Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ICE ICE Baby
Record van Nederland moet blijven staan.PWM schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:36:
Ik heb al 15 gele kaarten gezien. Belachelijk
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Als ie ze allemaal had gegeven, was het al 8 tegen 8 ofzo.PWM schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:36:
Ik heb al 15 gele kaarten gezien. Belachelijk
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
En alle Argentijnse hyenas er bovenop.Agent47 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:36:
Haha ja hoor nu wel geel
Flickr PSN ID= cheironnl
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Ja duidelijke kaart wel. Die Anderson had er ook al 3 kunnen krijgen maar mag je hier niet zeggenAgent47 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:36:
Haha ja hoor nu wel geel
Nee, zie de TW.
[ Voor 34% gewijzigd door tweakduke op 15-07-2026 21:38 ]
Zijn wij het ook een keer eens maat haha
Nou daar heb je 'mHupske schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:33:
Zal je zien, Engeland krijgt bij de eerst volgende overtreding wel een kaart.
Don't let perfect be the enemy of good.
Hahaha hij wordt omver gekegeld en jij wil geel voor hem. Erken de 🐐KlaasjeNL schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:36:
Natrappen van Messi nadat hij neergaat?
per aspera ad astra
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
We hebben dat liever niet.Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:38:
[...]
Ja duidelijke kaart wel. Die Anderson had er ook al 3 kunnen krijgen maar mag je hier niet zeggen
Doe eens normaal
[ Voor 14% gewijzigd door tweakduke op 15-07-2026 21:40 . Reden: quote aangepast ]
VAR is plassenDeruxian schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:37:
Natrappen Messi
Hou toch opDeruxian schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:37:
Natrappen Messi
Jawel hoor, de scheids is gewoon erg matig.Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:38:
[...]
Ja duidelijke kaart wel. Die Anderson had er ook al 3 kunnen krijgen maar mag je hier niet zeggen
Je kan op minimaal drie zenders kijken en het geluid kan ook uit.LAD93 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:38:
Ik wil zo graag allemaal dingen zeggen over de commentator, maar dat mag ik niet
Fair enough - ik zet het geluid uit.418O2 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:39:
[...]
Je kan op minimaal drie zenders kijken en het geluid kan ook uit.
per aspera ad astra
Geen idee? Want wie heeft God nodig als je Infantino al hebtiCore schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:39:
Wat zijn de Argentijnen aan het bidden de hele tijd
Dat mocht alleen de aanvoerder toch ?
ICE ICE Baby
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Colina is anders gewoon de scheidsrechtersbaas van de FIFA. Helpt dus helemaal niks!Miki schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:38:
Ik mis scheidsrechter Colina, dat was echt een baas die dit wangedrag gelijk de kop had ingedrukt. Elftal heeft er vooralsnog niet in de hand.
Wordt enorm gevochten om die te voorkomen
Al kan je dat veel sneller stoppen, door veel sneller een kaart te geven.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Messi schiet er tegen het einde één in. Heel de wedstrijd niet gevoetbald verder maar u zult zien..ll roel j schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:39:
Ik vind Engeland tot nu wel een betere indruk geven. Willen nog wel proberen te voetballen.
Misschien moet de baas het zelf doen dan?Tk55 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:40:
[...]
Colina is anders gewoon de scheidsrechtersbaas van de FIFA. Helpt dus helemaal niks!
Staat in de topic warning, maar kennelijk mogen de Argentinië haters hier lekker hun gang gaan.We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Kennelijk lastig om objectief een wedstrijd te beoordelen.
Of met een Youtube watchalong.418O2 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:39:
[...]
Je kan op minimaal drie zenders kijken en het geluid kan ook uit.
nggyu nglyd
Daar heeft de scheidsrechter ook al moeite mee.Exocet schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:41:
[...]
Staat in de topic warning, maar kennelijk mogen de Argentinië haters hier lekker hun gang gaan.
ICE ICE Baby
Ben bang dat het al te laat is. In de eerste vijf minuten had al opgetreden moeten worden dat dit niet geaccepteerd ging worden. Nu mocht het een halfuur doorgaan. Dit ga je niet meer stoppen.Hupske schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:41:
Ben blij dat ik deze wedstrijd geen scheidsrechter ben. Er gebeurd zoveel tegelijk en zo overdreven, dat je niet weet wat echt is.
Al kan je dat veel sneller stoppen, door veel sneller een kaart te geven.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verschrikkelijk, vergroten alles uit in negatief opzicht als het om Argentinië gaat.Exocet schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:41:
[...]
Staat in de topic warning, maar kennelijk mogen de Argentinië haters hier lekker hun gang gaan.
Rice lijkt nu al wel klaar te zijn. Vind hem niet zo sterk vandaagHollowGamer schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:40:
Rice en Saka.. we krijgen weer spelers terug die helemaal kapot zijn straks.
Hij liet het ook zien: de volgende is de kleur van mijn shirtJorah_Newstone schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:42:
De scheids is het nou wel zat, ik verwacht wel een paar rood straks..
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik vind in het algemeen dat je met een rode kaart ook de wedstrijd wel wat om zeep helptJorah_Newstone schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:42:
De scheids is het nou wel zat, ik verwacht wel een paar rood straks..
Waarom zou dat nou komen.. hmmmmmmmmChelseamarre123 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:42:
[...]
Verschrikkelijk, vergroten alles uit in negatief opzicht als het om Argentinië gaat.
Daar heeft die vooral zichzelf aan te danken niet?Harribo schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:43:
[...]
Ik vind in het algemeen dat je met een rode kaart ook de wedstrijd wel wat om zeep helpt
En toch zorgen spelers daar veelal dan zelf voor, zeker als het meerdere gele zijn.Harribo schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:43:
[...]
Ik vind in het algemeen dat je met een rode kaart ook de wedstrijd wel wat om zeep helpt
De kilometers van Rice dit seizoen zijn wel bizar.HollowGamer schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:40:
Rice en Saka.. we krijgen weer spelers terug die helemaal kapot zijn straks.
Ah. Weet een noviteit van de FIFA, de roze kaartPinobigbird schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:42:
[...]
Hij liet het ook zien: de volgende is de kleur van mijn shirt
Dat vind ik een goede samenvatting ja.dcell schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:43:
Veel strijd weinig voetbal
Hij praat veel met scheidsrechterHollowGamer schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:43:
Is Kane al aan de bal geweest?
Hij schijnt ziek te zijn, tenminste dat was hij de vorige keer. Ook een scheurtje dacht ik?418O2 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:42:
[...]
Rice lijkt nu al wel klaar te zijn. Vind hem niet zo sterk vandaag
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 15-07-2026 21:44 ]
Hij is meer met de scheids aan het babbelen.HollowGamer schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:43:
Is Kane al aan de bal geweest?
He who controls the Spice, controls the Universe.
En eigenlijk is dat heel bijzonder. Iedereen wist vooraf al wat voor een wedstrijd dit ging worden. Welke memo’s krijgen die scheidsrechters dan mee vraag ik mij altijd af.DaniëlWW2 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:42:
[...]
Ben bang dat het al te laat is. In de eerste vijf minuten had al opgetreden moeten worden dat dit niet geaccepteerd ging worden. Nu mocht het een halfuur doorgaan. Dit ga je niet meer stoppen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Labour of loveDutchOwnage schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:44:
[...]
Ah. Weet een noviteit van de FIFA, de roze kaart
ICE ICE Baby
Ja dat zalJorah_Newstone schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:43:
[...]
Daar heeft die vooral zichzelf aan te danken niet?
Ik bedoel meer in het algemeen dat een rode kaart de wedstrijd wel wat weg gooit
Er is vandaag letterlijk nog niets speciaals gebeurd, scheids fluit prima.
Maar toch zo veel negatieve reacties hier, ben ik niet gewend op tweakers
Schijnt erg ziek te zijn geweest.418O2 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:42:
[...]
Rice lijkt nu al wel klaar te zijn. Vind hem niet zo sterk vandaag
@HollowGamer Dat probleem hebben andere ploegen natuurlijk ook.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zolang het normaal gaat en niemand oproept iemand doormidden te zagen of uit de wedstrijd te schoppen mag "frustratie" over een wedstrijd toch gewoon gedeeld worden? Zou wat worden als dat niet mag.Exocet schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:41:
[...]
Laten we lief zijn en de modjes ook van hun wedstrijd laten genieten (nouja...)
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Dat momentum ligt het hele tournooi al niet bij Argentinie.DirtyBird schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:45:
Wel grappig om te zien dat als er even gevoetbald wordt ipv gevochten, het momentum volledig bij Engeland ligt.
ICE ICE Baby
Ja om ervaring op te doenll roel j schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:45:
Staat Lamine Yamal daar nu als ballen jongen 🧐
Flickr PSN ID= cheironnl
Als we zuivere speeltijd aanhouden zaten we nu in minuut 10 ofzo...cheiron schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:46:
3 minuten? We hebben nauwelijks 3 minuten zuivere speeltijd gehad scheids.
Misschien toch eens invoeren bij voetbal..
[ Voor 8% gewijzigd door ll roel j op 15-07-2026 21:47 ]
Er is verrassend weinig blessure tijd in eerste helft dit WK.cheiron schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:46:
3 minuten? We hebben nauwelijks 3 minuten zuivere speeltijd gehad scheids.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Maar goed, wel verwacht. Veel strijd en dus ook wat opstootjes. Maar ze moeten niet zo lopen kutten allemaal. Kane die daarstraks ook bleef liggen, terwijl de bal uiteindelijk vanuit een kopbal weer bij hem terecht kwam en toen wist hij niet hoe snel hij weer moest opstaan, maar was dus te laat. Karma.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
De wedstrijd of de 1e helft?Superman schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:48:
Fluit maar af
ICE ICE Baby
nggyu nglyd
Of volgen we rugby, wanneer de klok rood is en het spel gaat dood, fluit je af.
[ Voor 27% gewijzigd door ll roel j op 15-07-2026 21:50 ]
ICE ICE Baby
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl