Heel mooi, maar ook wel erg vrouwelijk imo. Daardoor voor mij persoonlijk liever een andere kleur. Maar ik ben er nog niet uit Groen of Fog, wat vinden jullie?CLB schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 17:00:
[Afbeelding: Google Pixel 11 Pro XL]
Ik ben voor de groene (Olijf) gegaan.... Maar kleur blijft een persoonlijke keuze.
[ Voor 42% gewijzigd door witterholt op 12-08-2026 18:05 ]
Heb jij enig idee of de mensen die reeds in een jaarabonnement zitten van Google AI Pro ook die 6 maanden erbij krijgen? Idem voor wat betreft Youtube Premium (geen jaarabonnement, maar wel actief maandabonnement hier).CLB schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 18:08:
[...]
Fantastisch natuurlijk, gebruik ik hier regelmatig, maar is dat een goodie
edit:
sorry ik zie dat ik een oud bericht quote, maar mijn vraag (vragen feitelijk) blijven wel staan.
sorry ik zie dat ik een oud bericht quote, maar mijn vraag (vragen feitelijk) blijven wel staan.
[ Voor 13% gewijzigd door outlandos op 12-08-2026 18:05 ]
Werkelijk geen idee, iets wat we uit moeten zullen gaan vinden dus...outlandos schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 18:04:
Heb jij enig idee of de mensen die reeds in een jaarabonnement zitten van Google AI Pro ook die 6 maanden erbij krijgen? Idem voor wat betreft Youtube Premium (geen jaarabonnement, maar wel actief maandabonnement hier).
YouTube Premium helemaal geen idee, dat gebruik ik sowieso niet.
Ik neig naar Fog... 256GB of 512GB twijfel ik nog...
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Zoals verwacht is het maar een marginale upgrade t.o.v. de Pixel 10 Pro. Wacht nog eerst even de benchmarks en de accuduur tests af. Vind het wel fijn dat de camera hardware verbeterd lijkt te zijn (mijn voornaamste reden om mijn S24+ te upgraden).
YouTube Premium is een eerste levensbehoefte hier. Heb alles opgezegd behalve dat (en Spotify).CLB schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 18:17:
[...]
Werkelijk geen idee, iets wat we uit moeten zullen gaan vinden dus...
Maar 6 maanden gratis AI Pro en 3 maanden YouTube zou voor mij wel het verschil maken als ik weet dat die erbij worden opgeteld. Jammer dat dit nergens staat uitgelegd, zal toch niet de enige zijn die al een (jaar)abonnement heeft..
Groen en Fog vind ik allebei mooi, erg lastig om daar een keuze tussen te maken.
Ik had al gemini en Fitbit subs. Toen ik mijn pixel 10 pro kocht, werden beide subs gestopt en kreeg ik een jaar van Google cadeau.outlandos schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 18:23:
[...]
YouTube Premium is een eerste levensbehoefte hier. Heb alles opgezegd behalve dat (en Spotify).
Maar 6 maanden gratis AI Pro en 3 maanden YouTube zou voor mij wel het verschil maken als ik weet dat die erbij worden opgeteld. Jammer dat dit nergens staat uitgelegd, zal toch niet de enige zijn die al een (jaar)abonnement heeft..
Groen en Fog vind ik allebei mooi, erg lastig om daar een keuze tussen te maken.
Heeft iemand de promo code e-mail gekregen en geen plannen die te gebruiken? Ik kreeg een promo email met een code in Canadese Dollar omdat ik ooit prijzen heb vergeleken tijdens een vakantie en de code werkt niet hier.
Ik ben voor 512GB gegaan omdat de meerprijs voor 256GB extra storage en 4GB extra geheugen niet heel veel hoger is. En 12GB zal in de meeste gevallen voor nu meer dan voldoende zijn, maar wat extra marge voor de toekomst is op zich wel fijn. De 1TB heb ik links laten liggen omdat die alleen in het zwart verkrijgbaar is en ook 16GB geheugen heeft. De meerprijs voor alleen 512GB extra storage voor een device dat erg cloud-based is vond ik wat minder nuttig.CLB schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 18:17:
[...]
Werkelijk geen idee, iets wat we uit moeten zullen gaan vinden dus...
[ Voor 24% gewijzigd door witterholt op 12-08-2026 20:18 ]
Upgrades zijn minimaal zoals verwacht maar de toestellen zien er goed uit en de software is natuurlijk top. Twijfelgeval dit.
de modem is verbeterd en je hebt zoned ufs nu op de 512 en de tpu is ook verbeterd.NeWSJuNK schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 20:39:
Upgrades zijn minimaal zoals verwacht maar de toestellen zien er goed uit en de software is natuurlijk top. Twijfelgeval dit.
Pixel 10 verkopen? Ik zou inruil proberen. Voor mijn stokoude p7pro in bijna mint conditie gaf Google €535 terug.CLB schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 09:23:
Ik stap over naar de 11 Pro inderdaad, mits de eventuele pre-order actie een fijne is (lees: net als vorig jaar) en het me dus niet al teveel gaat kosten. M'n abonnement ligt open, dus ik hoop op wat korting op de toestelkosten met verlenging én ik wil de 10 Pro verkopen. Dan moet ik al een eind in de richting zijn. Is het nodig qua performance en dergelijke, vast niet, maar als het kan... En eigenlijk geen enkele issue gehad nee, dus prima. Gebruik al jarenlang Pixels als main device naast het testen van heel veel modellen, maar het zijn gewoon fijne toestellen met weinig poespas. Zijn ze heel bijzonder qua functies, nee dat ook niet. Maar ondanks dat je ze steeds vaker ziet in het straatbeeld, is het bij lange na nog niet zoveel als Samsung of Chinese toestellen en dat is ook wel leuk vind ik.
Google gaf 135 euro voor dat toestel + 400 euro bonusRamon 73 schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 22:20:
Pixel 10 verkopen? Ik zou inruil proberen. Voor mijn stokoude p7pro in bijna mint conditie gaf Google €535 terug.
Voor een Pixel 7 Pro had je via via wel meer kunnen pakken denk ik.
Een 10 Pro levert 390 + 400 euro op, leuk natuurlijk, maar via Marktplaats levert dat wel flink meer op dan 390 euro... dus iets anders inruilen is in dit geval een stuk slimmer.
[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 12-08-2026 22:31 ]
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Een p7pro doet niet veel meer dan €150. Toestel is 4 jaar oud en gaat over een jaar uit de ondersteuning. Dus geen security updates meer, wie wil nog zo'n oud barrel?CLB schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 22:26:
[...]
Google gaf 135 euro voor dat toestel + 400 euro bonus
Voor een Pixel 7 Pro had je via via wel meer kunnen pakken denk ik.
Een 10 Pro levert 390 + 400 euro op, leuk natuurlijk, maar via Marktplaats levert dat wel flink meer op dan 390 euro... dus iets anders inruilen is in dit geval een stuk slimmer.
Misschien heb ik het verkeerd hoor, maar er zijn genoeg developers die dat toestel nog prima kunnen gebruiken of mensen die zoeken naar een wat ouder toestel voor een prima prijs. De Pixel 7 Pro is nog steeds een device wat anno 2026 prima mee kan en misschien verrast Google ons met verlengde ondersteuning...
Maar maakt ook niet uit, ieder zn ding! Welkom bij de Pixel 11-familie alvast.
Tsja, de accu van mijn p7pro is versleten, kom er de dag niet mee door. Accu vervangen is lastig, mijn vertrouwde reparateur wil er niet aan beginnen. Bedrijven die het wel doen vragen €150+. Dat vind ik het niet meer waard voor een toestel van die leeftijd dat binnenkort uit ondersteuning gaat.CLB schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 22:47:
Misschien heb ik het verkeerd hoor, maar er zijn genoeg developers die dat toestel nog prima kunnen gebruiken of mensen die zoeken naar een wat ouder toestel voor een prima prijs. De Pixel 7 Pro is nog steeds een device wat anno 2026 prima mee kan en misschien verrast Google ons met verlengde ondersteuning...
Als ik makkelijk voor circa €100 een nieuwe accu had gehad dan was ik nog wel eventjes door gegaan met de p7pro
[ Voor 7% gewijzigd door Ramon 73 op 12-08-2026 23:12 ]
Ik twijfel nu toch wel over de nieuwe pixel fold..
Maarja, mijn telefoon doet het nog en met een nieuwe screenprotector is het eigenlijk ook wel goed..
Maarja, mijn telefoon doet het nog en met een nieuwe screenprotector is het eigenlijk ook wel goed..
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Ik zou volgens Google €780 krijgen voor mijn 10 Pro 128GB in mooie staat. Waarom heb jij €390 + €400? Bij mij is er geen melding van een extra aparte korting of opsplitsing van ruilbedrag en store tegoed. Is dat regio gebonden?CLB schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 22:26:
[...]
Dan moet ik netto ongeveer €400 betalen om van een 10 pro 128GB naar 11pro 256 te gaan. Verleidelijk...
Plus, ik had te 10 Pro gekocht ongeopend in doos voor €625, een maand na de launch, in een pandjeszaak, waarschijnlijk iemand met een abo die hem niet wou. Dus ik maak "winst" op m'n 10 Pro, na een jaar
Een vier jaar Pixel 7 Pro zal vast een prima toestel zijn voor wie weinig eisen stelt, maar niemand gaat daarvoor de 535 euro (135 plus 400 bonus) betalen die Google bij inruil biedt. Zeker niet als je ze tweedehands bij Rebuy kunt kopen, met garantie voor rond 200 euro. Dus als je een oudere Pixel hebt liggen is die inruilbonus veel aantrekkelijker dan het toestel los verkopen.CLB schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 22:47:
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Dat zei ik ook niet, ik zei meer dan 135 euro...Of-Aaargh schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 06:34:
Een vier jaar Pixel 7 Pro zal vast een prima toestel zijn voor wie weinig eisen stelt, maar niemand gaat daarvoor de 535 euro (135 plus 400 bonus) betalen die Google bij inruil biedt. Zeker niet als je ze tweedehands bij Rebuy kunt kopen, met garantie voor rond 200 euro. Dus als je een oudere Pixel hebt liggen is die inruilbonus veel aantrekkelijker dan het toestel los verkopen.
Dus dan verkoop je de Pixel zelf en ruil je wat anders ouds in.
Naar eigen ervaring, dit was dan wel met de Fold 8, waar je ook 6 maanden AI Pro kreeg. Daar werd een gedeelte van mijn jaar abbo terugbetaald, stond er met een dag op.outlandos schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 18:23:
[...]
YouTube Premium is een eerste levensbehoefte hier. Heb alles opgezegd behalve dat (en Spotify).