• robert.van
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 27-07 23:13
Ik vind de AEG batterij veel weg hebben van de Hyxi. Kijk maar eens .

Ook zal de snelheid van de dongel en app toch niet zo snel zijn . Tja je zal echt niet zonder het net kunnen.

Wel help het de zonnepanelen stroom op te vangen tot 3000 watt.

https://multi-solar.nl/pr...TPQY4-KfsbEwNMTHUuvGHKuOc

• Scum
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-07 16:23
Deze zijn 100% identiek. Alleen een ander label en typenummer AS-BBL08. Plus dat de AEG 400 euro duurder is. Je betaald dus 400 euro voor de naam.

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:46
En wellicht betere support?

• Scum
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-07 16:23
Haha, zie nu ook dat de app exact hetzelfde is als die van Hyxi. Zal me niets verbazen dat er ook een aeg.cloud.com bestaat.

• Dorpjes
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:23
Support goede ervaring mee. Sinds ze mijn Hyxi hebben gedwapped geen enkel alarm meer gehad.

Draai meestal in Zelfconsumptie mode. Afgelopen week vakantie gehad, toch even in Ai mode gezet. Door nauwelijks verbruik zie ik dat de Hyxi dan op de avond duurste momenten gaat terugleveren, dan voldoende overhoud om de nacht te overbruggen, dus een kleine winst gemaakt 10 dagen lang. Duurt een dag of 2 a 3 voordat Ai optimaal werkt zag ik.

• robert.van
  • Laatst online: 27-07 23:13
Geeft de burger weer moet ik ben niet zo bang voor de accu meer voor de bms

• Dorpjes
Twee keer via mijn leverancier support gevraagd, die stuurden het door naar Hyxi, toen kreeg ik wel snel en duidelijk antwoord.

Probeer dat eens.

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:46
Was een oprechte vraag/opmerking. Je zou verwachten dat ze ook een support apparaat er achter zouden inrichten met een dergelijke organisatie.

Wel top dat ze bij Hyxi wel snel antwoord gaven. Binnenkort moet ik mijn geliefde oude (terugdraai)meter laten vervangen, dus dan komt een batterij ook hier wellicht.

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47
In een youtube video presentatie van nieuwe Hyxi producten zag ik ook een Halo PV met mptt inputs voorbij komen. Kon ik verder nog niet veel over vinden helaas.

• frank4president
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07 08:32
Zijn er nog mensen die een hyxi halo batterij hebben en merken dat deze wanneer er geen verbruik is er toch telkens 1% verlies om de twee uur is? Mijn minimum SOC is 15% en zou verwachten dat ik rond 8 uur smorgens toch iets meer over heb dan 7%. Ik heb geen verbruikers op de batterij rechtstreeks

Lijkt me wel erg veel niet? Waarom kan de batterij niet op 15% blijven?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NAf5yHw1buEegFxbA-5D8L-jBEo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CdsXrOyHlIkF9kgkfLt4Ya4J.png?f=fotoalbum_large

• Spekkie99
frank4president schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 15:16:
Zijn er nog mensen die een hyxi halo batterij hebben en merken dat deze wanneer er geen verbruik is er toch telkens 1% verlies om de twee uur is? Mijn minimum SOC is 15% en zou verwachten dat ik rond 8 uur smorgens toch iets meer over heb dan 7%. Ik heb geen verbruikers op de batterij rechtstreeks

Lijkt me wel erg veel niet? Waarom kan de batterij niet op 15% blijven?

[Afbeelding]
Heb je iets aangesloten op het nood stopcontact?

Energienerds schreven al over het relatieve hoge eigen gebruik geloof ik.

• gmls
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 18:14
Iemand weet of er werk gemaakt wordt van een Homey app, op home assistent zou hij ondersteund worden dus Homey zou ook moeten lukken (ik heb er alleen niet genoeg kennis voor om het zelf te doen)

• jappie1978
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:30
Kan iemand mij vertellen of je ook een langere aansluitkabel kan bestellen bij deze batterij?

Kan hem aansluiten op een eigen groep alleen dan heb ik een langere kabel nodig. Ca 5meter

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-07 11:54
Ik heb sinds kort ook de Halo batterijen. Ik dacht dat de P1 HomeWizard gekoppeld kon worden. Maar met de Hyxi app kan ik die niet toevoegen. Doe ik iets fout of kan dit niet?

• gmls
Brakius schreef op zondag 19 juli 2026 @ 10:34:
Ik heb sinds kort ook de Halo batterijen. Ik dacht dat de P1 HomeWizard gekoppeld kon worden. Maar met de Hyxi app kan ik die niet toevoegen. Doe ik iets fout of kan dit niet?
Dat kan pas vanaf een bepaalde update die ergens eind juni is uitgekomen, dus als de jouwe deze update nog niet heeft zal je eerst even moeten updaten

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-07 11:54
gmls schreef op zondag 19 juli 2026 @ 20:15:
[...]

Dat kan pas vanaf een bepaalde update die ergens eind juni is uitgekomen, dus als de jouwe deze update nog niet heeft zal je eerst even moeten updaten
Afgelopen weekend, dus in juli, geïnstalleerd en er werden de laatste updates geïnstalleerd. App geeft ook aan dat laatste versie is.

• stefaang
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 03-08 15:06
Beste ,

Ik heb 2 x 9 kw HYXi halo plugins en wat mij opvalt is dat deze mekaar tegen werken dwz

als de eerste batterij oplaad , ontlaad de tweede batterij , dus van de ene naar de andere

dat is echt nutteloos.

Ik heb 2 aparte plants met elk een 9 kw batterij en elk een P1 meter.

Wat kan ik hier aandoen ?

• gmls
Brakius schreef op zondag 19 juli 2026 @ 20:27:
[...]

Afgelopen weekend, dus in juli, geïnstalleerd en er werden de laatste updates geïnstalleerd. App geeft ook aan dat laatste versie is.
Dat is inderdaad een beetje raar! Ik heb zelf geen hw p1 maar wel een shelly pro 3em, als ik apparaat zoeken doe komt die er onmiddelijk op!

Staat de hw p1 op dezelfde wifi en is de gsm ook met wifi verbonden?

Er is in de hw p1 ook ergens een instelling die moet aanstaan die externe apparaten toelaat om er mee te communiceren! Kan je in google wel vinden welk dit is

• Dorpjes
stefaang schreef op zondag 19 juli 2026 @ 20:56:
Beste ,

Ik heb 2 x 9 kw HYXi halo plugins en wat mij opvalt is dat deze mekaar tegen werken dwz

als de eerste batterij oplaad , ontlaad de tweede batterij , dus van de ene naar de andere

dat is echt nutteloos.

Ik heb 2 aparte plants met elk een 9 kw batterij en elk een P1 meter.

Wat kan ik hier aandoen ?
Waarom 2 aparte plants? Wat als je alles onder 1 plant schuift? Dat lijkt me logischer.

• stefaang
Als ik alles onder een plant zet , kan ik maar een batterij aansturen via de P1 meter. je kunt geen 2 P1 dongles in een plant zetten.

• Dorpjes
Ik heb dit aan een Chinese man gevraagd van Hyxi die mijn Halo vervangen heeft en die zegt het ook.

Yes, for two Hyxi Halo's should configure 1plant and 1 P1 meter for both batteries.

In 1 plant met 1 P1 meter kun je toch een extra batterij toevoegen?

• Dorpjes
Ik heb dit aan een Chinese man gevraagd van Hyxi die mijn Halo vervangen heeft en die zegt het ook.

Yes, for two Hyxi Halo's should configure 1plant and 1 P1 meter for both batteries.

In 1 plant met 1 P1 meter kun je toch een extra batterij toevoegen?

Hij vraagt je te emailen naar support email van Hyxi, het probleem uit te leggen en de twee serienummers van de batterijen door te geven. Dan checken ze remote voor je.

• Johnmcbecker
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 03-08 13:16
Van der Laan schreef op maandag 25 mei 2026 @ 18:24:
Ik heb 2 x 9 kwh Hyxi Halo's staan, ieders op z'n eigen groep waardoor je een ontlaad vermogen hebt van 6000watt. Ideaal voor de warmtepomp als je s'nachts wilt douchen of als je een hoge stroom vraag hebt. Echter krijg ik het systeem alleen maar draaiende via de modem en niet via het thuis netwerk op 2,4 mhz. Heeft iemand dat al wel voorelkaar, want mijn modem signaal is erg zwak omdat die te verweg staat. Maar met mijn Tp Deco wil hij niet praten.
Dag,

Je zegt dat je 2 stuks geinstalleerd hebt. Hoe heb je dat gedaan zodat deze 2 niet tegen mekaar werken? Bij mij is er 1 die automatisch ingesteld is voor zelfverbruik en de andere via een aangepast schema. Hoe kan je deze samen laten werken? Heb je beide p1 meters nodig of kan je deze ook op één P1 meter werkend krijgen? of heb je de helpdesk telefoonnummer van Hyxi?

Alvast bedankt voor enige hulp!

• Johnmcbecker
Dorpjes schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 08:22:
[...]

Waarom 2 aparte plants? Wat als je alles onder 1 plant schuift? Dat lijkt me logischer.
Ik heb 1 plant met 2 toestellen maar deze werken ook niet samen: de ene is ingesteld met zelfverbruik en de andere met aangepast schema en deze laatste kan ik ook niet instellen naar zelfverbruik. Oplossing?

• Dorpjes
Ze weten dat je gaat mailen.

Mail je issue even duidelijk naar Halo.Support@hyxipower.com Beter in het Engels denk ik. En je serienummers, dan kunnen zij kijken en advies geven.

• Johnmcbecker
Oke, bedankt voor jouw reactie. Maar jij hebt zelf geen idee?

• Dorpjes
Johnmcbecker schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 15:30:
Oke, bedankt voor jouw reactie. Maar jij hebt zelf geen idee?
Ik heb geen idee, ik heb er maar 1. Mijn gevoel zegt 1 plant, de 2e batterij helemaal verwijderen en die toevoegen onder 1 plant met 1 P1 meter. Die P1 meter stuurt beide batterijen aan en dan kunnen ze niet tegen gaan werken.

• stefaang
Ik heb nu alle 2 batterijen nu geinstalleerd onder een plant en dit via een P1 meter van HYX en de Homewizard P1 meter. En dat werkt al iets beter.

Eerst de batterijen installeren in een plant en dan de HYX meter en vervolgens de Homewizard meter. Kan ze beide in zelfconsumptie zetten.

• ktmlc4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-08 21:32
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om volgende week de knoop door te hakken en een HYXi 12 kWh thuisbatterij te bestellen. Deze komt in de schuur te staan op een dedicated groep.

In de schuur hangt nog een oude (overbodige) onderverdeling / groepenkast waar de voedingskabel (2,5 mm²) vanuit huis op binnenkomt. Deze kabel is in de meterkast in huis keurig beveiligd achter een aardlekschakelaar en een 16A installatieautomaat. Mijn idee is om deze oude kast te hergebruiken en de HYXi direct aan te sluiten op de hoofdschakelaar van deze onderverdeling, waarbij deze hoofdschakelaar dan dienst gaat doen als werkschakelaar.

Nu loop ik tegen twee dingen aan: rondom de stroomaansluiting én rondom het netwerk.

1. Het stroomdilemma (Stekker vs. Vaste aansluiting / WCD):
  • De HYXi wordt geleverd inclusief een aangegoten stekker. Het liefst knip ik deze er niet af om de originele staat / garantie te behouden.
  • Mijn eerste ingeving was om achter die hoofdschakelaar (als werkschakelaar) alsnog een wandcontactdoos (WCD) te plaatsen waar de stekker van de HYXi in kan.
  • Echter, ik lees in reviews (o.a. bij Review EnergieNerds) dat het sterk wordt afgeraden om een aparte WCD te gebruiken vanwege thermische belasting: bij langdurig vollast ontladen of laden (3 kW / ~13A door de 2,5 mm² kabel) kunnen stopcontacten en stekkers flink warm worden met risico op smeltende componenten.
  • Daarom twijfel ik of ik de stekker er toch af moet knippen om hem direct vast te monteren (bijvoorbeeld met Wago-klemmen in een lasdoos of rechtstreeks op de schroefklemmen achter de hoofdschakelaar/werkschakelaar).
2. Het netwerkdilemma (Verbinding over ca. 20 meter):

De afstand van de meterkast naar de schuur waar de HYXi komt te staan is een stukje overbruggen (ongeveer 20 meter). Ik heb gelukkig wel bekabeld internet beschikbaar in de schuur.
  • Kan de HYXi rechtstreeks bekabeld op het netwerk worden aangesloten (via een LAN/Ethernet-module of poort)?
  • Zo nee, werkt dit betrouwbaar via wifi over die afstand, of moet ik specifiek extra wifi-bereik in de schuur creëren?
Mijn vragen aan jullie:
  1. Hoe zien jullie de stroomaansluiting i.c.m. het hergebruiken van zo'n oude onderverdeling en de hoofdschakelaar als werkschakelaar?
  2. Is een WCD achter die hoofdschakelaar echt een zwakke / te warme schakel bij langdurig vollast ontladen of valt dat mee met degelijk materiaal?
  3. Hoe hebben jullie de HYXi aangesloten (met behoud van de stekker of juist vast gemonteerd), en hoe houdt die verbinding zich tijdens langdurig volledig (ont)laden?
  4. Wat is de slimste manier om de HYXi betrouwbaar online te krijgen op die 20 meter afstand (bekabeld vs. wifi)?
Alvast bedankt voor jullie expertise en ervaringen!

• De Eik
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 00:18
ktmlc4 schreef op zondag 26 juli 2026 @ 11:44:
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om volgende week de knoop door te hakken en een HYXi 12 kWh thuisbatterij te bestellen. Deze komt in de schuur te staan op een dedicated groep.

In de schuur hangt nog een oude (overbodige) onderverdeling / groepenkast waar de voedingskabel (2,5 mm²) vanuit huis op binnenkomt. Deze kabel is in de meterkast in huis keurig beveiligd achter een aardlekschakelaar en een 16A installatieautomaat. Mijn idee is om deze oude kast te hergebruiken en de HYXi direct aan te sluiten op de hoofdschakelaar van deze onderverdeling, waarbij deze hoofdschakelaar dan dienst gaat doen als werkschakelaar.

Nu loop ik tegen twee dingen aan: rondom de stroomaansluiting én rondom het netwerk.

• De HYXi wordt geleverd inclusief een aangegoten stekker. Het liefst knip ik deze er niet af om de originele staat / garantie te behouden.
  • Mijn eerste ingeving was om achter die hoofdschakelaar (als werkschakelaar) alsnog een wandcontactdoos (WCD) te plaatsen waar de stekker van de HYXi in kan.
  • Echter, ik lees in reviews (o.a. bij Review EnergieNerds) dat het sterk wordt afgeraden om een aparte WCD te gebruiken vanwege thermische belasting: bij langdurig vollast ontladen of laden (3 kW / ~13A door de 2,5 mm² kabel) kunnen stopcontacten en stekkers flink warm worden met risico op smeltende componenten.
  • Daarom twijfel ik of ik de stekker er toch af moet knippen om hem direct vast te monteren (bijvoorbeeld met Wago-klemmen in een lasdoos of rechtstreeks op de schroefklemmen achter de hoofdschakelaar/werkschakelaar).

De afstand van de meterkast naar de schuur waar de HYXi komt te staan is een stukje overbruggen (ongeveer 20 meter). Ik heb gelukkig wel bekabeld internet beschikbaar in de schuur.
  • Kan de HYXi rechtstreeks bekabeld op het netwerk worden aangesloten (via een LAN/Ethernet-module of poort)?
  • Zo nee, werkt dit betrouwbaar via wifi over die afstand, of moet ik specifiek extra wifi-bereik in de schuur creëren?
Mijn vragen aan jullie:
  1. Hoe zien jullie de stroomaansluiting i.c.m. het hergebruiken van zo'n oude onderverdeling en de hoofdschakelaar als werkschakelaar?
  2. Is een WCD achter die hoofdschakelaar echt een zwakke / te warme schakel bij langdurig vollast ontladen of valt dat mee met degelijk materiaal?
  3. Hoe hebben jullie de HYXi aangesloten (met behoud van de stekker of juist vast gemonteerd), en hoe houdt die verbinding zich tijdens langdurig volledig (ont)laden?
  4. Wat is de slimste manier om de HYXi betrouwbaar online te krijgen op die 20 meter afstand (bekabeld vs. wifi)?

Het aansluiten op de daarvoor bestemde groep kan prima met een Ceeform 16 A WCD en stekker, dan is altijd duidelijk dat het geen standaard situatie is. Warmte ontwikkeling zal dan daar geen rede tot zorg zijn. Wel is het zo dat de temperatuur achter de Hyxi Halo bij 3 kWh warmte zal geven.

Wifi kan misschien verengd worden met een wifi extender.

• De Eik
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 00:18
Hallo allemaal,

Mijn vragen aan jullie:
Het aansluiten op de daarvoor bestemde groep kan prima met een Ceeform 16 A WCD en stekker, dan is altijd duidelijk dat het geen standaard situatie is. Warmte ontwikkeling zal dan daar geen rede tot zorg zijn. Wel is het zo dat de temperatuur achter de Hyxi Halo bij 3 kWh warmte zal geven.

Wifi kan misschien verengd worden met een wifi extender.

• StefanD
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-07 21:15
StefanD schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 13:37:
Sinds een paar dagen een 9kwh setup binnen maar krijg het nog niet verbonden met de hyxi cloud. Probeer het via een sterk 2.4G netwerk, 1m van de router en batterij maar elke keer een time-out. Iemand anders die hier toevallig ook tegenaan liep?

[Afbeelding]
Mocht iemand dit ooit tegenkomen in de toekomst, het was inderdaad een defecte module, vervanging via de retailer was the oplossing.

• Johnmcbecker
Allen,

Voor installaties van 2 of 3 stuks van elk 3000W, zou er een firmware update komen rond de 30 juli. Hierdoor kunnen er meerder torens (omvormers met batterijen) op 1 P1-meter gekoppeld worden die dan samen zullen werken tot 1 geheel.

Hopelijk op succes einde maand.

Heeft er nog iemand meerdere toren?

[ Voor 64% gewijzigd door Johnmcbecker op 28-07-2026 10:53 ]

• Spekkie99
Hallo allemaal,

Mijn vragen aan jullie:
Stekker er af knippen is beter en uiteraard vast aansluiten, geen impact op garantie. Kijk je ook net over de grens, kan een ritje waard zijn voor de 4 modules namelijk. Check idealo.de.

• Spykie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:57
Spekkie99 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 14:09:
[...]

Stekker er af knippen is beter en uiteraard vast aansluiten, geen impact op garantie. Kijk je ook net over de grens, kan een ritje waard zijn voor de 4 modules namelijk. Check idealo.de.
Heb je tips voor betrouwbare Nederlandse verkopers?

Via idealo.de kwam ik op kesenci.de en daar komt b.v. de basis versie met 3kw uit op € 712,81 (Inclusief BTW/USt) + € 30,- verzendkosten. Scheelt € 130-160 met de goedkoopste die ik in NL tot nu toe gevonden heb.

[ Voor 15% gewijzigd door Spykie op 28-07-2026 00:12 ]

Bereken je warmteverlies

• bbogaerts
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-08 10:09
Ik heb inmiddels ook de Hyxi Halo in gebruik en wil deze in Home Assistant uitlezen. Ik heb een developer account aangemaakt en Api key gegenereerd onder Plant Autherization. Maar deze blijft op status Pending Review staan. Hierdoor kan ik de Veldkornet integratie niet toevoegen want de Api key/Secret zijn ongeldig. Ik heb een hotmail email address gebruikt en spam folders etc gechecked. Maar geen email om de Api code goed te keuren of iets dergelijks. Iemand een idee hoe ik verder kan komen hiermee?

• moonflower
  • Laatst online: 29-07 08:35
Sinds kort een hyxi thuis batterij. Ook bijbehorende app geïnstalleerd. Echter snap niet helemaal hoe ik deze lezen moet. Iemand ervaring hiermee?

• Spekkie99
Spykie schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 00:06:
[...]

Via idealo.de kwam ik op kesenci.de en daar komt b.v. de basis versie met 3kw uit op € 712,81 (Inclusief BTW/USt) + € 30,- verzendkosten. Scheelt € 130-160 met de goedkoopste die ik in NL tot nu toe gevonden heb.
Denk dat je het beste rond kan bellen voor een knappe prijs in Nederland. Of partijen betrouwbaar zijn is ook lastig, zijn veel kleine spelers bij idd. Ik ben me ook aan het oriënteren richting eind van het jaar maar er gebeurd nu een hoop, ook met nieuwe modellen en prijzen maar de Hyxi is nog steeds interessant.

• Spykie
Spekkie99 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 12:16:
[...]

Denk dat je het beste rond kan bellen voor een knappe prijs in Nederland. Of partijen betrouwbaar zijn is ook lastig, zijn veel kleine spelers bij idd. Ik ben me ook aan het oriënteren richting eind van het jaar maar er gebeurd nu een hoop, ook met nieuwe modellen en prijzen maar de Hyxi is nog steeds interessant.
Dank voor je reactie! Ik ben ook aan het oriënteren voor over 2-4 maanden. Ik wil vooral bij een defect op korte termijn niet al teveel gedoe.

Bereken je warmteverlies

• ktmlc4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-08 21:32
Spykie schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 00:06:
[...]

Als tip voor nederlandse verkopers. Ik ben bezig met SmartReserve. Daar kan je ook eens kijken. Goedkoper dan de site die jij hierboven noemt en ze reageren snel.

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:29
Wordt deze geleverd inclusief P1 meter?

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1kWh

• Spykie
ktmlc4 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:39:
[...]

Als tip voor nederlandse verkopers. Ik ben bezig met SmartReserve. Daar kan je ook eens kijken. Goedkoper dan de site die jij hierboven noemt en ze reageren snel.
Smart reserve betreft een Handelsonderneming voor het inkopen en verkopen (handelen) van auto's. Lijkt me nou niet direct de plek voor een thuisbatterij (en alles wat daar qua ondersteuning bij komt kijken)

Bereken je warmteverlies

• JeanC
  • Laatst online: 00:30
Mijn hyxi halo set gekocht bij stekker-batterij.nl voor een hele mooie prijs. Service vooraf vond ik heel goed, heb al mijn vragen beantwoord gekregen waarmee mijn twijfel weg was. Ben blij met de hyxi halo.

• JeanC
moonflower schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 08:35:
Sinds kort een hyxi thuis batterij. Ook bijbehorende app geïnstalleerd. Echter snap niet helemaal hoe ik deze lezen moet. Iemand ervaring hiermee?
Heb de halo sinds mei in gebruik en weet wel het een en ander.

Wat wil je weten?

• stefaang
Laatste update van 30 juli 2026 voor de HYXi Halo app werkt niet korrekt.

Deze update zou de parallelle modus in drie fase moeten beheren.

Ze maakt inderdaad van uw 2 batterijen 1 master en 1 slave , werkt met een P1 meter , maar houd de energie meter niet op de nul.

Verre van ik heb het 2 uur getest en kom op een verbruik van gemiddeld 800 w. Ook wanneer de energie meter op plus 3500w staat , ontlaad de master. Zelf tot 3000 w.

Al iemand getest ?

• hvdm001
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 01-08 16:24
Ik kocht 3x6kWh aan Hyxi Halo batterijen.

Naast het feit dat de homewizard P1 moeilijk online blijft voor Hyxi, heb ik vooral een probleem met 1 basisunit.

Ik kan deze toevoegen via de streepjescode, maar hij wil niet op het netwerk.

Dit netwerk is nochtans hetzelfde als waarop de andere 2 zitten, en die wel perfect verbonden zijn. Het wachtwoord kopieer en plak ik om geen vergissingen te maken.

Ik heb al eindeloos geprobeerd, ook door op de wifi- knop te drukken.

Wat kan ik nog meer doen?

• stefaang
Misschien de homewizard meter nog eens van netwerk veranderen in de HW app.

• Johnmcbecker
stefaang schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 13:25:
Laatste update van 30 juli 2026 voor de HYXi Halo app werkt niet korrekt.

Deze update zou de parallelle modus in drie fase moeten beheren.

Ze maakt inderdaad van uw 2 batterijen 1 master en 1 slave , werkt met een P1 meter , maar houd de energie meter niet op de nul.

Verre van ik heb het 2 uur getest en kom op een verbruik van gemiddeld 800 w. Ook wanneer de energie meter op plus 3500w staat , ontlaad de master. Zelf tot 3000 w.

Al iemand getest ?
Yep, heb ook getest en zelfde probleem: zoals jij aanhaalt. Kan je ook een melding maken bij HYXI (Halo.Support@hyxipower.com) om de slecht werking aan te kaarten. Bij mij zijn ze er mee bezig. Ik hoop dat het morgen opgelost is.

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:51
https://kesenci.de/HYXI-Halo-Batteriespeicher-Speichermodul-Erweiterungsbatterie-3kw-HYX-MS3000B

Ik was hier aan het kijken en heb net gebeld. Helaas geven ze aan Nederlandse inwoners de btw niet terug. Heeft iemand dit toch voor elkaar gekregen om ze zonder btw te kopen?

Zonder de btw zou dit wel een heel interessante aanbieding zijn!

Dit is bij mij om de hoek, kan er zo heenrijden om er 1 of meerdere op te halen, wellicht een groupbuy wanneer er meer geïnteresseerd zijn?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• JeanC
groxgrox schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:02:
https://kesenci.de/HYXI-Halo-Batteriespeicher-Speichermodul-Erweiterungsbatterie-3kw-HYX-MS3000B

Ik was hier aan het kijken en heb net gebeld. Helaas geven ze aan Nederlandse inwoners de btw niet terug. Heeft iemand dit toch voor elkaar gekregen om ze zonder btw te kopen?

Zonder de btw zou dit wel een heel interessante aanbieding zijn!

Dit is bij mij om de hoek, kan er zo heenrijden om er 1 of meerdere op te halen, wellicht een groupbuy wanneer er meer geïnteresseerd zijn?
Scheelt €100 op een batterij, best veel maar garantie in NL is ook wat waard.

• JeanC
Johnmcbecker schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:38:
[...]

Yep, heb ook getest en zelfde probleem: zoals jij aanhaalt. Kan je ook een melding maken bij HYXI (Halo.Support@hyxipower.com) om de slecht werking aan te kaarten. Bij mij zijn ze er mee bezig. Ik hoop dat het morgen opgelost is.
Hopelijk gaat parallelle installatie wel werken want ik wil 2x sets geïnstalleerd hebben.
Pagina: 1 2 Laatste