• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Oekol schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 15:55:
[...]

Dat dacht ik ook, maar blijkbaar niet?
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Maar dit zal ook wel weer zo ondoorzichtig als de pest zijn dat de andere modellen een andere laadsnelheid hebben. Lekker moeilijk doen overal. Overzicht is niet makkelijk om te hebben.
Ah ze zijn bij de iPhone 17 eindelijk omhoog gegaan dan, ik heb een 16 Pro en die is echt takke traag met opladen

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Oekol schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 15:50:
[...]

Nee eens. Behalve dat ik dan van 45W naar 30W ga wat de pro XL doet. Toch weer fors langzamer. Dat met een toch al relatief korte accuduur klinkt nou allesbehalve >1000 euro waard als topmodel.
De Pro XL doet 45 watt. De gewone 11 en de 11 Pro doen inderdaad 30 watt, op pagina 1 van dit topic staan de specs.

[ Voor 12% gewijzigd door Ramon 73 op 21-08-2026 16:46 ]

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Ramon 73 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 16:44:
[...]

De Pro XL doet 45 watt. De gewone 11 en de 11 Pro doen inderdaad 30 watt, op pagina 1 van dit topic staan de specs.
Dat weet ik. Heb alles zo'n beetje uitgezocht van de Pixels. Heb het meer over andere telefoons. Ook bij andere merken heb je verschillende snelheden en met vergelijkingen zoals gedeelt krijg je dan hele wazige vergelijkingen als je niet overal er goed induikt.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:32
Nou na een dagje werken 35% batterijverbruik (P11pro).

Met de P10pro was dat 50-60%. Oftewel de helft minder batterijverbruik met vergelijkbaar gebruik.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:40
Flitskikker schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 14:40:
Het lijkt wel alsof haast iedereen online de 512 GB heeft.
Ik begin nu wel FOMO te krijgen over m'n bestelde Pro 256 GB... :X

Mijn in te ruilen Pixel 7 256 GB heeft na bijna 4 jaar nog steeds slechts 61% opslag in gebruik en voelt nog snel genoeg aan met z'n 8 GB RAM, dus 256/12 leek me voldoende.

Ik zou 'm nog kunnen annuleren of terugsturen maar uiteraard is uitgerekend de 512 GB Mist nu niet op voorraad. :|
Komt omdat de meerprijs relatief laag was en als je ooit verkoopt/inruilt krijg je zeker de helft van die meerprijs weer terug. Onder de streep heb je het dus over iets van 70 euro. Ja dan kiezen de meesten voor de 512gb met 16gb.

Maar er is geen goed of fout, gewoon doen wat voor jouw situatie het beste lijkt.

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Volgens Google kan het niet. Maar jullie zouden het zeker moeten weten:

Ik gebruik dagelijks de standen en routines optie in de Samsung galaxy telefoon. Bijv: als ik in de auto stap en mijn telefoon verbind met de Bluetooth opent die een app automatisch: flitsmeister.

Dit lijkt niet of veel beperkter te werken op een pixel. Iemand het verlossende antwoord?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:50
Oekol schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 21:12:
Volgens Google kan het niet. Maar jullie zouden het zeker moeten weten:

Ik gebruik dagelijks de standen en routines optie in de Samsung galaxy telefoon. Bijv: als ik in de auto stap en mijn telefoon verbind met de Bluetooth opent die een app automatisch: flitsmeister.

Dit lijkt niet of veel beperkter te werken op een pixel. Iemand het verlossende antwoord?
Ik heb hetzelfde, volgens mij kan je het met macrodroid heel makkelijk nabootsen, het is niet ingebakken. Is volgens mij het enige dat ik ga missen.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Volgens mij kan dat inderdaad niet. In routines op de Pixel kan je het verbinden met een bluetooth apparaat niet als trigger gebruiken. Zie hieronder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IiFcSJsDthowjeyjZIxpfvY1OlU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tUjbZBQK6bGxID70XM8wCNpK.png?f=fotoalbum_large

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Zinloos1 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 21:25:
[...]

Ik heb hetzelfde, volgens mij kan je het met macrodroid heel makkelijk nabootsen, het is niet ingebakken. Is volgens mij het enige dat ik ga missen.
Heeft dat root nodig? De app gevonden maar als ik de screenshot snel bekijk heeft zoiets al snel root nodig.

• bazzemans
  • Nu online
Oekol schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 21:51:
[...]

Heeft dat root nodig? De app gevonden maar als ik de screenshot snel bekijk heeft zoiets al snel root nodig.
Voor zover ik weet niet. Heb Macrodroid op vorige telefoons gebruikt en heb al zeker 10 jaar geen telefoon geroot. Tenminste ik denk dat ik dat we had onthouden.

De app zal vast wel functies kennen waarvoor root noodzakelijk is. Voor het doel waar jullie het voor willen gebruiken is het geen probleem.

[ Voor 15% gewijzigd door bazzemans op 21-08-2026 21:59 ]

• bazzemans
  • Nu online
Iemand die hier ervaring mee heeft? Het valt mij op dat sommige widgets qua afmetingen heel anders eruit zien dan volgens het voorbeeld. Zoals bij de widget van Google Home die veel rechthoekiger worden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1wI3rQxZ2OQJ6xkXYWurF7koTKU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5011nSWBEC4snBt5XFftKrrS.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ngsq8YCeCiTo1Mj57nyIZtEHxAI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/V6LUaW2k7VoDGytaRZTaDe7O.png?f=fotoalbum_tile
Is dit hij iedereen zo en ligt dit aan de pixel of heb ik toch ergens een instelling verkeerd staan?

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

bazzemans schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 22:30:
Iemand die hier ervaring mee heeft? Het valt mij op dat sommige widgets qua afmetingen heel anders eruit zien dan volgens het voorbeeld. Zoals bij de widget van Google Home die veel rechthoekiger worden:
[Afbeelding][Afbeelding]
Is dit hij iedereen zo en ligt dit aan de pixel of heb ik toch ergens een instelling verkeerd staan?
Als je de widget vasthoudt kan je normaal bij android slepen en dus groter maken. Voorbeeld is 3x2. Je hebt nu hele breedte en langer dan 2.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen kunnen besproken worden in [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Levertijden & Prijzen en niet in dit topic