• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:56
vaagisdenaam schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 17:36:
Ik gebruik octopi, naar volle tevredenheid.

Als Google mij nou eens A de zoekbalk laat verwijderen en B folders laat maken in de app drawer, dan zou ik bij stock blijven denk ik.

Swipe gestures vanaf iconen zie ik als bonus, niet als must.

Stock pixel launcher mist gewoon echt basale functies in mijn ogen. Heeft Google een handje van. Zoals dat ik op mijn pixel watch niet de quick settings mag aanpassen. Dat is basis functionaliteit in mijn beleving, vooral aangezien ze er zelf 15(!) niet verwijderbare knoppen neerplempen.
Zoekbalk verwijderen moet volgens mij kunnen, ik gebruik die regelmatig dus prima. Gewoon vaker gebruiken en je went eraan.

Folders in de app drawer kan gewoon. Zie mijn app drawer, tussen Gmail en telefoon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lfsuGUmPrF5SM1C9M55IjFWs168=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GfXdWwxbRsmsQzBoxKRqYmhT.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_c3ThCgktKy2QwL4bJxrF-H1E2I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/glXRCWYy6wXwRi8z8ELtH69a.png?f=fotoalbum_large

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:49
Volgens Co-pilot verloopt het review embargo morgen om 16:00u NL tijd. Iemand die weet of dit klopt?

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:05
De redactie bij Tweakers 👀

• witterholt
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:15
Ramon 73 schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 17:43:
[...]

Zoekbalk verwijderen moet volgens mij kunnen, ik gebruik die regelmatig dus prima. Gewoon vaker gebruiken en je went eraan.

Folders in de app drawer kan gewoon. Zie mijn app drawer, tussen Gmail en telefoon.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als het dan nog mogelijk is om de Bing image of the day elke dag als achtergrond te laten roteren, zoals dat met de Microsoft Launcher kan, ben ik om. 🙂

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:24
Ik heb datzelfde eens aan Gemini gevraagd, die zegt om 18:00 uur op woensdag 19 augustus.

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ramon 73 schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 17:43:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is die folder in de drawer, of op het hoofdscherm?

Ik bedoelde echt in het app overzicht.

Krijg het nu op mijn p8pro niet voor elkaar iig helaas...

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:56
vaagisdenaam schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 20:23:
[...]

Is die folder in de drawer, of op het hoofdscherm?

Ik bedoelde echt in het app overzicht.

Krijg het nu op mijn p8pro niet voor elkaar iig helaas...
Hoofdscherm, ik zag achteraf pas dat ik mij vergist heb. In het overzicht kan het inderdaad niet. My bad.

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:43
Ik zou van Samsung komen maar ik vind de stapelbare widgets zó handig. Bizar dat deze niet standaard op de Pixel lijn zit, maar zijn er apps of launchers die dit goed nabootsen?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen kunnen besproken worden in [Google Pixel 11 / 11 Pro / 11 Pro XL] Levertijden & Prijzen en niet in dit topic