Mexicanen zijn natuurlijk erg trots op hun land. Meer dan NederlandersDr. Strangelove schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:06:
[...]
Wel als je dat in stadion zit nu hoor
die mexicanen hebben vuur en passie , kan holland wat van leren
Dat Zuid Amerikaanse vuur gaan we nooit krijgen zit nu eenmaal niet in onze cultuur.Grindtegel schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:13:
[ Voor 3% gewijzigd door d-vine op 11-06-2026 20:20 ]
Noord amerikaans.d-vine schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:19:
[...]
Dat Zuid Amerikaanse vuur gaan we nooit krijgen zit nu eenmaal niet in onze cultuur.
Snollebollekes wil je even sprekenGrindtegel schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:13:
Die opmerking raakt kant noch wal...Dr. Strangelove schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:06:
[...]
Wel als je dat in stadion zit nu hoor
Helemaal gelijk...
Dan maken we er Amerikaanse cultuur ervan
Ja inderdaad. Vorige week tijdens een oefenwedstrijd was Huntelaar als analyst al drama..en hem dan nu uitnodigen voor de WK opening en de 1ste WK wedstrijdGrindtegel schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:00:
waarom zit huntelaar daar? lijkt wel een verlegen schooljongetje
Over 4 jaar mag elk team een vlaggendrager aanwijzingen
Hé Bocelli.
De enige Italiaan die er bij is?
De enige Italiaan die er bij is?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zijn roze voetbalschoenen "een ding" dit toernooi? 🤷
Meta Quest 3
Hoe groot willen jullie, Fifa, de landenvlaggen?
Ja.
Ja.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Het ziet er wel indrukwekkender uit hele selecties en grote vlag op het veld ipv saai op een rijtje staan
Is dat reactie op mij?DutchOwnage schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:54:
Ow god, hebbie 'm hoor.
Ze maken er wel een hele show van met die volksliederen. Eigenlijk best geinig zo.
Hoe heette dat nummertje net voor de volksliederen? Shazam pakte hem niet op en vond het wel een lekker deuntje
Stadion is vol, maar het is een thuiswedstrijd, benieuwd hoe het bij andere zo is.
Ik ga kijken op de VRT, dacht dat die straks geen reclame hebben?
Ik ga kijken op de VRT, dacht dat die straks geen reclame hebben?
Capacitor schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:58:
Hoe heette dat nummertje net voor de volksliederen? Shazam pakte hem niet op en vond het wel een lekker deuntje
Nee, ik dacht dat die Infantino ging speechen..
Die volksliederen zijn wel erg lang beide…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
die bedoeld hij volgens mij niet. was dat deuntje niet iets van Vangelis?
Of bedoel je deze
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tja, ziet er wel gelikt uit allemaal. Eerlijk is eerlijk.
Bij ons zou het geboe thuis voor Nederland zijn hebben we geleerd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat is dat ding op het hoofd bij de scheidsrechter?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Een cameraPierre schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:14:
Wat is dat ding op het hoofd bij de scheidsrechter?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En daar is de 1-0. Vreselijk slecht verdedigd.
[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 11-06-2026 21:16 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hoppa. 1-0
Lekkere goal trouwens.
OK, ZA gaat geen potten breken. Wat een matig niveau spelers zeg.
Wat is dat a ritmisch deuntje hahaha.
Heeft ZA zich geplaatst met een wildcard?
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
mexicaans muziekje erbij na de goal, wat gaan ze spelen als nederland een goal gaat maken? oh wacht, die kunnen niet scoren, we zullen het nooit gaan weten
Goaltune van Mexico +1.
Zuid Afrika bizar slordig.
Zuid Afrika bizar slordig.
Flickr PSN ID= cheironnl
Sterk verdedigd en gekeept van Zuid-Afrika….
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als Orgel Joke daar zit dan wordt het feestcarpebios schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:15:
Wat is dat a ritmisch deuntje hahaha.
Fout van de Zuid Afrikaanse speler Sithole...
Ik zal de grap niet maken
Wat een gepruts.
Ik zal de grap niet maken
Wat een gepruts.
Ik stem voor de vogeltjesdansGrindtegel schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:15:
mexicaans muziekje erbij na de goal, wat gaan ze spelen als nederland een goal gaat maken? oh wacht, die kunnen niet scoren, we zullen het nooit gaan weten
Dat was niet de bal.
Lol, zoveel waarheidGrindtegel schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:15:
❌ Hugo Boss
✅ Hugo Broos
✅ Hugo Broos
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Wat dacht je van Haïti, Kaapverdie, Qatar, Curaçao, Jordanië, DR Congo en Oezbekistan?
Ik had de score bij mijn voorspelling wat hoger op moeten voeren zie ik alweer. ZA heeft niveau middenmoot kkd.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Je krijgt per WK meer en meer van dit soort teams met bijhorende bagger wedstrijden.
Ik ga dit WK al weinig kijken (mede door de tijd)
Zal het volgende WK niet anders worden
Ik ga dit WK al weinig kijken (mede door de tijd)
Zal het volgende WK niet anders worden
Oezbekistan noemen na die wedstrijd maandag ligt gevoelig, want moeten we dan NL niet ook in dit rijtje plaatsen?Harribo schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:18:
[...]
Wat dacht je van Haïti, Kaapverdie, Qatar, Curaçao, Jordanië, DR Congo en Oezbekistan?
Wat heeft die Mexicaan voor een kastje op zn hoofd?
Ja daarom is het merkwaardig dat zo een team probeert van achteruit op te bouwen, en vervolgens de eerste aanname gelijk slecht is en doelpunt.Malfunctions schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:19:
Ik had de score bij mijn voorspelling wat hoger op moeten voeren zie ik alweer. ZA heeft niveau middenmoot kkd.
NeuralinkMalfunctions schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:21:
Wat heeft die Mexicaan voor een kastje op zn hoofd?
Nee serieus, de nummer 9 van Mexico heeft een hoofdband met iets eraan om. Wat is dat?
Easy win toch? En dat zelfs zonder onze topscorer aller tijden, als die nog even fit wordt voor dit tournooi, dan zijn wij niet meer te stoppen.floriz87 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:21:
[...]
Oezbekistan noemen na die wedstrijd maandag ligt gevoelig, want moeten we dan NL niet ook in dit rijtje plaatsen?
had hiervoor nog waterpolo trainingMalfunctions schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:24:
[...]
Nee serieus, de nummer 9 van Mexico heeft een hoofdband met iets eraan om. Wat is dat?
Arsenal defender David Luiz unintentionally clattered into Jimenez on a corner kick, knocking the Mexican international unconscious.Malfunctions schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:24:
[...]
He immediately suffered a fractured skull and required oxygen en route to the hospital just to remain alive. Jimenez's season was, quite obviously, over.
He returned for the following campaign wearing a head protector and started slowly, finally scoring his first league goal at the end of September.
Louis Gossett Jr. komt even vliegend van achter in.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ze halen de rust niet met 11.shoombak schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:22:
ZA gaat niet met 11 man eindigen
https://www.msn.com/en-us...tening-injury/ar-AA25np7xMalfunctions schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:24:
Schedelbreuk en is er toen bijna in gebleven
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Scheids niet heel sterk, kan toch wel wat meer geel geven.
Raúl Jiménez wears a reinforced protective headband to shield the area where he suffered a fractured skull and traumatic brain injury during a match in November 2020. The medical team required him to wear this specialized gear to prevent any dangerous impact on the vulnerable region of his head during games.
Googlen is niet moeilijk toch
Googlen is niet moeilijk toch
aaah ja de klassieke afrikaanse vliegende tackle
Ja, die gaat na 15 minuten eens liggen. Wat een toneel zeg, en dan nog geel ook geven aan de andere kant!
[ Voor 47% gewijzigd door carpebios op 11-06-2026 21:29 ]
ZA hakt iedereen neer en niks, mexico 1 overtreding en geel...
Zuid Afrika is wel heel erg matig en de scheids valt ook niet bepaald mee. Weer even wennen zo’n WK met deelnemers van andere continenten
Serieus reclame?? Voetbal is nu officieel helemaal verkloot.
Serieus reclame?? Voetbal is nu officieel helemaal verkloot.
[ Voor 18% gewijzigd door M@cer op 11-06-2026 21:32 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Mexico lijkt mij eerlijk gezegd ook geen topploeg. Jaren geleden hadden ze bekende spelers, ik ken nu alleen de spits.
Maar misschien mis ik info
Scheids is gewend aan jankende en buitelende spelers in Brazilie, en aan smerige overtredingen. Die is wel wat gewend
Damn dat waren wel even een twee momentjes voor ZA (eerst met die keeper en daarna de free kick), maar daar doen ze dan weinig mee. Gok dat ze dat soort momentjes niet heel veel gaan krijgen.
Reclame tijdens de drinkpauze. The f*ck?
Aan toneel duidelijk niet. Mijn god wat een fout die laatste kaart en vrije trap.gambieter schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:30:
Scheids is gewend aan jankende en buitelende spelers in Brazilie, en aan smerige overtredingen. Die is wel wat gewend
Reclame
Gewoon reclame op NPO; mensen moeten echt gaan toegeven dat we echt wel afscheid kunnen nemen van het huidige model, en meer na het Belgische moeten gaan kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 11-06-2026 21:32 ]
Damn, WTF iddJeroenvde89 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:31:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hoppa, tijdens de drinkpauze gelijk ff een reclameblok erin rammen...
Make Commerce Great Again!
Nee drinkpauze tijdens de reclame 😛Jeroenvde89 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:31:
Wat een kansloos verhaal dit met deze reclame. De drinkpauze ook complete bullshit
[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 11-06-2026 21:33 ]
Dit was aangekondigd. De NPO doet hier graag aan mee. Welke BN'ers zaten er vandaag aan tafel?
Vind het echt verschrikkelijk wat van de NPO is geworden. Het zijn niet alleen bezuinigingen, die mogen van mij nog harder zijn (zeker bij dit).
Het wordt erger en erger... En niemand die er wat aan doet.
Deze wereld wordt mede mogelijk gemaakt door reclame.
*Harribo heeft een anti reclame reflex ontwikkeld, krijg bijna niks mee
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 11-06-2026 21:34 ]
Denk dat in het verleden ook vooral was doordat er een aantal in NL speelden (iig Guardado/Moreno/Lozano/Gutierrez)... Tegenwoordig niemand meer denk ik? Dat maakt wel een verschil gok ik.Harribo schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:30:
Mexico lijkt mij eerlijk gezegd ook geen topploeg. Jaren geleden hadden ze bekende spelers, ik ken nu alleen de spits.
Sporza aangezet. Geen idee waarom, maar op de NPO vielen voor mijn gevoel lange stiltes en stond het geluid vrij zacht. Weet niet of anderen hetzelfde ervaarden?
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Maar dankzij deze drinkpauze reclame kunnen we ipv 60 sec analyseren nu 90 sec lullen in de pauze!
Tja, een woord bezuiniging.GAIAjohan schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:32:
Wat een kansloos verhaal dit met deze reclame. De drinkpauze ook complete bullshit
Er is ook precies een tijd afgesproken voor de drinkpauze, kan daar mooi extra reclame. Ik dacht dat wij vooral geouwehoer zouden moeten aanhoren en herhalingen zouden zien, maar hier dus ook reclame
Bij dezen, voor de rest van t WK over op de BelgHollowGamer schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:31:
Gewoon reclame op NPO; mensen moeten echt gaan toegeven dat we echt wel afscheid kunnen nemen van het huidige model, en meer na het Belgische moeten gaan kijken.
Je kunt Sporza/VRT als het goed is gewoon kijken.Vlassie1980 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:32:
Hoppa, tijdens de drinkpauze gelijk ff een reclameblok erin rammen...
klopt,geluid staat idd zacht viel mij ook al opYakolev schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 21:33:
Sporza aangezet. Geen idee waarom, maar op de NPO vielen voor mijn gevoel lange stiltes en stond het geluid vrij zacht. Weet niet of anderen hetzelfde ervaarden?
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic