Kans dat ik door de wekker heen slaap en die wedstrijd misDutchOwnage schreef op maandag 29 juni 2026 @ 22:27:
[...]
Benieuwd hoe je over een uurtje of 3 bij ligt
Pas maar op dat je straks om drie uur niet in slaap valt bij het eindeloos rondtikken van de bal op het middenveld...Format-C schreef op maandag 29 juni 2026 @ 22:20:
[...]
Het liefst had ik alle 3 de wedstrijden van vanavond gezien. Slapen was niet de planning.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Herkenbaar... Ritme hier met die hete dagen ook compleet ontregeld. Elke nacht zo laat mogelijk naar bed om de boel een beetje te laten koelen met de deuren en ramen open. Volgende dag uit werk na het avondeten een flinke dip en de rest van de avond klaarwakker... 😅Soulizer schreef op maandag 29 juni 2026 @ 22:22:
[...]
Ik was wel van plan om 21u te gaan slapen maar het is nu na tienen en ik lig nog op de bank en niet op bed
De Duitsers hebben geen zin om alweer als sulletje uit het toernooi geschopt te worden, zoals de laatste jaren.
Zo, fijn voor ze dat ze Neuer hebben.
ICE ICE Baby
Tuurlijk doet ie dat, moet ook gewoon kunnen.djmuggs schreef op maandag 29 juni 2026 @ 22:18:
[...]
Gewoon netjes gekleed zonder een voorkeur uit te stralen?
Lekker olie op het vuur toch op deze manier.
Alle gasten die er voor nederland zitten, zitten met provocerende kleding of gewoon gepast met hollandse chauvanisme.
Als ik met in mijn blote kont de Jumbo inloop, schoppen ze me net zo hard weer uit de Jumbo als dat ik ben binnengelopen. En dat is maar goed ook.toolkist schreef op maandag 29 juni 2026 @ 22:33:
[...]
Tuurlijk doet ie dat, moet ook gewoon kunnen.
Duitsland is altijd een diesel, erg traag in het begin, en opeens knallen er 3 in.
Het is vaak ook zo dat semiprofs het tempo niet tot het einde volhouden en dan fouten gaan makenJorah_Newstone schreef op maandag 29 juni 2026 @ 22:48:
Duitsland is altijd een diesel, erg traag in het begin, en opeens knallen er 3 in.
Duitsland begint best stevig qua duels. Mag wel eens een kaart vallen
Alonso had nog wat tijd over, dus speelt ook even een WK wedstrijd mee
ICE ICE Baby
Die keeper gaat veelste ver naar buiten.
Almiron gaat gewoon te graag naar de grond. En dan zijn het gewoon overtredingen tegen hem, maar de geloofwaardigheid is gewoon weg
Dat is niet de mening van de scheids, die is er toch echt voor opgeleid en op geinstrueerdJorah_Newstone schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:00:
Sorry, maar iemand naar de grond duwen is gewoon geel...
ICE ICE Baby
De scheids is Braziliaans, die kan die 1-1 tegen marokko ze niet vergeven.
Ohwjah, bij Nederland - Marokko dus.
Ohwjah, bij Nederland - Marokko dus.
[ Voor 21% gewijzigd door djmuggs op 29-06-2026 23:06 ]
ICE ICE Baby
Denk eerder andersom. Hij was al rijk, maar nu wordt ie slapend nog veel rijker door alle loyalties die ie ontvangt.Chelseamarre123 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 22:55:
Pff hoeveel heeft Bon Jovi betaald om elke keer dit nummer te spelen in elke break
Ik wordt niet heel vrolijk van dit Duitsland.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 29-06-2026 23:07 ]
De FiFa heeft bijpassende nummers bij de elftallen gezocht en in overleg worden ze toegepast.DutchOwnage schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:06:
[...]
Denk eerder andersom. Hij was al rijk, maar nu wordt ie slapend nog veel rijker door alle loyalties die ie ontvangt.
Dus de FiFa betaalt Bon Jovi.
En het is ook toevallig de top 48 van Trump.
[ Voor 6% gewijzigd door djmuggs op 29-06-2026 23:09 ]
ICE ICE Baby
Scoor je zelf niet, doet de tegenstander het wel.
Wel een mooie aanval eerlijk gezegd
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ik zie de Duitse doelman ineens rechts het beeld in lopen. Een beetje vroeg, lijkt me.
Ondertussen scoren die Zuid Amerikanen, maar toen was die doelman alweer terug in zijn doelgebied.
Ondertussen scoren die Zuid Amerikanen, maar toen was die doelman alweer terug in zijn doelgebied.
Mooi, dit gaat dus nog een leuke wedstrijd worden. Ik denk dat dit Duitsers het vast weer goed gaan maken maar het zou wat zijn als Paraguay de Duitsers naar huis stuurt.
Mooie goal!
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Netjes uitgespeeld. En een goal tegen Rudiger juich ik altijd toe
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nou laat het maar zien Duitsland.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik hoop dat het geen verlenging en penalties worden, dan kan ik nog ff 2 uurtjes slapen ofzo.
30 jaar geleden kon ik nog rustig nachtje doorhalen, nu kost het me gewoon een week herstel
30 jaar geleden kon ik nog rustig nachtje doorhalen, nu kost het me gewoon een week herstel
[ Voor 34% gewijzigd door djmuggs op 29-06-2026 23:19 ]
ICE ICE Baby
Duitsland dus voor de derde keer op rij matig. Die worden geen wereldkampioen.
Dat wisten we voor dit eind tournooi ook al.Chelseamarre123 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:21:
ICE ICE Baby
Yup, same. Ik ga zo lekker m'n eindelijk wat koelere bed in, en om 07.00 uur tijd voor Oranje.djmuggs schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:16:
I
Hoop voor 06:00 weer in het mandje te liggen.DutchOwnage schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:22:
[...]
Yup, same. Ik ga zo lekker m'n eindelijk wat koelere bed in, en om 07.00 uur tijd voor Oranje.
ICE ICE Baby
Duitsland kan wereldkampioen worden met matig voetbal, het zou niet voor het eerst zijn. Maar goed ik ben misschien niet heel objectief.Chelseamarre123 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:21:
Op papier hebben ze een goed team maar het spel is gewoon slecht. En voor dit wk is het alweer van het EK geleden dat ik een wedstrijd gekeken heb van Duitsland
Frankrijk en Spanje hebben onmogelijke elftallen vergeleken met de rest van de wereld.Chelseamarre123 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:25:
[...]
Op papier hebben ze een goed team maar het spel is gewoon slecht. En voor dit wk is het alweer van het EK geleden dat ik een wedstrijd gekeken heb van Duitsland
Alleen komen die elkaar tegen voor de finale, dus geeft ruimte aan de helft met Argentinie.
ICE ICE Baby
Vanaf 1:38:45, YouTube: Queen On Fire: Live at the Bowl | Full Concert .
De rest van het concert is ook geweldig
De rest van het concert is ook geweldig
ICE ICE Baby
Die Wirtz is toch ook zo slecht, had die gewoon een wonderseizoen bij Leverkusen of wat is dit met hem.
Speelt intussen bij Liverpool hoor, niet echt een vaste kracht.Chelseamarre123 schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:40:
Die Wirtz is toch ook zo slecht, had die gewoon een wonderseizoen bij Leverkusen of wat is dit met hem.
ICE ICE Baby
Bij Liverpool was die ook gewoon niet goed.djmuggs schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:41:
[...]
Speelt intussen bij Liverpool hoor, niet echt een vaste kracht.
Ik heb volgens mij nog nooit zo'n zwak Duits team gezien
Sinds Brazilie 2014 is vergane glorie.Grindtegel schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:45:
ICE ICE Baby
Selfies gemaakt met de spelers?Grindtegel schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:47:
the jinx is strong in me...
ICE ICE Baby
Nou ja, ze hebben duidelijk hun visie veranderd na de rust. Veel ballen in de 16 pompen en dan valt er wel eentje goed, prima ingreep van Nagelsman.
Jammer, te snel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het goede nieuws is dat verdedigende ploegen uiteindelijk afgestraft lijken te worden in deze ronde.
Het blok van Marokko is toch wat anders dan verdedigen in de traditionele zin.PWM schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:50:
Het goede nieuws is dat verdedigende ploegen uiteindelijk afgestraft lijken te worden in deze ronde.
ICE ICE Baby
Nope.djmuggs schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 00:02:
Heb ik de drinkpauze gemist?
Ja nee, ik heb 'm persoonlijk niet gemist. Maar op het veld wel bijna
ICE ICE Baby
Eens. Geen passie, geen plan, geen schwung. Knallen Paraquay er nog wel uit maar dan houdt het echt opGrindtegel schreef op maandag 29 juni 2026 @ 23:45:
Die Woltemade is ook een verrijking, onhandige G speler is dat zeg.
ICE ICE Baby
paraguay krijgt wat het verdient, een tegengoal
minimaal maar je moet van de keeper afblijven
Ja - dit is gewoon een oerdomme fout. Terecht afgekeurd. Hoe klote dit Paraguay team ook is.
Blijf gewoon van die doelman af in the kleine rechthoek
Blijf gewoon van die doelman af in the kleine rechthoek
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Belachelijke beslissing…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Helemaal eens. Zou ook gewoon tijd worden dat iedereen die de keeper aanraakt gewoon geel krijgt
Keeper is binnen de 7 meter meer beschermd dan er buiten. Dus kan al heel snel aanvallende fout zijn.
ICE ICE Baby
Tja, die Anton heeft alleen tot doel de keeper te hinderen, kijkt niet eens naar de bal.
Waarom de Duitsers geen regen van kaarten kregen voor het blokkeren van de toegang tot het VAR scherm?
Ik wilde nog even naar bed voor Oranje begint. Dat verkloten ze nu
Waarom de Duitsers geen regen van kaarten kregen voor het blokkeren van de toegang tot het VAR scherm?
Ik wilde nog even naar bed voor Oranje begint. Dat verkloten ze nu
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 30-06-2026 00:51 ]
Gewoon terecht, keeper hinderen mag niet(op uitzondering in de Premier League)PatrickC schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 00:50:
Belachelijke beslissing…
Duitsland doet dit al de hele tijd bij corners
Een Alonso moet je nooit onderschatten tijdens een wedstrijd.
ICE ICE Baby
Mwah, ik vind het een verschrikkelijk team qua toneel, en er zou wel wat meer opgetreden mogen worden tegen dat toneelspel, maar ja, ook dit is een manier qua verdedigen en zelf vrijwel niks creërenSnowdog schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 00:47:
Mooi voor iedereen, Paraguay nou niet echt het team dat je nog een ronde wil zien
Die Nagelsmann is ook een verwend zeikerdje.
Die regel van keeper is beschermd in het doelgebied bestaat helemaal niet.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Broertje van Koeman denk ikgambieter schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 00:52:
Die Nagelsmann is ook een verwend zeikerdje.
ICE ICE Baby
De opdracht is penalties voor de commercie.
Tussen elke penaltie een commerciaalbreak van 30 seconden.
Dat is dan toch alweer minimaal 4 minuten reclame in een penaltie reeks.
[ Voor 67% gewijzigd door djmuggs op 30-06-2026 00:58 ]
ICE ICE Baby
Dan nog is het gewoon een fout. De aanvaller heeft enkel als doel de doelman tegenhouden en heeft geen enkel oog voor de bal. Last time I checked mag dat nietPatrickC schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 00:52:
Keepers krijgen sowieso altijd eenvoudig vrije trappen mee, persoonlijk vond ik het wel een redelijke beslissing om de goal terug te draaien. Lijkt erop dat niet iedereen mee eens, bij de stream die ik kijk zijn ook verdeeld over of nou foul is of niet.
De Duitsers dwingen het ook niet echt af hoor
ICE ICE Baby
Er werd hier door verschillende personen beweerd dat een keeper extra beschermd is in het doelgebied. Dat is gewoon niet waar. Dat staat even los van of het wel of geen overtreding was op de keeper. Daar kun je inderdaad voor fluiten en dus de goal afkeuren.Jebus4life schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 00:56:
[...]
Dan nog is het gewoon een fout. De aanvaller heeft enkel als doel de doelman tegenhouden en heeft geen enkel oog voor de bal. Last time I checked mag dat niet
Regel 15.1PatrickC schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 00:52:
IFAB regel 12, subsectie goalkeepers15.01 Matches are played in conformity with the Laws of the Game promulgated by the International Football Association Board (IFAB).
Kopje 3 is hier gewoon van toepassing.LAW 12 – FOULS AND MISCONDUCT
Offences committed against goalkeepers
• It is an offence for a player to prevent a goalkeeper from releasing the ball from his hands
• A player must be penalised for playing in a dangerous manner if he kicks or attempts to kick the ball when the goalkeeper is in the process of releasing it
• It is an offence to restrict the movement of the goalkeeper by unfairly impeding him, e.g. at the taking of a corner kick
🥱djmuggs schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 00:54:
De opdracht is penalties voor de commercie.
Waar haal je dit dan weer, staat gewoon in de regels.PatrickC schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 01:00:
[...]
Er werd hier door verschillende personen beweerd dat een keeper extra beschermd is in het doelgebied. Dat is gewoon niet waar. Dat staat even los van of het wel of geen overtreding was op de keeper. Daar kun je inderdaad voor fluiten en dus de goal afkeuren.
Wel lezen wat ik schrijf. Dat het een overtreding is, kan ik me in vinden. Maar… er is geen regel die aangeeft dat de keeper extra beschermd is in het doelgebied. Kopje 3 zegt niets hierover namelijk.Krukar schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 01:01:
[...]
Regel 15.1
[...]
IFAB regel 12, subsectie goalkeepers
[...]
Kopje 3 is hier gewoon van toepassing.
Misschien niet relevant voor Nederland of Europa.
De hoekschoppen tijdens het WK worden op aantal zenders in de VS door Enterprise (Autoverhuur) gesponsored.
ICE ICE Baby
Welke regel dan?Chelseamarre123 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 01:03:
[...]
Waar haal je dit dan weer, staat gewoon in de regels.
Dat hele gemiep over reclames begint wel een beetje vervelend te worden en voegt niets toe. Tijd voor een randzaken topicdjmuggs schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 01:04:
[...]
Misschien niet relevant voor Nederland of Europa.
De hoekschoppen tijdens het WK worden op aantal zenders in de VS door Enterprise (Autoverhuur) gesponsored.
Nu gaat het onvriendelijk worden omdat de duitsers niet hun zin krijgen?
ICE ICE Baby
Dat had rood moeten zijn voor Musiala, wat een domme klootzak.
• It is an offence to restrict the movement of the goalkeeper by unfairly impeding him, e.g. at the taking of a corner kickPatrickC schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 01:04:
[...]
Wel lezen wat ik schrijf. Dat het een overtreding is, kan ik me in vinden. Maar… er is geen regel die aangeeft dat de keeper extra beschermd is in het doelgebied. Kopje 3 zegt niets hierover namelijk.
Dat is toch exact wat er staat?
Je mag een doelman niet hinderen - en waar loopt de doelman? Toch niet in de middencirkel?
Dus dat we nu al over 4 kwarten spreken ivm drinkpauzes en deze opgevuld worden met reclames is gemiep.418O2 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 01:05:
[...]
Dat hele gemiep over reclames begint wel een beetje vervelend te worden en voegt niets toe. Tijd voor een randzaken topic
Ineens zijn 4 kwarten in het voetbal normaal?!
ICE ICE Baby
Waar staat het doelgebied dan genoemd? Lees dit maar eens…Jebus4life schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 01:06:
[...]
• It is an offence to restrict the movement of the goalkeeper by unfairly impeding him, e.g. at the taking of a corner kick
Dat is toch exact wat er staat?
Je mag een doelman niet hinderen - en waar loopt de doelman? Toch niet in de middencirkel?
https://www.vi.nl/nieuws/...md-in-het-vijfmetergebied
Iedereen loopt gewoon het veld af, dus zo erg was het allemaal niet.
ICE ICE Baby
Moet je dat dan elke wedstrijd gaan benoemen?djmuggs schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 01:07:
[...]
Dus dat we nu al over 4 kwarten spreken ivm drinkpauzes en deze opgevuld worden met reclames is gemiep.
Ineens zijn 4 kwarten in het voetbal normaal?!
Lol dit is toch 2x geel, matige ref weer. Net ook die zaag met 2 benen langs achter
Als jij denkt dat ik alle wedstrijden gekeken heb en dit benoemd heb, dan is dat jouw mening en daar heb je recht op.
ICE ICE Baby
als woltemade een pingel moet gaan nemen dalijk, dan schopt ie waarschijnlijk over de bal, dat is echt een aanfluiting van een voetballer. bij newcastle is het ook al zo'n pannekoek
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl