Spanje zit er wel bovenop met de pressing , de Fransen krijgen geen tijd, waarschijnlijk daarom ook zo veel balverlies. Zijn ze al een paar weken niet meer gewend
Zou toch wel heerlijk zijn als de Spanjaarden de TGV op een enkeltje richting Parijs weten te sturen
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:07:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gebruik hier ook var voor dan, geel die slappe hap
Tuurlijk zit er theater bij, maar hij werd wel degelijk vol op de binnenkant van de knie geraakt.
Das ook niet moeilijkD-e-n schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:08:
[...]
En belangrijk: haar analyses zijn beter dan die van vd Vaart of Mulder.
Neymar?pokle312 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:11:
Mooi koprolletje van Yamal.
En de Spanjaarden ook.Exocet schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:12:
Wat een aanstellers die Fransen
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Yamal mag ook graag duikelen
Dat gedrag zie je ook veel in de la liga, irritant
[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 14-07-2026 22:13 ]
Overduidelijk niets aan de hand.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:07:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gebruik hier ook var voor dan, geel die slappe hap
Belgen achteraf toch nog best dicht bij de wereldtitel gekomen als je dit zo ziet. Vond ze beter partij bieden dan de Fransen.
De TGV vanuit de andere kant van de wereld naar Parijs....dat zou echt fantastisch knap zijn!418O2 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:12:
Zou toch wel heerlijk zijn als de Spanjaarden de TGV op een enkeltje richting Parijs weten te sturen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan is je wereld wel heel klein als je je zo focust op Imke, misschien degene naast je op de bank naat cosmetische chirurg sturen.Harribo schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:10:
[...]
Eerlijk gezegd krijg ik analyses weinig mee en ik kijk in dit geval gewoon naar Imke.
Geloof de analyses wel
ICE ICE Baby
Van beiden kanten echt een lelijke duikwedstrijd nu... Manmanman
NOS commentator ook weer lekker blind. In de replay te zien dat de Fransman op Yamal zn voet staat, geen overtreding volgens scheidsrechter. commentator: "ook dat heeft de scheidsrechter goed gezien"... Dude, letterlijk in beeld, voor je neus, ingezoomd, voet op Yamal zn voet...
Dan is mijn wereld maar kleindjmuggs schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:13:
[...]
Dan is je wereld wel heel klein als je je zo focust op Imke, misschien degene naast je op de bank naat cosmetische chirurg sturen.
Ik heb niemand op de bank, lekker rustig
Daar is Spanje inderdaad weer heel sterk in. Lijkt me ook echt mateloos irritant om daar tegen te moeten spelen.Miki schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:14:
Spanje veroverd ontzettend veel de tweede en derde bal. Frankrijk staat positioneel niet goed.
Pff wat een clowns die vlaggers, hoelang het duurt tussen het moment van buitenspel staan en vlaggen... steken nog een half veld over en kunnen nog op goal schieten.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Daarom moet je je wereldbeeld soms vergroten. Lijkt mij als puntje bij paaltje komt een enorm saaie vrouw op bepaalde gebieden maar op het moment dat je om 05:00 je wekker zet voor een rondje hardlopen is ze erbij vermoed ikdjmuggs schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:13:
[...]
Dan is je wereld wel heel klein als je je zo focust op Imke, misschien degene naast je op de bank naat cosmetische chirurg sturen.
Dan blijft Imke overHarribo schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:14:
[...]
Dan is mijn wereld maar klein
Ik heb niemand op de bank, lekker rustig
ICE ICE Baby
Geven Spanje veel te veel ruimte, te weinig spelers die de vuile meters willen makenhoevenpe schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:14:
Frankrijk valt me best wel tegen vandaag zeg
Dennis Bergkamp werd ooit zeven keer genoemd...carpebios schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:11:
Heet hij nu Yamal, of Yamal Yamal?
Want als hij het over die Yamal heeft dan noemt die hem altijd 2x.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het is echt heel slecht van Frankrijk maar ook echt goed van Spanje, lijkt wel alsof ze met 12 spelen
Dat waren nog eens tijden…Fiber schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:16:
[...]
Dennis Bergkamp werd ooit zeven keer genoemd...
Misschien dat als de Spanjaarden wat meer moe zijn dat Frankrijk nog wat ruimte krijgt..
En anders vliegen ze er uit. En dat zou niet eens onterecht zijn gezien het spelbeeld.
En anders vliegen ze er uit. En dat zou niet eens onterecht zijn gezien het spelbeeld.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Maar die scoorde dan ookFiber schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:16:
[...]
Dennis Bergkamp werd ooit zeven keer genoemd...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je moet niet naar de voet kijken, maar naar de knie. Ik kan je vertellen, de knie van de Spanjaard vindt een beuk vanaf de zijkant niet leuk.
Precies zoals ze het moeten doen dus.MaD_co schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:15:
Pff wat een clowns die vlaggers, hoelang het duurt tussen het moment van buitenspel staan en vlaggen... steken nog een half veld over en kunnen nog op goal schieten.
Dat denk jij
Dembele niet best.
Frankrijk gaat dit klusje niet zo maar klaren
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 14-07-2026 22:17 ]
Doue erin.
Barcola out.
Barcola out.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik moet aan Neymar denkenHarribo schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:12:
Yamal mag ook graag duikelen
Het verdedigen van Spanje is ook gewoon goed hoor. Die geven heel weinig weg dit WK. Alleen de Belgen kregen behoorlijk wat kansen tegen Spanje
Het is een contactsport, betekend niet dat het daarom een overtreding isBurnsMM schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:16:
[...]
Je moet niet naar de voet kijken, maar naar de knie. Ik kan je vertellen, de knie van de Spanjaard vindt een beuk vanaf de zijkant niet leuk.
Welgeteld 1 kans kregen die. En die ging erin.nocalimero schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:18:
Het verdedigen van Spanje is ook gewoon goed hoor. Die geven heel weinig weg dit WK. Alleen de Belgen kregen behoorlijk wat kansen tegen Spanje
Ook met 5 verdedigers zekernocalimero schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:18:
De doodsteek
Goed doelpunt, en beslist lijkt me.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Helemaal terecht.
Is dit dan het einde van Frankrijk op dit wk?
Mooi spel van Spanje, eerlijk is eerlijk
Ja, dat is klaar. Ongelofelijk hoe slecht Frankrijk speelt.
Het hele toernooi zijn ze al top. En net tegen die jankspanjaarden geven ze niet thuis
Het hele toernooi zijn ze al top. En net tegen die jankspanjaarden geven ze niet thuis
Er is nog een verliezersfinale om P3.ll roel j schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:20:
Is dit dan het einde van Frankrijk op dit wk?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Voor mn gevoel ken ik heel weinig Spanjaarden. Naam wel ooit gehoord uiteraard maar niet dat ik ze ergens aan koppel zoals vroeger in de tijd van Xavi, Raul, Iniesta. Then again is de Primera Division natuurlijk ook de saaiste competitie ter wereld voor mij. Real Madrid, Barcelona, Atletico en vulmiddelen. Alsof iemand serieus Valencia - Rayo Vallecano gaat kijken.
Natuurlijk scoren ze als ik een lang bericht type like always.
Als jij een knie vol tegen de zijkant van een tegenstander zet is dat wel degelijk een overtreding. Een knie is niet gemaakt om een zijwaarts beweging te maken.Charles Hill schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:19:
[...]
Het is een contactsport, betekend niet dat het daarom een overtreding is
Ik wilde net intikken dat Spanje slordig is met de laatste pass want anders was de wedstrijd al lang beslist, maar daar is de 2-0 al.
Wow! Wat een aanval!!!!!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Op dit niveau zo kansloos uitgespeeld worden
Aan het einde van de wedstrijd winnen de Duitsers.
ICE ICE Baby
Kan me niet voorstellen dat de Fransen nog terugkomen, spelen echt ondermaats
houd eens op met dit soort uitspraken
[ Voor 70% gewijzigd door Outerspace op 14-07-2026 22:54 ]
Tellen we dat dan nog mee als onderdeel van het toernooi?
Spanje ontregeld Frankrijk goed, maken een goede en nette goal en de Franse aanval krijgt niks klaar.
En eerlijk is eerlijk. Goed dat de scheids niet al floot (voor de overtrding op Olmo) en liet doorspelen.
Koeman had met zijn elftal dit Frankrijk ook nog wel verslagen. Wat zijn die Fransen aan het doen joh.
De wereldkampioen aan het werk gezien.Exocet schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:21:
Spanje is zo veel beter
Maar als die back niet staat te slapen is het gewoon buitenspelFiber schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:20:
Wow! Wat een aanval!!!!!
Is frankrijk dronken ofzo man man er is niks van ze van de vorige wedstrijden.pokle312 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:21:
Heb Frankrijk nog niet zo dramatisch zien spelen.
De scheidsrechter is het niet met je eens, en ik ook nietBurnsMM schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:20:
[...]
Als jij een knie vol tegen de zijkant van een tegenstander zet is dat wel degelijk een overtreding. Een knie is niet gemaakt om een zijwaarts beweging te maken.
Uh nee, Koeman was super defensief gaan spelen en had zo verloren.PWM schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:21:
Koeman had met zijn elftal dit Frankrijk ook nog wel verslagen. Wat zijn die Fransen aan het doen joh.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Porro was in het verleden een spits zegt de commentator bij de vrt
Zit er goed in
Zit er goed in
Lekker verdedigd mijn God, de zaterdagamateurs doen het nog beter..................
Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST
De sterren van Frankrijk geven totaal niet thuis vanavond. Dat je dan Barcola in plaats van Dembele wisselt snap ik niet.
Flickr PSN ID= cheironnl
Het was al geen goed teken voor Frankrijk dat Spanje bij een 1-0 voorsprong toch kon aanvallen en ook nu is het maar de vraag of de Fransen de weg naar voren kunnen vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door jumbos7 op 14-07-2026 22:23 ]
De Primera Division is leuker als je een club als Real Sociedad, Celta de Vigo of Atletitic Bilbao volgtTyphone schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:20:
Voor mn gevoel ken ik heel weinig Spanjaarden. Naam wel ooit gehoord uiteraard maar niet dat ik ze ergens aan koppel zoals vroeger in de tijd van Xavi, Raul, Iniesta. Then again is de Primera Division natuurlijk ook de saaiste competitie ter wereld voor mij. Real Madrid, Barcelona, Atletico en vulmiddelen. Alsof iemand serieus Valencia - Rayo Vallecano gaat kijken.
2½ - 0
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Fransen staan allemaal stil zonder bal, dan gaat het hem ook niet worden. Middenvelders Kone en Tchouameni durven niet door te dekken en dan krijg je dat gat tussen verdediging en aanval.
Hahaha
Buitenspel, jammer van hoe goed hij het afmaakte
En dat op hun nationale feestdag…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik zou me zorgen maken als ik politieagent was in Frankrijk inmiddels…
Kom maar met de beelden. Oh, blijkbaar al gezien door de VAR
Fra is onherkenbaar, ook Oliseh en Mbappe zijn niks. En als je dan Deschamps onderuitgezakt in de dugout zie zitten ga je haast denken dat er wat is gebeurd de afgelopen dagen. Ruzie gemaakt met zijn allen?
Mooie actie van Yamal, jammer van het buitenspel.
Rellen doen ze toch wel in Parijs en andere kut steden daarTyphone schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:23:
Ik zou me zorgen maken als ik politieagent was in Frankrijk inmiddels…
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Het is dat het buitenspel is anders was Frankrijk nu helemaal klaar
Don't let perfect be the enemy of good.
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl