gupfishy schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 06:59:
Ik lees veel mensen op andere sites over dat die de snelheid zo laag is. Maar ik speel gewoon spelletjes etc. Dingen als Genshin impact dan werd niet maar Das toch niks voor mobiel. Ik.vind de snelheid juist prima
Zoals zo vaak is het gewoon altijd op de user zelf gebasseerd ja.
Maar er is gewoon niets te zeggen tegen de commentaar dat Google met Tensor een sprong aan het proberen is die momenteel twijfelachtig aan het uitpakken is.
Ik heb zelf de P10XL en daar zeiden ze dat de Tensor zo goed was in local AI etc etc, ter mijn verbazing was Magic eraser gewoon continu off-device AI processing. Tenzij je hem forceert in Flight mode en dan was het inderdaad zelfs sneller gedaan...
Dat zijn de fratsen die ik totaal niet meer snap bij Google, als je dan toch zo trots bent op een product waarom design je de software dat die eerst off-device AI processing doet in de Cloud?
Nu lees ik dat de P11 dat niet meer doet, die doet weer on-device, dus weer goed, maar links en rechts hoor ik weer dat nu trager is op een snellere soc???
Leg een Pixel met zijn nieuw prijspunt naast de rest van de competitie en dan is het verschil gewoon gigantisch in raw speed. Dan is de prijs op dat punt alleen pure Android en Google features...
Dit allemaal gezegd zijnde, zal ik nooit meer iets anders dan een Pixel kopen omdat ik gewoon rauwe Android wil en geen andere shell daarrond
[
Voor 6% gewijzigd door
Lyca op 28-08-2026 14:42
]