• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:04

codex

Geen OpenAI agent :)

Ramon 73 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 18:29:
[...]

Ik zou roaming gewoon inschakelen. Of heb je een abbonnement waarbij buitenland erg duur is?
Nee, ik schakel het eigenlijk alleen in als ik op het vliegtuig stap.

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
Ik gebruik de gallerij app ook van google omdat ik de google apps in de cloud zelf dat apart wil houden.

Wat me opvalt aan die google gallerij app is dat die vanzelf foto's eruit zwiert??? Wtf.

Ik moet die foto's dan zelf weer gaan zoeken en downloaden, heel bizar. Bij de S26 ultra had ik dat probleem niet.

Hoe kan zoiets?

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Reetkeverke schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 12:59:
Ik gebruik de gallerij app ook van google omdat ik de google apps in de cloud zelf dat apart wil houden.

Wat me opvalt aan die google gallerij app is dat die vanzelf foto's eruit zwiert??? Wtf.

Ik moet die foto's dan zelf weer gaan zoeken en downloaden, heel bizar. Bij de S26 ultra had ik dat probleem niet.

Hoe kan zoiets?
Hoe bedoel je "eruit zwiert"?

Ik krijg nu wel weer de onzin "vandaag x jaar/maanden/dagen" geleden, maar ik ben (nog?) niks kwijt.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus E V2 5.12 kWh V158; HW P1; HomeAssistant

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:31
Pietervs schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:09:
[...]

Ik krijg nu wel weer de onzin "vandaag x jaar/maanden/dagen" geleden
Dan zet je deze toch gewoon uit?

Nickname does not reflect reality

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Brad Pitt schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:12:
[...]

Dan zet je deze toch gewoon uit?
ja, moet ik nog ff naar op zoek 8)7

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus E V2 5.12 kWh V158; HW P1; HomeAssistant

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:31
Pietervs schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:13:
[...]

ja, moet ik nog ff naar op zoek 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SOoTe6bSQqNciE9x1qj7hrORAL0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/StuWrABM8nXhxFLybqPsC9JX.png?f=fotoalbum_large

Nickname does not reflect reality

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
Pietervs schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:09:
[...]

Hoe bedoel je "eruit zwiert"?

Ik krijg nu wel weer de onzin "vandaag x jaar/maanden/dagen" geleden, maar ik ben (nog?) niks kwijt.
Ja, je hebt bv 30 foto's in uw gallerij app, ik gebruik dus de google gallerij app.
Int begin alles oke, maar na x tal tijd, plots zijn er foto's die weg zijn, terwijl ik die niet gewist heb.
Dan moet ik naar de andere app gaan van google foto's en die daar weer gaan zoeken en downloaden, dan staat de foto er terug in in de gallerij app van google. Zeer bizar allemaal. Ik heb een S26 ultra gehad maar dat ben ik nooit tegen gekomen, al staan er 1000 foto's in, die blijven er in staan zoals het hoort ook. Zal het straks eens aan een AI programma vragen hoe dit komt.

• dirkfi
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:20
Reetkeverke schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 14:05:
[...]

Ja, je hebt bv 30 foto's in uw gallerij app, ik gebruik dus de google gallerij app.
Int begin alles oke, maar na x tal tijd, plots zijn er foto's die weg zijn, terwijl ik die niet gewist heb.
Dan moet ik naar de andere app gaan van google foto's en die daar weer gaan zoeken en downloaden, dan staat de foto er terug in in de gallerij app van google. Zeer bizar allemaal. Ik heb een S26 ultra gehad maar dat ben ik nooit tegen gekomen, al staan er 1000 foto's in, die blijven er in staan zoals het hoort ook. Zal het straks eens aan een AI programma vragen hoe dit komt.
Bedoel je misschien dat de foto's 'gestacked' worden in Google Photos?

https://support.google.com/photos/answer/14169846?hl=en&co=GENIE.Platform%3DAndroid

Foto's die door Google Photos als hetzelfde worden bevonden worden gebundeld weergegeven.

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Reetkeverke schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 14:05:
[...]

Heb je Backup aanstaan in Google Photo's? En daarna iets van Free Up Space automatisch aan?
Ik gebruik de Backup optie zelf niet, dus weet ook niet exact waar het zit.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen kunnen besproken worden in [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Levertijden & Prijzen
Discussies over accessoires mogen hier: [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Accessoires