Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Ik zou het fantastisch vinden als ze geen enkele kandidaat kunnen vinden om te sturen.Detmer schreef op woensdag 23 september 2026 @ 12:55:
Nog weinig informatie over het hoe en wat, maar blijkbaar doen we volgend jaar toch mee:
https://www.nu.nl/songfes...rovisie-songfestival.html
Maar helaas, dat zal wel niet gebeuren.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Makkelijk winnen voor hen, gewoon ergens aan meedoen en de rest stapt uit de race. Lijkt me ook niet de bedoeling.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Lafbekken.
We krijgen een Palestijn als Sinterklaas. Hoe toevallig. Ramsey NasrAMARONE schreef op woensdag 23 september 2026 @ 19:12:
Wat triest zeg. Of een gigantisch statement maken door Palestijnen op het podium te zetten.
Lafbekken.
In tegenstelling tot Israël is Rusland een gesanctioneerd land.HollovVpo1nt schreef op woensdag 23 september 2026 @ 19:32:
Laat Rusland ook maar gelijk meedoen nu je toch je principes opzij zet
De oplossing is dus sancties op Israël zodat de EBU geen zaken meer met ze mag doen.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat zijn geruchten, de NTR heeft nog niks bevestigdCryptoNL schreef op woensdag 23 september 2026 @ 19:46:
[...]
We krijgen een Palestijn als Sinterklaas. Hoe toevallig. Ramsey Nasr
Ga er maar vanuit dat het klopt. Diegene die het lekte had het de vorige x ook goed en wist ook als eerste te vertellen dat Stefan ging stoppen.KorteGebruiker schreef op woensdag 23 september 2026 @ 21:15:
[...]
Dat zijn geruchten, de NTR heeft nog niks bevestigd
Degene die het lekte dacht ook te weten dat Daan Schuurmans het zou worden.CryptoNL schreef op woensdag 23 september 2026 @ 21:33:
[...]
Ga er maar vanuit dat het klopt. Diegene die het lekte had het de vorige x ook goed en wist ook als eerste te vertellen dat Stefan ging stoppen.
Een klok die stilstaat geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan.
En toevallig hoorde ik daar dat Nederland toch mee zou doen. Het werd gezien als een overwinning voor de EBU.
Dus blijkbaar was niet meedoen best nog een behoorlijk statement, dat had ik niet gedacht. Erg jammer dat we als Nederland dat niet volhouden.
En met allerlei recent nieuws erbij is het echt heel vreemd dat we meedoen. Wel het ICC (strafhof) verdedigen, dus tegen Trump en voor het arrestatiebevel van Netanyahu, maar dan toch meedoen met zoiets wat Israël steunt.
@CyBeR Er zijn toch allerlei sancties? Alleen die gaan natuurlijk niet ver genoeg. Toch zou de EBU heel makkelijk kunnen zeggen dat het daardoor Israël uitsluit.
[edit] Douwe Bob is gelukkig meteen duidelijk. Mij niet gezien.... groot gelijk[/edit]
[ Voor 17% gewijzigd door stylezzz op 24-09-2026 11:36 ]
Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Zogenaamde woke artiesten steken hun kop niet in het zand voor racisme en onrecht in de wereld. De kans dat sociaal geëngageerde artiesten meedoen lijkt me nihil.Eastend schreef op donderdag 24 september 2026 @ 13:43:
Fijn dat we weer mee doen. Hopelijk gaan we met een goed nummer en niet met een woke-geïnspireerd nummer.