• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Topicstarter
Nog weinig informatie over het hoe en wat, maar blijkbaar doen we volgend jaar toch mee:

https://www.nu.nl/songfes...rovisie-songfestival.html

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Detmer schreef op woensdag 23 september 2026 @ 12:55:
Nog weinig informatie over het hoe en wat, maar blijkbaar doen we volgend jaar toch mee:

https://www.nu.nl/songfes...rovisie-songfestival.html
Ik zou het fantastisch vinden als ze geen enkele kandidaat kunnen vinden om te sturen.

Maar helaas, dat zal wel niet gebeuren.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Dat wordt één grote shitzooi. Deelname zal controversieel zijn en controversieel blijven. Ben benieuwd welke artiest hier zijn of haar vingers aan wil branden.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er zijn altijd ruggegraatloze omroepen en artiesten te vinden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Of artiesten die achter israel staan. Of artiesten die vinden dat wij onszelf niet overal van moeten uitsluiten omdat israel er toevallig ook iets mee doet.

Makkelijk winnen voor hen, gewoon ergens aan meedoen en de rest stapt uit de race. Lijkt me ook niet de bedoeling.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Joris748
  • Nu online
Misschien kunnen we Lenny Kuhr sturen? Staat vierkant achter Israël en heeft en passant ook songfestival-ervaring :+

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ed Sheeran polsen? :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 00:02
Wow, toont iemand een keer ruggengraat is er altijd wel een andere principeloze partij die opstaat… lekker bezig..

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:56
Wat triest zeg. Of een gigantisch statement maken door Palestijnen op het podium te zetten.

Lafbekken.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:54

HollovVpo1nt

I like gadgets

Laat Rusland ook maar gelijk meedoen nu je toch je principes opzij zet

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:57
AMARONE schreef op woensdag 23 september 2026 @ 19:12:
Wat triest zeg. Of een gigantisch statement maken door Palestijnen op het podium te zetten.

Lafbekken.
We krijgen een Palestijn als Sinterklaas. Hoe toevallig. Ramsey Nasr

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

HollovVpo1nt schreef op woensdag 23 september 2026 @ 19:32:
Laat Rusland ook maar gelijk meedoen nu je toch je principes opzij zet
In tegenstelling tot Israël is Rusland een gesanctioneerd land.

De oplossing is dus sancties op Israël zodat de EBU geen zaken meer met ze mag doen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
CryptoNL schreef op woensdag 23 september 2026 @ 19:46:
[...]

We krijgen een Palestijn als Sinterklaas. Hoe toevallig. Ramsey Nasr
Dat zijn geruchten, de NTR heeft nog niks bevestigd

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:57
KorteGebruiker schreef op woensdag 23 september 2026 @ 21:15:
[...]

Dat zijn geruchten, de NTR heeft nog niks bevestigd
Ga er maar vanuit dat het klopt. Diegene die het lekte had het de vorige x ook goed en wist ook als eerste te vertellen dat Stefan ging stoppen.

• Joris748
  • Nu online
CryptoNL schreef op woensdag 23 september 2026 @ 21:33:
[...]

Ga er maar vanuit dat het klopt. Diegene die het lekte had het de vorige x ook goed en wist ook als eerste te vertellen dat Stefan ging stoppen.
Degene die het lekte dacht ook te weten dat Daan Schuurmans het zou worden.

Een klok die stilstaat geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan.

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14:25
Ik luister af en toe de Zweedse radio (en kijk de Zweedse voorrondes voor het Songfestival, die vind ik beter dan het Songfestival zelf).
En toevallig hoorde ik daar dat Nederland toch mee zou doen. Het werd gezien als een overwinning voor de EBU.
Dus blijkbaar was niet meedoen best nog een behoorlijk statement, dat had ik niet gedacht. Erg jammer dat we als Nederland dat niet volhouden.

En met allerlei recent nieuws erbij is het echt heel vreemd dat we meedoen. Wel het ICC (strafhof) verdedigen, dus tegen Trump en voor het arrestatiebevel van Netanyahu, maar dan toch meedoen met zoiets wat Israël steunt.

@CyBeR Er zijn toch allerlei sancties? Alleen die gaan natuurlijk niet ver genoeg. Toch zou de EBU heel makkelijk kunnen zeggen dat het daardoor Israël uitsluit.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:55
Schandalig. En dan nog de NOS ook die zich hiervoor opwerpt... Ik mag hopen dat geen kwalitatieve artiest zich hiervoor gaat lenen en dat ten hoogste een of andere volkszanger uit een kroeg zich hiervoor geroepen voelt.

[edit] Douwe Bob is gelukkig meteen duidelijk. Mij niet gezien.... groot gelijk[/edit]

[ Voor 17% gewijzigd door stylezzz op 24-09-2026 11:36 ]

• Eastend
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:43
Fijn dat we weer mee doen. Hopelijk gaan we met een goed nummer en niet met een woke-geïnspireerd nummer.

• Joris748
  • Nu online
Eastend schreef op donderdag 24 september 2026 @ 13:43:
Fijn dat we weer mee doen. Hopelijk gaan we met een goed nummer en niet met een woke-geïnspireerd nummer.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Zogenaamde woke artiesten steken hun kop niet in het zand voor racisme en onrecht in de wereld. De kans dat sociaal geëngageerde artiesten meedoen lijkt me nihil.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste