Oh oh, mooie mama appelsap jasjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:38:
Eerste zin, ik rij in een hypercar.
Ik heb zo mijn twijfels bij het live viool spelen. Ik geloof echt niet dat alles live is.
"When you grow up your heart dies"
De strijkstok is ook aardig wat haren verloren
Dat was het dus ook niet hoor ik net.sjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:41:
Ik heb zo mijn twijfels bij het live viool spelen. Ik geloof echt niet dat alles live is.
Precies! dit zei ik ook al. Ook stukje terug rennen. als ze verdwenen zijn. Hoe kan je zo goed doorspelen, want je moet een sprintje trekken!sjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:41:
I am who I am unique. With all my black little heart <3
Woordje diversiteit weer gevallen, ik ga de drank halen...
Op een stukje vlak voor het einde na is het live. Sprinten en spelen tegelijk (en het is idd een enorme sprint) was toch teveel gevraagd.sjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:41:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dit is zo niet mijn muziekstijl. Goed gezongen maar verder verschrikkelijk.
Lets pray!!!!
For the record, hier kun je zien wat voor sprintje ze (met jurkhulpman) trekt: YouTube: EUROVISION 2026: What TV Won’t Show You! 🤫 Behind the Scenes at Semi...CyBeR schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:42:
[...]
Op een stukje vlak voor het einde na is het live. Sprinten en spelen tegelijk (en het is idd een enorme sprint) was toch teveel gevraagd.
Noem me een ouderwets fossiel, ik zou op geen enkele manier hier ooit iets Pools uit hebben gehaald.Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:44:
Alicia Keys/Beyonce namens Polen?
Oh eens. Laatste keer dat ik Polen onthouden heb en typisch Polen vond was met een wasemmer, een karnemelk machine en wat vrouwen met inkijkSchuey schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:45:
[...]
Noem me een ouderwets fossiel, ik zou op geen enkele manier hier ooit iets Pools uit hebben gehaald.
mmmhhh Hoe kan je dan zo snel schakelen tussen live en spelen. bij de halve finale ook merkte ik ook dat ze soms net tikje eerder of stopte of te laat begon op verschillende momenten.CyBeR schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:45:
[...]
For the record, hier kun je zien wat voor sprintje ze (met jurkhulpman) trekt: YouTube: EUROVISION 2026: What TV Won’t Show You! 🤫 Behind the Scenes at Semi...
Dus twijfel echt aan het live aspect.
Die gemaskerde man doet mij denken aan die Uri Geller show, met mentalist Kobayashi die meedeed als The Mask.
[ Voor 62% gewijzigd door AW_Bos op 16-05-2026 22:49 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Nosferatu is hier niets bij.
Nou dat is heel simpel: liedjes gaan op een strak ritme dus het is gewoon een kwestie van op tijd zijn en het stukje voor tijdens de sprint in de backing track hebben zitten.lunaDelain schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:48:
[...]
mmmhhh Hoe kan je dan zo snel schakelen tussen live en spelen. bij de halve finale ook merkte ik ook dat ze soms net tikje eerder of stopte of te laat begon op verschillende momenten.
Dus twijfel echt aan het live aspect.
En ik denk dat het bij een instrument iets simpeler is om het niet op te laten vallen dan bij zang, maar als je goed luisterde kon je wel verschil horen.
[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 16-05-2026 22:50 ]
En hij heeft de schouderopvullingen van Joost klein gejat...
The Silver Surfer.
UhmJoosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:47:
[...]
Oh eens. Laatste keer dat ik Polen onthouden heb en typisch Polen vond was met een wasemmer, een karnemelk machine en wat vrouwen met inkijk
Het nummer van Zweden is geen flauw nummer.
oooeeehh vals! Zweden damn!
Ik wilde 2021 zo graag vergeten en dan krijg je dit.
En blijf vinden dat de common linnets had moeten winnen dat jaar.
Zweden maakt er een lasershow van.
Zweden maakt er een lasershow van.
Wel akelig vals.AW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:51:
Het nummer van Zweden is geen flauw nummer.
De muziek daarentegen is wel lekker met die synths.
Zonder zang is het wel een lekker nummer....sjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:54:
[...]
Zeker. Maar dan kunnen wij Armin van Buren, Tiesto, Afrojack en nog een heel andere lijst insturen. Het nummer gaat boven de spektakelshow.sjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:54:
[...]
Dit doet mij denken aan een NL nummer van vroeger, die van zweden? van Milk inc ofzo?? weet iemand welke ik bedoel?
Voila, hier is Jalla!
Ik vond Zweden helemaal niets, afgelopen dinsdag. Maar dat liedje bleef de rest van de week hangen.
Maar goed, nu Cyprus.
Maar goed, nu Cyprus.
Walk on Water...?lunaDelain schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:55:
Dit doet mij denken aan een NL nummer van vroeger, die van zweden? van Milk inc ofzo?? weet iemand welke ik bedoel?
Ik proefde ergens een stukje "Everytime We Touch"lunaDelain schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:55:
Owja? gaat het nummer boven spektakelshow?? Als griekeland of engeland wint, gaat het echt wel om het showtje en niet zang kunsten.Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:55:
[...]
Zeker. Maar dan kunnen wij Armin van Buren, Tiesto, Afrojack en nog een heel andere lijst insturen. Het nummer gaat boven de spektakelshow.
Deed me inderdaad ook denken aan Cascada achtigskimine schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:56:
[...]
Ik proefde ergens een stukje "Everytime We Touch"
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Oh mee eens. Maar daarom zie ik eins zwei drei beide niet winnenlunaDelain schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:57:
[...]
Owja? gaat het nummer boven spektakelshow?? Als griekeland of engeland wint, gaat het echt wel om het showtje en niet zang kunsten.
Met Sharon den Adel van Within Temptation.Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:55:
[...]
Zeker. Maar dan kunnen wij Armin van Buren, Tiesto, Afrojack en nog een heel andere lijst insturen. Het nummer gaat boven de spektakelshow.
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat het wel een goeie combi kan zijn. Dan is het Eurovisie Songfestival meer een EuroDance festival, en het dak knalt er echt af!
Eeuwig zonde. Want Sharon ft Armin van Buren bedoel ik is al eens een ding geweest. En niet verkeerd imo.AW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:58:
[...]
Met Sharon den Adel van Within Temptation.
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat het wel een goeie combi kan zijn. Dan is het Eurovisie Songfestival meer een EuroDance festival, en het dak knalt er echt af!
Electric Callboy dan eindelijk wel erbij met een knaller !AW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:58:
[...]
Met Sharon den Adel....
Die hadden kunnen winnen met 'we got the moves'..
Sharon, Floor, Simone.. Om er een paar op te noemen!AW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 22:58:
[...]
Met Sharon den Adel van Within Temptation.
Italië vind ik goed.
Ook best!lunaDelain schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:00:
[...]
Sharon, Floor, Simone.. Om er een paar op te noemen!
Maar nu Italië. Ook zo een lekker liedje. Ik vraag me alleen af waarom ze geen kleedkamer hebben gekregen van de EBU?
Okay, dat was een flink valse noot.
Herinnert iemand zich nog 'The power of water' als pauzenummer.
Welke beter was dan de Nederlandse inzending en goed genoeg om voor de winst mee te doen.
Welke beter was dan de Nederlandse inzending en goed genoeg om voor de winst mee te doen.
Deze en Kroatië zijn het 'meest Eurovisie' denk ik, voor wat het waard is.
Dit is zeker een echt songfestival nummer.Schuey schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:02:
Deze en Kroatië zijn het 'meest Eurovisie' denk ik, voor wat het waard is.
En even lekker bekken voor de camera.
Ik zit nu te bedenken hè, stiekem zou het wel grappig zijn als de videowall-computers opeens crashten en een blauw scherm lieten zien....
Qua nostalgie zou ik dan graag een Guru Mediation willen zien.AW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:04:
Ik zit nu te bedenken hè, stiekem zou het wel grappig zijn als de videowall-computers opeens crashten en een blauw scherm lieten zien....
[ Voor 22% gewijzigd door sjaool op 16-05-2026 23:05 ]
Zoals bij joost klein en zijn optreden?AW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:04:
Noorwegen, Roemenië en dan Oostenrijk. En dan is het tijd voor een hele lange plaspauze. Hoelang gaat het ongeveer duren tot aan de puntentelling begint? Half uur? Driekwartier?
[ Voor 33% gewijzigd door AW_Bos op 16-05-2026 23:08 ]
Nu ik het weer hoor typisch eurodance sound. Maar imo mag Nederland het proberen: dj + krachtige zangeres. Sharon, Floor Jansen. Alleen beide hebben natuurlijk al een eigen succesvolle band.
YouTube: Armin van Buuren feat. Sharon den Adel - In And Out Of Love (Official Music Video)
YouTube: Armin van Buuren feat. Sharon den Adel - In And Out Of Love (Official Music Video)
Dat was zo epic!D-dark schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:02:
Herinnert iemand zich nog 'The power of water' als pauzenummer.
We krijgen dus zo ook nog dat verstikkende nummer.
Waarom niet allemaal?Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:07:
Nu ik het weer hoor typisch eurodance sound. Maar imo mag Nederland het proberen: dj + krachtige zangeres. Sharon, Floor Jansen. Alleen beide hebben natuurlijk al een eigen succesvolle band.
Meestal punten geven is net voor middennacht en dan rond kwart voor 1 de winnaarAW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:07:
Noorwegen, Roemenië en dan Oostenrijk. En dan is het tijd voor een hele lange plaspauze. Hoelang gaat het ongeveer duren tot aan de puntentelling begint? Half uur? Driekwartier?
sjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:08:
We krijgen dus zo ook nog dat verstikkende nummer.
"Hoe voelt zo'n kale kop nou eigenlijk?" - De zanger van Noorwegen, probably.
Het moet toch frustrerend als de pleuris zijn, als je 6 keer op rij dezelfde noot met een half toontje tekort komt
Na een dag als schuurpapier, korrel 500 ofzo.skimine schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:10:
"Hoe voelt zo'n kale kop nou eigenlijk?" - De zanger van Noorwegen, probably.
Dat zal nooit gebeuren aangezien de output daarvan niet via een GPU gaat. Op z'n best gaat 't op zwart, grotere kans dat 't bevriest.AW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:04:
Ik snap die meid in het wit niet. Wat moet dat voorstellen?
Xena jaaa!!! 100%Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:13:
Ik vind deze zangeres net lijken op Xenia de warrior princes
Roemenië was ontzettend gaaf. De afwisseling van nummers en dit soort shit is waarom je songfestival kijkt. (Met bier, dat dan weer wel).
Ich will tanzen.
Hej, daar zijn de VIP maskers uit squid game.
Ik wil dansen, dansen, dansen op de vulkaan.
Oh nee verkeerd nummer.
Oh nee verkeerd nummer.
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 16-05-2026 23:22 ]
[ Voor 43% gewijzigd door sjaool op 16-05-2026 23:20 ]
Maar heb je dan wel een Tanzschein/dansbewijs?sjaool schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:17:
Ich will tanzen.
Dansen aan zee - BløfJoosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:19:
Ik wil dansen, dansen, dansen op de maan.
Oh nee verkeerd nummer.
Ik wil dansen - Froukje
Illegaal feestje.KorteGebruiker schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:22:
[...]
Maar heb je dan wel een Tanzschein/dansbewijs?
Dansen op de vulkaan - De Dijk dacht ik aan.skimine schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:22:
[...]
Dansen aan zee - Bløf
Ik wil dansen - Froukje
Vind het nummer van België ook blijven hangen als oorwurm.
Ja deze en ook Everytime we touch van Cascade. Beide wel!
Even nummer op gezet! heerlijk nostalgie.
Op naar het standaard gelul van de show, en daarna naar de puntentelling. Ik denk dat dit straks alle kanten op kan gaan straks. Ik hoop zelf op Australië......
[ Voor 37% gewijzigd door AW_Bos op 16-05-2026 23:30 ]
Dansen op de maan.Joosie200 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:25:
[...]
Dansen op de vulkaan - De Dijk dacht ik aan.
Vind het nummer van België ook blijven hangen als oorwurm.
DIt is leuk, bekende nummers medley!
Puppet on a string beginnen met Einz, Zwei, Drei. Lol
Dat is niet duncan, ze doen allemaal nummers van Songfestival!skimine schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:32:
Wat is er met Duncan gebeurd??
Humor om Lordi dit te laten zingen.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 16-05-2026 23:34 ]