"When you grow up your heart dies"
Yep...AW_Bos schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:31:
Nou, zou Noorwegen ook zaad zijn?
Dat dus! hij mag het niet, maar de dames waren beetje extremer.... Discriminatie!Joosie200 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:31:
Te sexy optreden van Noorwegen. Dan hebben ze de broekloze dames niet gezien
I am who I am unique. With all my black little heart <3
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
En via de website?sjaool schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:36:
€0,99 per stem. Ik dacht het niet.
Ja dus
[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 14-05-2026 22:37 ]
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Net zoveel.
Het zal wel bedoelt zijn als drempel om echte stemmen te krijgen.
[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 14-05-2026 22:38 ]
Jammer weer.....
De rest vond ik weinig aan.
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 14-05-2026 22:43 ]
Het scheelt, dat doen ze de hele avond al.Joosie200 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:43:
Nepgitaar en neppiano spelen.
Ik vind er ook niet echt iets aan eigenlijk 😅sjaool schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:32:
Het is dit jaar echt wel dramatisch gesteld met de nummers.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Het blijft toch een jaarlijkse guilty pleasure.RobinNL schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:44:
[...]
Ik vind er ook niet echt iets aan eigenlijk 😅
Hier staan nog een paar liedjes van vorig jaar in de playlist, zoals IJsland, Noorwegen en Spanje.sjaool schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:45:
[...]
Het blijft toch een jaarlijkse guilty pleasure.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
1 Bulgarije (vanwege beat)
3 Romenie
6 Armanie ( de beat)
7 Zwitserland
11 australie ( celine dion LAL)
13 Albanie (toch een die dieper gaat)
15 Noorwegen ( jajajajaja)
Hier omdat we dit topic hebben, we vinden het heerlijk om mee te lezen en reageren en dat maakt het een stuk leuker gelukkig!sjaool schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:45:
[...]
Het blijft toch een jaarlijkse guilty pleasure.
De VK en Frankrijk zitten al in de finaleAW_Bos schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:43:
Ik zeg: Bulgarije, Roemenië, Luxemburg, Frankrijk, Australië, Groot Britannië (omdat het weer eens lekker idioot is) en Noorwegen!
Ligt het aan mij of was stem tijd heel kort?
Op een of andere manier had ze in dat Taylor Swift -zwempakje meer aan.skimine schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:50:
Zit haar jurk nou scheef? Nee, het is een asymmetrisch ontwerp.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Dinsdag ook niet gewacht tot het einde, dus geen idee of er toen meer tijd waslunaDelain schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 23:07:
Wel fijn om de 10 finaliste van eerste halve finale te zien. Want wij hadden niet verder gekeken.
Ligt het aan mij of was stem tijd heel kort?
Ik had op Luxemburg gehoopt. Nou ja....
Op naar zaterdagavond!
[ Voor 59% gewijzigd door AW_Bos op 14-05-2026 23:16 ]
[ Voor 15% gewijzigd door lunaDelain op 14-05-2026 23:16 ]
En of Zweden en griekenland mee kunnen doen! Die gast van griekenland is door zijn rug gegaan!
Hoge nood?lunaDelain schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 23:17:
Tot zaterdag, benieuwd of oekraine de hoge nood dan wel haalt!
En of Zweden en griekenland mee kunnen doen! Die gast van griekenland is door zijn rug gegaan!
Moest ze nodig?
Als Delta Goodrem het Songfestival wint, gaat de uitzending van volgend jaar niet naar Australië toe. Dit vanwege het tijdsverschil...
Verder gaat Delta morgen veel punten halen verwacht ik.
[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 15-05-2026 08:10 ]
https://www.hln.be/showbi...ing-songfestival~a3ada844
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het heeft niet echt iets met Joost Klein te maken waarom Nederland nu niet meedoetG_Dragon schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 11:10:
Ik wist niet eens dat het alweer begonnen was, hoorde er gisteren tijdens het rijden richting mijn werk iets over. Is Nederland er na vorig jaar helemaal klaar mee? Ergens wel logisch en terecht als je het mij vraagt met wat er toen allemaal gebeurd is met Joost...
Oh dan heb ik flink wat gemist, dat leek mij namelijk een logische reden.RobinNL schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 11:11:
[...]
Het heeft niet echt iets met Joost Klein te maken waarom Nederland nu niet meedoet
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
D-dark mompelt iets over Israël geen lievertje en Hamas nog meer geen lievertje.G_Dragon schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 11:25:
[...]
Oh dan heb ik flink wat gemist, dat leek mij namelijk een logische reden.
Doe daar een vleugje linkse omroepen bij en je hebt het recept.
VRT1 geeft een waarschuwing voor flitsende beelden. (voor het eerst) bij de voorrondes niet!
Wij hebben hapjes en alcohol! Zin in met @Schuey
[ Voor 15% gewijzigd door lunaDelain op 16-05-2026 21:12 ]
Heb een hekel aan commentaar van andere presentatoren tussendoor
YouTube: Eurovision Song Contest 2026 - Grand Final - Live from Vienna | Vote at esc.vote 🗳️
[ Voor 39% gewijzigd door D-dark op 16-05-2026 21:04 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik ben benieuwd.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja die kan er ook wat van!gambieter schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:
Ik mag naar het mild sarcastische commentaar van Graham Norton luisteren.
Ik ben benieuwd.
Bij Belgie zijn het echt dikke burns!
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Hou politiek er buiten aub, niks met linkse omroepen te maken.D-dark schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 20:41:
[...]
D-dark mompelt iets over Israël geen lievertje en Hamas nog meer geen lievertje.
Doe daar een vleugje linkse omroepen bij en je hebt het recept.
EU DNS: 86.54.11.100
Ik zie meer favorieten voor de winst. Dus ik zie Israël niet met overgrote meerderheid winnen dit keer.Joris748 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:17:
Geniet er maar van, als Israël wint is dit voorlopig de laatste.
Mijn 2 centjes voor de winst:
Australië
De NLS 24 uur staat hier continu aan op de tablet. Nu weer even dit andere circus bekijken.skimine schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:
Net nog even de 24 uur van de Nürburgring bekeken, nu weer Eurovision. Ben benieuwd of er vandaag ineens een paar zuiverder zingen (of nog minder zuiver).
Ik kijk gewoon op NPO1 omdat ik die het beste geluid vind hebben.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
VRT1 is hier veel luider en betersjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:23:
Ik ben benieuwd of er nog acts zijn die hun optreden aangepast hebben.
Ik kijk gewoon op NPO1 omdat ik die het beste geluid vind hebben.
Douze points? Nein! Negen?
Ik vermoed minder dan dat.
[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 16-05-2026 21:25 ]
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 16-05-2026 21:27 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Luider maar bij mij echt niet beter.
Zou wat zijn als men massaal uit protest tegen de organisatie/ebu voor Israël stemtAW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:
Toch geef ik eerlijk toe dat dit geen slecht nummer is. Ik ben heel benieuwd hoe hoog dit gaat scoren....
#ophef
#popcorn
[ Voor 3% gewijzigd door Schuey op 16-05-2026 21:31 ]
Dat vind ik dus ook. Goed nummer alleen jammer dat de deelname van Israël zo controversieel is geworden door hun regering.AW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:
Toch geef ik eerlijk toe dat dit geen slecht nummer is. Ik ben heel benieuwd hoe hoog dit gaat scoren....
Inderdaad, nou heb ik sowieso wel een zwak voor Franse muziek. Haal het Hebreeuws eruit en het kan meedoen voor Frankrijk.AW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:
"Frozen to the bone....."
Inderdaad!
[ Voor 40% gewijzigd door AW_Bos op 16-05-2026 21:34 ]
Of in het engelsJoosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:33:
Ah de Belgische sleep
'bit of a drag'
Ik had dit vorige jaar maar nummer van israel, met de mooie trap en diamanten.sjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:
[...]
Dat vind ik dus ook. Goed nummer alleen jammer dat de deelname van Israël zo controversieel is geworden door hun regering.
Dat was zo goed gezongen!
En dit jaar ook weer een diamant. Wat hebben ze in Israël met diamanten?lunaDelain schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:
[...]
Ik had dit vorige jaar maar nummer van israel, met de mooie trap en diamanten.
Dat was zo goed gezongen!
Ik vind het persoonlijk verschrikkelijk allerlei brabbeltaaltjes door elkaar te moeten horen die als gimmick ingezet worden. Er is geloof ik 1 nummer dit jaar waarin 6 talen gebruikt worden?? Waar gaat het over!skimine schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:
[...]
Inderdaad, nou heb ik sowieso wel een zwak voor Franse muziek. Haal het Hebreeuws eruit en het kan meedoen voor Frankrijk.
"No pressure, no diamonds."AW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:
[...]
En dit jaar ook weer een diamant. Wat hebben ze in Israël met diamanten?
Van mij had het hele nummer ook in het Frans gemogenSchuey schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:
[...]
Ik vind het persoonlijk verschrikkelijk allerlei brabbeltaaltjes door elkaar te moeten horen die als gimmick ingezet worden. Er is geloof ik 1 nummer dit jaar waarin 6 talen gebruikt worden?? Waar gaat het over!
Geen idee waarover het gaat, ik spreek al die talen niet
Jammer dat er geen Google Translate voor de ondertiteling bestaat.skimine schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:
[...]
Van mij had het hele nummer ook in het Frans gemogen
Geen idee waarover het gaat, ik spreek al die talen niet