[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 62 ... 147 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18:35
D-e-n schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 11:25:
[...]

Dat is wel een trend dit toernooi: er ligt geen focus om gemeen spel tegen te gaan. Dit toernooi doet wat dat betreft een flinke stap terug in de tijd en dat lijkt me een slecht idee.
Ik vind het net heerlijk, het spel ligt echt een pak minder vaak stil hierdoor. Normaal word er voor kleine foutjes al gefloten wat echt het tempo uit het spel vaak haalt

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 11:25:
[...]

Dat is wel een trend dit toernooi: er ligt geen focus om gemeen spel tegen te gaan. Dit toernooi doet wat dat betreft een flinke stap terug in de tijd en dat lijkt me een slecht idee.
Eens, er wordt dit hele toernooi teveel toegestaan om tempo in het spel te houden. Waarna die achterlijke hydration breaks alsnog alle tempo eruit halen.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:18
Die hydration breaks zijn echt de nagel aan de doodskist. Dit moet echt geen gemeengoed worden. Je kunt een uitzondering maken als de temperatuur rond de 30c komt. 35c lijkt mij zowiezo de max om (top) sport te bedrijven in de open lucht. Tenzij de luchtvochtigheid acceptabel is.

Beniewd wat de Tour gaat opleveren, bij de extreme temperaturen die waarschijnlijk verwacht worden de komende weken...

[ Voor 17% gewijzigd door DutchOwnage op 04-07-2026 11:54 ]

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:34
Harribo schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 10:31:
[...]

Had Nederland maar zo'n soort oude man.

Landen worden vaak gered heb ik het idee door een top centrumspits.
Een topspits lijkt me niet verkeerd, maar is niet echt noodzakelijk.

Zo'n Kane trekt ook het Engelse team mee in de strijd en dan krijg je types als Gordon die ineens wel kunnen voetballen, terwijl ze dat eigenlijk niet kunnen. En daardoor schopt Kane er weer extra doelpunten in.

Kijk naar het seizoen waar Luuk de Jong het voortouw nam bij PSV. Door zijn speelwijze, kon de middelmatige voetballer/Pericic ineens wel voetballen en is nu een belangrijke pion in het spel van PSV geworden.

Het zal allemaal mazzel zijn, maar voorlopig doen die Engelsen nog mee in dit toernooi en zijn onze spelers al op vakantie.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:00
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 11:46:
[...]

Ik vind het net heerlijk, het spel ligt echt een pak minder vaak stil hierdoor. Normaal word er voor kleine foutjes al gefloten wat echt het tempo uit het spel vaak haalt
Je haalt twee dingen door elkaar: kleine foutjes affluiten en gevaarlijke overtredingen indammen. En het zou natuurlijk prima samen kunnen gaan: het spel door laten gaan bij kleine foutjes maar tegelijk wel kaarten geven in geval van gemeen spel. Ik heb al meerdere trappen op de enkel gevaarlijke slidings niet bestraft zien worden met geel of rood.

Die overtreding op Bos vannacht bleef bijvoorbeeld onbestraft terwijl Bos waarschijnlijk maanden weg is. Het wachten is waarschijnlijk op een blessure bij een Braziliaan, Argentijn, Fransoos of Spanjaard voordat de FIFA zal worden aangespoord weer gewoon op te treden.

[ Voor 16% gewijzigd door D-e-n op 04-07-2026 12:07 ]

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 12:19

Format-C

Tracing Rays

Sjah schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 09:18:
Wel grappig om te horen hoe Arno Vermeulen onbetamelijk uit zijn dak ging bij de 2-2 van Kaap.
Idd dat vind ik ook erg leuk. Net of "Nederland" scoorde. Hij schreeuwde het uit.en zn stem sloeg over. Prachtig. :)

Het was ook een intens spannende wedstrijd. En dan vooral voor KV.

Geweldige prestatie.

Hier kunnen de KV spelers de rest van hun leven over napraten en van genieten.

Het mooie was dat na de wedstrijd de KV spelers niet eens echt teleurgesteld waren (ze waren het wel natuurlijk, maar jullie begrijpen wat ik bedoel) , ze waren echt trots op hun prestatie. En ze hebben KV echt even op de kaart gezet. Hoe klein dat stipje ook is op de wereldbol. :) Die kunnen de rest van hun leven trots op deze wedstrijd zijn. Voor mij zijn het "legends". _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 04-07-2026 12:08 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DutchOwnage schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 11:51:
Die hydration breaks zijn echt de nagel aan de doodskist. Dit moet echt geen gemeengoed worden. Je kunt een uitzondering maken als de temperatuur rond de 30c komt. 35c lijkt mij zowiezo de max om (top) sport te bedrijven in de open lucht. Tenzij de luchtvochtigheid acceptabel is.

Beniewd wat de Tour gaat opleveren, bij de extreme temperaturen die waarschijnlijk verwacht worden de komende weken...
De hydration breaks zijn gewoon coaching breaks (naast de advertenties). Het breekt momentum.

Als het echt om vocht ging, dan werd het aan de andere kant van het veld gedaan, en mocht niemand de spelers benaderen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• jumbos7
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 10-08 11:40
gambieter schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 10:13:
FIFA doet FIFA: Messi is MotM gemaakt _o-

Nivootje FIFA Peace Prize voor Trump.
Bij de Amerikaanse TV-zender Zlatan vroeg of Messi een assist kreeg voor het winnende doelpunt, Henry zegt dat er geen assists gegeven worden voor eigen doelpunten, waarna Zlatan zegt "but it's Messi, he will get it anyway". Toen zei Henry dat Messi al motm was gemaakt en dat is al genoeg, Zlatan droog "but he got that before the game". :o

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:32
Format-C schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 12:07:
[...]

Idd dat vind ik ook erg leuk. Net of "Nederland" scoorde. Hij schreeuwde het uit.en zn stem sloeg over. Prachtig. :)
Voordat jullie gaan denken dat ik Arno mocht, nou nee. Dan heb ik het over zijn meningen en hoe hij die bracht in Studio Voetbal. Als commentator voor Eredivisie deed die onder meer altijd Ado-thuis, waarom weet ik niet.

• mavaros
Format-C schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 12:07:
[...]

Het was ook een intens spannende wedstrijd. En dan vooral voor KV.

Geweldige prestatie.

Hier kunnen de KV spelers de rest van hun leven over napraten en van genieten.

Het mooie was dat na de wedstrijd de KV spelers niet eens echt teleurgesteld waren (ze waren het wel natuurlijk, maar jullie begrijpen wat ik bedoel) , ze waren echt trots op hun prestatie. En ze hebben KV echt even op de kaart gezet. Hoe klein dat stipje ook is op de wereldbol. :) Die kunnen de rest van hun leven trots op deze wedstrijd zijn. Voor mij zijn het "legends". _/-\o_
Dit is met opgeheven hoofd het toernooi verlaten.

Nederland en Duitsland zijn als dieven in de nacht en met de staart tussen de benen terug naar huis gevlogen.

Ik prefereer dat eerste.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

mavaros schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 12:47:
[...]

Dit is met opgeheven hoofd het toernooi verlaten.

Nederland en Duitsland zijn als dieven in de nacht en met de staart tussen de benen terug naar huis gevlogen.

Ik prefereer dat eerste.
Overdrijven is ook een vak. We hebben na penals verloren van een land dat hoger staat op de ranglijst...

[ Voor 10% gewijzigd door 418O2 op 04-07-2026 13:22 ]

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:25

Grvy

Bot

418O2 schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 13:21:
[...]

Overdrijven is ook een vak. We hebben na penals verloren van een land dat hoger staat op de ranglijst...
Met een spel waar menig Nederlander zich voor schaamde. Als je nou je eigen speelwijze gedaan had.
Daar gaat het om, niet de ranglijst of penalties.

Dit is een account.

• mavaros
[...]

Beide bondscoaches zijn zelf opgestapt en de Jumbo krijgt hun juichjassen aan de straatstenen niet meer kwijtgeraakt. Ook niet voor € 4,99 zonder plakplaatjes.

Verder staat Marokko hoger op de ranglijst, omdat Nederland helemaal niet in de top tien hoort te staan, gezien de resultaten van de afgelopen tijd. Marokko heeft in ieder geval nog de Afrika Cup cadeau gekregen. De Duitsers zijn ook al een poosje het spoor bijster.

Nederland en Duitsland hebben gewoon weer gefaald. Zelfs de Belgen zitten nog vol in het toernooi.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:15

Fiber

Beaches are for storming.

Kaapverdië heeft trouwens ook nog nooit verloren op een WK... _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Sjah
Vraag me af wanneer de gekkigheid met Canada en USA door, voorbij is.

• D-e-n
[...]

Dat is een beetje scorebordjournalistiek. De manier waarop we verloren was het probleem. Hadden we met penalty's verloren na een gelijk opgaande wedstrijd dan hadden we een hele andere discussie.

• D-e-n
mavaros schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 14:00:
[...]

Verder staat Marokko hoger op de ranglijst, omdat Nederland helemaal niet in de top tien hoort te staan, gezien de resultaten van de afgelopen tijd.
De resultaten hebben Nederland nu net op die plek gezet. En waar ze ook moeten staan, als je naar de clubs kijkt waar de spelers van Marokko spelen kun je niet zeggen dat Marokko er bovenuit steekt.
Nederland en Duitsland hebben gewoon weer gefaald. Zelfs de Belgen zitten nog vol in het toernooi.
Die Belgen hebben dan ook mazzel gehad dat een veel beter Senegal het niet heeft afgemaakt. Nederland heeft, met uitzondering van die walgelijk slechte pot tegen Marokko, voor de rest een veel beter toernooi gehad dan België. Dat moet wat mij betreft ook want qua spelersmateriaal is Nederland beter.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:15

Fiber

Beaches are for storming.

Sjah schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 14:28:
Vraag me af wanneer de gekkigheid met Canada en USA door, voorbij is.
Canada vanavond vrees ik. USA durf ik niet te zeggen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

D-e-n schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 12:01:
[...]

Je haalt twee dingen door elkaar: kleine foutjes affluiten en gevaarlijke overtredingen indammen. En het zou natuurlijk prima samen kunnen gaan: het spel door laten gaan bij kleine foutjes maar tegelijk wel kaarten geven in geval van gemeen spel. Ik heb al meerdere trappen op de enkel gevaarlijke slidings niet bestraft zien worden met geel of rood.

Die overtreding op Bos vannacht bleef bijvoorbeeld onbestraft terwijl Bos waarschijnlijk maanden weg is. Het wachten is waarschijnlijk op een blessure bij een Braziliaan, Argentijn, Fransoos of Spanjaard voordat de FIFA zal worden aangespoord weer gewoon op te treden.
Correct me if I’m wrong maar volgens mij gaat het om intentie. En laten we wel wezen, in 9 van de 10 gevallen waarbij de speler kermend over de grond rolt is het aanstellerij en proberen de tegenstander te naaien. Je ziet ze loeren naar de scheids.

Ik ben juist blij dat er niet meer naar dat gejank wordt geluisterd. Sommige teams maakten er een sport op zich van, toneelspelen om tijd te rekken.

It’s the economy, stupid!

• D-e-n
dawg schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 15:09:
[...]

Correct me if I’m wrong maar volgens mij gaat het om intentie. En laten we wel wezen, in 9 van de 10 gevallen waarbij de speler kermend over de grond rolt is het aanstellerij en proberen de tegenstander te naaien. Je ziet ze loeren naar de scheids.

Ik ben juist blij dat er niet meer naar dat gejank wordt geluisterd. Sommige teams maakten er een sport op zich van, toneelspelen om tijd te rekken.
Het gaat niet alleen om de intentie. Het gaat ook om gevaar voor de tegenstander. Als jij je voet neerzet zoals Messi deed neem jij het risico iemand te blesseren, idem bij het inkomen met twee benen, een tackle van achter of een sliding met je been los boven de grond. Zeker met de VAR zou je prima aanstellers kunnen aanpakken zonder gemeen spel te laten lopen. Je manipuleert de discussie als je dat op één hoop gooit.

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

D-e-n schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 15:13:
[...]

Het gaat niet alleen om de intentie. Het gaat ook om gevaar voor de tegenstander. Als jij je voet neerzet zoals Messi deed neem jij het risico iemand te blesseren, idem bij het inkomen met twee benen, een tackle van achter of een sliding met je been los boven de grond. Zeker met de VAR zou je prima aanstellers kunnen aanpakken zonder gemeen spel te laten lopen. Je manipuleert de discussie als je dat op één hoop gooit.
Nee tuurlijk, ik bedoelde ‘intentie om schade te berokkenen’. Maar ik persoonlijk vind dus dat het met die schade dus vaker wel dan niet blijkt mee te vallen.

En uiteraard. Slidings met opgeheven gestrekte benen of vanachter zijn wat mij betreft niet bedoeld om de bal te spelen. Maar wat ik tot nu toe op het WK zie (heb ongeveer 90% gezien) is dat dat niet zo vaak voorkomt en een over de grond rollende kermende speler die vrijwel meteen weer opstaat en verder rent als de scheids niet fluit, wel. Ontelbaar vaak al zelfs. En dat daar niet meer structureel voor gefloten wordt is in mijn ogen grote winst.

It’s the economy, stupid!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Fiber schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 14:22:
Kaapverdië heeft trouwens ook nog nooit verloren op een WK... _/-\o_
Ook niet gewonnen

• Sjah
Huh, niet verloren, 3-2 toch? Ik weet dat bij goksites het niet telt, maar de 90 minuten, maar voor de FIFA geldt de verlenging toch wel?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:17
Sjah schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 16:49:
Huh, niet verloren, 3-2 toch? Ik weet dat bij goksites het niet telt, maar de 90 minuten, maar voor de FIFA geldt de verlenging toch wel?
Nope, Nederlands elftal daardoor ook heel veel wedstrijden ongeslagen. Gaat om reguliere tijd.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:19
Kaapverdië is de highlight van het WK voor mij!

Verwijderd

Quad schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 17:12:
[...]

Nope, Nederlands elftal daardoor ook heel veel wedstrijden ongeslagen. Gaat om reguliere tijd.
Voor de FIFA ranking maakt het niet uit of je 90 of 120 minuten op het veld hebt gestaan. Zie hier de uitleg van de puntentelling.

• mavaros
Er is een tijd geweest dat je na het rollebollen met een karretje van het veld werd afgereden en pas weer na goedkeuring van de scheids/vierde man terug mocht keren in het spel. Vonden de spelers ook niet leuk, als je afgevoerd werd onder het oog van de hele wereld en ineens weer over het veld kon dartelen. Die hele procedure kostte wel veel tijd, die niet altijd werd terguggegeven in de extra tijd.

Dit WK waren er een paar scheidsrechters die niet op of omkeken naar de gestorven zwaan op het veld en die lieten dus terecht doorspelen. En al die spelers kwamen binnen een halve minuut weer op wonderbaarlijke wijze tot leven, omdat er niet naar op- of omgekeken.

En als er iemand weldegelijk gewond op het veld ligt, is dat vrij snel duidelijk, en dan wordt de bal wel uit het veld geschopt of de scheids heeft door dat het geen toneelspel is.

• Sjah
Verwijderd schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 17:37:
[...]

Voor de FIFA ranking maakt het niet uit of je 90 of 120 minuten op het veld hebt gestaan. Zie hier de uitleg van de puntentelling.
Dank. De regels leggen zelfs uit dat ook een win na penalties als een win voor de Fifa ranking geldt. Maar ik denk niet voor het record dat Oranje heeft (meeste matches ongeslagen op Wk)... daar zal alleen win na extra tijd (of uiteraard na regulier) tegen ons tellen.

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 01:40
Nou hup Canada

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Canada heeft al meer kansen gehad dan Nederland

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:44
canada snapt het, niet angsthazen achteruit lopen als babietjes maar erin nondeju

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:38
shoombak schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:06:
Canada heeft al meer kansen gehad dan Nederland
Stond op het punt hetzelfde te roepen. Nog stuitender hoe Nederland voor de dag kwam als je dit ziet.

• Miki
  • Laatst online: 23:27
Marokko lijkt onder de druk te bezwijken, spelen echt beroerd. Canada doet Marokko al meer pijn dan Nederland heeft gedaan in 90 minuten.

• DutchOwnage
Grindtegel schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:07:
canada snapt het, niet angsthazen achteruit lopen als babietjes maar erin nondeju
De laatste lijn van Canada staat wel erg hoog hoor. Maar vooralsnog lijkt het te werken.

• Superman
Marokko speelt bizar slecht met bal verliezen.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:48
Superman schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:14:
Marokko speelt bizar slecht met bal verliezen.
Eerste helft was Nederland ook dominant. Alleen kreeg Marokko toch nog een paar goede kansen.

Nederland heeft wel weinig lef, ook voetballend. Teveel inhouden, balletjes terug en breed.
Andere landen strijden meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 04-07-2026 19:16 ]

• Quad
Vervelend voor Saibari.

nggyu nglyd

• Miki
Marokko gaat naar huis, met het missen van Saibari doet Marokko een flinke jas uit.

• DutchOwnage
Flinke aderlating voor de Marokkanen.

Ik vindt ze ook ontzettend tam, of ligt dat aan mij.

[ Voor 43% gewijzigd door DutchOwnage op 04-07-2026 19:24 ]

• ytr81
Jammer voor Saibari

• Soulizer
DutchOwnage schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:23:
Flinke aderlating voor de Marokkanen.

Ik vindt ze ook ontzettend tam, of ligt dat aan mij.
Bezwijken onder de druk.

• DutchOwnage
Soulizer schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:25:
[...]

Bezwijken onder de druk.
Hoe kan je nou angst voor Canada hebben, met alle respect.

• Grindtegel
DutchOwnage schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:26:
[...]

Hoe kan je nou angst voor Canada hebben, met alle respect.
druk om de volgende ronde te halen

• Soulizer
Grindtegel schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:27:
[...]

druk om de volgende ronde te halen
Ja dit inderdaad, niet vanwege Canada.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:13
De Marokkanen zijn echt slecht.... Waarom speelden ze niet zo tegen NL. Dan hadden wij daar nu gestaan tegen NL

• Grindtegel
ben benieuwd hoe lang Canada deze pressing vol kan blijven houden, dat kost heel veel energie

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Gezellig sfeertje daar zeg.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:40
gaarne ophouden met dit vervelende taalgebruik

[ Voor 91% gewijzigd door Dr. Strangelove op 04-07-2026 20:37 ]

• Chelseamarre123
Mooi kaartje aangekaart van Hakimi. Die andere van Canada deed niks

• ytr81
Plan B van Marokko. Uitdagen en treiteren

• DutchOwnage
Wel weer een waardeloze rukpot hoor pff. Hopelijk ontbrandt het nog de 2e helft.

• Quad
Marokko is vrij kansloos bezig.. Spelen alsof ze met het verkeerde been uit bed gestapt zijn.

nggyu nglyd

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:26
Harribo schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:16:
[...]

Eerste helft was Nederland ook dominant. Alleen kreeg Marokko toch nog een paar goede kansen.
Dit is werkelijk de grootst mogelijke onzin die ik hier tijdens het WK gelezen heb. NL was zonder overdrijven geen seconde dominant tegen Marokko.

• Superman
Binnenkort gaat rood komen.

• Quad
Mm die Canadees deed niets, goed geacteerd door de Marokkaan.
edit:
Doordat Marokkanen zo snel vallen wekt dat weer veel irritatie op bij Canada.

[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 04-07-2026 19:48 ]

nggyu nglyd

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:44:
Wel weer een waardeloze rukpot hoor pff. Hopelijk ontbrandt het nog de 2e helft.
Leuker dan Marokko die gelijk al 2 of 1 - 0 voor staat. Nu is er nog wat spanning. Hopelijk blijft het zo.

• mavaros
Ik heb weinig spektakel gemist tot nu toe, gezien de stand.

Heb de eerste helft niet gezien tot nu.

• Chelseamarre123
Ik kijk een kwartiertje maar de scheids fluit bij elk contact.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Het smerige Marokko van de Afrika cup komt weer naar boven, wordt wat als ze achterkomen straks.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-08 18:51
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:50:
Ik kijk een kwartiertje maar de scheids fluit bij elk contact.
Ook al meerdere keren terwijl er echt helemaal niks aan de hand is.

Fluit de wedstrijd een beetje dood zo

• Miki
Ik denk dat één van beide ploegen eerder rood krijgt dan dat er gescoord gaat worden. Echt wat een zaadpot.

• SinergyX
  • Laatst online: 00:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gaat lekker met gele kaarten :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Chelseamarre123
Blik1984 schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:51:
[...]

Ook al meerdere keren terwijl er echt helemaal niks aan de hand is.

Fluit de wedstrijd een beetje dood zo
Lijkt me ook, deze is ook weer zwaar voor geel te trekken

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17:59
Nou nou dat Canada moet het toch ook hebben van strijden en niet van het goede voetbal. Alleen gaat Marokko daar dan in mee.

• Sjah
Marokko is volgevreten. NL had vanavond zelfs met schijtbakken voetbal Marokko opgerold. Maar koop je niks voor, de frustratie groeit.

• mavaros
shoombak schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:50:
Het smerige Marokko van de Afrika cup komt weer naar boven, wordt wat als ze achterkomen straks.
Ik zag een overtreding van Marokko die geel kreeg, maar eigenlijk rood had moeten hebben.

• Grindtegel
Zolang nl schijtbakken voetbal speelt winnen ze alleen van voetbaldwergen die er niks van kunnen, als bewijs presenteer ik de laatste 3 jaar onder koeman

• ytr81
Frankrijk komt zo met allemaal oefenpotjes tot de finale :-)

• Quad
Commentator NOS vond het een hele saaie wedstrijd. En ik geef hem geen ongelijk.

nggyu nglyd

• DutchOwnage
Volgevreten. Een achtste finale WK. Leg mij uit, hoe in hemelsnaam kan je volgevreten zijn? Omdat je van Nederland gewonnen heb?

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:13
Ze leken tegen NL echt een soort boven zichzelf uit gestegen.

Dit lijkt meer op het Marokko wat ik ken van andere toernooien en wedstrijden. Wat een pauperpot zeg.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:33
Hele slechte wedstrijd. Stiekem denk je dan toch terug naar een paar dagen geleden:'wat als we niet met een schijtbakken instelling de wedstrijd waren ingegaan?'

Flickr PSN ID= cheironnl

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:17
LZ86 schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:56:
Ze leken tegen NL echt een soort boven zichzelf uit gestegen.

Dit lijkt meer op het Marokko wat ik ken van andere toernooien en wedstrijden. Wat een pauperpot zeg.
Kwam eerder omdat Nederland ze liet voetballen

Mijn Laravel Portfolio | Laravel log reader

• Grindtegel
cheiron schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:57:
Hele slechte wedstrijd. Stiekem denk je dan toch terug naar een paar dagen geleden:'wat als we niet met een schijtbakken instelling de wedstrijd waren ingegaan?'
ik heb een tijdmachine en ben er even in gekropen. ik heb drie jaar geleden de knvb bedreigd om koeman niet als bondscoach aan te stellen maar ieder willekeurig ander. Daarna ben ik weer geschakeld naar deze pot maar ineens was het canada - nederland met nederland op 2-0 voorsprong.

• mavaros
ytr81 schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:56:
Frankrijk komt zo met allemaal oefenpotjes tot de finale :-)
Frankrijk moet eerst Paraguay maar eens zien te verslaan, die de Duitsers oprolden.

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:40
Achteraf maakt het ook allemaal weinig uit want je had hoe dan ook tegen Frankrijk moeten spelen hierna.

Verliezen tegen Marokko was het beste was Oranje kon overkomen aangezien Koeman nu vertrekt. Als je met 2-0 van Frankrijk had verloren zou iedereen zeggen: kan gebeuren in de kwartfinale. En dan zat je vervolgens nog een paar jaar vast aan Koeman.

• DutchOwnage
mavaros schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:59:
[...]

Frankrijk moet eerst Paraguay maar eens zien te verslaan, die de Duitsers oprolden.
Nou ja, oprollen. Werden gewoon penalty's.

• Grindtegel
Justevo schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:59:
Achteraf maakt het ook allemaal weinig uit want je had hoe dan ook tegen Frankrijk moeten spelen hierna.

Verliezen tegen Marokko was het beste was Oranje kon overkomen aangezien Koeman nu vertrekt. Als je met 2-0 van Frankrijk had verloren zou iedereen zeggen: kan gebeuren in de kwartfinale. En dan zat je vervolgens nog een paar jaar vast aan Koeman.
dit is de waarheid

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Justevo schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:59:

Die was sowieso wel gegaan

• DutchOwnage
En niemand verliest voor ze lol op een WK. Wat een onzin.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:We gaan hier niet het spel van een team, gelijktrekken aan het hele volk.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Niet verbaasd over de gele kaarten met Michael Oliver als scheidsrechter :+

• mavaros
Ik zag tijdens de bespreking op de Belg ineens Maradona op de tribune zitten bij de wedstrijd van gisteren.

• DutchOwnage
Ik verwacht niets anders dan een ontketend Marokko de 2e helft. Dat zijn ze aan hun stand verplicht.

• DutchOwnage
mavaros schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 20:06:
Ik zag tijdens de bespreking op de Belg ineens Maradona op de tribune zitten bij de wedstrijd van gisteren.
Back from the death?

• toolkist
  • Niet online
Sineplex schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:52:
Nou nou dat Canada moet het toch ook hebben van strijden en niet van het goede voetbal. Alleen gaat Marokko daar dan in mee.
Canada kan veel rennen naar verder weinig. Eens afwachten of ze dit de hele wedstrijd volhouden.

• Grindtegel
418O2 schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 20:02:
[...]

Die was sowieso wel gegaan
echt niet, die had nog jaren ellende gebracht

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:03
Ik snap dat de NOS wel een beetje homebias heeft, maar Saibari is echt niet 'speler van het toernooi'.

Hij heeft een geweldig WK, maar we hebben een toernooi waar alle absolute sterren leveren. Saibari is niet van dat niveau en dat is geen schande.

Daarna heeft Infantino al hoogstpersoonlijk de naam van Messi in die trofee gekrast.

[ Voor 1% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-07-2026 20:23 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Grindtegel schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 20:08:
[...]

echt niet, die had nog jaren ellende gebracht
Contract liep af en zijn vrouw is ziek.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-08 11:13
cheiron schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:57:
Deze wedstrijd laat wel duidelijk zien dat Marokko helemaal niet zo sterk is als je ze onder druk zet.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:46

Hupske

AFCA

De wedstrijd is niet best, maar Sierhuis was wel prettig om naar te luisteren net bij de analyse.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Grindtegel
Marrtijn schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 20:08:
Ik snap dat de MOS wel een beetje homebias heeft, maar Saibari is echt niet 'speler van het toernooi'.

Hij heeft een geweldig WK, maar we hebben een toernooi waar alle absolute sterren leveren. Saibari is niet van dat niveau en dat is geen schande.

Daarna heeft Infantino al hoogstpersoonlijk de naam van Messi in die trofee gekrast.
de MOS, woehahaha rofl

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:50
Ik snap dat de MOS wel een beetje homebias heeft, maar Saibari is echt niet 'speler van het toernooi'.
Er was gezegd dat hij kans maakte als hij doorging, dus nog (lang) niet want toernooi duurt nog even.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar om eerlijk te zijn, dat doelpunt gisteren van Messi was prachtig.
Je kan veel over hem zeggen, maar hij is echt goed.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• toolkist
  • Niet online
Geef die om een kaart vragende speler die de scheids nog zowat (of helemaal) aanraakt dan geel...

• mavaros
De Canadezen hebben er zin in vandaag.

• Grindtegel
slim slim slim

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:02

Pierre

Van nature lui!

BAM

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• DutchOwnage
Logisch.

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:25

Grvy

Bot

zucht. jammer.

Dit is een account.

Pagina: 1 ... 62 ... 147 Laatste

Let op:

We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.

Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.

Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl