Bij het YouTube filmpje YouTube: I really like the Pixel 11 Pro XL, but... van Android Authority zijn ze juist heel positief over de accuduur. Dit komt ook overeen met mijn eigen verwachting hiervan aangezien ze met een nieuw modem en een meer efficiënte CPU hier wel effort in hebben gestoken ondanks dat de accucapaciteit iets is afgenomen.Amps schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 20:40:
Zoals een beetje verwacht vallen de reviews (met name accuduur) weer tegen. Zit ook in dubio over de upgrade vanuit de S24+ met bijna exact dezelfde overwegingen. Accuduur en performance van de S24+ is prima, maar de camera is in jaren niet meer geüpdated op de S-lijn. Dat is ook de voornaamste reden om te upgraden, maar inleveren op accuduur en snel(ler) laden, voelt niet echt als een uprade. Als ik de geruchten van de S27 Pro mag geloven, verandert daar ook niet veel op camera vlak. Misschien de Pixel 11 Pro toch maar eens proberen en als het niet bevalt, upgraden naar de S28 ofzo.
De reden van Pixel voor mij is gewoon de native Android voor mij. Ik hou gewoon niet van andere shells.
Dus ik koop gewoon Pixel of een iPhone, maar meeste van mijn werk zit op Google dus en Google Photos, ook al is dat soms een beetje traag.
Maar ik zit op een 10 dus, die gaat nog wel even mee
Dus ik koop gewoon Pixel of een iPhone, maar meeste van mijn werk zit op Google dus en Google Photos, ook al is dat soms een beetje traag.
Maar ik zit op een 10 dus, die gaat nog wel even mee
Same here, zonder de dochter van 2, maar van 7.outlandos schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 21:22:
Met een dochtertje van bijna 2 en een hond in huis staat de camera voor mij op nummer één. Ik wil gewoon direct een goede foto kunnen maken, zonder gedoe met instellingen of RAW-bestanden.
Tel daar een schone Android-ervaring en snelle updates bij op, en de Pixel tikt alle boxen af. Dat doet de serie overigens al betrouwbaar sinds de Pixel 7 (de 6 vergeten we maar even).
Heb ook Claude even de reviews laten scannen en mijn eisen erop gezet.
Op dit moment heb ik een Pixel 9 Pro en ik verwacht hier wel weer veel plezier van te hebben.
Grote plussen voor mij zijn de echte Qi2 support, wat mijn Anker powerbank weer laat schijnen en de verbeterde processor is welkom, presteert identiek aan mijn vrouw haar Signature zag ik. Ook de camera's gebruik ik veel.
Verwachtingen en stille hoop: Geen GPS jitter meer, beter signaal en accuduur door nieuwe modem icm dual sim gebruik. Hopelijk dat de HiLight meer wordt dan Gimmick, vroeger vond ik dat echt geweldig (Sony Ericsson Xperia X1, Google Nexus One en Google Nexus 5, Oneplus 3)
Ben op basis van de video reviews ook verrast door de batterijduur van de Pixel 11 Pro (XL), hier speelt hij de S26 Ultra en iPhone 17 Pro Max ook weg, en ook nog eens de hele test op mobiele data wat altijd de achilleshiel van de Pixels was: YouTube: Pixel 11 Pro XL vs S26 Ultra vs iPhone 17 Pro Max Battery Drain Testwitterholt schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 07:01:
[...]
Bij het YouTube filmpje YouTube: I really like the Pixel 11 Pro XL, but... van Android Authority zijn ze juist heel positief over de accuduur. Dit komt ook overeen met mijn eigen verwachting hiervan aangezien ze met een nieuw modem en een meer efficiënte CPU hier wel effort in hebben gestoken ondanks dat de accucapaciteit iets is afgenomen.
Vraag me wel af wat de verschillen met de Tweakers battery test dan zo verklaart...
Ik herken dat ook. Heb nu een dikke week de Pixel 11 Pro XL voor review, en de batterijduur is steevast beter dan bij de Pixel 10 Pro XL. Ik gebruik het toestel voornamelijk op 5G, en merk dan een duidelijke voorsprong op eerdere Pixel-toestellen. Ben positief verrast.witterholt schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 07:01:
[...]
Bij het YouTube filmpje YouTube: I really like the Pixel 11 Pro XL, but... van Android Authority zijn ze juist heel positief over de accuduur. Dit komt ook overeen met mijn eigen verwachting hiervan aangezien ze met een nieuw modem en een meer efficiënte CPU hier wel effort in hebben gestoken ondanks dat de accucapaciteit iets is afgenomen.
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Oppo Find X9 Ultra, Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Volgens mij blijft dat toch een computerachtige test. Ik doe alleen praktijktesten, en dan zie ik wel vaker grotere verschillen.Kenar95 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 09:59:
[...]
Ben op basis van de video reviews ook verrast door de batterijduur van de Pixel 11 Pro (XL), hier speelt hij de S26 Ultra en iPhone 17 Pro Max ook weg, en ook nog eens de hele test op mobiele data wat altijd de achilleshiel van de Pixels was: YouTube: Pixel 11 Pro XL vs S26 Ultra vs iPhone 17 Pro Max Battery Drain Test
Vraag me wel af wat de verschillen met de Tweakers battery test dan zo verklaart...
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Steeffoon op 20-08-2026 10:04 ]
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Oppo Find X9 Ultra, Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
De toevoeging van QI2 brengt toch ook wel wat leuke mogelijkheden, zoals o.a. de powerbanks die er magnetisch op geklikt kunnen worden, of uberhaupt het draadloos opladen maar dan magnetisch vastklikken.
Hoe is de ervaring met Pixels en draadloos laden? Bij de Samsungs leek het alsof de batterij keihard achteruit ging, maar niet zeker of dat zo lijkt.
Zoiets als hieronder lijkt me best mooi voor onze 2 pixels straks;
Hoe is de ervaring met Pixels en draadloos laden? Bij de Samsungs leek het alsof de batterij keihard achteruit ging, maar niet zeker of dat zo lijkt.
Zoiets als hieronder lijkt me best mooi voor onze 2 pixels straks;
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Ik twijfel of ik voor de normale pro zou gaan of XL. De Samsung S26 ultra vind ik vrij lomp en zwaar. Hoe bevalt het gewicht? Ik weet dat de XL net iets kleiner is.Steeffoon schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 10:00:
[...]
Ik herken dat ook. Heb nu een dikke week de Pixel 11 Pro XL voor review, en de batterijduur is steevast beter dan bij de Pixel 10 Pro XL. Ik gebruik het toestel voornamelijk op 5G, en merk dan een duidelijke voorsprong op eerdere Pixel-toestellen. Ben positief verrast.
Ik vind het qua gewicht erg meevallen. Ik gebruik ernaast een Oppo Find X9 Ultra, en die is een stuk zwaarder voor het gevoel. Maar dit kan wel persoonlijk zijn.De waarden schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 11:01:
[...]
Ik twijfel of ik voor de normale pro zou gaan of XL. De Samsung S26 ultra vind ik vrij lomp en zwaar. Hoe bevalt het gewicht? Ik weet dat de XL net iets kleiner is.
En de gewichtsverdeling van Pixels is voor verschillende mensen toch niet helemaal fijn, lastig lastig.
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Ik heb hem inmiddels ontvangen, alles bijgewerkt en nog een OS update geïnstalleerd. De afgeronde randen bovenin bij mij zien er net niet helemaal netjes uit. Op de P9P zijn ze ook niet perfect als je er met je neus op gaat zitten, maar op normale gebruiks afstand valt het echt niet op. Bij de P11P viel het me wel direct op. De hoeken onderin hebben dit probleem niet.
Het helpt ook niet dat er een soort paarse gloed bij zit, links veel erger dan rechts.
:strip_exif()/f/image/5ABBMkHnvyO36jDdskWdWfne.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gN0wjwpmX7w9Zx4vkOQKh1dL.jpg?f=fotoalbum_large)
Het helpt ook niet dat er een soort paarse gloed bij zit, links veel erger dan rechts.
:strip_exif()/f/image/5ABBMkHnvyO36jDdskWdWfne.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gN0wjwpmX7w9Zx4vkOQKh1dL.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Maarten00 op 20-08-2026 11:55 ]
20 augustus is die van mij toch geleverd, dus soms mag je google wel gelovenwitterholt schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 11:25:
Dat ie 20 augustus geleverd wordt is bekend. Maar ik verwacht dan dat ie op z'n vroegst 21 augustus in huis is. Als ie de 20ste wordt geleverd doet de bezorgdienst er minstens een dag over om het te bezorgen.
Nu van blauw(p10pro) naar groen gegaan. Telefoon voelt iets minder glad, verder heel erg vergelijkbaar.
Ga met een verse start beginnen en alles handmatig opnieuw instellen. Perfecte timing na de nachtdienst
Oei. Speel eens met de achtergrondkleuren / basis- en accentkleuren, zie ook dit bericht.Maarten00 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 11:48:
Je kunt ook nog eens spelen met de resolutie, helderheid of DPI-instellingen (mits je ontwikkelaarsopties inschakelt)
Dan moeten die gekleurde (groenachtige) vlekken er nog steeds niet zijn natuurlijk. Doet me beetje denken aan topics van jaren terug van voornamelijk? Samsung-devices, waarbij de displaylijm nog niet volledig droog was ofzo.
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 20-08-2026 12:00 ]
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Groen als in olive? Die lijkt mij ook heel mooi, ik twijfel alleen over de randen van het toestel. Zijn die heel duidelijk goudkleurig of valt het mee?Megupe schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 11:59:
[...]
20 augustus is die van mij toch geleverd, dus soms mag je google wel geloven![]()
Nu van blauw(p10pro) naar groen gegaan. Telefoon voelt iets minder glad, verder heel erg vergelijkbaar.
Ga met een verse start beginnen en alles handmatig opnieuw instellen. Perfecte timing na de nachtdienst![]()
De randen van de Olive zijn gewoon zilverkleurig. Bij de Canyon zijn ze wel goudkleurig.imeR schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 12:05:
[...]
Groen als in olive? Die lijkt mij ook heel mooi, ik twijfel alleen over de randen van het toestel. Zijn die heel duidelijk goudkleurig of valt het mee?
:strip_exif()/f/image/ErLZkjJgUeRHYbWVgC2ydL40.jpg?f=fotoalbum_large)
In het echt is ie overigens wel meer groen dan grijs.
Ik had al even met de resolutie en de helderheid gespeeld, maar dat maakt geen enkel verschil. Lijkt dus op een hardware issueCLB schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 12:00:
[...]
Oei. Speel eens met de achtergrondkleuren / basis- en accentkleuren, zie ook dit bericht.
Je kunt ook nog eens spelen met de resolutie, helderheid of DPI-instellingen (mits je ontwikkelaarsopties inschakelt)
Dan moeten die gekleurde (groenachtige) vlekken er nog steeds niet zijn natuurlijk. Doet me beetje denken aan topics van jaren terug van voornamelijk? Samsung-devices, waarbij de displaylijm nog niet volledig droog was ofzo.
[ Voor 65% gewijzigd door Maarten00 op 20-08-2026 12:20 ]
De Pixel 11 Pro is binnen!
Wat werkt dat overzetten toch fijn! Toch een paar jaar niet gedaan sinds de Pixel 6
Wel overal toch even opnieuw inloggen/bank activeren etc maar het meeste is er gewoon al. Gaat nog wel wat tijd kosten om alles weer ingesteld te krijgen zoals ik wil, maar het begin is er. Nu alleen even geen tijd voor
Wat werkt dat overzetten toch fijn! Toch een paar jaar niet gedaan sinds de Pixel 6
Wel overal toch even opnieuw inloggen/bank activeren etc maar het meeste is er gewoon al. Gaat nog wel wat tijd kosten om alles weer ingesteld te krijgen zoals ik wil, maar het begin is er. Nu alleen even geen tijd voor
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Is dit niet Mist ipv Olive?Maarten00 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 12:13:
[...]
De randen van de Olive zijn gewoon zilverkleurig. Bij de Canyon zijn ze wel goudkleurig.
[Afbeelding]
In het echt is ie overigens wel meer groen dan grijs.
Looks like it...imeR schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 12:25:
Is dit niet Mist ipv Olive?
Erg chique hoor die matzwarte 11 Pro:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ySHMyCOuo26ZhSCZyPe95Ve5.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PGQW32lDuprEHbLlXZUDvYaE.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JVGq3grjzbkUIVaSsSJYbAc5.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/A9okG6hEwrefj49rGcdzmqH6.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gDJLmMTh6IrWipGemGpCORn8.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NzvKaWofzlhF2KqaRJC3z9gP.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TYJR99s8f3qpFaV89QAVlap7.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BpZ8wsBkhJmbmy6LdN63v8Kd.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/puRQAhNV2aibSuAU0ih10xzr.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yrsBEDXhTTm50yNaZtoRZLKP.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sqkwTY9pQd1TxNYOo69tdJTO.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uRNnp8o7B9q05x7eU4bqzabD.jpg?f=user_large)
Ik pak nu net de mijne uit, maar vergeleken naast mijn Maansteen Pixel 10 Pro zit er echt wel een lichte champagne kleur gloed om de olive heen. Ik vind het chique, maar het is geen zilver zilverMaarten00 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 12:13:
[...]
De randen van de Olive zijn gewoon zilverkleurig. Bij de Canyon zijn ze wel goudkleurig.
[ Voor 55% gewijzigd door Kwakkies op 20-08-2026 12:37 ]
Ik heb de 10 XL Pro (Moonstone, nog steeds prachtige kleur) met drband Ghost 2.0 case. Die case is niet super dik, maar ook niet super dun. Met die case is de telefoon voor mij iets aan de zware kant, maar het went wel.De waarden schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 11:01:
[...]
Ik twijfel of ik voor de normale pro zou gaan of XL. De Samsung S26 ultra vind ik vrij lomp en zwaar. Hoe bevalt het gewicht? Ik weet dat de XL net iets kleiner is.
Ik heb nu voor het eerste de normale Pro besteld, dus over een weekje kan ik je mijn ervaring vertellen. Zal wel even wennen zijn want je al 5 jaar een 6,7".
Overigens is de 11 iets minder zwaar dan de 10.
Precies, dat ervaar ik ook. Maar ik moet zeggen dat die matzwarte hierboven er ook vet uitziet.Kwakkies schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 12:33:
[...]
Ik pak nu net de mijne uit, maar vergeleken naast mijn Maansteen Pixel 10 Pro zit er echt wel een lichte champagne kleur gloed om de olive heen. Ik vind het chique, maar het is geen zilver zilver
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik krijg de 11Pro 512Gb/16Gb vandaag, als het goed is, en daar ben ik ook het meest benieuwd naar... Heb KPN en met mijn 10Pro is het, vooral op festivals, te vaak geweest dat ik alleen nog maar SMS als optie heb :-DSteeffoon schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 10:00:
[...]
Ik herken dat ook. Heb nu een dikke week de Pixel 11 Pro XL voor review, en de batterijduur is steevast beter dan bij de Pixel 10 Pro XL. Ik gebruik het toestel voornamelijk op 5G, en merk dan een duidelijke voorsprong op eerdere Pixel-toestellen. Ben positief verrast.
https://powershellisfun.com
Nee, dit is 100% zeker Olive. Het kleurtje is moeilijk goed op de foto te krijgen. Hier zie je bijv. goed het verschil tussen alle 4 kleuren: https://www.instagram.com/reel/Db8kKYZKvzB/. In de video van MKBHD lijkt de Olive ook grijs: YouTube: Google Pixel 11/Pro/Fold Impressions: It Is What It Is Ik had eerlijk gezegd op basis van andere foto's en video's verwacht dat de Olive iets donkerder/meer uitgesproken zou zijn.
Ik had hiervoor een Porcelain P9P, die heeft in ieder geval precies dezelfde siderails.Kwakkies schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 12:33:
[...]
Ik pak nu net de mijne uit, maar vergeleken naast mijn Maansteen Pixel 10 Pro zit er echt wel een lichte champagne kleur gloed om de olive heen. Ik vind het chique, maar het is geen zilver zilver
[Afbeelding] [Afbeelding]
Wow, super mooi met die matte zijkanten. Hopelijk zijn ze ook een beetje krasbestendig.CLB schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 12:30:
[...]
Looks like it...
Erg chique hoor die matzwarte 11 Pro:
[Afbeelding: Google Pixel 11 Pro - Obsidian]
[ Voor 65% gewijzigd door Maarten00 op 20-08-2026 13:38 ]
O wow, dat had ik eerlijk ook verwacht ja, beetje richting de Pixel 9 Pro in het groen, die was awesome.Maarten00 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 13:28:
Nee, dit is 100% zeker Olive. [...]Ik had eerlijk gezegd op basis van andere
foto's en video's verwacht dat de Olive iets donkerder/meer uitgesproken zou zijn.
Ja tof, ben zelf ook erg benieuwd naar 'scuffs' ja, maar ga hem in eerste instantie ook in een case proppen.Wow, super mooi met die matte zijkanten. Hopelijk zijn ze ook een beetje krasbestendig.
Pixel 11 Pro vs Pixel 11 Pro XL
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eWsi8OuRyDwKSUjCGqwbXalM.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lCXtH63ugF2pvghWr5B3cw5J.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JK5Lz7hOuwbf5gOcpqXw5g3v.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XNh1UolEsEeuT8nQPU1eBIbY.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/b6dhh1asMbtHJvVGmly5VBpb.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zcmL5TEvfCKvG634iaUsLuDH.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cHxhUXPZgQJZ5OEbEb5bx1to.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3z8uPThLaHxILFxhieXP0QoS.jpg?f=user_large)
Pixel 10 Pro vs Pixel 11 Pro (XL)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bNZWfu0j0zyPZ1w9tHRUUCZA.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PFHbl1kJ2Djha3AEEyQzrBFU.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jzVv1I2R0RErFaW4HD4cL2ih.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ZAPiD9Ktmfbmt7wtNEmKPL96.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8pPnhT5ZRWXSlAHXZMKW8Bhm.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uxsHcByr4iZw2J6LmH82pJXc.jpg?f=user_large)
[ Voor 75% gewijzigd door CLB op 20-08-2026 14:02 ]
Heb zelf de pixel 8 en ervaar ook vaker problemen met kpn en toevallig laatst in Nijmegen ook iemand die een iPhone had. Persoonlijk heb ik het gevoel dat veel apparatuur op festivals gebruik maken van netwerk van kpn en dan de consument actief blokkeerd of word onderdruk door het verkeer(prioriteit).Tags NL schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 13:11:
[...]
Ik krijg de 11Pro 512Gb/16Gb vandaag, als het goed is, en daar ben ik ook het meest benieuwd naar... Heb KPN en met mijn 10Pro is het, vooral op festivals, te vaak geweest dat ik alleen nog maar SMS als optie heb :-D
Iemand die van pixel 8 naar pixel 11 pro is gegaan? Wil nl de pixel 8 doorschuiven naar mijn zoon.
AnimeAdicted
Hier ook de Pixel 8 icm KPN, niet echt netwerk issues opgevallen, al zit ik vaak wel op wifi.Offens1490 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 15:20:
[...]
Heb zelf de pixel 8 en ervaar ook vaker problemen met kpn en toevallig laatst in Nijmegen ook iemand die een iPhone had. Persoonlijk heb ik het gevoel dat veel apparatuur op festivals gebruik maken van netwerk van kpn en dan de consument actief blokkeerd of word onderdruk door het verkeer(prioriteit).
Iemand die van pixel 8 naar pixel 11 pro is gegaan? Wil nl de pixel 8 doorschuiven naar mijn zoon.
Als het netwerk vol is werkt het soms volgens mij wel om hem handmatig op 4G (of 3G te zetten).
Heeft je Pixel 8 ook de groene waas scherm problemen ?
Zojuist mijn P11 Pro XL geinstalleerd en geen screen issue's hier. Toestel word aanzienlijk minder warm dan mijn P8 Pro
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Zojuist mijn 11 Pro 512GB uitgepakt en heb een buzzing/humming geluidje continue uit de speakers vanaf het moment dat ik er een SIM in heb gedaan. Het is vrij zacht maar als je hem dichtbij je oor houdt komt het duidelijk uit de onderste speaker. Klinkt een beetje als een oud modem in morse code eigenlijk maar het blijft maar doorgaan, ook met scherm uit. Als er achtergrondgeluid is valt het niet op. Iemand die dit herkent? Houd eens je de onderkant linker of rechterhoek in je oorschelp. Ik ben misschien erg gevoelig hiervoor hoor. Zodra ik hem in vliegtuigstand zet is het over.
Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog
Excuus bedoelde netwerk issues meer mbt festivals.(eSIM). Gelukkig niet, maar moet ik wel toegeven dat ik hem destijds gekocht heb net rondom release pixel 9. Dus heb misschien 1 van de laatste batches gekregen.Viper® schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 15:53:
[...]
Hier ook de Pixel 8 icm KPN, niet echt netwerk issues opgevallen, al zit ik vaak wel op wifi.
Als het netwerk vol is werkt het soms volgens mij wel om hem handmatig op 4G (of 3G te zetten).
Heeft je Pixel 8 ook de groene waas scherm problemen ?
AnimeAdicted
Zijn er anderen op hetzelfde netwerk die op datzelfde festival wel netwerk hebben en het ook kunnen gebruiken?Offens1490 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 17:09:
[...]
Excuus bedoelde netwerk issues meer mbt festivals.(eSIM). Gelukkig niet, maar moet ik wel toegeven dat ik hem destijds gekocht heb net rondom release pixel 9. Dus heb misschien 1 van de laatste batches gekregen.
Iemand al ervaring met de Wi-Fi?
Minstens 2 reviews die ik bekeek spreken over zwak bereik tov. andere toestellen.
Minstens 2 reviews die ik bekeek spreken over zwak bereik tov. andere toestellen.
Hier ook geen WiFi of schermproblemen. (Pro XL 16/512GB)
[ Voor 19% gewijzigd door witterholt op 20-08-2026 17:36 ]
Nee ,ik en maat van van mij zaten op kpn beide niets. En maar van mij had iPhone 17.henk_dh schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 17:21:
[...]
Zijn er anderen op hetzelfde netwerk die op datzelfde festival wel netwerk hebben en het ook kunnen gebruiken?
We waren met 10 personen en de rest had wel bereik met ander netwerk. Laatste festival was we love te 90' Goffertpark Nijmegen.
AnimeAdicted
Vraag me af of een andere telefoon daarin zoveel verschil gaat maken. Kan namelijk goed juist aan KPN liggen 😉Tags NL schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 13:11:
[...]
Ik krijg de 11Pro 512Gb/16Gb vandaag, als het goed is, en daar ben ik ook het meest benieuwd naar... Heb KPN en met mijn 10Pro is het, vooral op festivals, te vaak geweest dat ik alleen nog maar SMS als optie heb :-D
Dat kan natuurlijk, maar had geen connectieproblemen met vorige pixels zoals de 9Steeffoon schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 19:46:
[...]
Vraag me af of een andere telefoon daarin zoveel verschil gaat maken. Kan namelijk goed juist aan KPN liggen 😉
https://powershellisfun.com
Zit een beetje in dubio, of de upgrade van de Pixel 9 naar de Pixel 11 de moeite gaat zijn.
Winst zou em voor mij vooral zitten in 256GB i.p.v. 128GB en een verbeterde batterijduur. En juist hierover twijfel ik op basis van de reviews.
Iemand al enig ervaring met de Pixel 11 en de batterijduur daarvan?
Winst zou em voor mij vooral zitten in 256GB i.p.v. 128GB en een verbeterde batterijduur. En juist hierover twijfel ik op basis van de reviews.
Ja, zie dit topic.bottR schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 21:00:
Zit een beetje in dubio, of de upgrade van de Pixel 9 naar de Pixel 11 de moeite gaat zijn.
Het is jammer dat de gratis Youtube Premium niet te activeren is op accounts die al eerder premium gehad hebben. Althans, zo lijkt het bij mij. Ik heb enkel de optie om te heractiveren, niet de 3 maanden gratis.
De 6 maanden gratis google One werkt daarintegen wel gewoon.
Echt? Dan heb ik voor niets 3 dagen geleden opgezegd.. kijk al 3 dagen reclame en word er gek van. En dan kan ik nu ook nog afsluiten tegen een hogere abo prijs!!DrNizeGuy schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 21:21:
Het is jammer dat de gratis Youtube Premium niet te activeren is op accounts die al eerder premium gehad hebben. Althans, zo lijkt het bij mij. Ik heb enkel de optie om te heractiveren, niet de 3 maanden gratis.
nieuws: YouTube Premium wordt 2 tot 4 euro duurder
Mijn Pixel 11 Pro 512GB Obsidian is gefabriceerd op 23 mei... en die van jullie?
En dit is natuurlijk topnieuws, gekke Google:
Google put a colour LED on the Pixel 11 Pro and limited it to calls and texts.
So I made an app, so you can use it with anything 😎
Any app, any colour, any effect you want. WhatsApp green, Slack red, Gmail whatever you like 🚀
No ads. No root. Free. Completely open source 🙌

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ivuLllIXPd7uHW1XAwgOqTps.jpg?f=user_large)
Ik zie nergens HiLight-mogelijkheden bij favoriete contacten trouwens...
Any app, any colour, any effect you want. WhatsApp green, Slack red, Gmail whatever you like 🚀
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ivuLllIXPd7uHW1XAwgOqTps.jpg?f=user_large)
[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 21-08-2026 06:14 ]
Ooh fancy pancyCLB schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 21:57:
Mijn Pixel 11 Pro 512GB is gefabriceerd op 23 mei... en die van jullie?
[Afbeelding]
[Afbeelding: HiLight Studio]
Had al wel verwacht dat het mogelijk zou gaan zijn, maar niet al op dag 1
Doet me een beetje denken aan het oude Light Flow, geloof nog een beetje uit het Nexus 5 tijdperk. Gebruik ik nog steeds voor bepaalde berichten op telegram een extra geluidje te geven. Een LED heb ik dan al jaren niet meer gehad
Ja dat was ook dé app toen inderdaad, heerlijke tijden...
Jammer dat HiLight Studio niet 1,2,3 via een .apk'tje te installeren is, maar dat komt wel goed, vandeweek testen.
Jammer dat HiLight Studio niet 1,2,3 via een .apk'tje te installeren is, maar dat komt wel goed, vandeweek testen.
Ik heb het hier al draaien, stelt niet veel voor hoor die installatie. Shizuku installeren (had ik al) en dan Hilight studio installeren en toevoegen en dan ben je er al.
Ik heb de ADB methode gebruikt voor installatie, ook zo gepiept. Als je tenminste android-tools/adb al op je systeem hebt staan
Voor wie zoals mezelf dienen balk niet wil vooraan + 6x7 apps rijen wil hebben: download de app lawnchair, is de top, zet wel als standaard in.
Is hetzelfde maar dus met wat extra opties, love it.
Is hetzelfde maar dus met wat extra opties, love it.
Klinkt als een capaciteitsprobleem bij KPN. Heeft niks met je telefoon te makenOffens1490 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 19:16:
[...]
Nee ,ik en maat van van mij zaten op kpn beide niets. En maar van mij had iPhone 17.
We waren met 10 personen en de rest had wel bereik met ander netwerk.
Iemand al iets gelezen of kunnen testen met draadloos laden van de 11 pro in de auto? Bij mijn 10 pro heeft draadloos laden nooit goed gewerkt in mijn auto terwijl het met de 7 prima werkte.
In mijn auto heb ik een vrij oude draadloze lader, deze is dacht ik gebaseerd op de Qi 1 standaard, en leek tijdens mijn korte rit prima te werken. Ik weet niet of de telefoon ook echt bijgeladen kan worden tijdens het navigeren, mogelijk dat het wattage dan te laag is.
Ik heb voor thuis al wel een Qi 2.2 lader gekocht, maar mogelijk dat ik die terugstuur als mijn huidige draadloze lader die ik heb ingebouwd in mijn nachtkastje ook prima werkt, als de telefoon in de ochtend maar vol is. Dan maakt de je hogere wattage mij niet uit.
Ik heb voor thuis al wel een Qi 2.2 lader gekocht, maar mogelijk dat ik die terugstuur als mijn huidige draadloze lader die ik heb ingebouwd in mijn nachtkastje ook prima werkt, als de telefoon in de ochtend maar vol is. Dan maakt de je hogere wattage mij niet uit.
Zo, ik ben al de hele avond aan het instellen. Ik ben nu al blij met de kleinere versie dan de p7p.
Ben tot noch toe tegen een dingetje aangelopen. In de makers mode van de camera kan ik Opslaan in een project niet kiezen. Hebben anderen dat ook?
Edit: ontdekt dat hiervoor de backup aan moet staan.
Ben tot noch toe tegen een dingetje aangelopen. In de makers mode van de camera kan ik Opslaan in een project niet kiezen. Hebben anderen dat ook?
Edit: ontdekt dat hiervoor de backup aan moet staan.
[ Voor 10% gewijzigd door bazzemans op 21-08-2026 00:28 ]
Heb de 11 Pro vandaag binnen gekregen. Toch wel meer werk dan verwacht om alle instellingen over te zetten.
Wat ik nu helaas merk, is dat de optie "flip to shhh" niet werkt. Na flink wat zoeken online en veel dingen geprobeerd te hebben (de cache en data van digital wellbeing deleten en de App volledig opnieuw te installeren) geen succes. De optie is nu zelfs helemaal verdwenen van mijn telefoon! Hebben meer mensen hier last van (en misschien een oplossing)?
Wat ik nu helaas merk, is dat de optie "flip to shhh" niet werkt. Na flink wat zoeken online en veel dingen geprobeerd te hebben (de cache en data van digital wellbeing deleten en de App volledig opnieuw te installeren) geen succes. De optie is nu zelfs helemaal verdwenen van mijn telefoon! Hebben meer mensen hier last van (en misschien een oplossing)?
18-07, ook een pixel 11 pro 512GBCLB schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 21:57:
Mijn Pixel 11 Pro 512GB is gefabriceerd op 23 mei... en die van jullie?
[Afbeelding]
[Afbeelding: HiLight Studio]
Bij mij werkte draadloos opladen in de auto ook nooit goed met Pixel 10 Pro.LuXFluX schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 22:48:
Iemand al iets gelezen of kunnen testen met draadloos laden van de 11 pro in de auto? Bij mijn 10 pro heeft draadloos laden nooit goed gewerkt in mijn auto terwijl het met de 7 prima werkte.
Helaas met de 11 Pro hetzelfde
Hier hetzelfde. Ik heb de oude P6P naast de nieuwe XL liggen. Een inkomende mail (Gmail) geeft direct een melding op het oude toestel, maar niet op de nieuwe.Jasikevicius3 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 06:39:
Ik merk dat veel push meldingen niet binnen komen (Gmail, sms...)
Let op:
Levertijden en prijzen kunnen besproken worden in [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Levertijden & Prijzen en niet in dit topic
Levertijden en prijzen kunnen besproken worden in [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Levertijden & Prijzen en niet in dit topic
:strip_exif()/f/image/NnesfJqkNPUamxEpXKWkd5ym.jpg?f=fotoalbum_large)