[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Caliafori krijgt een duw in de rug, valt. Commentator: hij duikelt. Kneus, je ziet die duw in de rug toch met de gehele onderarm :?

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
De pas was niet zo bedoelt, dus geen buitenspel..

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Die hangt

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• JeroenNietDoen
  • Nu online
3 punten maaaaar zwaar onverdiend. Villa verdiende gewoon een punt. Ons spel was traag, tikke terug, tikkie breed, zelfde meuk als vorig seizoen.

Oh, en de scheids was ook ronduit slecht.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vervelende wedstrijd, beide ploegen zeuren en zeiken, en de scheids was slecht beide kanten op.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

City betaalt 145 miljoen voor Enzo (evenaring hoogste transfer-bedrag PL). En Barça heeft Gabriel Jesus gekocht van Arsenal voor 10 miljoen.

[ Voor 21% gewijzigd door Format-C op 01-09-2026 19:52 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• HollowGamer
  • Niet online
Format-C schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 19:51:
City betaalt 145 miljoen voor Enzo (evenaring hoogste transfer-bedrag PL). En Barça heeft Gabriel Jesus gekocht van Arsenal voor 10 miljoen.
Kennelijk kopen Everton een ex speler van ons, en krijgen we rond 60 miljoen voor Martinelli.

We zijn klaar wat ik heb begrepen. Ik hoop dat City met Enzo een Trojaans Paard binnenhaalt. Maar we gaan het zien.

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

En Gakpo blijft bij Liverpool.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Scheelt Arsenal echt heeel veel salaris, was daar grootverdiener. Hoop niet dat Barca hem ook zoveel geeft want dat is hij niet waard

• JeroenNietDoen
  • Nu online
City betaalt 145 miljoen voor Enzo (evenaring hoogste transfer-bedrag PL).
Onbegrijpelijk wat die uit blijven geven. Wederom ongeveer €475M. Dat dit allemaal maar kan.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
418O2 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 20:24:
[...]

Scheelt Arsenal echt heeel veel salaris, was daar grootverdiener. Hoop niet dat Barca hem ook zoveel geeft want dat is hij niet waard
€16M per jaar... Scheelt echt heel veel!

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 20:30:
[...]

€16M per jaar... Scheelt echt heel veel!
https://www.capology.com/club/arsenal/salaries/

Was er gewoon de topverdiener. Voor 3 basisplaatsen in de PL
"I took a significant salary drop, but it's a dream to be here," Jesus confirmed at his presentation.
Gelukkig maar

[ Voor 17% gewijzigd door 418O2 op 01-09-2026 20:45 ]

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17:08
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 20:29:
[...]

Onbegrijpelijk wat die uit blijven geven. Wederom ongeveer €475M. Dat dit allemaal maar kan.
Niks abnormaals aan? Netto hebben ze iets van 100 miljoen uitgegeven. Ze hebben veel verkocht.
Arsenal heeft momenteel meer netto uitgegeven dan City.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 20:49:
[...]

Niks abnormaals aan? Netto hebben ze iets van 100 miljoen uitgegeven. Ze hebben veel verkocht.
En daar is die 70mln van Marmoush niet bij opgeteld, dat is een verplichte koopoptie volgend seizoen toch?

El Karaouani op huurbasis naar Benfica omdat ze teveel buitenlanders hebben bij zijn club (waar Reijnders net heen is). Wat een land

[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 01-09-2026 21:36 ]

• JeroenNietDoen
  • Nu online
[...]

Dat bedoel ik niet. Elke transferwindow opnieuw. Dat bedoel ik.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 21:52:
[...]

Die club draait een miljard omzet he. Niet heel raar als je daarvan 100-200 miljoen per jaar van investeert in je selectie

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Je moet die aankomende verkopen en verkoop constructies er nu wel morgen vanaf halen.

We hebben voor flink gekocht, maar voor de verandering ook verkocht. Daarnaast gaan er nog 2 waarschijnlijk verhuurt worden. Jammer dat we niet nu een aanvaller hebben, maar dan maar meer onze vorige jaar dure spits een kans geven (die kan echt wel wat).

Ik ga niet lopen roepen dat het niets kost, want ik vind transfers echt nergens meer over gaan. Zeker als je leest dat mensen blij zijn met 1 miljoen voor een gezondheidsonderzoek, daar heb je nog geen goede spits voor.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Renato Sanches heeft zijn contract bij PSG ontbonden. Die is ook diep gevallen

• HollowGamer
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 20:24:
[...]

Ik vond het prima als backup, maar inderdaad niet voor dat salaris. Hij lag zo te zien wel goed in het team, maar zie dat ook goedkomen met de rest van de aankopen.

Vind wel dat we iedereen een kans moeten geven. Tweede wedstrijd, en dan opeens is onze Griek weer niet goed genoeg.. en dat wordt gezegd door mensen die op tv komen.

• HollowGamer
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 22:58:
Renato Sanches heeft zijn contract bij PSG ontbonden. Die is ook diep gevallen
Ik ken nog veel namen van oude FIFA spellen. Als je die opzoekt, dan schrik je heel erg.

Sahin was zo'n speler. Maar ook Juventus had echt goede talenten. Heel veel is niet uitgekomen. Wat was ook alweer de echte naam van die speler die ze De Walvis noemde, en bij Ajax heeft gespeeld?

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

HollowGamer schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 23:01:
[...]

Ik ken nog veel namen van oude FIFA spellen. Als je die opzoekt, dan schrik je heel erg.

Sahin was zo'n speler. Maar ook Juventus had echt goede talenten. Heel veel is niet uitgekomen. Wat was ook alweer de echte naam van die speler die ze De Walvis noemde, en bij Ajax heeft gespeeld?
Zeehond bedoel je denk ik?

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 21:52:
[...]

Afgelopen 5 jaar, geen zin om verder te kijken.

City:
dit seizoen -44m al moeten daar de mutaties van vandaag nog bij
25-26: -195
24-25: -101
23-24: -120
22-23: +7

Arsenal:
dit seizoen: -162
25-26: -281
24-25: -24
23-24: -166
22-23: -162

Liverpool:
dit seizoen: -235
25-26: -264
24-25: +5
23-24: -111
22-23: -61

City totaal: -453. met Enzo erbij dus zo'n -600
Arsenal totaal: -800
Liverpool totaal: -666 (toeval? }) )

Valt dus alles "mee" bij City

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Conveniënt de laatste 5 jaar sinds Arsenal weer geld investeert :+ Doe eens vanaf 2008 wanneer Sheik Mansour begon en wij in de Wenger jaren zaten. Dan zal het contrast tussen die 3 behoorlijk anders zijn volgens mij.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Dat valt allemaal nog wel mee toch mbt de omzet van de clubs, ik dacht dat salaris meer impact op de begroting heeft.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:37

Vos

AFCA

HollowGamer schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 23:01:
[...]

Jeroen Verhoeven?

(Sorry dat kan eigenlijk niet)

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 02-09-2026 07:35 ]

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 2 september 2026 @ 06:23:
Conveniënt de laatste 5 jaar sinds Arsenal weer geld investeert :+ Doe eens vanaf 2008 wanneer Sheik Mansour begon en wij in de Wenger jaren zaten. Dan zal het contrast tussen die 3 behoorlijk anders zijn volgens mij.
Want dat komt jou lekker uit voor je verhaal? Ik heb gewoon de laatste 5 seizoenen inclusief deze gepakt, zonder te weten wat de resultaten zouden zijn. Misschien moet je het dan zelf maar doen, maar wel vanaf de oprichting van beide clubs en de waardes corrigeren voor inflatie......

• HollowGamer
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 2 september 2026 @ 07:35:
[...]

Jeroen Verhoeven?

(Sorry dat kan eigenlijk niet)
Kerlon lol

Zo slecht was Verhoeven toch niet?

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

HollowGamer schreef op woensdag 2 september 2026 @ 08:51:
[...]

Kerlon lol

Zo slecht was Verhoeven toch niet?
Heeft Ajax wel aan een Kampioenschap geholpen

• Bossie
  • Nu online
418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:26:
[...]

Heeft Ajax wel aan een Kampioenschap geholpen
Dat klinkt als een speler die ze nu wel kunnen gebruiken :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 20:01:

Kennelijk kopen Everton een ex speler van ons, en krijgen we rond 60 miljoen voor Martinelli.
@HollowGamer Kun je iets duidelijker zijn :?

Wie is dan die ex speler? oh wacht, Balogun bedoel je, ik lees net dat het Niet door gaat.

En Martinelli gaat naar Al-Hilal (S.Arabie) Daar gaan ze nog spijt van krijgen, een hele goeie aanvaller; en stel Havertz raakt geblesseerd, wie heb je dan nog :? Ja, Gyokeres, maar die heeft nog geen minuut ! in de PL gespeeld (wel 16 in de Comm. Shield)

Lees ook net dat Mudryk wordt verhuurd aan Tottenham Hotspur 8)

• HollowGamer
  • Niet online
JAN-B schreef op woensdag 2 september 2026 @ 12:59:
[...]

Wie is dan die ex speler? oh wacht, Balogun bedoel je, ik lees net dat het Niet door gaat.

En Martinelli gaat naar Al-Hilal (S.Arabie) Daar gaan ze nog spijt van krijgen, een hele goeie aanvaller; en stel Havertz raakt geblesseerd, wie heb je dan nog :? Ja, Gyokeres, maar die heeft nog geen minuut ! in de PL gespeeld (wel 16 in de Comm. Shield)

https://www.transfermarkt...-add-ons/view/news/486066

Wow, die zag ik niet aankomen. Zo te lezen is het speler zelf die het niet wilde?

We hebben nog Merinho als spits over.

[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 02-09-2026 13:20 ]

• Bossie
  • Nu online
JAN-B schreef op woensdag 2 september 2026 @ 12:59:
[...]

Typische Tottenham transfer toch ?

• HollowGamer
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 2 september 2026 @ 14:00:
[...]

Wat hij liet zien, was niet perse slecht.

Het lijkt me alleen een jongen met een gebruiksaanwijzing, dat is niet zo eenvoudig. Zerbi kan keihard zijn denk ik, weet niet of dat goed voor hem is.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Bossie schreef op woensdag 2 september 2026 @ 14:00:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GqZ4VxT6r_reYc5P_j-nNVaP96w=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PsLPcq5hliBvzNPCz7qEwMAc.jpg?f=user_large
Het is wel echt een random lijst van aankopen bij hun

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:26:
[...]

Wat hij liet zien, was niet perse slecht.

Het lijkt me alleen een jongen met een gebruiksaanwijzing, dat is niet zo eenvoudig. Zerbi kan keihard zijn denk ik, weet niet of dat goed voor hem is.
Lol ze hebben samen gewerkt bij Shaktar en was net lovend over hem altijd.
Alleen wat ik in de pre season van hem zag, leek het toch dat hij het voetballen wat verleerd was door die schorsing. Weet ook niet of de PL bij Tottenham zo'n goede stap is.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Nu de transferwindow voorbij is, is er wat mij betreft toch wel e.e.a. verandert. Ik herzie mijn lijst.
  1. manchester city: het vertrek van pep betekent end of an era. een grote transitie die de club van top to bottom zal moeten doorgaan, niet alleen op het veld. echter, er zit genoeg kwaliteit in deze selectie. ik zette city eerder nog plaats 3, maar zij hebben op het eind van de window nog aardig wat transfers gedaan. met name enzo van chelsea is een zeer grote versterking voor ze. mensen zeggen dat maresca de zwakke factor kan zijn, eens, maar ik denk dat zij toch kampioen gaan worden.
  2. liverpool: vorig seizoen hebben ze enkele geweldige aanvallende transfers gedaan, toch kwam het seizoen niet uit de verf. dit seizoen hebben ze zich verder versterkt met o.a. barcola. er is veel kritiek op liverpool betreffende hun verdediging, maar hun middenveld en met name aanval zijn uitstekend. als ze vorig seizoen van zich af weten te schudden denk ik dat ze on fire kunnen komen.
  3. arsenal: ik zette mijn club de vorige keer als kampioen neer. nu de transferwindow voorbij is en duidelijk wordt wat daar heeft plaatsgevonden, of beter gezegd niet heeft plaatsgevonden en vooral hoe dat verlopen is, mag je bij arsenal eigenlijk spreken van een gefaalde transferwindow. ze hebben niet weten te profiteren van het kampioenschap deze transferwindow. ze hebben geen absolute topspeler toegevoegd die daadwerkelijk een upgrade is. bruno vraag je me dan? jazeker een hele goede speler, maar is dat een upgrade over rice of zubimendi? ik denk dat het vooral een andere speler is. met name de aanval is nog steeds niks verandert. trossard is vervangen door tzolis, en martinelli de backup is óók verkocht. dit is nou juist de positie waar een grote speler voor had aangetrokken moet worden, en dat is niet gebeurt. arsenal heeft de hele zomer achter alvarez aangelopen, en die maakt arteta 3 dagen voor einde transferwindow duidelijk dat hij gewoon niet meer naar engeland wil (bron: david ornstein). een hele wenger-achtige transferwindow. En dan volgt de wedstrijd tegen villa waar het weer dezelfde drek als vorig seizoen is. ik denk dat city en liverpool uiteindelijk volwassener en daadkrachtiger zullen zijn.
  4. manchester united / chelsea: ik denk dat chelsea en manU voor de 4de plaats strijden. manU borduurt verder op een goed vorig seizoen welke goed was voor een 3de plaats. chelsea heeft met alonso een nieuwe frisse trainer, en een aantal goede aankopen. eerst tipte ik ze voor plek 3, maar het vertrek van enzo zal een aderlating zijn voor ze, en ik denk dat ze die gaan voelen.

• Chelseamarre123
Liverpool op 2 vind ik een gewaagde zeker boven Arsenal. Hun verdediging en middenveld is ondermaats en mist balans.

• HollowGamer
  • Niet online
Sorry hoor, maar we hebben twee upgrades gedaan:
- Een veel betere CDM gekocht over Zubi (die kan nu meer naar voren spelen). Zubi was vaak te langzaam of te slordig daar. Bruno gaf al meteen een hele mooie diepte pass
- Een veel betere winger met loopvermogen t.o.v. Trossard. Hij moet wel nog even wennen.

Daarnaast hebben we echt een top CV binnengehaald van Aston Villa, en ook verkocht eindelijk eens voor miljoenen. We hadden nog een kunnen kopen, maar we moeten onze jeugd ook niet vergeten. Dowman hebben we bijvoorbeeld, en er zijn nog een paar die op het punt staan om zich te laten zien.

Ik vind vaak onze fans te verwend. Kijk naar een Aston Villa, daar is niets meer van over. Newcastle ook niets.. ik vind dat we heel tevreden mogen zijn. Een tweede keer kampioen oprij worden lukt niemand. De kritiek was juist op het verkopen van spelers, Martenelli is verkocht voor 70 miljoen. Dat is voor ons echt een mijlpaal. Een Enzo kost City 150 miljoen, Rice 100 miljoen (en die is Engels!).

De bedragen gaan nergens meer over tegenwoordig. Maar zo slecht vind ik het echt niet.

[ Voor 30% gewijzigd door HollowGamer op 04-09-2026 11:42 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Ik heb niets met arteta maar die wordt echt met 2 vingers in de neus kampioen.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:01
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:11:
Liverpool op 2 vind ik een gewaagde zeker boven Arsenal. Hun verdediging en middenveld is ondermaats en mist balans.
Liverpool lijkt nog niet stabiel maar ik heb ook twijfels over de aankopen op de vleugel. Die gaan een Salah echt missen. Daar is het spannend of Isak en Wirz het nu wel gaan doen

Wat dat middenveld betreft: dat is hetzelfde als het eerste jaar van Slot toch? Alleen in de breedte is er niks

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jeroen wil gewoon de underdog positie ;) . Ik denk niet dat we veel fraais gaan zien maar het staat als een huis, meer de ouderwetse one-nil, was dat niet de George Graham periode, succesvol maar saai?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
HollowGamer schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:38:
Sorry hoor, maar we hebben twee upgrades gedaan:
- Een veel betere CDM gekocht over Zubi (die kan nu meer naar voren spelen). Zubi was vaak te langzaam of te slordig daar. Bruno gaf al meteen een hele mooie diepte pass
- Een veel betere winger met loopvermogen t.o.v. Trossard. Hij moet wel nog even wennen.

Daarnaast hebben we echt een top CV binnengehaald van Aston Villa, en ook verkocht eindelijk eens voor miljoenen.
  1. Bruno is heel goed, maar geen upgrade van Rice. Is hij beter dan Zubimendi? Fysiek wel, maar voetballend niet echt. Ik vind bruno een versterking, maar geen marquee signing waarmee je een massive upgrade doet op je selectie.
  2. Tzolis is op dit moment een vervanging van Trossard, maar hier is geen sprake van een dikke upgrade.
  3. Die top CV is niet beter dan Saliba. Daarmee is het diepte/breedte, maar geen upgrade.
Arsenal heeft niet weten te profiteren van het kampioen zijn deze zomer. Simpel as is.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
gambieter schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 12:38:
Jeroen wil gewoon de underdog positie ;) . Ik denk niet dat we veel fraais gaan zien maar het staat als een huis, meer de ouderwetse one-nil, was dat niet de George Graham periode, succesvol maar saai?
Heb je vorig seizoen gezien wat voor drek voetbal dat was? Zo hoef ik niet nog een keer kampioen te worden. Integendeel, ik denk met een beter Liverpool en Chelsea dit seizoen dat het een stuk lastiger zal zijn.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
418O2 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:41:
Ik heb niets met arteta maar die wordt echt met 2 vingers in de neus kampioen.
Ook hier. Afgelopen seizoen niet gekeken zeker? Het is een wonder dat we zo voetballend kampioen zijn geworden.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:11:
Hun verdediging zeker. Maar Mcallister, Wirtz en Szoboszlai ondermaats?

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

JeroenNietDoen schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:56:
[...]

Ook hier. Afgelopen seizoen niet gekeken zeker? Het is een wonder dat we zo voetballend kampioen zijn geworden.
Alleen is Pep er niet meer...

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

JeroenNietDoen schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:55:
[...]

Heb je vorig seizoen gezien wat voor drek voetbal dat was? Zo hoef ik niet nog een keer kampioen te worden. Integendeel, ik denk met een beter Liverpool en Chelsea dit seizoen dat het een stuk lastiger zal zijn.
Ik snap wat je zegt maar wil je dan weer terug naar het mooie voetbal en niets winnen?
Ik ben na al die jaren de kritiek "mooi voetbal maar geen prijzen" toch wel zat.

Ik vond het tegen Coventry best aardig, maar dat natuurlijk geen betere ploeg dan Aston Villa, maar het is nog te vroeg in het seizoen om daarover een oordeel te vellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 04-09-2026 14:09 ]

How bad is it on a scale from one to Spurs

• JeroenNietDoen
  • Nu online
418O2 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 14:07:
[...]

Alleen is Pep er niet meer...
Voor Pep waren er ook managers die heel veel succes haalden met City. Een goede selectie maakt toch het meeste verschil.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Slasher schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 14:08:
[...]

Ik snap wat je zegt maar wil je dan weer terug naar het mooie voetbal en niets winnen?
Het is geen of, maar én én. Andere clubs kunnen dat ook. Waarom zouden wij een keuze moeten maken.

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:57:
[...]

Hun verdediging zeker. Maar Mcallister, Wirtz en Szoboszlai ondermaats?
Mcallister en Szobolslai niet nee, maar dan houd het ook op. Een seizoen is meer dan 50 wedstrijden en dan is de spoeling heel dun daar.
Wirtz is voorlopig toch een beetje te licht voor de absolute top?
[...]

Wat een onzin, winnen is winnen en je hebt 20 jaar niks gewonnen? Dan maakt het toch allemaal weinig uit.
En wat is mooi voetbal, welke PL club speelt continu mooi voetbal. Het City dat alles won vond ik ook niet om aan te zien.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kampioen is kampioen, prijs is prijs :p

Ik denk dat Arsenal in de breedte sterk is en nog steeds weinig goals tegen zal krijgen met een heel sterke verdediging en keeper. Dan hangt het er vanaf of de voorhoede genoeg scorend vermogen heeft :)

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Ben je echt serieus?

Genoeg clubs die met ons willen ruilen. Ik ben heel dankbaar dat we het gered hebben, en we hadden echt super veel spelers niet meer beschikbaar op het eind.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
HollowGamer schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 18:03:
[...]

Ben je echt serieus?

Genoeg clubs die met ons willen ruilen. Ik ben heel dankbaar dat we het gered hebben, en we hadden echt super veel spelers niet meer beschikbaar op het eind.
Jij ben tevreden met een compromis. Ik eis beide. City en Liverpool konden ook met mooi/goed voetbal kampioen worden. Dus waarom wij niet.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 15:13:
[...]

Wat een onzin, winnen is winnen en je hebt 20 jaar niks gewonnen? Dan maakt het toch allemaal weinig uit.
En wat is mooi voetbal, welke PL club speelt continu mooi voetbal. Het City dat alles won vond ik ook niet om aan te zien.
We hebben toch gewonnen afgelopen seizoen? Dus nu moet het beter. En degelijk voetbal én kampioen worden. En dat zie ik met deze aanval niet gebeuren. Havertz, Tzolis en Saka gaan er geen 20 elk inleggen.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Ik vind het wel grappig dat zovelen afgelopen seizoen lagen te janken over het voetbal van Arsenal. Corner FC zus, zo, dit dat. Dan ga ik nu stellen dat ik dat ook vreselijk voetbal vond en beter wil, krijg je te horen dat je niet moet zeuren :+

Make up your <piep> mind 8)7

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 18:47:
[...]

Jij ben tevreden met een compromis. Ik eis beide. City en Liverpool konden ook met mooi/goed voetbal kampioen worden. Dus waarom wij niet.
Liverpool met mooi voetbal? Ik zal de beelden eens gaan terugkijken, ik kan mij dat niet zo herinneren. Maar misschien vergist ik mij.

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

gambieter schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 15:50:

. Dan hangt het er vanaf of de voorhoede genoeg scorend vermogen heeft :)
Eigenlijk moet Arsenal een spits hebben die er elk seizoen 30 injaagt. Dan zouden ze zeker weer kampioen worden. :)

Maar hetzelfde geldt voor Man United. En Chelsea, en Liverpool.

Deze spitsen zijn er niet meer volgens mij. Een type van Nistelrooij, een Drogba, een Rooney, een Raul Gonzalez, een Vieri, een Del Piero, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Edit: denk trouwens dat Gyokeres ook nog wel beter kan. Dat is best een aardige spits. Maar hetzelfde geldt voor Sesko.

De Premier League is niet makkelijk. ;)

De enige die er nog in de buurt komt is Osimhen Edit: en Haaland. En Mbappe.

Zo ff Liverpool kijken denk ik. Edit: morgen "niet veel bijzonders". Zondag wel 2 leuke wedstrijden in de PL. :)

Edit: morgen Ajax Psv zie ik..ook wel.leuk. :)

Edit; mooi Engels stadion dat van Ipswich. :)

Lekker goaltje Isak! :) Wow. En dat is 2..wederom Isak..mooie assist Gakpo. Jaa dit was een mooie.

[ Voor 67% gewijzigd door Format-C op 04-09-2026 21:10 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Isak 2x in 9 minuten. Gakpo 2 assists.

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Goed hoor Liverpool.. Edit : die Munoz laat leuke dingen zien.

Edit: het middenveld en aanval.van Liverpool zorgen ervoor dat ze niet hoeven te verdedigen. En dan gaat t wel goed.. ;) :)

Wel een leuke wedstrijd dit. :) Barcola is echt snel.

[ Voor 113% gewijzigd door Format-C op 04-09-2026 22:35 ]

• Bossie
  • Nu online
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 07:27:
Nu de transferwindow voorbij is, is er wat mij betreft toch wel e.e.a. verandert. Ik herzie mijn lijst.
  1. manchester city: het vertrek van pep betekent end of an era. een grote transitie die de club van top to bottom zal moeten doorgaan, niet alleen op het veld. echter, er zit genoeg kwaliteit in deze selectie. ik zette city eerder nog plaats 3, maar zij hebben op het eind van de window nog aardig wat transfers gedaan. met name enzo van chelsea is een zeer grote versterking voor ze. mensen zeggen dat maresca de zwakke factor kan zijn, eens, maar ik denk dat zij toch kampioen gaan worden.
  2. liverpool: vorig seizoen hebben ze enkele geweldige aanvallende transfers gedaan, toch kwam het seizoen niet uit de verf. dit seizoen hebben ze zich verder versterkt met o.a. barcola. er is veel kritiek op liverpool betreffende hun verdediging, maar hun middenveld en met name aanval zijn uitstekend. als ze vorig seizoen van zich af weten te schudden denk ik dat ze on fire kunnen komen.
  3. arsenal: ik zette mijn club de vorige keer als kampioen neer. nu de transferwindow voorbij is en duidelijk wordt wat daar heeft plaatsgevonden, of beter gezegd niet heeft plaatsgevonden en vooral hoe dat verlopen is, mag je bij arsenal eigenlijk spreken van een gefaalde transferwindow. ze hebben niet weten te profiteren van het kampioenschap deze transferwindow. ze hebben geen absolute topspeler toegevoegd die daadwerkelijk een upgrade is. bruno vraag je me dan? jazeker een hele goede speler, maar is dat een upgrade over rice of zubimendi? ik denk dat het vooral een andere speler is. met name de aanval is nog steeds niks verandert. trossard is vervangen door tzolis, en martinelli de backup is óók verkocht. dit is nou juist de positie waar een grote speler voor had aangetrokken moet worden, en dat is niet gebeurt. arsenal heeft de hele zomer achter alvarez aangelopen, en die maakt arteta 3 dagen voor einde transferwindow duidelijk dat hij gewoon niet meer naar engeland wil (bron: david ornstein). een hele wenger-achtige transferwindow. En dan volgt de wedstrijd tegen villa waar het weer dezelfde drek als vorig seizoen is. ik denk dat city en liverpool uiteindelijk volwassener en daadkrachtiger zullen zijn.
  4. manchester united / chelsea: ik denk dat chelsea en manU voor de 4de plaats strijden. manU borduurt verder op een goed vorig seizoen welke goed was voor een 3de plaats. chelsea heeft met alonso een nieuwe frisse trainer, en een aantal goede aankopen. eerst tipte ik ze voor plek 3, maar het vertrek van enzo zal een aderlating zijn voor ze, en ik denk dat ze die gaan voelen.
Het was toch al de hele zomer duidelijk dat Alvarez naar Barcelona wilde en daar mee bezig was?

Dan vind ik het eerder bizar van Arsenal dat ze dan toch blijven proberen ipv de aandacht verleggen naar een spits die er wel voor open staat.

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Bossie schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 00:18:
[...]

Het was toch al de hele zomer duidelijk dat Alvarez naar Barcelona wilde en daar mee bezig was?

Dan vind ik het eerder bizar van Arsenal dat ze dan toch blijven proberen ipv de aandacht verleggen naar een spits die er wel voor open staat.
Dat dus. 3 dagen voor het einde van de transferwindow was er schijnbaar een telefoongesprek tussen Alvarez en Arteta. Daarin heeft Alvarez schijnbaar uitgesproken gewoon niet naar Arsenal / Engeland te willen. Daarna heeft Arsenal Alvarez pas laten varen. Sjah, dat had je ook aan het begin al te weten kunnen komen.

[ Voor 30% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-09-2026 08:23 ]

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Newcastle kan aan de bak.

Edit: en 0-2. Bournemouth is een stuk beter. Edit: en 1-2 heerlijke goal Barnes. :D

[ Voor 69% gewijzigd door Format-C op 05-09-2026 14:08 ]

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Wel een hele mooie goal die van Barnes!

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Idd heerlijk.

• bozzo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

Wat anders: mij valt het pas nu op dat Prime extra’s heeft te bieden bij PL wedstrijden in vergelijking met Viaplay t.w. opstellingen, hoogtepunten en statistieken. Hulde hiervoor!

Overigens, de wijze waarop Apple de MLS laat zien is nog net even mooier (bij de prijs inbegrepen voor Apple TV abonnees). Vooral de multiview weergave vind ik heel gaaf.

Laat Videoland aan Prime en Apple een voorbeeld nemen wanneer zij de PL gaan uitzenden!

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Het beeld is ook beter op Prime.

Edit; het lijkt alsof Bournemouth een klein beetje gas terug genomen heeft. En Newcastle speelt iets minder slordig.

De eerste helft was ( tot nu toe) wel leuker. Vind ik.

Edit: Bournemouth roept het over zichzelf af. 2-2

[ Voor 86% gewijzigd door Format-C op 05-09-2026 15:17 ]

• toolkist
  • Niet online
Mag toch hopen dat ze niet scoren uit dit cadeautje... Hier was helemaal niks aan de hand. Speler loopt zelf tegen de verdediger aan ipv andersom.

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Gelukkig niet.

2-2. Wel een terechte uitslag denk ik.

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 08:21:
[...]

Dat dus. 3 dagen voor het einde van de transferwindow was er schijnbaar een telefoongesprek tussen Alvarez en Arteta. Daarin heeft Alvarez schijnbaar uitgesproken gewoon niet naar Arsenal / Engeland te willen. Daarna heeft Arsenal Alvarez pas laten varen. Sjah, dat had je ook aan het begin al te weten kunnen komen.
Dat ze überhaupt zo lang vasthielden aan een speler die al tijden aangaf alleen naar Barcelona wilde snap ik echt niet. Stel nu had ie ja gezegd, weet je 100% zeker dat ie de 1 volgende keer dat Barca zou komen meteen weg wil.

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Om.de tijd te doden tot AJAX-PSV begint maar even Schalke- Bayern kijken.

Saibari staat in de basis.

Ga er vanuit dat Bayern dit met 2 vingers in de neus gaat (zou moeten) winnen.

Maar we gaan t zien..volg normaliter niet echt Duits voetbal. Wel.goed sfeertje daar in Gelsenkirchen. :)

Edit: netjes hoor van Schalke om Bayern op 0-0 te houden.

[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 05-09-2026 21:00 ]

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

De enige die er nog in de buurt komt is Osimhen Edit: en Haaland. En Mbappe.
Over Mbappe gesproken: die miste gisteravond 1 penalty bij een 1 - 0 achterstand in de 94e minuut > Betis Sevilla - Real Madrid :( doelpunt Betis was van Parrott (ex AZ toch?)

En Ueda (ex Fey) scoorde de winnende 0 - 1 voor Lille ;)

PSG verliest thuis van Monaco 1 - 2, die staan 13e met 2 punten.

Maar mooiste uitslag was wel 3 - 2 in San Siro: Inter - Napoli, 0 - 2 achter, en toch winnen, oa. 2 doelpunten van Lautaro M. _/-\o_

• Chelseamarre123
JAN-B schreef op zondag 6 september 2026 @ 12:53:
[...]

[...]

Over Mbappe gesproken: die miste gisteravond 1 penalty bij een 1 - 0 achterstand in de 94e minuut > Betis Sevilla - Real Madrid :( doelpunt Betis was van Parrott (ex AZ toch?)

En Ueda (ex Fey) scoorde de winnende 0 - 1 voor Lille ;)

PSG verliest thuis van Monaco 1 - 2, die staan 13e met 2 punten.

Maar mooiste uitslag was wel 3 - 2 in San Siro: Inter - Napoli, 0 - 2 achter, en toch winnen, oa. 2 doelpunten van Lautaro M. _/-\o_
Leuk detail is ook dat Parrott debuteerde onder Mourinho bij Spurs

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Yesssss. Mbeumooooooooo.
0-1
Everton- United

oOo

Edit: straks de kraker Arsenal-Chelsea. :)

[ Voor 66% gewijzigd door Format-C op 06-09-2026 16:15 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Format-C schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:06:
Yesssss. Mbeumooooooooo.
0-1
Everton- United

oOo

Edit: straks de kraker Arsenal-Chelsea. :)
Dit moet Man Utd ook wel winnen als ze een beetje mee willen doen om de prijzen. Blijft wel echt bizar dat Maguire en Shaw nog steeds basis staan na al die jaren. Dat zijn niet per se koekenbakkers, maar die hebben niet het niveau dat je nastreeft als je top PL wil spelen.

Arsenal - Chelsea is zeker interessant, ben heel benieuwd hoe dat uitpakt. En of het een beetje interessant gaat zijn

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

De verdediging is wel de linie bij united waar het nog aan schort... Helemaal als ze mee willen doen om eventueel het silverware. Shaw speelt vandaag best aardig trouwens.

Edit: ben er nog niet gerust op vandaag.... Everton komt er af en toe best gevaarlijk uit. Hopelijk kan United nog een 2e scoren om de wedstrijd op slot te gooien.

En ja hoor.... 1-1. Shit.

[ Voor 52% gewijzigd door Format-C op 06-09-2026 16:42 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Format-C schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:36:
De verdediging is wel de linie bij united waar het nog aan schort... Helemaal als ze mee willen doen om eventueel het silverware. Shaw speelt vandaag best aardig trouwens.

Edit: ben er nog niet gerust op vandaag.... Everton komt er af en toe best gevaarlijk uit. Hopelijk kan United nog een 2e scoren om de wedstrijd op slot te gooien.

En ja hoor.... 1-1. Shit.
Deze goal had je wel wat meer aan kunnen doen ook. Vrij apathisch verdedigd en geen rugdekking

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Sowieso staat United wat te laks te spelen imho. De goal van Everton was wel verdiend.

Er is nog werk aan de winkel voor United. Zoveel is wel duidelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 06-09-2026 16:46 ]

• Chelseamarre123
Wat deed Shaw nu

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Koeken bakken. ;)

Edit: En hij geeft een assist.

Seskoooooooo. Goalaaaaa.. oOo

[ Voor 66% gewijzigd door Format-C op 06-09-2026 16:48 ]

• Chelseamarre123
Sesko, mooie kopbal goal. Waarom staat die niet gewoon in de ploeg ipv Cunha/Mbuemo

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Format-C schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:47:
Koeken bakken. ;)

En hij geeft een assist.

Seskoooooooo. Goalaaaaa.. oOo
Ik wou het vriendelijk brengen, maar dan doet hij dat..

• Chelseamarre123
Lekker Pickford, had die moeten hebben. Waarom krijgt die geen uitbrander van zijn verdedigers zoals hij altijd doet :X

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Chelseamarre123 schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:48:
Sesko, mooie kopbal goal. Waarom staat die niet gewoon in de ploeg ipv Cunha/Mbuemo
Denk dat die wat zal gaan rouleren met Cunha dit seizoen. Dit ivm Champions League e.d.

Sesko scoort trouwens wel vaak wel als die erin komt.
Afsluiten maar!!!! O+

Edit: vond Rashford trouwens wel (weer) zeer matig spelen.

Edit: het is/ was niet écht denderend wat United liet zien vandaag.

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 06-09-2026 16:52 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Wat beweegt Mazraoui houterig

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Die kan niet anders.

(Die is imho niet United waardig)

Omg. Jezus..pffff

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 06-09-2026 16:55 ]

• Chelseamarre123
Woww wat een trap in de laatste seconde. Arm United

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Leuk voor Everton. Netjes gedaan. Kan er niks meer van maken.

2-2. Tis niet anders.

Ff slikken en doorrrrrrr. :)

Dan straks naar het hoofdgerecht.

[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 06-09-2026 16:57 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Format-C schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:53:
[...]

Die kan niet anders.

(Die is imho niet United waardig)

Omg. Jezus..pffff
Bij Ajax was hij wel wat soepeler dan dit. Maarja, dat was Antony ook (en nu bij Betis weer)

[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 06-09-2026 16:59 ]

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Het is blijkbaar niet makkelijk om om te gaan met de "druk" die komt kijken bij het "United speler zijn".

Want er zijn nog (veel) meer die het niet waar hebben kunnen maken in Manchester.

Maar goed. Shit happens. Ik had ook echt niet verwacht dan United kampioen zou worden dus nogmaals: tis niet anders. En gelukkig gisteren ook veel gelijke spelen, dus de schade valt nog enigszins mee. Denk ik dan maar. :p

[ Voor 38% gewijzigd door Format-C op 06-09-2026 17:01 ]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Dan straks naar het hoofdgerecht.
Half haantje ligt al in de oven. Alleen nog ff de patatten bakken en de zelfgemaakte appelmoes afmaken :9

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 06-09-2026 17:02 ]

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

DutchOwnage schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:01:
[...]

[...]

Half haantje ligt al in de oven. Alleen nog ff de patatten bakken en de zelfgemaakte appelmoes afmaken :9
Eet smakelijk alvast. :) klinkt goed. :)

Ik moet nog wachten op thuiszorg (wond verzorging) ivm fysieke problemen, en daarna aan de gebakken aardappelen met spruiten en een cordon bleu. (Gisteren al wat lekkers besteld en gegeten :) )

Hopelijk wordt Arsenal Chelsea leuk. Want heb toch een vies nasmaakje in mn mond van United. Haha. Maar goed. Een geljjkspelletje kan gebeuren. Edit: het moet gewoon beter dan dit. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 06-09-2026 17:13 ]

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Gelijkspel wel verdiend. Everton gaf niet op.

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Mee eens hoor. En Grealish viel ook goed in en zorgde nét even voor dat extra gevaar wat Everton nodig had. De Toffees kunnen iig lekker wat biertjes pakken. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 06-09-2026 17:16 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:12:
Gelijkspel wel verdiend. Everton gaf niet op.
Allebei een goal waar de keeper er niet goed uitzag, al was dat wel een raket bij de Everton 1-1. Pickford had zeker beter gekund bij de 1-2.

• Bossie
  • Nu online
Arsenal - Chelsea, dat is een leuke verassing na het vertraagd kijken van F1.

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Holy F. 0-1 Chelsea!

(Niks over F1 zeggen aub. Moet nog verder kijken vanaf ronde 13 :) )

[ Voor 94% gewijzigd door Format-C op 06-09-2026 17:33 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

We worden wel verwend met snelle en late goals vandaag :p

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Tis iig wel leuk voor de wedstrijd. :)

• Chelseamarre123
Lekker begin, goed voor de wedstrijd ook

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Arsenal oogt wel lekker agressief. Ze zitten er bovenop.

Hoppa. En nu al 1-1. Edit; oei. Offside.

En doorrrrr. Leuk hoor dit! :D

[ Voor 40% gewijzigd door Format-C op 06-09-2026 17:44 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027
Belgische competitie: [Voetbal] Belgische clubs seizoen 2026/2027
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken