I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I am who I am unique. With all my black little heart <3
Die graphics en muziekstijl hebben wel een beetje weg van Joost Klein zijn performance met Europapa..
[ Voor 57% gewijzigd door AW_Bos op 16-05-2026 21:43 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Precies, de gekke act!Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:44:
Ik vind dat de Griek heeft afgekeken van de latte machiato dude en Joost Kleine. Maar dit is wel op en top Eurovisie muziek.
En een hit op tiktok, dus kan winnen zeker!
[ Voor 17% gewijzigd door AW_Bos op 16-05-2026 21:46 ]
Heeft Joost toch nog wat mensen geïnspireerd. Vond het zelf zonde dat latte machiato het niet geworden was.lunaDelain schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:
[...]
Precies, de gekke act!
En een hit op tiktok, dus kan winnen zeker!
Daar issie danlunaDelain schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:46:
Oekraine, met de hoge noot van 28 seconde. Hoop dat ze het gaat halen dit keer!
Jaaa kriebels! geweldig!!!
Bij het klokhuis leer je in ieder geval nog interessante dingenAW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:51:
Het is weer tijd voor een plaspauze met deze Klokhuis-sketch...
Dit is op zich ook wel interessant als je het Songfestival volgt.skimine schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:52:
[...]
Bij het klokhuis leer je in ieder geval nog interessante dingen
"When you grow up your heart dies"
En dan is Nederland er net nu niet bij.Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:52:
1.5 miljard streams voor Duncan? Zo dan.
Fair, hoewel "this could've been an e-mail"sjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:52:
[...]
Dit is op zich ook wel interessant als je het Songfestival volgt.
De nummer twee (Snap van Lynn) werd dan bij het festival zelf bijna laatste. Dus ik zou dat criterium ook stil houden.Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:52:
1.5 miljard streams voor Duncan? Zo dan.
Festina lente
Snap had echt veel meer verdiend. Gelukkig is dat later goed gekomen.Delerium schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:54:
[...]
De nummer twee (Snap van Lynn) werd dan bij het festival zelf bijna laatste. Dus ik zou dat criterium ook stil houden.
Festina lente
Is het ook.Honesty schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:
Lijkt een beetje playback piano spel
De instrumenten zijn ook niet live (met als bijzondere uitzondering de viool van Finland).Honesty schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:
[ Voor 20% gewijzigd door AW_Bos op 16-05-2026 21:58 ]
Je kunt een verzoek indienen om een instrument live te mogen bespelen. Ik zie dat volgend jaar dus ook veel meer gaan gebeuren.skimine schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:
[...]
De instrumenten zijn ook niet live (met als bijzondere uitzondering de viool van Finland).
Een goede zaak.
Dat is het ook!Honesty schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:
Ik ben er ondersteboven van....Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:58:
Ik vind dit nummer van Australië een beetje middle of the road.
Ik vind het über kitsch. Zo overdreven allemaal. Ze kan goed zingen maar ik heb geen idee waar het nummer over gaat. Teveel afleiding door de opsmuk.Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:58:
Ik vind dit nummer van Australië een beetje middle of the road.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 16-05-2026 21:59 ]
Down under ehh??
Zonder de inleiding van onze vriend van de VRT1, heb ik dat letterlijk bij geen enkel nummer overigenssjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:59:
[...]
Ik vind het über kitsch. Zo overdreven allemaal. Ze kan goed zingen maar ik heb geen idee waar het nummer over gaat. Teveel afleiding door de opsmuk.
Festina lente
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De BBC vertaalt al de ondertiteling in het Engels ook als de taal Deens, Frans of Italiaans is via teletekstAW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:
[...]
Jammer dat er geen Google Translate voor de ondertiteling bestaat.
NPO1 doet dit ook.KorteGebruiker schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:03:
[...]
De BBC vertaalt al de ondertiteling in het Engels ook als de taal Deens, Frans of Italiaans is via teletekst
Festina lente
Geschreven door een Nederlander.Honesty schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:05:
Vind dit een Franse chanson uit malta
Op VRT1 laat alle orginele talen zien, heb het getestKorteGebruiker schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:03:
[...]
De BBC vertaalt al de ondertiteling in het Engels ook als de taal Deens, Frans of Italiaans is via teletekst
Joep de Boom moeten we die kennen?
Toch zie ik dat Malta heeft afgekeken van Portugal met die zanger en zijn klein gehouden lied.
Engels in engels en Maltees in maltees hoor
Portugal! Ik dacht al, waar doet dit mij nou aan denken.Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:06:
[...]
Joep de Boom moeten we die kennen?
Toch zie ik dat Malta heeft afgekeken van Portugal met die zanger en zijn klein gehouden lied.
Ja ik heb die naam niet meer onthouden. Salvador Sobral met amar pelos dois.skimine schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:07:
[...]
Portugal! Ik dacht al, waar doet dit mij nou aan denken.
Ja ik vroeg mij al af of dat een bewuste artistieke keuze was of niet.sjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:10:
Jongens, we krijgen die storing niet uit het beeld. Ach, laat maar we vinden het wel kunstzinnig.
Echt waar? Dan is dat sinds kort veranderd want normaal gesproken worden de talen zo erin gezet net zoals bij België.
Ze worden niet vertaald ben ik net achter.KorteGebruiker schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:11:
[...]
Echt waar? Dan is dat sinds kort veranderd want normaal gesproken worden de talen zo erin gezet net zoals bij België.
Ja dat ging niet helemaal goed, ook nog die verkeerde camera wissel... Die komt misschien opnieuw vanwege technisch falen van productie.sjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:10:
Jongens, we krijgen die storing niet uit het beeld. Ach, laat maar we vinden het wel kunstzinnig.
Hier met teletekst is alles origineel, dus niet alles vertaald naar engels! Bij NPO 1KorteGebruiker schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:11:
[...]
Festina lente
Wel opmerkelijk aangezien alles hier eigenlijk altijd wel heel goed geregeld is. Nou kan er altijd iets stuk gaan.I_IBlackI_I schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:12:
[...]
Ja dat ging niet helemaal goed, ook nog die verkeerde camera wissel... Die komt misschien opnieuw vanwege technisch falen van productie.
Dit nummer van Kroatië misstaat niet op Castlefest of Elfia.lunaDelain schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:16:
Kroatie mijn favo! folk!!! Heerlijk Pagan!
Jaa 10000% Er zijn al 2 artiesten geweest die op eurovision hebben gestaan en op Castlefest!Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:18:
[...]
Dit nummer van Kroatië misstaat niet op Castlefest of Elfia.
Ik ben erg benieuwd hoe het iedereen bij de vakjury is vergaan in dat opzicht.sjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:18:
Ik hoor vanavond weinig vals zingen. Dat was afgelopen week wel anders.
Technisch gezien heb je nog steeds gelijksjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:18:
Ik hoor vanavond weinig vals zingen. Dat was afgelopen week wel anders.
Maar die computers, moeten dat nou Creepers voorstellen?
[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 16-05-2026 22:23 ]
Hij kan best wel eens een outsider zijn bij de puntentelling.
Qua pure zang zal het wellicht gaan tussen Oekraïne, Australië en Frankrijk?Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:26:
Denk dat Engeland goed valt bij het kijkerspubliek. Maar ik vind Frankrijk de betere inzending.
Eens. Zangtechnisch kan het hoge ogen scoren bij de jury, maar veel meer dan regardez moi aka kijk mij nou onthoud ik niet.sjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:27:
Frankrijk is goed, maar morgen ben ik het hele nummer alweer kwijt.
[ Voor 5% gewijzigd door Schuey op 16-05-2026 22:29 ]
[ Voor 3% gewijzigd door rik86 op 16-05-2026 22:30 ]
Dat sowieso. Dat refrein blijft wel hangen.Schuey schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:29:
Het ironische is dat morgen iedereen zich nog eins, zwei, drei kan herinneren
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 16-05-2026 22:30 ]
Dat heb ik nou met MoldaviëSchuey schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:29:
Het ironische is dat morgen iedereen zich nog eins, zwei, drei kan herinneren
Dit nummer zone ik zo out, gaat alle kanten op en echt vreemd. intro fluit en dan dit en daarna spaans en een ballad. Way too much