hun willen gewoon de koop ontbinden, zodat ze klaar ermee zijn.Grotbewoner schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 10:24:
[...]
Het wordt nog triester, de winkel heeft vrijdag aan mij gevraagd wat mijn bankrekeningnummer is zodat ze de terugbetaling over kunnen maken. Ik heb op maandag gereageerd dat ik niet akkoord ga, ik mijn kaart terugwil en ik heb uiteraard géén bankrekeningnummer gecommuniceerd.
Nu blijkt dat ze maandag vrolijk, zonder verificatie of communicatie aan mij, het geld hebben teruggestort op de rekening waarmee de kaart is gekocht.
Dat is dus de rekening van mijn ex-partner die deze kaart als cadeau voor mij had gekocht, destijds. Die krijgt dus ineens bijna 2000 euro op de rekening zonder verdere toelichting en wordt ineens in deze soap betrokken.
Dit is toch schandalig? Ja gaat toch niet zo maar 2000 euro het wilde westen in schieten zonder overleg?
Nu hebben ze dus mijn kaart gegijzeld en mag ik lekker gaan met de pet in de hand naar mijn ex-partner over dit gezeik. Bizar.
Dat de winkel dit fout afhandelt heb je overal. Webwinkel is geen heilige meer. Maar goed voor ons om te weten hoe Webwinkel reageert, is toch wel afweging waard dus om te kopen ja of nee!
[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 10-05-2026 10:50 ]