Vraag me niet hoe, maar ik heb inmiddels de Homewizard P1 meter in de Jackery app herkend en aan de praat gekregen. Nadat ik op het plaatje van de batterij klikte verscheen er ergens onderin de mogelijkheid om apparaten toe te voegen ( dus niet de plus bovenin het scherm ) en daar verscheen zomaar de HW P1 meter tussen.Reinhard schreef op donderdag 16 april 2026 @ 20:36:
Net de Jackery Solarvault 3 Pro Max geǐnstalleerd en aangesloten op het zelfde Wifi netwerk als mijn Homewizard P1 meter. Toch wordt de meter niet gevonden in de Jackery app. De HW P1 is voorzien fan de meest recentw firmware, evenals de Jackery app en batterij. Iemand enig idee?
Nu heb ik nog wel een aantal ( leken) vragen:
1. Ik lees hier over firmware versie 1.2. Bij mij zie ik alleen maar versie V1.1 staan ( gisteren geüpdated ).
2. Mijn batterij staat nu in de AI-leermodus, die volgens de app 24 uur gaat duren.
:strip_exif()/f/image/L9WyvpXgHEWJnT7LbwBzegul.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik goed kijk lijkt hij nog geen stroom van de zonnepanelen te trekken, terwijl ik met mijn panelen wél stroom opwek. Kan dit kloppen?
3. Mijn P1-meter én de Solarvault zijn beide aangesloten op hetzelfde 2,4 ghz netwerk ( in dezelfde IP-range ). Toch verliest de batterij geregeld de connectie met het netwerk ( via een range-extender, die dichtbij zit.) . De batterij blijft dan wél doorladen. Klopt dit?
Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3
/f/image/srx0CGe1xDmkwiIpSRYJLFWp.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GT7aWns5qDV52l8HLgoD5GmU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DmqNKx2sDjBoQOnfXQHbHZYP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ihLCccxDuWxWoYtrJ2fiaJBs.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/jjYpcKZZQdQSZTFpWT9nu07R.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xDc81FJEzHZduAyXLGt8i3cQ.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/8AUveFmnz4GPspNWMCqA2Cc9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sLpjUXOJE2SIWT0Fe2xLavAR.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/I8VZ6R2at6tQwJxemBg8ZvtE.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rmtk6oS8haj4EN2NTQYzVvvc.jpg?f=fotoalbum_large)