Bij mij dezelfde afkeuring vandaag ontvangen. Ik had echter al de bevestigingsmail van recommerce toegevoegd als "trade-in" document... Ben benieuwd waar ze dan naar op zoek zijn. Zal ze eens contactenblazer480 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:23:
[...]
Ik heb het gezien dat er nu een voorbeeld bij zit - ik had pagina's en andere bijlagen ook meegestuurd. Opnieuw ingediend met alleen de goedkeurings email.
En out of the blue werkt hetPierre schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:37:
Mijn 11 Pro XL negeert het opladen tot 80%, ik las ergens hier dat het wel meer voorkomt, maar hoe kan ik er voor zorgen dat het wel gaat werken.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ben ik blij dat ik mijn oude telefoon gewoon bij Odido aan de balie kon inleveren en meteen handje contantje de cashback kreeg verrekend en wat kleingeld voor de ingeleverde telefoon als ik dit hierboven zo allemaal lees.
Vandaag ook de juiste mail bijgevoegd, daarna ook goedkeuring. De "beloning" wordt binnen 60 dagen verstuurd. Het geld van Recommerce stond binnen een paar dagen op de rekening.
Dat kon helaas niet bij Vodafone, anders had ik dat ook gedaan.ratzz schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:43:
Ben ik blij dat ik mijn oude telefoon gewoon bij Odido aan de balie kon inleveren en meteen handje contantje de cashback kreeg verrekend en wat kleingeld voor de ingeleverde telefoon als ik dit hierboven zo allemaal lees.
Bij Vodafone kon je in elk willekeurige winkel van Vodafone inruilen. Had je gelijk dat inruilformulier gekregen.outlandos schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:03:
[...]
Dat kon helaas niet bij Vodafone, anders had ik dat ook gedaan.
@CLB reageer jij even alsjeblieft?SamSid schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:18:
[...]
Bij Vodafone kon je in elk willekeurige winkel van Vodafone inruilen. Had je gelijk dat inruilformulier gekregen.
Batterij-optimalisatie uitschakelen voor GmailPierre schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:42:
[...]
En out of the blue werkt hetnu nog mijn notificaties van GMail en ik ben happy.
Ga naar Instellingen > Apps > Alle apps bekijken > Gmail.
Tik op Batterijgebruik van app.
Kies voor Onbeperkt (standaard staat dit op 'Geoptimaliseerd', waardoor Android meldingen bundelt of tegenhoudt zodra het toestel in stand-by gaat).
2. Labelmeldingen forceren in Gmail
Open de Gmail-app > menu (drie streepjes) > Instellingen.
Tik op je e-mailaccount.
Zet Meldingen op Alle in plaats van Alleen prioriteit.
Tik iets lager op Labels beheren > tik op Primair.
Vink Meldingen voor berichten synchroniseren én Melding voor elk bericht aan. (Doe dit ook voor eventuele andere tabbladen zoals 'Updates' of 'Reclame' als je die gebruikt).
3. Google Play-services controleren
Gmail leunt voor pushberichten op Google Play-services (FCM). Ga naar Instellingen > Apps > Google Play-services > Batterijgebruik van app.
Zorg dat deze niet op 'Beperkt' staat.
4. Onbeperkte achtergronddata
Ga naar Instellingen > Apps > Gmail > Mobiele data en wifi.
Schakel Achtergrondgegevens en Onbeperkt datagebruik in, zodat meldingen direct doorkomen wanneer databesparing actief is.
Voor mij was alleen #2 al voldoende om de notificaties aan de praat te krijgen.
SamSid schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:18:
Bij Vodafone kon je in elk willekeurige winkel van Vodafone inruilen. Had je gelijk dat inruilformulier gekregen.
Ik stond in een Vodafone-winkel, dat was me wat...
CLB schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:18:
Ik wilde aan het inleveren beginnen van een oud apparaat bij Vodafone. Vorig jaar allemaal online-geklooi, uiteindelijk toch naar een fysieke winkel gemoeten om alles te regelen. Dacht eens: laat ik dat voor zijn, ik ga gelijk naar een fysieke winkel... Daar keken ze of ze water zagen branden toen ik Pixel 11 Pro noemde. Of ik het toestel al had enzovoort. Kan gebeuren, prima, checkt gewoonweg dezelfde website als ik ook voor me had en zegt doodleuk: jij hebt online besteld, dus je moet het online afhandelen en klaar was het. Dus ik heb alles net online aangemeld en pakket zit op de post. Wachten op ontvangstbevestiging en check van het apparaat. Vervolgens vast en zeker te lang wachten op een bevestiging om alles in te sturen naar Google: will be continued. Wel slecht ook, dat je een 'smartwatch' selecteert en in alle communicatie die je krijgt zijn ze zo blij omdat je je oude smartphone inlevert.
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Vanavond kwam er dan eindelijk een update binnen. De Android versie is nu van 1 september en de Google Play van 1 augustus. Die laatste wordt alleen nog niet gevonden op het toestel van mijn vrouw.witterholt schreef op donderdag 10 september 2026 @ 05:43:
Hier op beide Pixel Pro XL's 16/512GB ook nog geen update gezien; ze zitten nog steeds op de augustus versie.
100 naar ongeveer 0 ja, smorgens van de lader en nog juice over net voor de lader. Heb ergens eerder een screenshot gepost met 7u SOT tijdens een verlofdag. Doorgaans kom ik daar natuurlijk niet aan.. dan kan ik makkelijk 24u met 1 lading. Pro XLretlaw schreef op donderdag 10 september 2026 @ 15:35:
[...]
Lekker zeg! Is dat op een 11 Pro of 11 Pro XL? En is dat van 100% -> 0% of heb je nog wat over?
Dat was de trick bedanktRamon 73 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:01:
[...]
Batterij-optimalisatie uitschakelen voor Gmail
Ga naar Instellingen > Apps > Alle apps bekijken > Gmail.
Tik op Batterijgebruik van app.
Kies voor Onbeperkt (standaard staat dit op 'Geoptimaliseerd', waardoor Android meldingen bundelt of tegenhoudt zodra het toestel in stand-by gaat).
2. Labelmeldingen forceren in Gmail
Open de Gmail-app > menu (drie streepjes) > Instellingen.
Tik op je e-mailaccount.
Zet Meldingen op Alle in plaats van Alleen prioriteit.
Tik iets lager op Labels beheren > tik op Primair.
Vink Meldingen voor berichten synchroniseren én Melding voor elk bericht aan. (Doe dit ook voor eventuele andere tabbladen zoals 'Updates' of 'Reclame' als je die gebruikt).
3. Google Play-services controleren
Gmail leunt voor pushberichten op Google Play-services (FCM). Ga naar Instellingen > Apps > Google Play-services > Batterijgebruik van app.
Zorg dat deze niet op 'Beperkt' staat.
4. Onbeperkte achtergronddata
Ga naar Instellingen > Apps > Gmail > Mobiele data en wifi.
Schakel Achtergrondgegevens en Onbeperkt datagebruik in, zodat meldingen direct doorkomen wanneer databesparing actief is.
Voor mij was alleen #2 al voldoende om de notificaties aan de praat te krijgen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bij mij wilde de update niet via KPN wifi downloaden (glas, 100mb). Via 5G van KPN lukte het dan weer wel. Voor een update van 95MB is dat geen probleem natuurlijk.witterholt schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:45:
[...]
Vanavond kwam er dan eindelijk een update binnen. De Android versie is nu van 1 september en de Google Play van 1 augustus. Die laatste wordt alleen nog niet gevonden op het toestel van mijn vrouw.
Het schijnt dat dit echter gewoon een bugfix update is. De feature update volgt binnenkort, zie https://www.androidpolice.com/google-surprise-pixel-11-update-leaves-new-features-for-later/Ramon 73 schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:51:
[...]
Bij mij wilde de update niet via KPN wifi downloaden (glas, 100mb). Via 5G van KPN lukte het dan weer wel. Voor een update van 95MB is dat geen probleem natuurlijk.
Het valt me trouwens wel op dat Android System Intelligence ineens vrij actief is na de update.
[ Voor 26% gewijzigd door witterholt op 11-09-2026 10:06 ]
Het is natuurlijk fijn als Google dan ook meld wat er gefixed wordt. Bij de 8 was er altijd een uitvoerige changelog bij elke update, groot of klein.witterholt schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 10:00:
[...]
Het schijnt dat dit echter gewoon een bugfix update is. De feature update volgt binnenkort, zie https://www.androidpolice.com/google-surprise-pixel-11-update-leaves-new-features-for-later/
Dat live Translate is wel gaaf. Mijn zwager woont in Duitsland en er is een whatsapp groep met duitsers die dus ook Duits typen. Als ik die app groep open, komt de telefoon met de vraag of het vertaald moet worden. En dat werkt nog goed ook. Handig
Battle.net || Strava
En met je toetsenbord kan je in Nederlands typen en uiteindelijk typ je dan in de taal naar keuze terug. Maar dat kon ik ook al met mijn oude (swiftkey) toetsenbord.retlaw schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 11:44:
Dat live Translate is wel gaaf. Mijn zwager woont in Duitsland en er is een whatsapp groep met duitsers die dus ook Duits typen. Als ik die app groep open, komt de telefoon met de vraag of het vertaald moet worden. En dat werkt nog goed ook. Handig
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Werkt bij iemand de anti-wagenziek functie (met die stippen)? Ik heb het wel in mijn quick-settings staan maar het doet niets als ik erop klik.
Op een andere telefoon (niet p11 pro) werkt het wel naar behoren, dus vraag me af of het aan mij ligt of dat het nog niet goed geïntegreerd is.
Op een andere telefoon (niet p11 pro) werkt het wel naar behoren, dus vraag me af of het aan mij ligt of dat het nog niet goed geïntegreerd is.
Hoe doe je die functie aanzetten?retlaw schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 11:44:
Dat was het mooie juist. Ik heb niets extra aangezet. Ik opende de Duitse appgroep en toen kwam de telefoon met het voorstel om te vertalen.
Battle.net || Strava
Nu toch goedgekeurd, ondanks dat ik dezelfde mail heb gebruikt als bij de eerste poging.chevchelios schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:32:
[...]
Bij mij dezelfde afkeuring vandaag ontvangen. Ik had echter al de bevestigingsmail van recommerce toegevoegd als "trade-in" document... Ben benieuwd waar ze dan naar op zoek zijn. Zal ze eens contacten
Toch stiekem heel erg gewend geraakt aan wat Samsung goed doet.
Ik mis oa:
-twee keer tikken op scherm om te vergrendelen
-lange screenshots maken, altijd mogelijk. Nog 0x gelukt op Pixel
Verder ook al wel wat problemen gehad dat ik ook met afspelen in YouTube Zwart scherm had. Dat lostte ik op door scherm van onder naar boven te swipen en te minimaliseren en daarna weer te openen.
Ik mis oa:
Verder ook al wel wat problemen gehad dat ik ook met afspelen in YouTube Zwart scherm had. Dat lostte ik op door scherm van onder naar boven te swipen en te minimaliseren en daarna weer te openen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Beide kunnen gewoon, lang screenshot door linksonder op de dubbele pijltjes te klikken.Oekol schreef op zondag 13 september 2026 @ 08:11:
Toch stiekem heel erg gewend geraakt aan wat Samsung goed doet.
Ik mis oa:
2 keer tikken om het scherm te vergrendelen vind ik zelf even niet zo snel terug maar ik heb mijn pixel 8 overgezet naar de 11 en die instelling heeft die ook gewoon meegenomen.
Update: de dubbeltik om uit te zetten heb ik aan Nova launcher te danken.
[ Voor 7% gewijzigd door ratzz op 13-09-2026 08:53 ]
Ik heb geen dubbele pijltjes,alleen delen en bewerken icoon? En Google zegt dat Google Pixel niet kan vergrendelen met double tap. Wel ontgrendelen, maar dat is het dus niet.ratzz schreef op zondag 13 september 2026 @ 08:50:
[...]
Beide kunnen gewoon, lang screenshot door linksonder op de dubbele pijltjes te klikken.
2 keer tikken om het scherm te vergrendelen vind ik zelf even niet zo snel terug maar ik heb mijn pixel 8 overgezet naar de 11 en die instelling heeft die ook gewoon meegenomen.
https://www.reddit.com/r/GooglePixel/s/8EBe8ESMKQ
[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 13-09-2026 08:54 ]
Oekol schreef op zondag 13 september 2026 @ 08:52:
[...]
Ik heb geen dubbele pijltjes,alleen delen en bewerken icoon? En Google zegt dat Google Pixel niet kan vergrendelen met double tap. Wel ontgrendelen, maar dat is het dus niet.
Dat heb ik inderdaad niet en ik probeerde van dit scherm een screenshot te maken en dat lukte ook niet dus vermoed dat je een app hiervoor gebruikt?
Andere dingen die ik mis(ook al op mijn Samsung) zijn:
Tekens op scherm tekenen als een O of X of > of < op cyanogenmod / OnePlus om apps mee te besturen was ook goud.
Nee hoor, gewoon de standaard sneltoetsen (aan/uit knop + volume omlaag) en de.funcrie zit er al een tijdje in.Oekol schreef op zondag 13 september 2026 @ 08:57:
[...]
Dat heb ik inderdaad niet en ik probeerde van dit scherm een screenshot te maken en dat lukte ook niet dus vermoed dat je een app hiervoor gebruikt?
Andere dingen die ik mis(ook al op mijn Samsung) zijn:
Tekens op scherm tekenen als een O of X of > of < op cyanogenmod / OnePlus om apps mee te besturen was ook goud.
Hmm, op mijn 8 pro werkte dat wel. Nu op de 11 bij mij ook niet. Vreemd.ratzz schreef op zondag 13 september 2026 @ 08:59:
[...]
Nee hoor, gewoon de standaard sneltoetsen (aan/uit knop + volume omlaag) en de.funcrie zit er al een tijdje in.
Is afhankelijk van de pagina (en browser?) lees ik. Maar toch vertikt ie het hier op deze tweakers pagina met Chrome
[ Voor 17% gewijzigd door RF1000 op 13-09-2026 09:05 ]
Lange screenshot werkt hier ook niet. Ik heb die dubbele pijltjes niet.
Double tab to wake heb ik gewoon een app voor en die werkt prima. App heet: Screen Off Widget (weet niet meer of ik hier eenmalig iets voor heb betaald, als dat zo is: worth every penny).
Double tab to wake heb ik gewoon een app voor en die werkt prima. App heet: Screen Off Widget (weet niet meer of ik hier eenmalig iets voor heb betaald, als dat zo is: worth every penny).
Ik heb die dubbele pijltjes wel. Maar dan vergroot ik de pagina waar ik het screenshot wil maken.outlandos schreef op zondag 13 september 2026 @ 09:31:
Lange screenshot werkt hier ook niet. Ik heb die dubbele pijltjes niet.
Geen idee wat je met inzoomen bedoelde dus ik heb van alles geprobeerd maar stock uit de doos werkt het niet. Stock Android dus toch iets minder fijn als gedacht en andere UI onderschat. Ook met standen en routines nu een 3rd party app moeten gebruiken om dingen op te lossen.
Oekol schreef op zondag 13 september 2026 @ 09:44:
Geen idee wat je met inzoomen bedoelde dus ik heb van alles geprobeerd maar stock uit de doos werkt het niet. Stock Android dus toch iets minder fijn als gedacht en andere UI onderschat. Ook met standen en routines nu een 3rd party app moeten gebruiken om dingen op te lossen.
[Afbeelding]
Op de Pixel 11 pro XL
Bij mij werkte het ook niet, totdat ik eerst naar beneden scrolde en daarna Power + Volume Down en toen kreeg ik wel dat pijltje.
Overigens gebruik ik Microsoft Egde browser.
In de Nu.nl app werkt het wel maar de Google Chrome browser niet. Vrij irritant dus. Een andere app waar ik het wilde gebruiken werkte het ook niet. Nogal een hit and miss dus en iets wat niet goed werkt.Barfman schreef op zondag 13 september 2026 @ 10:40:
Bij mij werkte het ook niet, totdat ik eerst naar beneden scrolde en daarna Power + Volume Down en toen kreeg ik wel dat pijltje.
Net ook alweer een vastloper in de Vriendenloterij app. 1 filter erop werkt, 2 is al probleem en vastloper.
Is op de S25FE ook, dus brakke implementatie van de app.
Is blijkbaar een gekende bug in chrome. De app afsluiten en heropstarten blijkt dit te verhelpen. Lukte bij mij eerst ook niet, maar met de tip is het hersteld.
Check. Gedwongen stoppen verhelpt dit. Maar helaas bij de app Finnik niet. Dus het is wel helaas random. Ik ieder geval nu aan de praat bij chrome.Kaickul schreef op zondag 13 september 2026 @ 11:11:
Is blijkbaar een gekende bug in chrome. De app afsluiten en heropstarten blijkt dit te verhelpen. Lukte bij mij eerst ook niet, maar met de tip is het hersteld.
Heb het hier ook getest en kreeg aanvankelijk de optie om een lange screenshot te maken ook niet in Chrome. Na herstart werkte het wel weer.
Dacht even dan via de browser dan maar een lange screenshot te maken, scrollt die niet de pagina naar beneden. Echt een brakke oplossing out of the box dit zeg. Had blijkbaar teveel verwacht van stock Android.
Edit: en je moet echt continue de browser afsluiten omdat die het dan al niet meer doet.
Edit2: Dit is wat je wilt een implementatie die verder gaat dan alleen een screenshot of 4x vastlopen en een implementatie dat je kan blijven scrollen.
/f/image/dzpdRGjVVkplxWgWFICbvIH1.png?f=fotoalbum_large)
Edit3: Het blijkt gewoon echt een Google ding te zijn. In reacties ook zat antwoorden als nog nooit een probleem gehad met Samsung en veel met Google. https://www.reddit.com/r/GooglePixel/s/hBILBsbiGD
Edit: en je moet echt continue de browser afsluiten omdat die het dan al niet meer doet.
Edit2: Dit is wat je wilt een implementatie die verder gaat dan alleen een screenshot of 4x vastlopen en een implementatie dat je kan blijven scrollen.
/f/image/dzpdRGjVVkplxWgWFICbvIH1.png?f=fotoalbum_large)
Edit3: Het blijkt gewoon echt een Google ding te zijn. In reacties ook zat antwoorden als nog nooit een probleem gehad met Samsung en veel met Google. https://www.reddit.com/r/GooglePixel/s/hBILBsbiGD
[ Voor 72% gewijzigd door Oekol op 13-09-2026 11:41 ]
Let op:
Levertijden en prijzen kunnen besproken worden in [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Levertijden & Prijzen
Discussies over accessoires mogen hier: [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Accessoires
Levertijden en prijzen kunnen besproken worden in [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Levertijden & Prijzen
Discussies over accessoires mogen hier: [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Accessoires