• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:55
Azmodann schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 20:38:
Als je op je Pixel naar de app 'mijn pixel' gaat , onder foto én videoberwerking staat er 'omtoveren'. Ik heb die magic editor button niet? Iemand anders dit gevonden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bxL1QrXlsEWwlKGHM-M-oK_GjnA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lNMAoQgCEDMs1xUPHwNDLIlS.jpg?f=fotoalbum_large

Bedoel je magische gum? Die zat er al jaren in, op mijn oude Pixel 7 was die er al. Nu werkt deze functie beter, mooiere resultaten, en stukken sneller. Voorheen werd een deel ergens in de cloud gedaan, nu lijkt er meer on device te gebeuren.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:07
Ramon 73 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 21:11:
[...]

Ik heb de bedieningstoetsen gewoon op het vergrendeldcherm staan.
Heb het inmiddels gevonden. Spotify notificaties stonden op Silent en silent notifications heb ik op het lockscreen uitstaan.

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:44
Bedoel je magische gum? Die zat er al jaren in, op mijn oude Pixel 7 was die er al. Nu werkt deze functie beter, mooiere resultaten, en stukken sneller. Voorheen werd een deel ergens in de cloud gedaan, nu lijkt er meer on device te gebeuren.
Bedankt voor je reactie, maar de magische gum bedoel ik niet. Als je kijkt in het voorbeeld van de app , zie je dat er een 'magic editor' knop staat. Waarmee je met woorden bv de foto kan veranderen. Zoals je met de laatste Samsungs kan doen. Niet via chatgtp

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:18

Nakebod

Nope.

Nakebod schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 23:20:
In mijn auto heb ik een vrij oude draadloze lader, deze is dacht ik gebaseerd op de Qi 1 standaard, en leek tijdens mijn korte rit prima te werken. Ik weet niet of de telefoon ook echt bijgeladen kan worden tijdens het navigeren, mogelijk dat het wattage dan te laag is.
Vandaag autorit van bijna 2 uur gedaan met mijn oude Qi 1 lader. Bluetooth muziek streamen (Via VPN naar thuisserver), OmsAnd navigatie aan. Begon ergens rond de 85-90%. Telefoon liep niet leeg, ergens onderweg zat de accu weer op 100%. Dus een snellere Qi 2.2 lader is wat mij betreft overbodig.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:47
bazzemans schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 14:33:
[...]

Als je nooit tot 100% oplaadt (bijvoorbeeld door de instelling opladen tot 80%) dan loopt die sot tijd toch alleen maar op? Zegt dan niet zoveel toch?

Belangrijker is denk ik om te weten hoevaak je moet opladen bij normaal gebruik. Die ervaring heb ik eigenlijk nog niet, omdat ik er te veel mee speel nog. Ik zit nu (niet XL-versie) op 75% sinds de oplader vanochtend. Met de p7p zat ik eind van mijn werkdag tegen opladen aan.

Nb. Voorzichtige inschatting is dat je vanochtend de telefoon in de auto aan de lader hebt gehad, toen die op ongeveer 50% zat?
Dat is inderdaad wat ik bedoel. Een sot van 100% naar (quasi) 0, tijdens een normale werkdag. Liefst met Android auto, Spotify, social media gebruik.. zonder batterij beperkende opties. Ik ga geen flagship kopen waar ik alles moet limiteren om toch maar de dag door te komen 🥲

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:04
denken jullie dat de 12gb variant te weinig is als je volgend jaar weer het nieuwe model gaat kopen?

Vraag me ook eigenlijk af of je het gaat merken..

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:03
Cloclo100 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 07:20:
[...]

Dat is inderdaad wat ik bedoel. Een sot van 100% naar (quasi) 0, tijdens een normale werkdag. Liefst met Android auto, Spotify, social media gebruik.. zonder batterij beperkende opties. Ik ga geen flagship kopen waar ik alles moet limiteren om toch maar de dag door te komen 🥲
Hier staat alles aan en op hoogste stand. Android auto +/- 40 minuten per dag draadloos (Waze + Spotify). Meestal zit ik op meer dan zes uur sot en ik heb de batterij besparing bij 20% tot nu toe niet gehaald. Ik ben er ook niet echt mee bezig geweest omdat ik niet het idee heb dat ik de dag niet zou halen. Als ik eraan denk zal ik een screenshot maken voor ik ga slapen vanavond.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 11 Pro XL

• witterholt
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:15
Knamix schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 07:34:
denken jullie dat de 12gb variant te weinig is als je volgend jaar weer het nieuwe model gaat kopen?

Vraag me ook eigenlijk af of je het gaat merken..
Nee, in dat geval is 12 niet te weinig. Maar op de lange termijn verwacht ik dat het wel te weinig is, aangezien de tendens lijkt te zijn om meer AI features lokaal te draaien i.p.v. via de cloud.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 00:15

Tags NL

Harmful or Harmless?

Heeft iemand Bunq werkend gekregen op de Pixel 11 Pro? Registratie/inloggen gaat goed, maar ik moet een selfie nemen als bewijs dat ik degene ben die ik ben. Ik zie even het frame waarin je hoofd moet worden geplaatst voor de foto crashen en springen terug naar let's take a selfie…

https://powershellisfun.com

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09 20:38
Offens1490 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 11:07:
[...]

Afgezien van de prijs maar mag ik vragen waarom je niet voor de pro bent gegaan?

Heb zelf nl de pixel 8 destijds, achteraf was de pro voor mij waarschijnlijk beter. Zie je veel verbetering met de Pixel 11?
Voor mij heeft de pro weinig meerwaarde. Die ledjes heb ik niets aan, ik krijg alle meldingen op mijn Garmin. Ik maak niet veel foto's, dus de betere camera's hoeft voor mij niet. Ik ben geen heavy user van mijn mobiel, vooral Podcasts luisteren.

Wat ik wel belangrijk vind, de accuduur. Die is bij de Pixel 11 wat beter dan de 11 Pro. En in vergelijking met de Pixel 8 is het een enorme vooruitgang. Vooral als ik de hele dag onderweg ben en vooral op 5g zit. Met de Pixel 8 moest ik eind van de middag bijladen. Met de Pixel 11 zit ik om 22 uur nog op 40%.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

En wat is de 5G snelheid bij jullie op de Pixel 11 (Pro)? Ik haal iets van 120Mbit up/down in Zaandam, waar ik met mijn Pixel 10 Pro wel tot 500 haalde...

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21:50
Pietervs schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 20:38:
[...]

Ik moet zeggen dat NFC toch vlotter werkte op mijn Galaxy S23+.
Ik stond zaterdag echt even met de telefoon op en neer te schuiven over de betaalautomaat voor de betaling geaccepteerd werd.
Is een kwestie van wennen (hoop ik), maar logisch en makkelijk vind ik het dus nog niet.
Ik ben nu naar een 2de plaats geweest (carrefour Belgie) en het werkte perfect alweer. Geen problemen op dit moment, de chip zit bovenaan en ik hou het er dichtbij ook.

• Reetkeverke
Tags NL schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:21:
En wat is de 5G snelheid bij jullie op de Pixel 11 (Pro)? Ik haal iets van 120Mbit up/down in Zaandam, waar ik met mijn Pixel 10 Pro wel tot 500 haalde...
Ik ben van Belgie en heb orange 1000 mbps.
Als ik gewoon de wifi normaal neem? Iets meer dan 120 mbps ong.
Maar ik had maanden geleden zelf een 5Ghz kanaal gemaakt voor wifi ;). Dat is de oplossing geweest, ik klik nu de 5ghz aan en ik behaal plots ong 700 mbps download nu en upload 43 tot bijna 48.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Reetkeverke schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:30:
[...]

Ik ben van Belgie en heb orange 1000 mbps.
Als ik gewoon de wifi normaal neem? Iets meer dan 120 mbps ong.
Maar ik had maanden geleden zelf een 5Ghz kanaal gemaakt voor wifi ;). Dat is de oplossing geweest, ik klik nu de 5ghz aan en ik behaal plots ong 700 mbps download nu en upload 43 tot bijna 48.
5G, niet Wi-Fi :-) Ben benieuwd naar 5G snelheden, Wi-Fi is 1400Mbit ofzo hier en prima. Maar 5G is beduidend langzamer via KPN

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:06
Net even gecheckt. 300mpbs. Ik merk eigenlijk geen verschil met voorheen.

@Reetkeverke het gaat om het mobiele internet.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En wat is de 5G snelheid bij jullie op de Pixel 11 (Pro)?
Ik haal iets van 120Mbit up/down in Zaandam, waar ik met mijn Pixel 10 Pro wel tot 500 haalde...
Dat heeft te maken met zoveel factoren, dat 'even' testen eigenlijk niet goed mogelijk is natuurlijk.
Netwerk, provider, antennes, banden, drukte en noem het maar op. Heb je er merkbaar last van?

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 25-08-2026 12:35 ]

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
160

Ik heb maar een abo dat tot 150 loopt maar die trekt ie dus wel vol.

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-09 08:22
lethargy schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 11:25:
[...]

Voor mij heeft de pro weinig meerwaarde. Die ledjes heb ik niets aan, ik krijg alle meldingen op mijn Garmin. Ik maak niet veel foto's, dus de betere camera's hoeft voor mij niet. Ik ben geen heavy user van mijn mobiel, vooral Podcasts luisteren.

Wat ik wel belangrijk vind, de accuduur. Die is bij de Pixel 11 wat beter dan de 11 Pro. En in vergelijking met de Pixel 8 is het een enorme vooruitgang. Vooral als ik de hele dag onderweg ben en vooral op 5g zit. Met de Pixel 8 moest ik eind van de middag bijladen. Met de Pixel 11 zit ik om 22 uur nog op 40%.
Duidelijk bedankt, sinds ik de pixel 8 heb ben kan ik eindelijk fotos maken zonder dat ik een moment moet missen(kids) voorheen altijd midrange smartphones gehad en was de camera of te traag of met niet na het maken ervan.

Mbt accu herken ik het ook nu met de Pixel 8. Normaal gesproken zou ik ook voor de pixel 11 gaan maar nu wil er toch 4 jaar meedoen ipv 2 jaar(zoon lief krijgt deze).

AnimeAdicted

• Ramon 73
Azmodann schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 21:19:
[...]

[...]

Bedankt voor je reactie, maar de magische gum bedoel ik niet. Als je kijkt in het voorbeeld van de app , zie je dat er een 'magic editor' knop staat. Waarmee je met woorden bv de foto kan veranderen. Zoals je met de laatste Samsungs kan doen. Niet via chatgtp
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/edZoZH76BVaVjs4IZwvg_p0d8S8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gExKGaQdDBQvE84zgkO83WSF.png?f=fotoalbum_large Die functie is in Nederland (nog) niet beschikbaar: https://support.google.com/photos/thread/446044024/reimagine-option-disappear-after-some-updates?hl=en

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:44
Dank je wel Ramon. Best raar dat het in de Pixel app in het nederlands staat dan.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

CLB schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:34:
[...]

Dat heeft te maken met zoveel factoren, dat 'even' testen eigenlijk niet goed mogelijk is natuurlijk.
Netwerk, provider, antennes, banden, drukte en noem het maar op. Heb je er merkbaar last van?
Thuis is WiFi, onderweg alleen nog maar getest richting station lopen om mijn vriendin op te halen :-) Maar waar ik in die winkelstraat richting 500 haalde ofzo, is het nu met moeite 100. Binnenshuis was het ook hoger.

Het belangrijkste voor mij is wel, al eerder genoemd, dat ik overal in ieder geval ontvangst heb. Op festivals te vaak met alleen SMS als communicatie moeten rondlopen

• Ramon 73
Ik haal 300Mbit stabiel, pieken tot 435Mbit op KPN

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Ramon 73 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 13:42:
[...]

Ik haal 300Mbit stabiel, pieken tot 435Mbit op KPN
Zoiets had ik ook op mijn Pixel 10 Pro met "dezelfde" e-sim en abbo...

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tags NL schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 13:06:
[...]

Het belangrijkste voor mij is wel, al eerder genoemd, dat ik overal in ieder geval ontvangst heb. Op festivals te vaak met alleen SMS als communicatie moeten rondlopen
Dat ligt meestal niet aan je telefoon maar aan je provider of de overbelasting van de zendmasten rond het festival

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

DennusB schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 13:44:
[...]

Dat ligt meestal niet aan je telefoon maar aan je provider of de overbelasting van de zendmasten rond het festival
Dat begrijp ik, maar ik had dit niet met mijn Pixel 9 Pro... Mijn broer heeft nog een 8, vodafone, en die heeft dan geen probleem...

• Ramon 73
Offens1490 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:37:
[...]

Duidelijk bedankt, sinds ik de pixel 8 heb ben kan ik eindelijk fotos maken zonder dat ik een moment moet missen(kids) voorheen altijd midrange smartphones gehad en was de camera of te traag of met niet na het maken ervan.

Mbt accu herken ik het ook nu met de Pixel 8. Normaal gesproken zou ik ook voor de pixel 11 gaan maar nu wil er toch 4 jaar meedoen ipv 2 jaar(zoon lief krijgt deze).
Als je een beetje oplet met laden dan lukt 4 jaar met de fabrieksaccu wel. Mijn Pixel 7 was na 4 jaar merkbaar toe aan een nieuwe accu. Dat type was nog complexer qua vervanging en een nieuwe accu kostte minstens €160. Dat vond ik het niet meer waard voor een toestel dat eind volgend jaar geen updates meer krijgt. Zo was de Pixel 11 met inruil een goede beslissing.

• Reetkeverke
bazzemans schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:34:
[...]

Net even gecheckt. 300mpbs. Ik merk eigenlijk geen verschil met voorheen.

@Reetkeverke het gaat om het mobiele internet.
Ow, had ik niet door haha.
Dat hangt van plaats tot plaats af; ik heb al eens 239 mbps download behaald.
Waar ik woon 98 mbps.
Op andere plaatsen waarschijnlijk easy 400. Moet ik eerst nog geraken.
Is meer dan voldoende om alles snel te kunnen doen.

• outlandos
350 down, 15 up hier op 5G met Vodafone (in groot kantoorpand de test gedaan, geen idee of dat nog invloed heeft ivm buiten).

Haal jij serieus 120 upload?

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 21:57:
En dit is natuurlijk topnieuws, gekke Google:
Google put a colour LED on the Pixel 11 Pro and limited it to calls and texts.
So I made an app, so you can use it with anything 😎
Any app, any colour, any effect you want. WhatsApp green, Slack red, Gmail whatever you like 🚀
No ads. No root. Free. Completely open source 🙌

[Afbeelding]
Vanmiddag even geïnstalleerd, ging allemaal vrij makkelijk icm Shizuku en dat werkt allemaal best geinig.
Developer is ook druk bezig met allerlei updates, app is nu bij versie 1.0.8 aangekomen. Toch vind ik het
persoonlijk allemaal een beetje twijfelachtig om te gebruiken door de vele rechten die je moet geven en dergelijke.

Voor nu dus even mee kunnen spelen en het werkt echt wel goed, maar ik lees me eerst even verder in qua rechten en het hoe of wat, dus nu is alles weer even uninstalled. Daarbij hoop ik gewoon dat Google volledige HiLight-ondersteuning gaat bieden, maar dat is vast en zeker ijdele hoop. Leuke gimmick zo, maar die support |:(

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 25-08-2026 14:19 ]

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:22
Vrij frustrerend wel, heb je een mooie Anker Prime charger ondersteunt deze uiteraard niet het protocol dat de Pixel 11 benodigd en het opladen daardoor maar met 24.9W gaat, nog trager dan op de Pixel 9 hiervoor.

Op een Anker powerbank gaat het wel wat beter met een kleine 40W. Had toch verwacht/gehoopt dat beide apparaten het gewoon even snel zouden doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vEyXY1ExrFrQ6-TYegBOIr0zq5A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/byDmaNiNq7U5tN8OhanT5wK0.png?f=fotoalbum_large

Nickname does not reflect reality

• CLB
  • Niet online
Hier ook wat spul van Anker liggen en zal eens checken. Gaat wel van snel... naar langzaaaaaam qua laden.
Maar dat is logisch natuurlijk :)

• Brad Pitt
Ja de snelheid dropt snel inderdaad maar ja dat regelt de telefoon zelf. Wel jammer want bijv. de powerbank zelf opladen gaat met vrijwel constant 140W en dat is echt mega.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aW0VGFydSK9Td2P9t6J2duOZkEA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qnZlUP3Wh4CM9PhCzMyfA8dM.jpg?f=fotoalbum_large

• Reetkeverke
Ivm nfc/contactloos betalen; ondertussen nog een aantal getest waarvan ik weet dat het er werkt; allemaal geen probleem, werkt hier perfect bij de xl.

• outlandos
Reetkeverke schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:43:
Ivm nfc/contactloos betalen; ondertussen nog een aantal getest waarvan ik weet dat het er werkt; allemaal geen probleem, werkt hier perfect bij de xl.
Hoezo zou het niet werken? Omdat 1 tweaker dat meldde?

• Ramon 73
daveknoop schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 13:23:
Sinds donderdag een Pixel 11 pro in bezit en ondertussen alles weer ingesteld. Merk alleen op dat draadloos laden niet werkt (ook niet icm Pixel snap lader) en draadloos betalen werkt ook niet (icm ing). Van alles nagelopen en alles lijkt ook gewoon in orde te zijn. Zijn er meer die dit ervaren?
Ik heb deze powerbank net ontvangen. Draadloos laden werkt op mijn Pixel 11 pro xl. Over de snelheid van laden kan ik nog niks zeggen omdat ik mijn telefoon net had opgeladen. Met 78% lading werd er maar 3 watt geladen, bijna vol immers.

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 12:32

SebasFM

BOFH

Ik heb 2 sims in mijn toestel zitten. Op 50+ (Vodafone) haal ik 320 Mbps voordat ik door de ratelimiter wordt teruggezet op 210/80 (200 Mbps max abbo). Bij Odido haal ik 460 Mbps piek en wordt dan snel teruggezet naar 305/65 (300 Mbps max abbo). Dus snelheid zit wel snor. Had vroeger een gigabit maar ik wil Odido niet belonen voor het debacle van afgelopen februari.

Wat signaal betreft: voorheen verloor ik met een iPhone 16 Pro altijd het signaal van Vodafone in de kelder van mijn werk, maar met de Pixel 11 Pro houdt ik nog een streepje over... internet radio blijft ook gewoon doorspelen. Dus ook dat lijkt mij wel in orde.

• Polster
  • Laatst online: 22:09
Tags NL schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 09:56:
Heeft iemand Bunq werkend gekregen op de Pixel 11 Pro? Registratie/inloggen gaat goed, maar ik moet een selfie nemen als bewijs dat ik degene ben die ik ben. Ik zie even het frame waarin je hoofd moet worden geplaatst voor de foto crashen en springen terug naar let's take a selfie…
Same here. Even wachten op een app update denk ik.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Polster schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 17:52:
[...]

Heb contact met support gehad en de hele case uitgelegd, best netjes vragen terug, dingen die je kan proberen en uiteindelijk mijn info naar de volgende lijn gegaan. Pixel 11 Pro probleem, Pixel 10 Pro geen probleem met alle settings aan die hij voorstelde om uit te zetten :-D

• Ramon 73
Tags NL schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:21:
[...]

Heb contact met support gehad en de hele case uitgelegd, best netjes vragen terug, dingen die je kan proberen en uiteindelijk mijn info naar de volgende lijn gegaan. Pixel 11 Pro probleem, Pixel 10 Pro geen probleem met alle settings aan die hij voorstelde om uit te zetten :-D
Ik begrijp niet goed dat Pixel 10 het wel doet en Pixel 11 niet. Het zijn praktisch dezelfde toestellen, beide onder support en beide Android 17.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Ramon 73 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:25:
[...]

Ik begrijp niet goed dat Pixel 10 het wel doet en Pixel 11 niet. Het zijn praktisch dezelfde toestellen, beide onder support en beide Android 17.
Klopt, het is ook niet logisch. Andere camera en het lijkt ook wel alsof de camera app crashed (Je ziet het soms even snel voorbij flitsen)

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:13

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

Tags NL schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 20:37:
[...]

Klopt, het is ook niet logisch. Andere camera en het lijkt ook wel alsof de camera app crashed (Je ziet het soms even snel voorbij flitsen)
Uiteindelijk heb ik hem wel werkend gekregen, al is dat alweer een tijdje geleden. Volgens mij ben ik toen ingelogd met mijn e-mailadres in plaats van mijn telefoonnummer, of juist andersom. Eerst heb ik de cache en data gewist. Volgens mij was het zoiets waardoor het uiteindelijk wel lukte om een selfie te maken. Bij mij bleef de app daarvoor ook steeds crashen.

Of een Google Play update.

XBL: Hypernova NL | YouTube

• Baspower
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-09 11:00
bazzemans schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 14:34:
[...]

Eigenlijk had ik precies de omgekeerde ervaring. Ik kreeg mijn rijbewijs bij activeren DigiD heel lastig ingesteld. Achteraf komt dat denk ik doordat ik de NFC chip op een ander punt verwachtte.
Stond net in de supermarkt en kreeg de NFC betaling niet voor elkaar. Gelukkig werkte het op mijn Pixel Watch wel. Thuis nog eens geprobeerd, denk dat ik de telefoon net in een andere hoek moet houden.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:06
@Baspower De NFC zit echt boven het camera eiland. Als ik de bovenkant (letterlijk de bovenkant van de telefoon) richting de pinautomaat beweeg, pakt de NFC-chip al voordat ik het apparaat raak.

• victoryo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-09 21:45
Ramon 73 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 16:08:
[...]

Hoe zorg je ervoor dat die popup niet opnieuw verschijnt? Ik heb de P11 vers geinstalleerd, alle apps die ik wilde hebben vers uit de play store gehaald, accountgegevens/initialisatie opnieuw ingevoerd. Data uit de cloud gmail, google photos, Synology cloud etc. Ik heb geen behoefte aan een 1:1 kopie van oude zooi.

Nu krijg ik steeds de melding van Pixel instellen, om de gegevens van mijn oude toestel over te zetten. Dat oude toestel héb ik niet eens meer! Vanmorgen ingeleverd voor cashback.
Ik heb dit ook, en krijg nog af en toe de popup. Toestel ook vers geïnstalleerd zonder iets over te zetten. Heb er een ticket voor ingeschoten bij Google die als het goed is in behandeling is genomen, ben benieuwd!

• Ramon 73
victoryo schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 22:41:
[...]

Ik heb dit ook, en krijg nog af en toe de popup. Toestel ook vers geïnstalleerd zonder iets over te zetten. Heb er een ticket voor ingeschoten bij Google die als het goed is in behandeling is genomen, ben benieuwd!
Heel eenvoudig

Instellingen, apps, alle apps, rechtsboven in menu systeem apps tonen, dan Android Srt-up kiezen. Die app uitschakelen en je krijgt de meldingen niet meer.

Weet het niet meer zeker of een herstart noodzakelijk was, zou het voor de zekerheid even opnieuw het toestel starten.

• Ramon 73
bazzemans schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 20:51:
@Baspower De NFC zit echt boven het camera eiland. Als ik de bovenkant (letterlijk de bovenkant van de telefoon) richting de pinautomaat beweeg, pakt de NFC-chip al voordat ik het apparaat raak.
Gewoon met de bovenkant van de telefoon de lezer aanraken. Werkt perfect, veel beter dan op mijn oude p7p.

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:38
Ramon 73 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 16:08:
[...]

Hoe zorg je ervoor dat die popup niet opnieuw verschijnt? Ik heb de P11 vers geinstalleerd, alle apps die ik wilde hebben vers uit de play store gehaald, accountgegevens/initialisatie opnieuw ingevoerd. Data uit de cloud gmail, google photos, Synology cloud etc. Ik heb geen behoefte aan een 1:1 kopie van oude zooi.

Nu krijg ik steeds de melding van Pixel instellen, om de gegevens van mijn oude toestel over te zetten. Dat oude toestel héb ik niet eens meer! Vanmorgen ingeleverd voor cashback.
Kiezen voor overzetten en daarna kan je kiezen voor overslaan. De melding was daarna bij mij weg.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• Ramon 73
DeOS schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 23:00:
[...]

Kiezen voor overzetten en daarna kan je kiezen voor overslaan. De melding was daarna bij mij weg.
Bij mij niet, diverse mensen hier hebben er last van gehad

Instellingen, apps, alle apps, rechtsboven in menu systeem apps tonen, dan Android Srt-up kiezen. Die app uitschakelen en je krijgt de meldingen niet meer.

[ Voor 23% gewijzigd door Ramon 73 op 27-08-2026 07:05 ]

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:02
Ramon 73 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 23:21:
[...]

Bij mij niet, diverse mensen hier hebben er last van gehad
Bij mij hielp het om de melding ingedrukt te houden en dan op klaar drukken

System | Racing is in my Blood

• Polster
Lukt het al iemand om YouTube premium te claimen? Ik zie geen offer in de YouTube app.

Ik heb wel al eerder een premium trial gehad maar ik zie nergens in de voorwaarden dat je daarmee geen recht meer op de aanbieding hebt.

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20:32
Sinds enkele dagen de zwarte Pixel 11 Pro 12/256GB in bezit, en ik moet zeggen dat dat na enkele jaren Samsung (S21FE, S23 en S25+) toch wel even wennen en vooral zoeken is.

- Benchmarks interesseren mij vrij weinig en het toestel is zeker vlot genoeg bij alledaagse taken. Toch merk ik dat sommige dingen zoals het installeren van apps, Morphe patcher of fotobewerking in Lightroom nét ietsjes langer duren t.o.v. de S25+ (in light performance)

- Ik was groot fan van de looks van de S25+, niet alleen heel dun maar ook zeer smalle bezels. Beiden zijn op de P11Pro net iets dikker en dat is toch even wennen.

- Ook merk ik dat de Pixel aanmerkelijk warmer aanvoelt, ook bij normale belasting. Niet hinderlijk of heet, maar wel opvallend. Al moet ik ook zeggen dat ik de S25+ altijd in light performance modus had staan

- Kale Android is natuurlijk fijn, maar ik mis toch wel enkele handige functies van de Samsung. Zo had ik aardig wat Routines ingesteld staan, waarvoor ik nu meerdere apps moet gebruiken om dit na te bootsen (MacroDroid, Shizuku, etc). Niet alleen erg omslachtig, maar ik kan ook niet alles reproduceren (bijv. Wifi connected --> enkel 4G gebruiken). Zelfs voor Double Tap to Sleep heb ik nu een aparte app nodig. Dit heeft voor mijn gevoel ook negatieve invloed op de batterijduur, veel meer wakelocks.

- Over die batterijduur gesproken: dit valt me zeker niet tegen. Eerste dagen natuurlijk druk bezig met alles installeren, configureren en uitproberen. Gister haalde ik van 100 --> 10% een nette 8 uur SoT.

Waarop wint de Pixel het dan wel? De camera natuurlijk, en daar was het mij ook grotendeels om te doen. De camera-app is zeer uitgebreid, maar ook zonder allerlei extra instellingen maakt het toestel meer dan prima plaatjes. Alleen Google Photos....grrr.

• witterholt
Is er iemand die de "Starth Bing Wallpaper" app gebruikt en daarmee automatisch de achtergrond heeft kunnen instellen met de "Bing Image of the Day"?

Ik heb hiervoor even de Microsoft Launcher gebruikt om dit te doen, maar die heeft toch soms wat vreemde visuele foutjes en daar is al een poosje geen nieuwe versie meer voor uitgebracht. Daarbij zal de Pixel Launcher bij toekomstige Gemini integratie ook beter geschikt zijn verwacht ik.

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:59

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik merk bij de Pixel 11 Pro XL dat op random momenten het scherm zichzelf inschakelt, terwijl hij op mijn bureau ligt. Misschien reageert 'ie op het typen op het toetsenbord? Irritant is echter dat als het scherm oplicht, hij ook de gezichtsherkenning start en dus ook ontgrendelt. Ik kan hem met het scherm ondersteboven leggen, maar wil wel het scherm zien als er bijvoorbeeld een mail/oproep binnenkomt (HiLight is nutteloos nog).

Meer mensen hetzelfde probleem, en vooral: de oplossing?

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Oppo Find X9 Ultra, Pixel 11 Pro XL & meer Android / MacBook Air

• Golf2vr6
Hoesjes e.d. kan je beter hier [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Accessoires bespreken.

• Reetkeverke
KabouterTilly schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:05:
Sinds enkele dagen de zwarte Pixel 11 Pro 12/256GB in bezit, en ik moet zeggen dat dat na enkele jaren Samsung (S21FE, S23 en S25+) toch wel even wennen en vooral zoeken is.

- Benchmarks interesseren mij vrij weinig en het toestel is zeker vlot genoeg bij alledaagse taken. Toch merk ik dat sommige dingen zoals het installeren van apps, Morphe patcher of fotobewerking in Lightroom nét ietsjes langer duren t.o.v. de S25+ (in light performance)

- Ik was groot fan van de looks van de S25+, niet alleen heel dun maar ook zeer smalle bezels. Beiden zijn op de P11Pro net iets dikker en dat is toch even wennen.

- Ook merk ik dat de Pixel aanmerkelijk warmer aanvoelt, ook bij normale belasting. Niet hinderlijk of heet, maar wel opvallend. Al moet ik ook zeggen dat ik de S25+ altijd in light performance modus had staan

- Kale Android is natuurlijk fijn, maar ik mis toch wel enkele handige functies van de Samsung. Zo had ik aardig wat Routines ingesteld staan, waarvoor ik nu meerdere apps moet gebruiken om dit na te bootsen (MacroDroid, Shizuku, etc). Niet alleen erg omslachtig, maar ik kan ook niet alles reproduceren (bijv. Wifi connected --> enkel 4G gebruiken). Zelfs voor Double Tap to Sleep heb ik nu een aparte app nodig. Dit heeft voor mijn gevoel ook negatieve invloed op de batterijduur, veel meer wakelocks.

- Over die batterijduur gesproken: dit valt me zeker niet tegen. Eerste dagen natuurlijk druk bezig met alles installeren, configureren en uitproberen. Gister haalde ik van 100 --> 10% een nette 8 uur SoT.

Waarop wint de Pixel het dan wel? De camera natuurlijk, en daar was het mij ook grotendeels om te doen. De camera-app is zeer uitgebreid, maar ook zonder allerlei extra instellingen maakt het toestel meer dan prima plaatjes. Alleen Google Photos....grrr.
Op video wint de pixel niet en ik heb de iPhone 17 Pro Max gehad, de S26 ultra en nu de xl 11.
Video boost is goed maar niet perfect ook, gisteren de test gedaan, was niet perfect.

Ja, ik heb dat ook niet graag dat ik google foto's als nr 1 app zou moeten gebruiken.
Daarom heb ik deze app foto/video genomen om het toch wat overzichtelijker te houden, zo heb ik het het liefste.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.photosgo&pcampaignid=web_share

• Kenar95
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-09 09:29
Steeffoon schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 11:21:
Ik merk bij de Pixel 11 Pro XL dat op random momenten het scherm zichzelf inschakelt, terwijl hij op mijn bureau ligt. Misschien reageert 'ie op het typen op het toetsenbord? Irritant is echter dat als het scherm oplicht, hij ook de gezichtsherkenning start en dus ook ontgrendelt. Ik kan hem met het scherm ondersteboven leggen, maar wil wel het scherm zien als er bijvoorbeeld een mail/oproep binnenkomt (HiLight is nutteloos nog).

Meer mensen hetzelfde probleem, en vooral: de oplossing?
Deze functie uitzetten. Moet je alleen ff x tikken op scherm wanneer je 'm oppakt, maar geen ghost oppakmomenten meer en telefoon komt meer in zn slaapstand als hij tijdje ergens ligt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ja1D23CiTjIjq9FmO01yA2ZVEuo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GfsDg2okLb50iFK1REP1Hadn.png?f=fotoalbum_large

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Kenar95 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 13:25:
[...]

Deze functie uitzetten. Moet je alleen ff x tikken op scherm wanneer je 'm oppakt, maar geen ghost oppakmomenten meer en telefoon komt meer in zn slaapstand als hij tijdje ergens ligt

[Afbeelding]
Tuurlijk, dat is waar ook. Goeie. Dank!

Moet wel zeggen, niet eerder een telefoon gehad die hier zo gevoelig voor was.

[ Voor 7% gewijzigd door Steeffoon op 27-08-2026 13:45 ]

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Oppo Find X9 Ultra, Pixel 11 Pro XL & meer Android / MacBook Air

• CLB
  • Niet online
Je wil niet aan de slag met HiLight Studio?

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:58
Ik heb op de pro xl het lettertype vergroot tot de middelste optie. Ik merk dat verschillende apps hier niet goed op reageren omdat dan een gedeelte buiten het beeld valt terwijl ik daar wel moet zijn om op vestigen te klikken ofzo. Een voorbeeld is de dhl app, daar kom ik niet voorbij het eerste scherm tenzij ik de letters eerst op zijn kleinst zet. Meer mensen met dit probleem?

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Kenar95 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 13:25:
[...]

[Afbeelding]
Dank, ik zat met dezelfde vraag voor mijn Pixel 11 Pro :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus E V2 5.12 kWh V158; HW P1; HomeAssistant

• Brad Pitt
Lift to check phone staat hier vanaf begin uit maar heb ook het random oplichten van het scherm :)

• michaelvo
  • Laatst online: 21:23
Steeffoon schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 13:44:
[...]

Ik had hiervoor de Pixel 7 die deze optie ook had maar die was inderdaad lang niet zo gevoelig. Was mij de afgelopen dagen ook al opgevallen dat het scherm regelmatig aan gaat terwijl hij gewoon ergens op de tafel ligt. En aangezien ik de functie verder wel handig vind laat ik m ook gewoon aan staan. Hopelijk wordt de gevoeligheid nog wat aangepast met software update.

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

• alexbl69
  • Laatst online: 23:04
Steeffoon schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 13:44:
[...]

Heb ook gezichtsontgrendeling helemaal uitgezet omdat de sensor veel 'te goed' is. Als de sensor maar iets van je gezicht ziet wordt de telefoon al ontgrendeld.

Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”

• Kenar95
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-09 09:29
Brad Pitt schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 14:40:
Lift to check phone staat hier vanaf begin uit maar heb ook het random oplichten van het scherm :)
Dat af en toe oplichten zonder reden is wel echt een Pixel ding helaas. Kan mij dat van de 4XL en 8Pro ook nog herinneren. Gisteravond in een donkere slaapkamer alles ook ineens weer verlicht. En geen melding of iets wat daar aan ten grondslag ligt. Zijn al jarenlang topics op Reddit over te vinden, helaas nooit met een oplossing of een fix vanuit Google..

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Moet ik me eigenlijk nog eens in verdiepen, maar nog niet de moeite voor genomen. :P Ik blijf hoop houden op een hoop toevoegingen vanuit Google :+ :+

• Ramon 73
Kenar95 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:13:
[...]

Dat af en toe oplichten zonder reden is wel echt een Pixel ding helaas. Kan mij dat van de 4XL en 8Pro ook nog herinneren. Gisteravond in een donkere slaapkamer alles ook ineens weer verlicht. En geen melding of iets wat daar aan ten grondslag ligt. Zijn al jarenlang topics op Reddit over te vinden, helaas nooit met een oplossing of een fix vanuit Google..
Ik heb vier jaar een p7 gehad, nooit problemen mee gehad. Ook in de week P11 nu maar dit komt bij mij niet voor. Het scherm licht alleen op met een notificatie over stoppen met laden, echt duidelijke gebeurtenissen waar het aan toe te schrijven is.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 23:47

Convoy

g44p

Ramon 73 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 12:38:
[...]

Bijna €75, daar mag je ook wel happy mee zijn :+
super happy zelfs :9

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Het valt me op hoeveel apps er de afgelopen dagen geupdated worden. Zojuist weer een serie van 14 apps. Na de installatie moesten er 41 apps geïnstalleerd worden (logisch natuurlijk), maar ik schat dat ik de afgelopen week tussen de 50 en 60 updates heb gehad. Updates, geen nieuwe installaties! :o

Komt dat door Android 17? Want de apps zijn niet alleen van Google, ook van andere leveranciers.

niet dat ik het erg vind, het valt me gewoon op :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus E V2 5.12 kWh V158; HW P1; HomeAssistant

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:30
Nu een aantal dagen goed bezig met mn 11 pro. Maar wel heel dik tevreden. Kom van de xiaomi 14t pro. Laden is traaaaag... Maar das het enige mindere. Battery life is zelfs veel beter. Alles werkt gewoon soepel en snel. Erg tevreden

• ratzz
Polster schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 17:52:
[...]

Ik loop net tegen hetzelfde probleem aan met mijn pixel 11 pro xl. Ik heb de opslag en cache leeg gemaakt en toen ik weer bij de selfie check kwam kreeg ik pas de toestemmingsvraag om de camera te gebruiken waarna ik de selfie check kon afronden.

• ratzz
ratzz schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 13:51:
Ik heb op de pro xl het lettertype vergroot tot de middelste optie. Ik merk dat verschillende apps hier niet goed op reageren omdat dan een gedeelte buiten het beeld valt terwijl ik daar wel moet zijn om op vestigen te klikken ofzo. Een voorbeeld is de dhl app, daar kom ik niet voorbij het eerste scherm tenzij ik de letters eerst op zijn kleinst zet. Meer mensen met dit probleem?
Dhl geeft aan dat het een probleem aan hun kant is.

• radiodj
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 17:18
Sinds een paar dagen ook de Pixel 11 Pro XL in bezit. Hiervoor zat ik op de 9 Pro XL. Gek genoeg lijkt het toestel groter. De upgrade is minimaal, maar ben wel zeer te spreken over de batterij die het een stuk langer volhoudt.

[ Voor 33% gewijzigd door radiodj op 27-08-2026 23:07 ]

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

radiodj schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 23:05:
Sinds een paar dagen ook de Pixel 11 Pro XL in bezit. Hiervoor zat ik op de 9 Pro XL. Gek genoeg lijkt het toestel groter. De upgrade is minimaal, maar ben wel zeer te spreken over de batterij die het een stuk langer volhoudt.

Loop wel tegen het probleem aan dat ik nergens kan vinden waar ik de 6 maanden Gemini kan claimen? Ik heb een 400GB abonnementje lopen, moet ik die eerst opzeggen voor ik de 6 maanden gratis kan claimen? Iemand enig idee?
Claimen kan in de Google One app. Opzeggen hoeft zover ik weet niet, de gratis promotie overruled.

• radiodj
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 17:18
Steeffoon schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 23:07:
[...]

Claimen kan in de Google One app. Opzeggen hoeft zover ik weet niet, de gratis promotie overruled.
Gevonden, hartelijk dank! Dit had wat mij betreft wel wat duidelijker gecommuniceerd mogen worden door Google.

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Pixel een dagje in bezit, kom van een Apple iPhone 15 pro.

De Pixel voelt snel, scherm lijkt beter, het toetsenbord is veel prettiger dan het IOS toetsenbord en de batterij lijkt ook een stuk beter (SoH iPhone is 80%)

Face ID mis ik wel. Ik gebruik een aantal apps die dat vereisen (werk mail/slack), op de Pixel werkt dat gewoon niet in een donkere ruimte.

Het notificatie systeem begrijp ik ook nog niet goed. De notificatie badges verdwijnen bijvoorbeeld nadat ik Gmail/Outlook/Slack open, terwijl ik berichten wel ongelezen laat. Is dat aan te passen?

[ Voor 22% gewijzigd door Jay-v op 28-08-2026 08:08 ]

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:30
Ik lees veel mensen op andere sites over dat die de snelheid zo laag is. Maar ik speel gewoon spelletjes etc. Dingen als Genshin impact dan werd niet maar Das toch niks voor mobiel. Ik.vind de snelheid juist prima

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Haal inmiddels richting 600Mbit 😂 Sim opnieuw gedownload en gaat ineens wel hard, maar upload is maar krap 50Mbit....

• Golf2vr6
Hier is het dit keer wel gelukt. Misschien omdat ik nu een jaar (of meer) geen yt premium heb gehad (ook trail).

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:36
gupfishy schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 06:59:
Ik lees veel mensen op andere sites over dat die de snelheid zo laag is. Maar ik speel gewoon spelletjes etc. Dingen als Genshin impact dan werd niet maar Das toch niks voor mobiel. Ik.vind de snelheid juist prima
Zoals zo vaak is het gewoon altijd op de user zelf gebasseerd ja.
Maar er is gewoon niets te zeggen tegen de commentaar dat Google met Tensor een sprong aan het proberen is die momenteel twijfelachtig aan het uitpakken is.

Ik heb zelf de P10XL en daar zeiden ze dat de Tensor zo goed was in local AI etc etc, ter mijn verbazing was Magic eraser gewoon continu off-device AI processing. Tenzij je hem forceert in Flight mode en dan was het inderdaad zelfs sneller gedaan...
Dat zijn de fratsen die ik totaal niet meer snap bij Google, als je dan toch zo trots bent op een product waarom design je de software dat die eerst off-device AI processing doet in de Cloud?

Nu lees ik dat de P11 dat niet meer doet, die doet weer on-device, dus weer goed, maar links en rechts hoor ik weer dat nu trager is op een snellere soc???

Leg een Pixel met zijn nieuw prijspunt naast de rest van de competitie en dan is het verschil gewoon gigantisch in raw speed. Dan is de prijs op dat punt alleen pure Android en Google features...

Dit allemaal gezegd zijnde, zal ik nooit meer iets anders dan een Pixel kopen omdat ik gewoon rauwe Android wil en geen andere shell daarrond :)

[ Voor 6% gewijzigd door Lyca op 28-08-2026 14:42 ]

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-09 09:44
Tags NL schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:21:
[...]

Heb je nog iets gehoord? Lukt mij ook niet namelijk, Bunq activeren. :-(

• ratzz
SgtCaffran schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 15:28:
[...]

Heb je dit al geprobeerd? Waarschijnlijk heb je je apps overgezet en staan niet alle toestemmingen goed. ratzz in "[Google Pixel 11/11 Pro/11 Pro XL] Ervaringen & Discussie"

• Polster
Ik had gisteren een Bunq app update en daarna kon ik de setup doorlopen zonder problemen.

• SgtCaffran
ratzz schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 15:31:
[...]

Heb je dit al geprobeerd? Waarschijnlijk heb je je apps overgezet en staan niet alle toestemmingen goed. ratzz in "[Google Pixel 11/11 Pro/11 Pro XL] Ervaringen & Discussie"
Dat had ik al geprobeerd maar ik heb gelijk even de app verwijderd en deze opnieuw geïnstalleerd. Dat lijkt geholpen te hebben al krijg ik nu ineens een ongeldige code foutmelding, terwijl deze gewoon werkt in de app op mijn oude telefoon...

Opnieuw inloggen heeft nu wel gewerkt, zonder tweede keer selfie te nemen.

[ Voor 6% gewijzigd door SgtCaffran op 28-08-2026 16:15 ]

• CLB
  • Niet online
Ik vind het toch altijd fijn dat ik zo hop: '5x optische zoom uit de broekzak tover'
Google Pixel 11 Pro - 5x zoom

En 10x is ook niet onaardig:
Google Pixel 11 Pro - 10x zoom

• michaelvo
Ik ben ook blij verrast door de prestaties van de camera's van de Google Pixel 11 Pro. Zeker het zoomen vind ik erg fijn, maar ik kom dan ook van de Pixel 7 af die helemaal geen zoomcamera had.

Daarnaast ben ik ook zeer tevreden over wat Rambler voor mekaar krijgt met het opstellen van teksten zoals deze :).

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Polster schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 15:35:
Ik had gisteren een Bunq app update en daarna kon ik de setup doorlopen zonder problemen.
Ik was ook hoopvol, maar bij mij nog niet… Zal de app ook nogmaals verwijderen en opnieuw toevoegen.

- edit -

Gedaan, nu wel een popup met permissie prompt voor camera maar nog steeds crash

[ Voor 14% gewijzigd door Tags NL op 28-08-2026 18:10 ]

• SgtCaffran
Tags NL schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 17:55:
[...]

Ik was ook hoopvol, maar bij mij nog niet… Zal de app ook nogmaals verwijderen en opnieuw toevoegen.

- edit -

Gedaan, nu wel een popup met permissie prompt voor camera maar nog steeds crash
Bij mij werkt het inderdaad na opnieuw installeren en de permission prompt.

• outlandos
YouTube: Pixel 11 Pro XL Review // Goodbye iPhone!

Volg hem al heel lang, nog nooit zo positief gehoord over de Pixel.

• CLB
  • Niet online
SamSid schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 17:03:
Zie ik het verkeerd, maar waarom zie ik een soort mozaïek achtige structuur in de achtergrond? Zowel in de bomen en dat werkt door in de grond.
Welke foto('s) specifiek? Laatste van de giraffen en zebra's met 10x zoom?

• witterholt
De onderstaande foto, even uit de losse pols geschoten, vind ik ook niet onaardig.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EZ_qDLGU1lj7pckTP0Sih-PCS74=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YvfrAIpUnp55C4SzFerFrdgU.jpg?f=fotoalbum_large

• ratzz
Ik loop tegen het volgende aan, op de telefoon inloggen met de vingerafdruk gaat perfect maar zodra ik bij een app wil inloggen met een vingerafdruk gaat het moeizaam, soms moet ik het wel 5 keer proberen. Is dit herkenbaar bij iemand?

• ratje_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:40
Loki schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 09:19:
[...]

Je kan het verkoopdocument gebruiken. Ook zo gedaan met een vorige Pixel actie en dat is toen goed gegaan.

Heb contact gehad met Recommerce en die geven aan dat er geen trade-in-document bestaat. Alleen dus dat verkoopdocument, en denken ook dat die bedoeld wordt. Ze zeiden nu meer van deze vragen te krijgen en gaan contact opnemen met in dit geval Belsimpel over de tekst in de actievoorwaarden.
Het verloop document werkt niet. Ik heb dit vorig jaar gehad met mijn pixel 11 pro. Je moet echt de bevestiging gaan sturen. Als je de gegevens gaan invullen op die myaction site staan er ook duidelijke voorbeelden bij.

Een verkoop document wordt als niet geldig gezien omdat er dan mensen zijn die niets opsturen, ook dat is vorig jaar met de pixel 10 gebeurd.

Edit : ik bedoel met het verkoop document het ingevulde formulier.

[ Voor 4% gewijzigd door ratje_nl op 29-08-2026 09:51 ]

• Loki
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:21

Loki

Jááátôch...

Ok vreemd, maar het is idd geen echte bevestiging. Met P8P ging het toen wel. Ik laat wel even weten of het nu (weer) lukt, gisteren nl ingediend.

[ Voor 15% gewijzigd door Loki op 29-08-2026 09:55 ]

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
In de mail die ik gekregen heb van Recommerce bij bestelling via KPN staat er:
3. Ontvang je extra inruilwaarde
De uitbetaling van de extra inruilwaarde volgt automatisch, zodra je toestel is ontvangen én de wettelijke zichttermijn van 14 dagen is verstreken.

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik vroeg me wel af hoe het bij de retour van Google zit. Ik heb een dhl barcode. En verder een leeg kartonnen doosje gekregen. Geen idee hoe ze nu weten wat mijn telefoon is?

• michaelvo
vaagisdenaam schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 10:07:
Ik vroeg me wel af hoe het bij de retour van Google zit. Ik heb een dhl barcode. En verder een leeg kartonnen doosje gekregen. Geen idee hoe ze nu weten wat mijn telefoon is?
Die DHL barcode is aan jou gelinkt. Het gaat iig goed, ik heb het geld al op mijn rekening.

• outlandos
Loki schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 09:19:
[...]

Je kan het verkoopdocument gebruiken. Ook zo gedaan met een vorige Pixel actie en dat is toen goed gegaan.

Heb contact gehad met Recommerce en die geven aan dat er geen trade-in-document bestaat. Alleen dus dat verkoopdocument, en denken ook dat die bedoeld wordt. Ze zeiden nu meer van deze vragen te krijgen en gaan contact opnemen met in dit geval Belsimpel over de tekst in de actievoorwaarden.
Waar doel je op met verkoopdocument? Ik moet mijn oude toestel (OnePlus 6) nog opsturen naar Vodafone hoor, maar heb al wel de aanvraag gestart.

• Ramon 73
vaagisdenaam schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 10:07:
De barcode is uniek voor jouw telefoon. Reken op een week ongeveer, dan heb je je geld op de rekening.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

SgtCaffran schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 15:28:
[...]

Goed... Wat werkte... Is inloggen in een browser op je laptop, daar face check/selfie doen... Als je daar na de selfiecontrole kunt inloggen en je rekening ziet... Naar de app op je telefoon, daar ook een selfieprompt, en ineens werkt het daar ook?!

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen kunnen besproken worden in [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Levertijden & Prijzen
Discussies over accessoires mogen hier: [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Accessoires