eruit.
3) Mocht België falen om de Europese eer hoog te houden, door de VS uit te schakelen, dan volgt Spanje.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wij gaan het zien. We hebben al zoveel onverwachte overwinning gezien.DaniëlWW2 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 20:57:
Ik neig sterk naar Spanje om een paar redenen:
1) Gewoon een erg goed team.
2) Ronaldo eruit.
3) Mocht België falen om de Europese eer hoog te houden, door de VS uit te schakelen, dan volgt Spanje.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Haha ik dacht hetzelfde. Van was dat nou Klopp maar bleek hem niet te zijn.Typhone schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:01:
Ik denk Jurgen Klopp is Spanje fan maar het bleek acteur “Javier….nogwat” te zijn. Nooit van gehoord.
Morgen worden alle rode kaarten geseponeerd.
ICE ICE Baby
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat is wel het doel van het spelletje jaSoulizer schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:09:
Die spits van Spanje had daar eigenlijk moeten scoren toch?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Was, lang geleden.AMARONE schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:08:
Ik hoop op Ronaldo. De man is zo ontzettend goed geweest en een echte atleet. Daarnaast oog voor waar hij vandaan komt.
Vooral na die verloren finale....Maarten_E schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:10:
Hup Spanje. Nooit gedacht dat ik dat nog ooit ging zeggen.
Hup Portugal...Maarten_E schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:10:
Hup Spanje. Nooit gedacht dat ik dat nog ooit ging zeggen.
ICE ICE Baby
Helaas vloog Bellingham er niet uit vannacht.
Net zoals alle zuid-amerikaanse voetballers.418O2 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:11:
Ronnie is echt een jankerige duikelaar geworden. Beetje verwend door de scheidsrechters in SA
ICE ICE Baby
Flickr PSN ID= cheironnl
Cucurella is niet het uithangbord, kan er meer mee leven als hij doorgaatgambieter schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:12:
Wie wil ik meer zien verliezen, CR7 of Cucurella? Keuzes keuzes.
Helaas vloog Bellingham er niet uit vannacht.
Mischien kan hij later een acteur worden.Soulizer schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:13:
Ik zou Ronaldo eigenlijk wel nog langer op het WK willen zien. Ik vind het wel grappig.
4 man tegen over CR7 is beetje moeilijk bewegen en scoren voor CR7.Soulizer schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:13:
Ik zou Ronaldo eigenlijk wel nog langer op het WK willen zien. Ik vind het wel grappig.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Flickr PSN ID= cheironnl
nggyu nglyd
ICE ICE Baby
Na een belletje van Trump, denk in de rust.Deruxian schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:17:
Benieuwd wanneer de totale oorlog uitbreekt op het veld
Als de rode kaart voor Spanje binnen 5 minuten geseponeerd na de overtreding.Deruxian schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:17:
Benieuwd wanneer de totale oorlog uitbreekt op het veld
ICE ICE Baby
Als hij er 4 constant bezig houd, dan snap ik wel dat ze hem blijven opstellen.plizz schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:15:
[...]
4 man tegen over CR7 is beetje moeilijk bewegen en scoren voor CR7.
@Mania-92 klinkt niet als de VRT?
[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 06-07-2026 21:21 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Cucurella was de vorige wedstrijd erg goed.418O2 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:13:
[...]
Cucurella is niet het uithangbord, kan er meer mee leven als hij doorgaat
Voorlopig is er vooral strijd, maar nog geen kwaliteit...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
Je ziet af en toe een glimpje van hoe goed ze kunnen voetballen. Alleen het komt er nog niet helemaal uit.cheiron schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:31:
Er zitten wel wat heerlijke passes tussen hoor, met name van Olmo.
Flickr PSN ID= cheironnl
nggyu nglyd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Flickr PSN ID= cheironnl
ICE ICE Baby
Onze 5e divisie zondag scheids ooksNielz123 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:40:
Bas Nijhuis had zo naar het WK gekund
ICE ICE Baby
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl