• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 15:38

codex

Geen OpenAI agent :)

Ramon 73 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 18:29:
[...]

Ik zou roaming gewoon inschakelen. Of heb je een abbonnement waarbij buitenland erg duur is?
Nee, ik schakel het eigenlijk alleen in als ik op het vliegtuig stap.

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21:50
Ik gebruik de gallerij app ook van google omdat ik de google apps in de cloud zelf dat apart wil houden.

Wat me opvalt aan die google gallerij app is dat die vanzelf foto's eruit zwiert??? Wtf.

Ik moet die foto's dan zelf weer gaan zoeken en downloaden, heel bizar. Bij de S26 ultra had ik dat probleem niet.

Hoe kan zoiets?

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Reetkeverke schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 12:59:
Ik gebruik de gallerij app ook van google omdat ik de google apps in de cloud zelf dat apart wil houden.

Wat me opvalt aan die google gallerij app is dat die vanzelf foto's eruit zwiert??? Wtf.

Ik moet die foto's dan zelf weer gaan zoeken en downloaden, heel bizar. Bij de S26 ultra had ik dat probleem niet.

Hoe kan zoiets?
Hoe bedoel je "eruit zwiert"?

Ik krijg nu wel weer de onzin "vandaag x jaar/maanden/dagen" geleden, maar ik ben (nog?) niks kwijt.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus E V2 5.12 kWh V158; HW P1; HomeAssistant

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-09 12:22
Pietervs schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:09:
[...]

Ik krijg nu wel weer de onzin "vandaag x jaar/maanden/dagen" geleden
Dan zet je deze toch gewoon uit?

Nickname does not reflect reality

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Brad Pitt schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:12:
[...]

Dan zet je deze toch gewoon uit?
ja, moet ik nog ff naar op zoek 8)7

• Brad Pitt
Pietervs schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:13:
[...]

ja, moet ik nog ff naar op zoek 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SOoTe6bSQqNciE9x1qj7hrORAL0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/StuWrABM8nXhxFLybqPsC9JX.png?f=fotoalbum_large

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21:50
Pietervs schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:09:
[...]

Hoe bedoel je "eruit zwiert"?

Ik krijg nu wel weer de onzin "vandaag x jaar/maanden/dagen" geleden, maar ik ben (nog?) niks kwijt.
Ja, je hebt bv 30 foto's in uw gallerij app, ik gebruik dus de google gallerij app.
Int begin alles oke, maar na x tal tijd, plots zijn er foto's die weg zijn, terwijl ik die niet gewist heb.
Dan moet ik naar de andere app gaan van google foto's en die daar weer gaan zoeken en downloaden, dan staat de foto er terug in in de gallerij app van google. Zeer bizar allemaal. Ik heb een S26 ultra gehad maar dat ben ik nooit tegen gekomen, al staan er 1000 foto's in, die blijven er in staan zoals het hoort ook. Zal het straks eens aan een AI programma vragen hoe dit komt.

• dirkfi
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:29
Reetkeverke schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 14:05:
[...]

Ja, je hebt bv 30 foto's in uw gallerij app, ik gebruik dus de google gallerij app.
Int begin alles oke, maar na x tal tijd, plots zijn er foto's die weg zijn, terwijl ik die niet gewist heb.
Dan moet ik naar de andere app gaan van google foto's en die daar weer gaan zoeken en downloaden, dan staat de foto er terug in in de gallerij app van google. Zeer bizar allemaal. Ik heb een S26 ultra gehad maar dat ben ik nooit tegen gekomen, al staan er 1000 foto's in, die blijven er in staan zoals het hoort ook. Zal het straks eens aan een AI programma vragen hoe dit komt.
Bedoel je misschien dat de foto's 'gestacked' worden in Google Photos?

https://support.google.com/photos/answer/14169846?hl=en&co=GENIE.Platform%3DAndroid

Foto's die door Google Photos als hetzelfde worden bevonden worden gebundeld weergegeven.

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[...]

Heb je Backup aanstaan in Google Photo's? En daarna iets van Free Up Space automatisch aan?
Ik gebruik de Backup optie zelf niet, dus weet ook niet exact waar het zit.

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 22:17
Koen87 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 09:45:
[...]

Same here, zonder de dochter van 2, maar van 7.

Heb ook Claude even de reviews laten scannen en mijn eisen erop gezet.
Op dit moment heb ik een Pixel 9 Pro en ik verwacht hier wel weer veel plezier van te hebben.
Grote plussen voor mij zijn de echte Qi2 support, wat mijn Anker powerbank weer laat schijnen en de verbeterde processor is welkom, presteert identiek aan mijn vrouw haar Signature zag ik. Ook de camera's gebruik ik veel.

Verwachtingen en stille hoop: Geen GPS jitter meer, beter signaal en accuduur door nieuwe modem icm dual sim gebruik. Hopelijk dat de HiLight meer wordt dan Gimmick, vroeger vond ik dat echt geweldig (Sony Ericsson Xperia X1, Google Nexus One en Google Nexus 5, Oneplus 3)
Nu al een week in het bezit van de Pixel 11 Pro. Algemene indruk, gewoon net weer even wat sneller, beter en fijner dan de Pixel 9 Pro.
Inderdaad geen GPS jitter meer. De connectie switcht veel sneller van netwerk in het buitenland (wonen op steenworp van duitsland)
Ook merk ik dat het accugebruik een stuk beter is, ik gebruik dual-sim, op de een of andere manier voelt het nu aan zoals het hoort.
HiLight is tot nu toe voor mij nog wel een gimmick helaas.
Mijn Anker powerbank laat de Pixel nu wel erg lekker snel op en door Pixelsnap en het hoesje is de "snap" van de magneten nog beter dan met de Mous op de Pixel 9.
Afgelopen weekend nog even de zoom getest samen met mijn vrouw haar Motorola Signature, maar de Motorola gaf toch echt nog beter (Ai) resultaat.

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Iemand anders problemen met de DigiD app?

Ik krijg steeds koppelcodes, kan bij verschillende apps niet inloggen. Sowieso op sites via Brave werkt het niet, via chrome wel. Dat werkte bij mijn p8pro wel gewoon allemaal.

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

[...]

Dat is wel bijzonder. En vervelend, lijkt mij.
Ben het zelf nog niet tegengekomen, maar ik ben geen fanatieke fotograaf.

Hopelijk helpt de tip van @dirkfi ?

@Brad Pitt

Dank, nu nog ff op zoek naar de Nederlandse vertaling. Want onder "Meldingen" zie ik deze optie niet staan :) Maar komt goed!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:03
Pietervs schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 16:19:
[...]

Dat is wel bijzonder. En vervelend, lijkt mij.
Ben het zelf nog niet tegengekomen, maar ik ben geen fanatieke fotograaf.

Hopelijk helpt de tip van @dirkfi ?

@Brad Pitt

Dank, nu nog ff op zoek naar de Nederlandse vertaling. Want onder "Meldingen" zie ik deze optie niet staan :) Maar komt goed!
Geen idee waarom jij ze daar niet ziet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cBZQ4LtKG0F_djzN1Is1kM14fP8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8X7yD3fVrX8rJ8fuKtaJ1fTX.png?f=fotoalbum_large

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 11 Pro XL

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Inderdaad raar, maar dit heb ik gevonden:

Nu blijkt dat in de app-instellingen meldingen uit stonden. Dan zie je alleen een scherm met de tekst “je hebt meldingen van deze app niet toegestaan”. Met natuurlijk wel de optie om die aan te zetten.

Zet ik die aan, dan staan die 3 schuifjes alledrie naar rechts te staan, dus uit.

Aangezet, app gesloten, app heropent en weer uitgezet: helpt niet.
Een van de 3 aangezet, app gesloten en heropend: helpt niet. ;(

Dus vriend ChatGPT even geraadpleegd. Die wees op een andere optie voor herinneringen:

Je gaat naar Instellingen, Voorkeuren, Herinneringen. Daar zit nog een optie “Type herinneringen”. Met dezelfde schuifjes: tijd en thema.

Die naar rechts en dat heeft het nagenoeg opgelost (ik zie nog 1 tegel, “Beleef het moment opnieuw “). Nog niet helemaal geweldig, maar in ieder geval een stuk beter. :)

Dank voor het meedenken!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25

Oekol

waka waka hey hey

Welke resoluties hebben jullie ingesteld op de Pixel 11 Pro? Je kan maximale resolutie doen en ook zo'n 1080 resolutie.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
1080, verschil is niet te zien, accuduur is (in theorie) ietsjes beter.

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

CLB schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 08:18:
1080, verschil is niet te zien, accuduur is (in theorie) ietsjes beter.
Top aangepast. Dat Rambler werkt echt heel goed, dat spreken en dan dat je typt. Ook als je voor een gedeelte al bent begonnen met typen en dan denkt dat je helemaal geen zin meer hebt en dan gewoon gaat praten, dan vult hij het perfect aan en dan gaat hij niet diezelfde zin die je al getypt hebt nog een keer doen.

Net had ik wel even dat ik ging stoeien met het swipen, dat staat gewoon aan en dat werkte ineens niet meer. Toen was ik überhaupt in het toetsenbord aan het kijken, toen ging ik even de formaten veranderen, iets groter, en daarna werkte het swipen weer. Dus waar dat aan ligt, ik hou het maar op nieuwigheid.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Oekol schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 08:15:
Welke resoluties hebben jullie ingesteld op de Pixel 11 Pro? Je kan maximale resolutie doen en ook zo'n 1080 resolutie.
max resolutie.

Net als opladen gewoon (volledig) tot 100%.

Ik wil zo'n dure Pixel volledig / maximaal gebruiken , anders had ik net zo goed een foontje van €200 kunnen kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 05-09-2026 09:14 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

_Bailey_ schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 09:13:
[...]

max resolutie.

Ik wil zo'n dure Pixel volledig / maximaal gebruiken , anders had ik net zo goed een foontje van €200 kunnen kopen.
Zal er eens mee spelen. Op de max resolutie is het vrij klein, dan moet ik even de letters 1 tikje groter doen.

• CLB
  • Niet online
Of de DPI-instellingen aanpassen
Ik wil zo'n dure Pixel volledig / maximaal gebruiken
Schiet je ook foto's in RAW en 4K-video's met 60FPS?

[ Voor 77% gewijzigd door CLB op 05-09-2026 10:59 ]

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:52
[...]

max resolutie.

Ik heb hem ook op maximale resolutie staan, dat doet echt niet heel veel met je batterylife.

Echter laad ik hem wel tot 80%, daar haal ik de dag ruim mee, snachts met een traag 5W ladertje weer naar 80%.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27

Pierre

Van nature lui!

Sinds gisteren ook een Pixel 11 Pro XL, ik krijg het niet voor elkaar om in Chrome discover uit te zetten, iemand een tip.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:07
Oekol schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 10:52:
[...]

Zal er eens mee spelen. Op de max resolutie is het vrij klein, dan moet ik even de letters 1 tikje groter doen.
Ik prefereer de hoge resolutie (dus niet de Max) op de normale 11 Pro.

Op de XL gebruikte ik wel altijd Max. Maar juist vanwege de reden die jij noemt heb ik voor Hoog gekozen (dan hoef ik de letters dus niet te vergroten).

Bovendien, op het scherm van de normale Pro zie je het verschil toch niet, tenzij je het scherm een paar cm van je ogen afhoudt. Maar bij normaal gebruik is het verschil nihil.

En een mooi bijeffect is dat de batterij iets langer meegaat.

• outlandos
Step-han schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 11:02:
[...]

Ik heb hem ook op maximale resolutie staan, dat doet echt niet heel veel met je batterylife.

Echter laad ik hem wel tot 80%, daar haal ik de dag ruim mee, snachts met een traag 5W ladertje weer naar 80%.
Dit is dus allemaal verspeelde moeite. Vooral dat langzaam opladen is gebleken uit zeer uitgebreide tests dat je er niks mee opschiet qua battery life (kan zelfs onder de streep iets ten koste gaan van je battery life, zie hieronder)

Je batterij altijd boven 30% (is belangrijker dan 80%) en onder 80% houden levert wel iets op, naar schatting 2,5% minder battery degradation p/j. Kortom, ook dat is alleen zinvol als je je telefoon 5+ jaar houdt.

Ik zou zeggen bespaar je die flauwekul en laadt lekker met een fast charger naar 100 en nachts gewoon uit de lader houden en die 5w lader weggooien/weggeven.
edit:
YouTube: Is Fast Charging Killing the Battery? A 2-Year Test on 40 Phones

[ Voor 14% gewijzigd door outlandos op 05-09-2026 12:22 ]

• Ramon 73
  • Laatst online: 20:55
Pierre schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 11:23:
Sinds gisteren ook een Pixel 11 Pro XL, ik krijg het niet voor elkaar om in Chrome discover uit te zetten, iemand een tip.
Nieuwe tab openen in Chrome

Menu drie puntjes (rechtsboven), pagina nieuw tabblad, daar kun je Discover uitzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiYTkf4zXXRz3Mt-K3RpB8uw9KY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hqnENMWZvOs4BMyKbSALE5RF.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0bk7D90Zo9XNyAtmNQhgk5B3sJ0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dEJsm7TMp73bEvC6eeHoJfuM.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 96% gewijzigd door Ramon 73 op 05-09-2026 12:24 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Het schakelen tussen de wifi is wel drama tov de oude Samsung S22+. Hij pakt tussen de verdiepingen door 5G.

Hij schakelt niet of niet snel over naar de andere AP. Allemaal zelfde SSID en uiteraard wachtwoord.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hilight Studio is nu ook beschikbaar in de Play Store. In het onderstaande bericht op X kun je zien dat je jezelf moet inschrijven bij een groep.

Daarna kun je via de Play Store een app downloaden als bètatester. Je moet de app downloaden die specifiek alleen voor Pixel-gebruikers is, dus daarom moet je inloggen. Daarna kun je hem gewoon als bètatester downloaden in de App Store.

Dus dat ga ik nu doen en uittesten.

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:26
runnershigh schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 07:40:
[...]

Ik heb dit zo ingesteld, maar het werkt nog niet.

Ik heb nog wat verder onderzoek gedaan: het probleem zit niet in de melding, maar de Inbox wordt niet bijgewerkt. Testbericht gestuurd naar mezelf. Op de oude telefoon direct een melding en als ik de app open is de inbox bijgewerkt. Op de nieuwe telefoon gebeurt er niks. In de Inbox het nieuwe bericht nog niet zichtbaar. Pas als ik dan in de inbox naar beneden swipe, wordt de inbox bijgewerkt en wordt de nieuwe mail getoond.
Ik had ook dit probleem. Was je er nog uitgekomen? Dit heeft bij mij geholpen.

Het probleem is ontstaan nadat ik "Device settings" had overgezet vanaf mijn oude telefoon (wifi netwerken en andere settings), maar bewijzen kon ik het niet. Ook zag ik oude spookaccounts bij notificatieinstellingen (kanalen) van de Gmail app. Later kwam ik erachter dat die device transfer daadwerkelijk de trigger van een bug is met Gmail notificaties.

De situatie was als volgt; alles was goed ingesteld inclusief de synchronisatie en toch stond deze melding er elke keer weer als ik Gmail helemaal opnieuw initialiseerde met sync aan: "Inbox sync is off. Turn it on in Inbox settings."

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GmDz10iDHNQpc15b9IHMllyPq38=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VmWdkyjzxqaY08Gl4paHPVbz.png?f=fotoalbum_largeDat leidde me naar de Inbox tag notificatie- en sync instellingen en ik kon doen wat ik wil: niks verbeterde en deze melding verdween niet. Frustratie.

Wat was voor mij de oplossing? Beschreven in Reddit: P9PXL -> P11PXL - gmail notifications slow or not working
If you are transferring from an old device there is a bug which delays notifications on Gmail. You will have to turn off sync manually then uninstall any Gmail updates on playstore. After this force stop the app clear the cache and install the Gmail updates again from playstore and turn on sync. This fixed the issue for me and started getting notifications instantly

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• Ramon 73
vaagisdenaam schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 16:08:
Iemand anders problemen met de DigiD app?

Ik krijg steeds koppelcodes, kan bij verschillende apps niet inloggen. Sowieso op sites via Brave werkt het niet, via chrome wel. Dat werkte bij mijn p8pro wel gewoon allemaal.
Toevallig storingen op de DigiD app?

Dat was vorige week ook een avondje aan de hand. DigiD zelf werkte. Met sms code kon ik inloggen, niet via de app. Dag later alles weer normaal.

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:14
..

[ Voor 99% gewijzigd door RF1000 op 06-09-2026 09:08 . Reden: Dubbel ]

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:14
Oekol schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:05:
Hilight Studio is nu ook beschikbaar in de Play Store. In het onderstaande bericht op X kun je zien dat je jezelf moet inschrijven bij een groep.

Daarna kun je via de Play Store een app downloaden als bètatester. Je moet de app downloaden die specifiek alleen voor Pixel-gebruikers is, dus daarom moet je inloggen. Daarna kun je hem gewoon als bètatester downloaden in de App Store.

Dus dat ga ik nu doen en uittesten.

[X]
Hmm, geeft bij mij 'not connected'.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:29
RF1000 schreef op zondag 6 september 2026 @ 08:56:
[...]

Je moet de instructies volgen om Shizuku te installeren, daarna kan je pas de Highlight app gebruiken.

PSN: Redrafted

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

RF1000 schreef op zondag 6 september 2026 @ 08:56:
[...]

Shizuku inderdaad koppelen.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heb het ingesteld op telefoon. Nu alleen voor whatsapp nog. Beetje underwhelming. Groot meh gehalte

• cheapcharlie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:40
Oekol schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 12:19:
Het schakelen tussen de wifi is wel drama tov de oude Samsung S22+. Hij pakt tussen de verdiepingen door 5G.

Hij schakelt niet of niet snel over naar de andere AP. Allemaal zelfde SSID en uiteraard wachtwoord.
Bij mij valt de Wifi connectie gewoon weg als ik op enige afstand van de router (TP-Link BE9300) of op de 1e verdieping ben terwijl ik daar met mijn Samsung S24 helemaal geen problemen mee had.Ik heb hierover heel lang gechat met support en een hoop instellingen aangepast zonder resultaat en vervolgens mijn probleem gepost in de community. Een van de adviezen welke ik daar kreeg is om de 2.4GHz en 5 Ghz banden te splitsen, bij mijn router staat Smart Connect (waarbij de 2 banden worden gebundeld) standaard aan ,maar dat werkte, zoals eerder gezegd, prima met mijn oude telefoon en werkt ook met alle andere devices in huis. Ik snap dus niet waarom de Pixel 11 Pro daar niet mee overweg kan

Zijn er wellicht nog meer gebruikers die problemen hebben met de Wifi connectie ?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

cheapcharlie schreef op zondag 6 september 2026 @ 12:47:
[...]

Bij mij valt de Wifi connectie gewoon weg als ik op enige afstand van de router (TP-Link BE9300) of op de 1e verdieping ben terwijl ik daar met mijn Samsung S24 helemaal geen problemen mee had.Ik heb hierover heel lang gechat met support en een hoop instellingen aangepast zonder resultaat en vervolgens mijn probleem gepost in de community. Een van de adviezen welke ik daar kreeg is om de 2.4GHz en 5 Ghz banden te splitsen, bij mijn router staat Smart Connect (waarbij de 2 banden worden gebundeld) standaard aan ,maar dat werkte, zoals eerder gezegd, prima met mijn oude telefoon en werkt ook met alle andere devices in huis. Ik snap dus niet waarom de Pixel 11 Pro daar niet mee overweg kan

Zijn er wellicht nog meer gebruikers die problemen hebben met de Wifi connectie ?
Dan kan ik je vertellen dat dat niet werkt, hij is hier alleen verbonden met het 5GHz kanaal. Ik heb sowieso twee verschillene banden 2,4GHz voor IOT (met ook IOT als toevoeging in de SSID) en 5GHz voor de rest van de apparaten.

Ja mijn setup is oud (1750E fritzboxen op elke verdieping met een cat5(E) of cat6 kabel er in), maar met andere telefoons dus deze problemen niet.

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-09 15:47
Hoe krijg je dit aan de praat?

• Brad Pitt
Cloclo100 schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:38:
[...]

Hoe krijg je dit aan de praat?
Excuus, had Magic Capture gelezen :)

Cue werkt niet in NL (zonder VPN etc.).

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 06-09-2026 20:58 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Had toevallig een groepsgesprek via WhatsApp. Zwart beeld kon de andere niet zien, maar zij mij wel. 1 op 1 werkt wel. Hebben anderen dit wellicht ook? Heb helemaal een schone install gedaan.

• CLB
  • Niet online
Enigszins offtopic, maar onlangs hebben we het er nog beetje over gehad ook:
nieuws: Mullvad vervangt eigen publieke versleutelde DNS-servers door Quad9

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb nooit Gboard als toetsenbord gebruikt, maar altijd Swiftkey de laatste jaren. Wat mij opvalt is dat deze bij de 'aanbevelingen' rij bovenaan ook wachtwoorden aangeeft als optie. Dat is natuurlijk bizar. Kan je dit ergens uitschakelen?! Bij Swiftkey nooit gehad.

• witterholt
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:15
Ik heb gisteren ook bijpassende Pixel Buds Pro 2 Olijf besteld. Toevallig is die kleur als nieuw gereleased samen met de Pixel 11.

Ik ben benieuwd naar de geluidskwaliteit.

• CLB
  • Niet online
Oekol schreef op maandag 7 september 2026 @ 10:29:
Kan je dit ergens uitschakelen?! Bij Swiftkey nooit gehad.
Klinkt meer alsof je die wachtwoorden hebt opgeslagen als suggestie...
Kwestie van de Gboard-settings openen, woordenboek aanklikken en (wacht)woorden verwijderen?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

CLB schreef op maandag 7 september 2026 @ 13:43:
[...]

Klinkt meer alsof je die wachtwoorden hebt opgeslagen als suggestie...
Kwestie van de Gboard-settings openen, woordenboek aanklikken en (wacht)woorden verwijderen?
Als ik dit volg krijg ik: je hebt geen woorden in het persoonlijke woordenboek. Tik op + om een woord toe te voegen.

Ik denk dat als ik het opnieuw zie, dat ik ingedrukt kan houden en dan verwijderen. Ga ik dat maar even doe als ik het weer zie.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:38

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Even een checkvraag. Ik zie bij [Instellingen][Batterij en opladen][Batterijgebruik] alleen het verbruik sinds de laatste keer opladen. Ik kan geen vorige dagen zien. Is dat niet beschikbaar op een Pixel?

Battle.net || Strava

• witterholt
retlaw schreef op maandag 7 september 2026 @ 15:43:
Even een checkvraag. Ik zie bij [Instellingen][Batterij en opladen][Batterijgebruik] alleen het verbruik sinds de laatste keer opladen. Ik kan geen vorige dagen zien. Is dat niet beschikbaar op een Pixel?
Als je daar in de grafiek op een dag klikt zie je het verbruik van die dag (ik laad mijn Pixel trouwens tot maximaal 80% op).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ENeY02gdMAiTR2P3HcejMXjn1_0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mEopEaeGN5y4HNrYCOqs8xew.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door witterholt op 07-09-2026 16:37 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik heb die dag optie niet. Wellicht komt dat nog? Ik heb het toestel vrijdag opnieuw ingesteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W7MA-9ay81tJCNRehtlLHyoFStc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1BuZoYzlW3I42sZfpf4tZM6w.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 62% gewijzigd door retlaw op 07-09-2026 17:13 ]

Battle.net || Strava

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:06
@retlaw die dagen krijg je alleen te zien als je de telefoon niet dagelijks tot 100% oplaadt.

• bazzemans
@Oekol check eens de app "Wachtwoorden" of heb je een andere wachtwoordenkluis? Bij mij koppelt daar Dashlane. Ideaal als je het mij vraagt. In Gboard staat onder voorkeuren de optie "cijferrij voor wachtwoorden". Daarmee moet je het in ieder geval uit kunnen zetten.

In de instellingen van android kan je onder Wachtwoorden en toegangssleutels bij je voorkeursservice (potloodje klikken) ook voor "Geen" kiezen.

• Ramon 73
retlaw schreef op maandag 7 september 2026 @ 15:43:
Even op Batterijgebruik drukken?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

bazzemans schreef op maandag 7 september 2026 @ 17:42:
@Oekol check eens de app "Wachtwoorden" of heb je een andere wachtwoordenkluis? Bij mij koppelt daar Dashlane. Ideaal als je het mij vraagt. In Gboard staat onder voorkeuren de optie "cijferrij voor wachtwoorden". Daarmee moet je het in ieder geval uit kunnen zetten.

In de instellingen van android kan je onder Wachtwoorden en toegangssleutels bij je voorkeursservice (potloodje klikken) ook voor "Geen" kiezen.
Ook zoiets raars. Als ik outlook open en dan op het vergrootglas klik om in de zoekbalk te typen, mail te zoeken bijv. Krijg ik de melding:

Google password manager
Je opgeslagen wachtwoord voor outlook gebruiken?

Zo raar... Die cijferrij is grijs overigens omdat ik de regel er boven heb aangevinkt, altijd een cijferrij weergeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oyrq_KmxmEhei5QkKPag7ZMHtD0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SlGdHIsVgoShhOH8GnXqsz8s.png?f=fotoalbum_large

• bazzemans
@Oekol als je geen wachtwoordmanager wil gebruiken, kies dan geen in het menu zoals ik aangaf.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

bazzemans schreef op maandag 7 september 2026 @ 23:22:
@Oekol als je geen wachtwoordmanager wil gebruiken, kies dan geen in het menu zoals ik aangaf.
Dir wachtwoordmanager gebruik ik wel, zodat ik niet mijn wachtwoorden hoef te onthouden en allemaal voorgestelde moeilijke combinaties kan gebruiken. Het is gewoon raar dat die omhoog komt als ik nota bene in mijn outlook app zit in een zoekveld.

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Heb net de screenprotector van Spigen op mijn Pro geplakt, maar ik krijg het niet voor elkaar om een 2e vinger afdruk te registeren (mijn duim) uiteraard heb ik de QR code op de verpakking gescand en die staat ook keurig bij het Optimaliseren voor Screenprotector vermeld. Weet iemand wat ik fout doe of waarom het niet lukt.
Never mind is al gelukt.

[ Voor 4% gewijzigd door Pierre op 08-09-2026 08:26 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• bazzemans
Oekol schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 06:57:
[...]

Dir wachtwoordmanager gebruik ik wel, zodat ik niet mijn wachtwoorden hoef te onthouden en allemaal voorgestelde moeilijke combinaties kan gebruiken. Het is gewoon raar dat die omhoog komt als ik nota bene in mijn outlook app zit in een zoekveld.
Dat is hoe de autofill van password managers binnen android is geïntegreerd. Super handig wat mij betreft. Als je dat echt niet wilt dan moet je dus voor "Geen" kiezen bij service voor wachtwoorden en toegangsleutels. Je ontvangt dan ook ook geen popups meer voor opslaan wachtwoorden of aanmaken toegangssleutels en je kan wachtwoordmanager dan alleen benaderen door de app te openen.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

bazzemans schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 09:16:
[...]

Dat is hoe de autofill van password managers binnen android is geïntegreerd. Super handig wat mij betreft. Als je dat echt niet wilt dan moet je dus voor "Geen" kiezen bij service voor wachtwoorden en toegangsleutels. Je ontvangt dan ook ook geen popups meer voor opslaan wachtwoorden of aanmaken toegangssleutels en je kan wachtwoordmanager dan alleen benaderen door de app te openen.
Dat ben ik wel met je eens, maar ik ben het oneens dat het met het zoeken naar een mail in Outlook omhoog moet komen.

• Golf2vr6
Oekol schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 09:47:
[...]

Dat ben ik wel met je eens, maar ik ben het oneens dat het met het zoeken naar een mail in Outlook omhoog moet komen.
Net ff bij mij gekeken in Outlook en hier gebeurt dat ook niet.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Golf2vr6 schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 12:32:
[...]

Net ff bij mij gekeken in Outlook en hier gebeurt dat ook niet.
Dat is goed nieuws, ga ik verder in mijn zoektocht waar dat aan kan liggen.

• bazzemans
Net gekeken bij Outlook, bij mij gebeurt het wel met Dashlane. Heb je de 'Voorkeursservice' onder 'Wachtwoorden en Toegangssleutels' al op geen gezet? Dan is het namelijk weg. Anders mee leren leven.

Edit: Het is de functie automatisch aanvullen, voor meer dan alleen wachtwoorden. Dus ook bijvoorbeeld je emailadres en Outlook heeft het 'aan'-veld aangemerkt als veld voor een emailadres. Zodoende dus ook door autofill herkend. As far as I know is dat niet per app aan te passen.

[ Voor 41% gewijzigd door bazzemans op 08-09-2026 15:56 ]

• Golf2vr6
Mijn toetsenbord geeft bij het vergrootglas in outlook alleen de optie om een Gmail adres (ik heb er 2) te selecteren. Beide hebben geen wachtwoorden gekoppeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Golf2vr6 op 08-09-2026 17:42 ]

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 08:18
Hoe bevalt de camera?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Fantastisch. Nog even zoeken soms, want heb bijv de slo-mo niet gevonden, maar wellicht kan die dat dan niet. Mooie fotos zeker tov mijn oude S22+

• dirkfi
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:29
Oekol schreef op woensdag 9 september 2026 @ 06:55:
[...]

Fantastisch. Nog even zoeken soms, want heb bijv de slo-mo niet gevonden, maar wellicht kan die dat dan niet. Mooie fotos zeker tov mijn oude S22+
In de camera app, Video stand selecteren, en dan onderaan de juiste modus kiezen: Slow Motion

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

De camera bevalt mij ook top. Had hiervoor een iPhone 17 Pro.

En verder bevalt eigenlijk het hele toestel erg goed. Ik kan wel wennen aan de software van de Pixel en het toestel zelf ligt ook lekker in de hand!

Het enige is, dat de batterij nog niet helemaal optimaal is denk ik. Als ik andere zie met sot van 6-8 uur denk ik dat er op mijn toestel nog wat learnings gedaan moeten worden door de adaptive battery. Ik had gisteren 100%-33%, 4 uur en 16 minuten SoT. Daarbij was WiFi een grote verbruiker met rond de 50%, terwijl ik de hele dag op kantoor was op de 5g. Ik snap niet zo goed waarom WiFi dan zo een groot aandeel heeft, maar hopelijk wordt dit nog beter

Battle.net || Strava

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 18:06
retlaw schreef op woensdag 9 september 2026 @ 10:11:
[...]

De camera bevalt mij ook top. Had hiervoor een iPhone 17 Pro.

En verder bevalt eigenlijk het hele toestel erg goed. Ik kan wel wennen aan de software van de Pixel en het toestel zelf ligt ook lekker in de hand!

Het enige is, dat de batterij nog niet helemaal optimaal is denk ik. Als ik andere zie met sot van 6-8 uur denk ik dat er op mijn toestel nog wat learnings gedaan moeten worden door de adaptive battery. Ik had gisteren 100%-33%, 4 uur en 16 minuten SoT. Daarbij was WiFi een grote verbruiker met rond de 50%, terwijl ik de hele dag op kantoor was op de 5g. Ik snap niet zo goed waarom WiFi dan zo een groot aandeel heeft, maar hopelijk wordt dit nog beter
Je wifi was uit? of was die aan het zoeken naar een antenne?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

SamSid schreef op woensdag 9 september 2026 @ 10:29:
[...]

Je wifi was uit? of was die aan het zoeken naar een antenne?
Wifi was gewoon aan. Die zet ik eigenlijk nooit uit

Battle.net || Strava

• Cloclo100
Net terug van een weekje Mallorca. De magic capture functie is werkelijk mind blowing. Ik heb werkelijk fantastische actie foto's bv. van de peuter in het zwembad, die ik anders nooit had kunnen maken.

Enige waar ik voorlopig wat tegenaan loop zijn notificaties. Vaak komen ze (veel) later door of soms komt er een voicemail door terwijl niemand mij gebeld heeft en ik gewoon buiten sta met vol bereik. Verder is het ook erg wennen dat de notificaties op het vergrendelscherm niet chronologisch zijn. Is er ergens een launcher waarin je dit kan aanpassen?

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 14:19
Ik heb hier een pixel 11 pro.
Deze telefoon laad niet goed op mijn draadloze oplader in mijn auto. Deze stopt er elke keer en gaat onwillekeurig weer verder. Ik meen dat dit probleem ook met de pixel 10 speelt. Iemand die dit herkend en een oplossing weet?
Het probleem speelt niet mijn mijn pixel 9 pro.

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 15:38
pitchdown schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:52:
Deze telefoon laad niet goed op mijn draadloze oplader in mijn auto. Deze stopt er elke keer en gaat onwillekeurig weer verder. Ik meen dat dit probleem ook met de pixel 10 speelt. Iemand die dit herkend en een oplossing weet?
Ik heb juist totaal geen issues meer met draadloos opladen in de auto met mijn pixel 11 pro. Met de pixel 10 pro had ik constant dat hij totaal willekeurig snel of langzaam laadde.

Ik heb een Ringe Onyx Magnetic hoesje en een UGREEN MagFlow Qi2 25W houder.

Welke houder/lader heb je en gebruik je ook een hoesje?

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 14:19
DeOS schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:36:
[...]

Ik heb juist totaal geen issues meer met draadloos opladen in de auto met mijn pixel 11 pro. Met de pixel 10 pro had ik constant dat hij totaal willekeurig snel of langzaam laadde.

Ik heb een Ringe Onyx Magnetic hoesje en een UGREEN MagFlow Qi2 25W houder.

Welke houder/lader heb je en gebruik je ook een hoesje?
geen hoesje. Draadloze lader van Xpeng

• CLB
  • Niet online
Dit is wel top, gewoon op zelfde account als mn jaartje Google AI Pro van de 10 Pro ook loopt:
Google One-offer

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:26
Als het een vlak is dan heb je vermoedelijk last van de camera bump. Lijkt me incompatible met ingebouwde vlakke draadloze laders in tafels en auto's.

De Qi2 dingen die ik heb blijven onder de camera bump om zo nauw contact te maken met de achterkant.

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:10
CLB schreef op woensdag 9 september 2026 @ 20:27:
Dit is wel top, gewoon op zelfde account als mn jaartje Google AI Pro van de 10 Pro ook loopt:
[Afbeelding: Google One-offer]
Houd er wel rekening mee dat deze aanbieding de vorige cancelt (eventueel openstaand periode wordt terugbetaald naar ratio van betaald bedrag). Als je vorige abo nog loopt beter uitstellen tot de uiterste datum.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

• Terminator.T2
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 01:57
Ik heb op het moment al een 2 TB Google abonnement. Kan je als je deze trial accepteert ook meteen regelen dat hij aan het einde weer overgaat op dit abonnement of moet ik dan wachten tot hij (bijna) verloopt voordat ik kan downgraden?

Ik zat al wat online te zoeken maar ik kon hier niet direct een antwoord op vinden.

• CLB
  • Niet online
Dat laatste, of als je nu activeert krijg je een deel van de abonnementskosten terug.

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:58
Er is weer een update maar ik mis de info wat er is veranderd, voorheen was dat altijd duidelijk terug te vinden in de link die erbij wordt gegeven maar nu staat er alleen algemene info.

[ Voor 0% gewijzigd door ratzz op 09-09-2026 23:06 . Reden: Typo ]

• ratzz
CD1A.260905.001.B1

[ Voor 97% gewijzigd door ratzz op 09-09-2026 23:21 ]

• ZeppeMan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:19
Op mijn Pixel 11 nog steeds geen update gekregen, ook niet die van vorige week 🤷

• witterholt
Hier op beide Pixel Pro XL's 16/512GB ook nog geen update gezien; ze zitten nog steeds op de augustus versie.

• Ramon 73
pitchdown schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:52:
Ik heb hier 3 verschillende Qi2 powerbanks en een SBS Qi2 autolader. Dat laadt allemaal keurig de P11Pro XL op. De laders in mijn omgeving vallen allemaal onder de camera en zitten vlak tegen de case. Daarnaast zit om mijn telefoon ook een MagSafe case (UAG Scout).

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ramon 73 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 07:31:
[...]

Ik heb hier 3 verschillende Qi2 powerbanks en een SBS Qi2 autolader. Dat laadt allemaal keurig de P11Pro XL op. De laders in mijn omgeving vallen allemaal onder de camera en zitten vlak tegen de case. Daarnaast zit om mijn telefoon ook een MagSafe case (UAG Scout).
Alles met pixelsafe MagSafe etc is uiteraard goed. In die geval gaat het om een reguliere platte oplader is mijn idee. Door die enorme camerabump heeft die waarschijnlijk niet heel goed connectie met de draadloze pad.

• ratzz
witterholt schreef op donderdag 10 september 2026 @ 05:43:
Hier op beide Pixel Pro XL's 16/512GB ook nog geen update gezien; ze zitten nog steeds op de augustus versie.
Vreemd, dit is bij mij al de tweede september update.

• Wes1987
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-09 13:19
Ik heb sinds de laatste update die gisteren beschikbaar was (na eerder deze maand ook een update te hebben gehad) problemen met wifi.

Eerst kreeg ik een melding dat mijn prive dns niet beschikbaar is. Ik heb ad guard als dns ingesteld en dit werkte voor de update gewoon goed. Nu heb ik het even uit gezet, maar nog steeds duurt het lang voordat pagina's laden of dat een bericht verzonden wordt in WhatsApp bijvoorbeeld. Mijn vrouw heeft een 9 Pro en is verbonden met Wifi zonder problemen.

Dus misschien even wachten met enthousiast binnen halen van de update en online reacties afwachten

• ratzz
Wes1987 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 08:10:
Ik heb sinds de laatste update die gisteren beschikbaar was (na eerder deze maand ook een update te hebben gehad) problemen met wifi.

Eerst kreeg ik een melding dat mijn prive dns niet beschikbaar is. Ik heb ad guard als dns ingesteld en dit werkte voor de update gewoon goed. Nu heb ik het even uit gezet, maar nog steeds duurt het lang voordat pagina's laden of dat een bericht verzonden wordt in WhatsApp bijvoorbeeld. Mijn vrouw heeft een 9 Pro en is verbonden met Wifi zonder problemen.

Dus misschien even wachten met enthousiast binnen halen van de update en online reacties afwachten
Vreemd want hier werkt private dns met Adguard nog gewoon.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:05
ratzz schreef op donderdag 10 september 2026 @ 08:41:
[...]

Vreemd want hier werkt private dns met Adguard nog gewoon.
bij mij thuis ok geen problemen met adguard en de nieuwste update.

Eduroam krijg ik echter nog steeds niet aan de praat met adguard ;(

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:33
Nu iets meer dan een week in het bezit van een 11 pro XL, en wat ik ben toch teleurgesteld in de batterij. Had een nieuwe telefoon gekozen ter vervanging van mijn Nothing Phone2 die het niet redden om een hele dag te doen op de batterij, maar mijn huidige pixel 11 red het nog korter, die moet na het eten al aan de lader.

Verder is het een prima toestel, maar ik twijfel wel

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Hier ook de update ontvangen. Nu hopen dat de batterij wat beter wordt :). Komend van de iPhone 17 Pro gisteren toch even naar de apple keynote gekeken en ben blij met de Pixel 11 Pro. Die doet alles wat ik wil en kan nog even mee!

Battle.net || Strava

• Cloclo100
Pimmetje651 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:01:
Nu iets meer dan een week in het bezit van een 11 pro XL, en wat ik ben toch teleurgesteld in de batterij. Had een nieuwe telefoon gekozen ter vervanging van mijn Nothing Phone2 die het niet redden om een hele dag te doen op de batterij, maar mijn huidige pixel 11 red het nog korter, die moet na het eten al aan de lader.

Verder is het een prima toestel, maar ik twijfel wel
Ik zit met 6-7u SOT zonder enige batterij besparing en meerdere apps die geen beperkingen hebben. Wat zijn de heavy users bij jou dan?

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Mijn 11 Pro XL negeert het opladen tot 80%, ik las ergens hier dat het wel meer voorkomt, maar hoe kan ik er voor zorgen dat het wel gaat werken.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:05
Pierre schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:37:
Mijn 11 Pro XL negeert het opladen tot 80%, ik las ergens hier dat het wel meer voorkomt, maar hoe kan ik er voor zorgen dat het wel gaat werken.
Je kan proberen tijdens het laden, als ie al >80% is, dan naar de instellingen voor laden te gaan en te veranderen naar gewoon tot 100% laden en dan weer terug naar laden tot 80%.

Dat had ik gedaan, toen kwam er een schildje naast het batterijicoon en sindsdien laad hij bij mij tot 80%.

• ratzz
Megupe schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:40:
[...]

Je kan proberen tijdens het laden, als ie al >80% is, dan naar de instellingen voor laden te gaan en te veranderen naar gewoon tot 100% laden en dan weer terug naar laden tot 80%.

Dat had ik gedaan, toen kwam er een schildje naast het batterijicoon en sindsdien laad hij bij mij tot 80%.
Ik laad ook op tot 80%0maar ik heb nog nooit een schildje gezien naast het batterij icoon.

• outlandos
Ik ben wel tevreden over de accuduur. Zeker ten opzichte van mijn 10 Pro XL. Die laadde ik altijd op tot 80% en dan bij 30% weer opladen, maar met die onzin ben ik gestopt.

Bewezen dat het amper wat oplevert, dus waarom jezelf 20 a 50% minder accu gunnen?

Van 100 naar 20% zit toch standaard 24u tussen hier en ik ben heavy user. Moet wel opmerken dat ik nu de non-XL heb met de resolutie op Hoog (dus niet op Max). Dat laatste niet gedaan voor de accu maar omdat ik de tekst fijner leesbaar vond en qua scherpte je het verschil tussen die 2 toch niet ziet bij normaal gebruik.

• outlandos
Vanmorgen de 2e update gehad sinds ik de 11 Pro heb.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Cloclo100 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:24:
[...]

Ik zit met 6-7u SOT zonder enige batterij besparing en meerdere apps die geen beperkingen hebben. Wat zijn de heavy users bij jou dan?
Had je die SOT altijd al of na 1-2 weken als het toestel helemaal 'ingeleerd' zou moeten zijn?

Battle.net || Strava

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Pierre schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:37:
Mijn 11 pro negeerde die 80% de allereerste keer. Daarna deed en doet hij tot nu toe wel tot 80%.

• Cloclo100
retlaw schreef op donderdag 10 september 2026 @ 10:35:
[...]

Had je die SOT altijd al of na 1-2 weken als het toestel helemaal 'ingeleerd' zou moeten zijn?
Dit is sinds het begin ..

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Lekker zeg! Is dat op een 11 Pro of 11 Pro XL? En is dat van 100% -> 0% of heb je nog wat over?

Battle.net || Strava

• blazer480
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 19:16
Beste Tweakers,

Ik heb bij Belsimpel een Pixel 11 Pro gekocht met aanbieding van euro 300 cashback bij inleveren oude telefoon met waarde meer dan Euro 0. Bij recommerce mijn pixel 5 aangemeld en kreeg daar euro 10 voor. Van recommerce bevestiging gehad dat bedrag zal worden uitbetaald.

Bij myactions.eu aangemeld voor cashback, echter werd deze afgekeurd met de volgende melding: "Je trade-in document is afgekeurd. Mogelijke redenen zijn: 1) Je document is onduidelijk/onleesbaar. 2) Je smartphone is nog niet ontvangen door onze trade-in partner. Upload een duidelijk ontvangstbewijs/mail zodra zij je toestel hebben ontvangen". Mijn document was duidelijk leesbaar, had originele pdf gestuurd zoals ontvangen per email.

Ik had bij aanvraag ingediend als 1 pdf in onderstaande volgorde:
- Recommerce Verkoop document (niet de getekende versie geupload)
- Email Bevestiging dat trade-in aanvraag goedgekeurd (Recommerce)
- Track&Trace van recommerce - product ontvangen (van status pagina)

Ik heb niet iets wat een "trade-in document" heet.

Wat heb ik gemist of fout gedaan? Of hebben ze niet verder gekeken dan 1e pagina bij de attachment?

Alle tips zijn welkom, alvast bedankt!

• Terminator.T2
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 01:57
blazer480 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 17:21:
Beste Tweakers,

Ik heb bij Belsimpel een Pixel 11 Pro gekocht met aanbieding van euro 300 cashback bij inleveren oude telefoon met waarde meer dan Euro 0. Bij recommerce mijn pixel 5 aangemeld en kreeg daar euro 10 voor. Van recommerce bevestiging gehad dat bedrag zal worden uitbetaald.

Bij myactions.eu aangemeld voor cashback, echter werd deze afgekeurd met de volgende melding: "Je trade-in document is afgekeurd. Mogelijke redenen zijn: 1) Je document is onduidelijk/onleesbaar. 2) Je smartphone is nog niet ontvangen door onze trade-in partner. Upload een duidelijk ontvangstbewijs/mail zodra zij je toestel hebben ontvangen". Mijn document was duidelijk leesbaar, had originele pdf gestuurd zoals ontvangen per email.

Ik had bij aanvraag ingediend als 1 pdf in onderstaande volgorde:
- Recommerce Verkoop document (niet de getekende versie geupload)
- Email Bevestiging dat trade-in aanvraag goedgekeurd (Recommerce)
- Track&Trace van recommerce - product ontvangen (van status pagina)

Ik heb niet iets wat een "trade-in document" heet.

Wat heb ik gemist of fout gedaan? Of hebben ze niet verder gekeken dan 1e pagina bij de attachment?

Alle tips zijn welkom, alvast bedankt!
Op het moment hebben ze een screenshot erbij staan wat laat zien dat het gaat om de e-mail bevestiging die je krijgt nadat je telefoon beoordeeld is en waarin aangegeven word wat er daadwerkelijk uitbetaald word.

Als dit een onderdeel was van het document dat je ingeleverd had, hebben ze misschien alleen naar de eerste pagina(s) gekeken en op basis daarvan beoordeeld dat je het verkeerd heb gedaan.

Misschien even de aanvraag aanpassen en alleen de laatste e-mail toevoegen die je na controle heb gekregen.

[ Voor 3% gewijzigd door Terminator.T2 op 10-09-2026 18:19 ]

• blazer480
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 19:16
Terminator.T2 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:18:
[...]

Op het moment hebben ze een screenshot erbij staan wat laat zien dat het gaat om de e-mail bevestiging die je krijgt nadat je telefoon beoordeeld is en waarin aangegeven word wat er daadwerkelijk uitbetaald word.

Als dit een onderdeel was van het document dat je ingeleverd had, hebben ze misschien alleen naar de eerste pagina(s) gekeken en op basis daarvan beoordeeld dat je het verkeerd heb gedaan.

Misschien even de aanvraag aanpassen en alleen de laatste e-mail toevoegen die je na controle heb gekregen.
Ik heb het gezien dat er nu een voorbeeld bij zit - ik had pagina's en andere bijlagen ook meegestuurd. Opnieuw ingediend met alleen de goedkeurings email.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen kunnen besproken worden in [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Levertijden & Prijzen
Discussies over accessoires mogen hier: [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Accessoires