• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:26
Azmodann schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 20:38:
Als je op je Pixel naar de app 'mijn pixel' gaat , onder foto én videoberwerking staat er 'omtoveren'. Ik heb die magic editor button niet? Iemand anders dit gevonden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bxL1QrXlsEWwlKGHM-M-oK_GjnA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lNMAoQgCEDMs1xUPHwNDLIlS.jpg?f=fotoalbum_large

Bedoel je magische gum? Die zat er al jaren in, op mijn oude Pixel 7 was die er al. Nu werkt deze functie beter, mooiere resultaten, en stukken sneller. Voorheen werd een deel ergens in de cloud gedaan, nu lijkt er meer on device te gebeuren.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:59
Ramon 73 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 21:11:
[...]

Ik heb de bedieningstoetsen gewoon op het vergrendeldcherm staan.
Heb het inmiddels gevonden. Spotify notificaties stonden op Silent en silent notifications heb ik op het lockscreen uitstaan.

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:02
Bedoel je magische gum? Die zat er al jaren in, op mijn oude Pixel 7 was die er al. Nu werkt deze functie beter, mooiere resultaten, en stukken sneller. Voorheen werd een deel ergens in de cloud gedaan, nu lijkt er meer on device te gebeuren.
Bedankt voor je reactie, maar de magische gum bedoel ik niet. Als je kijkt in het voorbeeld van de app , zie je dat er een 'magic editor' knop staat. Waarmee je met woorden bv de foto kan veranderen. Zoals je met de laatste Samsungs kan doen. Niet via chatgtp

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:07

Nakebod

Nope.

Nakebod schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 23:20:
In mijn auto heb ik een vrij oude draadloze lader, deze is dacht ik gebaseerd op de Qi 1 standaard, en leek tijdens mijn korte rit prima te werken. Ik weet niet of de telefoon ook echt bijgeladen kan worden tijdens het navigeren, mogelijk dat het wattage dan te laag is.
Vandaag autorit van bijna 2 uur gedaan met mijn oude Qi 1 lader. Bluetooth muziek streamen (Via VPN naar thuisserver), OmsAnd navigatie aan. Begon ergens rond de 85-90%. Telefoon liep niet leeg, ergens onderweg zat de accu weer op 100%. Dus een snellere Qi 2.2 lader is wat mij betreft overbodig.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:32
bazzemans schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 14:33:
[...]

Als je nooit tot 100% oplaadt (bijvoorbeeld door de instelling opladen tot 80%) dan loopt die sot tijd toch alleen maar op? Zegt dan niet zoveel toch?

Belangrijker is denk ik om te weten hoevaak je moet opladen bij normaal gebruik. Die ervaring heb ik eigenlijk nog niet, omdat ik er te veel mee speel nog. Ik zit nu (niet XL-versie) op 75% sinds de oplader vanochtend. Met de p7p zat ik eind van mijn werkdag tegen opladen aan.

Nb. Voorzichtige inschatting is dat je vanochtend de telefoon in de auto aan de lader hebt gehad, toen die op ongeveer 50% zat?
Dat is inderdaad wat ik bedoel. Een sot van 100% naar (quasi) 0, tijdens een normale werkdag. Liefst met Android auto, Spotify, social media gebruik.. zonder batterij beperkende opties. Ik ga geen flagship kopen waar ik alles moet limiteren om toch maar de dag door te komen 🥲

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:48
denken jullie dat de 12gb variant te weinig is als je volgend jaar weer het nieuwe model gaat kopen?

Vraag me ook eigenlijk af of je het gaat merken..

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Cloclo100 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 07:20:
[...]

Dat is inderdaad wat ik bedoel. Een sot van 100% naar (quasi) 0, tijdens een normale werkdag. Liefst met Android auto, Spotify, social media gebruik.. zonder batterij beperkende opties. Ik ga geen flagship kopen waar ik alles moet limiteren om toch maar de dag door te komen 🥲
Hier staat alles aan en op hoogste stand. Android auto +/- 40 minuten per dag draadloos (Waze + Spotify). Meestal zit ik op meer dan zes uur sot en ik heb de batterij besparing bij 20% tot nu toe niet gehaald. Ik ben er ook niet echt mee bezig geweest omdat ik niet het idee heb dat ik de dag niet zou halen. Als ik eraan denk zal ik een screenshot maken voor ik ga slapen vanavond.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 11 Pro XL

• witterholt
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Knamix schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 07:34:
denken jullie dat de 12gb variant te weinig is als je volgend jaar weer het nieuwe model gaat kopen?

Vraag me ook eigenlijk af of je het gaat merken..
Nee, in dat geval is 12 niet te weinig. Maar op de lange termijn verwacht ik dat het wel te weinig is, aangezien de tendens lijkt te zijn om meer AI features lokaal te draaien i.p.v. via de cloud.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Tags NL

Harmful or Harmless?

Heeft iemand Bunq werkend gekregen op de Pixel 11 Pro? Registratie/inloggen gaat goed, maar ik moet een selfie nemen als bewijs dat ik degene ben die ik ben. Ik zie even het frame waarin je hoofd moet worden geplaatst voor de foto crashen en springen terug naar let's take a selfie…

https://powershellisfun.com

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:25
Offens1490 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 11:07:
[...]

Afgezien van de prijs maar mag ik vragen waarom je niet voor de pro bent gegaan?

Heb zelf nl de pixel 8 destijds, achteraf was de pro voor mij waarschijnlijk beter. Zie je veel verbetering met de Pixel 11?
Voor mij heeft de pro weinig meerwaarde. Die ledjes heb ik niets aan, ik krijg alle meldingen op mijn Garmin. Ik maak niet veel foto's, dus de betere camera's hoeft voor mij niet. Ik ben geen heavy user van mijn mobiel, vooral Podcasts luisteren.

Wat ik wel belangrijk vind, de accuduur. Die is bij de Pixel 11 wat beter dan de 11 Pro. En in vergelijking met de Pixel 8 is het een enorme vooruitgang. Vooral als ik de hele dag onderweg ben en vooral op 5g zit. Met de Pixel 8 moest ik eind van de middag bijladen. Met de Pixel 11 zit ik om 22 uur nog op 40%.

• Tags NL
  • Nu online

Tags NL

Harmful or Harmless?

En wat is de 5G snelheid bij jullie op de Pixel 11 (Pro)? Ik haal iets van 120Mbit up/down in Zaandam, waar ik met mijn Pixel 10 Pro wel tot 500 haalde...

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 13:50
Pietervs schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 20:38:
[...]

Ik moet zeggen dat NFC toch vlotter werkte op mijn Galaxy S23+.
Ik stond zaterdag echt even met de telefoon op en neer te schuiven over de betaalautomaat voor de betaling geaccepteerd werd.
Is een kwestie van wennen (hoop ik), maar logisch en makkelijk vind ik het dus nog niet.
Ik ben nu naar een 2de plaats geweest (carrefour Belgie) en het werkte perfect alweer. Geen problemen op dit moment, de chip zit bovenaan en ik hou het er dichtbij ook.

• Reetkeverke
Tags NL schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:21:
En wat is de 5G snelheid bij jullie op de Pixel 11 (Pro)? Ik haal iets van 120Mbit up/down in Zaandam, waar ik met mijn Pixel 10 Pro wel tot 500 haalde...
Ik ben van Belgie en heb orange 1000 mbps.
Als ik gewoon de wifi normaal neem? Iets meer dan 120 mbps ong.
Maar ik had maanden geleden zelf een 5Ghz kanaal gemaakt voor wifi ;). Dat is de oplossing geweest, ik klik nu de 5ghz aan en ik behaal plots ong 700 mbps download nu en upload 43 tot bijna 48.

• Tags NL
  • Nu online

Tags NL

Harmful or Harmless?

Reetkeverke schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:30:
[...]

Ik ben van Belgie en heb orange 1000 mbps.
Als ik gewoon de wifi normaal neem? Iets meer dan 120 mbps ong.
Maar ik had maanden geleden zelf een 5Ghz kanaal gemaakt voor wifi ;). Dat is de oplossing geweest, ik klik nu de 5ghz aan en ik behaal plots ong 700 mbps download nu en upload 43 tot bijna 48.
5G, niet Wi-Fi :-) Ben benieuwd naar 5G snelheden, Wi-Fi is 1400Mbit ofzo hier en prima. Maar 5G is beduidend langzamer via KPN

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:01
Net even gecheckt. 300mpbs. Ik merk eigenlijk geen verschil met voorheen.

@Reetkeverke het gaat om het mobiele internet.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En wat is de 5G snelheid bij jullie op de Pixel 11 (Pro)?
Ik haal iets van 120Mbit up/down in Zaandam, waar ik met mijn Pixel 10 Pro wel tot 500 haalde...
Dat heeft te maken met zoveel factoren, dat 'even' testen eigenlijk niet goed mogelijk is natuurlijk.
Netwerk, provider, antennes, banden, drukte en noem het maar op. Heb je er merkbaar last van?

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 25-08-2026 12:35 ]

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
160

Ik heb maar een abo dat tot 150 loopt maar die trekt ie dus wel vol.

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:27
lethargy schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 11:25:
[...]

Voor mij heeft de pro weinig meerwaarde. Die ledjes heb ik niets aan, ik krijg alle meldingen op mijn Garmin. Ik maak niet veel foto's, dus de betere camera's hoeft voor mij niet. Ik ben geen heavy user van mijn mobiel, vooral Podcasts luisteren.

Wat ik wel belangrijk vind, de accuduur. Die is bij de Pixel 11 wat beter dan de 11 Pro. En in vergelijking met de Pixel 8 is het een enorme vooruitgang. Vooral als ik de hele dag onderweg ben en vooral op 5g zit. Met de Pixel 8 moest ik eind van de middag bijladen. Met de Pixel 11 zit ik om 22 uur nog op 40%.
Duidelijk bedankt, sinds ik de pixel 8 heb ben kan ik eindelijk fotos maken zonder dat ik een moment moet missen(kids) voorheen altijd midrange smartphones gehad en was de camera of te traag of met niet na het maken ervan.

Mbt accu herken ik het ook nu met de Pixel 8. Normaal gesproken zou ik ook voor de pixel 11 gaan maar nu wil er toch 4 jaar meedoen ipv 2 jaar(zoon lief krijgt deze).

AnimeAdicted

• Ramon 73
Azmodann schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 21:19:
[...]

[...]

Bedankt voor je reactie, maar de magische gum bedoel ik niet. Als je kijkt in het voorbeeld van de app , zie je dat er een 'magic editor' knop staat. Waarmee je met woorden bv de foto kan veranderen. Zoals je met de laatste Samsungs kan doen. Niet via chatgtp
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/edZoZH76BVaVjs4IZwvg_p0d8S8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gExKGaQdDBQvE84zgkO83WSF.png?f=fotoalbum_large Die functie is in Nederland (nog) niet beschikbaar: https://support.google.com/photos/thread/446044024/reimagine-option-disappear-after-some-updates?hl=en

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:02
Dank je wel Ramon. Best raar dat het in de Pixel app in het nederlands staat dan.

• Tags NL
  • Nu online

Tags NL

Harmful or Harmless?

CLB schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:34:
[...]

Dat heeft te maken met zoveel factoren, dat 'even' testen eigenlijk niet goed mogelijk is natuurlijk.
Netwerk, provider, antennes, banden, drukte en noem het maar op. Heb je er merkbaar last van?
Thuis is WiFi, onderweg alleen nog maar getest richting station lopen om mijn vriendin op te halen :-) Maar waar ik in die winkelstraat richting 500 haalde ofzo, is het nu met moeite 100. Binnenshuis was het ook hoger.

Het belangrijkste voor mij is wel, al eerder genoemd, dat ik overal in ieder geval ontvangst heb. Op festivals te vaak met alleen SMS als communicatie moeten rondlopen

• Ramon 73
Ik haal 300Mbit stabiel, pieken tot 435Mbit op KPN

• Tags NL
  • Nu online

Tags NL

Harmful or Harmless?

Ramon 73 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 13:42:
[...]

Ik haal 300Mbit stabiel, pieken tot 435Mbit op KPN
Zoiets had ik ook op mijn Pixel 10 Pro met "dezelfde" e-sim en abbo...

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tags NL schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 13:06:
[...]

Het belangrijkste voor mij is wel, al eerder genoemd, dat ik overal in ieder geval ontvangst heb. Op festivals te vaak met alleen SMS als communicatie moeten rondlopen
Dat ligt meestal niet aan je telefoon maar aan je provider of de overbelasting van de zendmasten rond het festival

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Tags NL
  • Nu online

Tags NL

Harmful or Harmless?

DennusB schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 13:44:
[...]

Dat ligt meestal niet aan je telefoon maar aan je provider of de overbelasting van de zendmasten rond het festival
Dat begrijp ik, maar ik had dit niet met mijn Pixel 9 Pro... Mijn broer heeft nog een 8, vodafone, en die heeft dan geen probleem...

• Ramon 73
Offens1490 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:37:
[...]

Duidelijk bedankt, sinds ik de pixel 8 heb ben kan ik eindelijk fotos maken zonder dat ik een moment moet missen(kids) voorheen altijd midrange smartphones gehad en was de camera of te traag of met niet na het maken ervan.

Mbt accu herken ik het ook nu met de Pixel 8. Normaal gesproken zou ik ook voor de pixel 11 gaan maar nu wil er toch 4 jaar meedoen ipv 2 jaar(zoon lief krijgt deze).
Als je een beetje oplet met laden dan lukt 4 jaar met de fabrieksaccu wel. Mijn Pixel 7 was na 4 jaar merkbaar toe aan een nieuwe accu. Dat type was nog complexer qua vervanging en een nieuwe accu kostte minstens €160. Dat vond ik het niet meer waard voor een toestel dat eind volgend jaar geen updates meer krijgt. Zo was de Pixel 11 met inruil een goede beslissing.

• Reetkeverke
bazzemans schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:34:
[...]

Net even gecheckt. 300mpbs. Ik merk eigenlijk geen verschil met voorheen.

@Reetkeverke het gaat om het mobiele internet.
Ow, had ik niet door haha.
Dat hangt van plaats tot plaats af; ik heb al eens 239 mbps download behaald.
Waar ik woon 98 mbps.
Op andere plaatsen waarschijnlijk easy 400. Moet ik eerst nog geraken.
Is meer dan voldoende om alles snel te kunnen doen.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:59
350 down, 15 up hier op 5G met Vodafone (in groot kantoorpand de test gedaan, geen idee of dat nog invloed heeft ivm buiten).

Haal jij serieus 120 upload?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 21:57:
En dit is natuurlijk topnieuws, gekke Google:
Google put a colour LED on the Pixel 11 Pro and limited it to calls and texts.
So I made an app, so you can use it with anything 😎
Any app, any colour, any effect you want. WhatsApp green, Slack red, Gmail whatever you like 🚀
No ads. No root. Free. Completely open source 🙌

[Afbeelding]
Vanmiddag even geïnstalleerd, ging allemaal vrij makkelijk icm Shizuku en dat werkt allemaal best geinig.
Developer is ook druk bezig met allerlei updates, app is nu bij versie 1.0.8 aangekomen. Toch vind ik het
persoonlijk allemaal een beetje twijfelachtig om te gebruiken door de vele rechten die je moet geven en dergelijke.

Voor nu dus even mee kunnen spelen en het werkt echt wel goed, maar ik lees me eerst even verder in qua rechten en het hoe of wat, dus nu is alles weer even uninstalled. Daarbij hoop ik gewoon dat Google volledige HiLight-ondersteuning gaat bieden, maar dat is vast en zeker ijdele hoop. Leuke gimmick zo, maar die support |:(

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 25-08-2026 14:19 ]

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:37
Vrij frustrerend wel, heb je een mooie Anker Prime charger ondersteunt deze uiteraard niet het protocol dat de Pixel 11 benodigd en het opladen daardoor maar met 24.9W gaat, nog trager dan op de Pixel 9 hiervoor.

Op een Anker powerbank gaat het wel wat beter met een kleine 40W. Had toch verwacht/gehoopt dat beide apparaten het gewoon even snel zouden doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vEyXY1ExrFrQ6-TYegBOIr0zq5A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/byDmaNiNq7U5tN8OhanT5wK0.png?f=fotoalbum_large

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen kunnen besproken worden in [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Levertijden & Prijzen en niet in dit topic