• ratje_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:29
Loki schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 09:19:
[...]

Je kan het verkoopdocument gebruiken. Ook zo gedaan met een vorige Pixel actie en dat is toen goed gegaan.

Heb contact gehad met Recommerce en die geven aan dat er geen trade-in-document bestaat. Alleen dus dat verkoopdocument, en denken ook dat die bedoeld wordt. Ze zeiden nu meer van deze vragen te krijgen en gaan contact opnemen met in dit geval Belsimpel over de tekst in de actievoorwaarden.
Het verloop document werkt niet. Ik heb dit vorig jaar gehad met mijn pixel 11 pro. Je moet echt de bevestiging gaan sturen. Als je de gegevens gaan invullen op die myaction site staan er ook duidelijke voorbeelden bij.

Een verkoop document wordt als niet geldig gezien omdat er dan mensen zijn die niets opsturen, ook dat is vorig jaar met de pixel 10 gebeurd.

Edit : ik bedoel met het verkoop document het ingevulde formulier.

[ Voor 4% gewijzigd door ratje_nl op 29-08-2026 09:51 ]

• Loki
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:55

Loki

Jááátôch...

Ok vreemd, maar het is idd geen echte bevestiging. Met P8P ging het toen wel. Ik laat wel even weten of het nu (weer) lukt, gisteren nl ingediend.

[ Voor 15% gewijzigd door Loki op 29-08-2026 09:55 ]

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
In de mail die ik gekregen heb van Recommerce bij bestelling via KPN staat er:
3. Ontvang je extra inruilwaarde
De uitbetaling van de extra inruilwaarde volgt automatisch, zodra je toestel is ontvangen én de wettelijke zichttermijn van 14 dagen is verstreken.

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik vroeg me wel af hoe het bij de retour van Google zit. Ik heb een dhl barcode. En verder een leeg kartonnen doosje gekregen. Geen idee hoe ze nu weten wat mijn telefoon is?

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:49
vaagisdenaam schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 10:07:
Ik vroeg me wel af hoe het bij de retour van Google zit. Ik heb een dhl barcode. En verder een leeg kartonnen doosje gekregen. Geen idee hoe ze nu weten wat mijn telefoon is?
Die DHL barcode is aan jou gelinkt. Het gaat iig goed, ik heb het geld al op mijn rekening.

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:59
Loki schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 09:19:
[...]

Je kan het verkoopdocument gebruiken. Ook zo gedaan met een vorige Pixel actie en dat is toen goed gegaan.

Heb contact gehad met Recommerce en die geven aan dat er geen trade-in-document bestaat. Alleen dus dat verkoopdocument, en denken ook dat die bedoeld wordt. Ze zeiden nu meer van deze vragen te krijgen en gaan contact opnemen met in dit geval Belsimpel over de tekst in de actievoorwaarden.
Waar doel je op met verkoopdocument? Ik moet mijn oude toestel (OnePlus 6) nog opsturen naar Vodafone hoor, maar heb al wel de aanvraag gestart.

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
vaagisdenaam schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 10:07:
De barcode is uniek voor jouw telefoon. Reken op een week ongeveer, dan heb je je geld op de rekening.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen kunnen besproken worden in [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Levertijden & Prijzen
Discussies over accessoires mogen hier: [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Accessoires