ik heb van zo'n plaatje echt geen idee hoe het er in het echt uitziet eigenlijk, kan ook geen reviews ofzo vinden
Zo op t oog is de pitaka fraaierFrieda schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 22:06:
ik heb van zo'n plaatje echt geen idee hoe het er in het echt uitziet eigenlijk, kan ook geen reviews ofzo vinden
Belsimpel heeft de Carbon hoesjes ook als pre-order met korting:
https://www.belsimpel.nl/...-samsung-galaxy-s26-ultra
https://www.belsimpel.nl/...-samsung-galaxy-s26-ultra
Anti reflecterende folie en een Pitaka slim case.Tweaker1987 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 14:31:
Doen jullie de S26 Ultra los in jullie zak? Dus het screen onbeschermd, op protector na.
Met wel een screenprotector en backcover?
En hebben jullie dan last van krassen/krasjes? Ik wil de telefoon weer 1 jaar goed houden en dan weer inleveren voor de S27.
Tevens kan ik niet tegen krasjes op het scherm.
He het destijds op de S8 gehad, werd toen gek.. toen laten maken
De S23 zonder screen protector gebruikt, maar na 3 maanden toch wel spijt van. De micro krasjes worden na verloop van tijd meer en erger zichtbaar, echt zonde.
PSN : Geraedus
Vandaag de Benks GlassWarrior AR geplaatst en voor de 'wilde dagen' de Torras Ostand Q3 Air (Shadow Black) in gebruik genomen.
Voor de Benks moest ik wel mijn vingerafdrukken opnieuw registreren en de schermgevoeligheid inschakelen. Dat werkt nu uitstekend; het aanbrengen is bovendien een fluitje van een cent.
De Torras heeft een mooi design en biedt natuurlijk meer bulk dan de Benks Montage Art, maar het is niet hinderlijk. Wel is het oppassen geblazen bij het plaatsen als je gebruikmaakt van een screenprotector. Het hoesje sluit zeer nauw, dus houd in de gaten dat de screenprotector niet in de weg zit.
En nu ga ik proberen om het bij twee hoesjes te houden ipv 8 bij de s25 ultra.
Voor de Benks moest ik wel mijn vingerafdrukken opnieuw registreren en de schermgevoeligheid inschakelen. Dat werkt nu uitstekend; het aanbrengen is bovendien een fluitje van een cent.
De Torras heeft een mooi design en biedt natuurlijk meer bulk dan de Benks Montage Art, maar het is niet hinderlijk. Wel is het oppassen geblazen bij het plaatsen als je gebruikmaakt van een screenprotector. Het hoesje sluit zeer nauw, dus houd in de gaten dat de screenprotector niet in de weg zit.
![]() | ![]() | ![]() |
Ik heb precies dezelfde combinatie. Alleen komt aanstaande week mijn Torras Ostand Q3 Air (Shadow Black) binnen. Persoonlijk vind ik de screenprotector van Flolab veel beter die ik op mijn iPhone 17 Pro Max heb. Voor mijn man die een Samsung Galaxy S26 heb ik wel gelijk een screenprotector van Flolab besteld. Alleen duurt vanaf bestelling tot aan bezorgen circa 14 dagen. Deze is nu eindelijk aangekomen bij een vliegtuigmaatschappij en moet nog van alles gebeuren voordat het eindelijk geleverd wordt aan huis. De uitlevering zal wel deze week worden.ipje schreef op zondag 15 maart 2026 @ 15:32:
Vandaag de Benks GlassWarrior AR geplaatst en voor de 'wilde dagen' de Torras Ostand Q3 Air (Shadow Black) in gebruik genomen.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door pinokkia op 15-03-2026 15:45 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik ga ook de Q3 air bestellen, die spigen tough armor is mij te bulky en houdt totaal niet lekker vast.
Over de grip maar niet te spreken
Over de grip maar niet te spreken
[ Voor 21% gewijzigd door Tjona100 op 15-03-2026 16:24 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
@ aan de mensen met een PiTaKa case met Aron buttons, waar gebruiken jullie de drie extra knoppen voor?
Cogitationis poenam nemo patitur
:strip_exif()/f/image/O5WGSCj1EEmhpS16eOb2OHMp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MNakSKS73KEKhSkrDtBHTKoU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yVrDdVIkH7a3zR8AS4ag1shy.jpg?f=fotoalbum_large)
Van het weekend de Toras Q3 air (zwart) in gebruik genomen. Bevalt erg goed! Goede grip, bescherming en met de oranje knoppen een opvallende verschijning. Ik had ook eerst de Spigen tough Armor, maar die is me te bulky en houd minder fijn vast.
M.b.t opladers ook nog een kleine update de 'Google Flex 67W Dual USB-C Snellader Wit' werkt om met 60w op te laden i.c.m. de bijgeleverde Samsung kabel
Hoe bevalt het?Dutchy007 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 18:42:
Het was even zoeken naar een QI2.2 oplader die ook daadwerkelijk past met een hoesje met magneten. Omdat de camera's altijd in de weg zitten kun je niet zomaar elke wireless charger pakken.
Ik heb nu deze gekocht:
https://www.amazon.nl/Spi...psc=1&smid=A1VXTSRX565TLZ
Past perfect, blijft goed zitten en de telefoon geeft ook Fast Wireless Charging aan. Perfect dus
Android Wallet met daarin mijn bankpassen voor betalingen, privacy screen aan, privacy screen uit.Bullet NL schreef op maandag 16 maart 2026 @ 01:12:
@ aan de mensen met een PiTaKa case met Aron buttons, waar gebruiken jullie de drie extra knoppen voor?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Perfect tot nu toe! Alleen ik weet niet of de telefoon nu met 15W oplaadt of 25W... heb niet zo'n apparaatje
Zie je dat niet bij oplaadsnelheid? En welke type adapter heb je aangesloten?Dutchy007 schreef op maandag 16 maart 2026 @ 09:29:
[...]
Perfect tot nu toe! Alleen ik weet niet of de telefoon nu met 15W oplaadt of 25W... heb niet zo'n apparaatje
65W USB-PD charger, dus die zou voldoende prik moeten geven. S26U geeft alleen "Fast wireless charging" aan, maar dat kan 15 of 25watt zijndutchnltweaker schreef op maandag 16 maart 2026 @ 09:56:
[...]
Zie je dat niet bij oplaadsnelheid? En welke type adapter heb je aangesloten?
hoelang duurt het dat hij vol is? Ik heb een 15 watt draadloze oplader. Kan ik eventueel checken hoelang het bij mij zou duren of iemand anders kan het aangeven?Dutchy007 schreef op maandag 16 maart 2026 @ 10:00:
[...]
65W USB-PD charger, dus die zou voldoende prik moeten geven. S26U geeft alleen "Fast wireless charging" aan, maar dat kan 15 of 25watt zijn
Hoe heb je dat gedaan met pitaka app privacy screen?spartacusNLD schreef op maandag 16 maart 2026 @ 09:26:
[...]
Android Wallet met daarin mijn bankpassen voor betalingen, privacy screen aan, privacy screen uit.
Nee, die app is een Chinees drama. Gewoon met de Samsung routines. (Geleerd in dit topic, even terugzoeken)dutchnltweaker schreef op maandag 16 maart 2026 @ 10:25:
[...]
Hoe heb je dat gedaan met pitaka app privacy screen?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
dutchnltweaker schreef op maandag 16 maart 2026 @ 10:25:
[...]
Hoe heb je dat gedaan met pitaka app privacy screen?
:strip_exif()/f/image/2czqD79HxfZNifW9ughdQmx9.jpg?f=fotoalbum_large)
NFC getagd kiezen en dan 1 van de 3 knoppen indrukken. Daar een actie aan vast maken.
[ Voor 7% gewijzigd door Ryan_ op 16-03-2026 10:35 ]
Top werkt. Kan je met 1 knop de privacyscherm aan en uit zetten? Ik kan het wel aanzetten maar niet uit.Ryan_ schreef op maandag 16 maart 2026 @ 10:32:
[...]
[Afbeelding]
NFC getagd kiezen en dan 1 van de 3 knoppen indrukken. Daar een actie aan vast maken.
Vandaag wordt het hoesje geleverd dus ik ben benieuwd. Erg tevreden met de levertijd van 1 week via de website van Pitaka.qwasd schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:18:
[...]
Bedankt ik heb zojuist de 600D Black/Grey (Twill) (Aaron Button) | Cairn Case besteld via Pitaka.
Nee, dat werkt helaas (nog?) niet.dutchnltweaker schreef op maandag 16 maart 2026 @ 11:02:
[...]
Top werkt. Kan je met 1 knop de privacyscherm aan en uit zetten? Ik kan het wel aanzetten maar niet uit.
De Pitaka 600D Black/Grey Cairn Case is binnen. Erg mooie case maar ik moet zeggen dat de achterkant wel wat vatbaar is voor vettige vingers maar dat zal waarschijnlijk door de zwarte kleur komen. Voor de rest is het kwalitatief een zeer goede case dus zeker een aanrader. De knoppen aan de zijkant zijn ideaal om bepaalde dingen in te stellen via routines.qwasd schreef op maandag 16 maart 2026 @ 12:02:
[...]
Vandaag wordt het hoesje geleverd dus ik ben benieuwd. Erg tevreden met de levertijd van 1 week via de website van Pitaka.
[ Voor 7% gewijzigd door qwasd op 16-03-2026 15:10 ]
Heb ik dus ook, beschrijving geeft aan dat het niet zou moeten zijn maar ik zie ze toch goed. Misschien bij andere kleuren niet? Enige wat er tegen te doen is is schoonmaken?qwasd schreef op maandag 16 maart 2026 @ 15:09:
[...]
De Pitaka 600D Black/Grey Cairn Case is binnen. Erg mooie case maar ik moet zeggen dat de achterkant wel wat vatbaar is voor vettige vingers maar dat zal waarschijnlijk door de zwarte kleur komen. Voor de rest is het kwalitatief een zeer goede case dus zeker een aanrader. De knoppen aan de zijkant zijn ideaal om bepaalde dingen in te stellen via routines.
Ja, die vlekken vindt ik het enige kleine nadeel van de zwarte variant. Heb ik ook.
Ik overweeg nog een andere kleur, maar dat mag wel even duren. Dit is meer dan prima zo
Ik overweeg nog een andere kleur, maar dat mag wel even duren. Dit is meer dan prima zo
[ Voor 43% gewijzigd door spartacusNLD op 16-03-2026 15:13 ]
Ja nu nog niet, bij een goede aanbieding zeker maar wordt een dure hobby paar van deze hoesjesspartacusNLD schreef op maandag 16 maart 2026 @ 15:12:
Ja, die vlekken vindt ik het enige kleine nadeel van de zwarte variant. Heb ik ook.
Ik heb de Sunset Cairn case en daar zie je vette vingers ook op. Niet heel erg, wel als je het hoesje onder een bepaalde hoek houdt.
[ Voor 3% gewijzigd door H.Boss op 16-03-2026 15:47 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Over die Pitaka case met de NFC knoppen, heeft iemand al eens gekeken of die hoes nog meer uitleest en doorstuurt vanuit die NFC opties? Misschien lijkt het een beetje vergezocht, maar ik zou geruster zijn als daar nog iets van een beveiliging op zat ofzo. Beetje een rubber ducky zo.
Heeft er iemand ervaring met een privacy beschermglas voor de s26 ajb? Ik vind er inmiddels 4 verschillende dus ik ben benieuwd naar ervaringen.spartacusNLD schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 09:10:
[...]
Rosso (lijkt?) het eigen merk van gsmpunt te zijn. Of het komt i.i.g. uit nederland. De case die ik van dit merk gekocht heb gaat i.i.g. terug. Te duur voor wat het is.
Ik zou voor ESR of Spigen gaan. Ervanuitgaande dat je een base S26 of S26+ koopt. Op de Ultra heb je natuurlijk geen privacy screen protector nodig.
Gsmpunt - Rosso Privacy Glass
Dustin - ZAGG Invisibleshield Glass Elite Privacy
Coolblue - BlueBuilt Galaxy S26 Privacy Filter Screenprotector Gla
Spigen Glas.tR EZ Fit Pro
[ Voor 3% gewijzigd door dtrsp op 17-03-2026 06:40 ]
Volgens mij is dit een beetje ver gezocht niet? Het is gewoon dumb denk ik zo. Ik zou niet weten wat ze zouden willen doorsturen.Frieda schreef op maandag 16 maart 2026 @ 16:36:
Over die Pitaka case met de NFC knoppen, heeft iemand al eens gekeken of die hoes nog meer uitleest en doorstuurt vanuit die NFC opties? Misschien lijkt het een beetje vergezocht, maar ik zou geruster zijn als daar nog iets van een beveiliging op zat ofzo. Beetje een rubber ducky zo.
Topic doorgezocht, van de week komt mijn nieuwe S26 binnen. Heeft er iemand al een screenprotector gevonden (liefste tempered glass?) waarbij de vingerafdruksensor gewoon werkt?
Een goede tip op dit punt is goud waard !
Ik heb deze en werkt superRandy1800 schreef op maandag 16 maart 2026 @ 17:58:
Topic doorgezocht, van de week komt mijn nieuwe S26 binnen. Heeft er iemand al een screenprotector gevonden (liefste tempered glass?) waarbij de vingerafdruksensor gewoon werkt?
https://www.amazon.nl/dp/B0G7S8J7SJ?th=1
Toch besloten mijn Pitaka Sunset cairn te verwijderen, kon niet wennen aan de vingerafdrukken haha.
Nu een Spigen Neo one. Blijft toch een mooi hoesje, deze had ik ook op mijn S25 Ultra.
Nu een Spigen Neo one. Blijft toch een mooi hoesje, deze had ik ook op mijn S25 Ultra.
[ Voor 17% gewijzigd door H.Boss op 16-03-2026 18:41 ]
beroepsdeformatie denk ikdutchnltweaker schreef op maandag 16 maart 2026 @ 17:55:
[...]
Volgens mij is dit een beetje ver gezocht niet? Het is gewoon dumb denk ik zo. Ik zou niet weten wat ze zouden willen doorsturen.
Wordt het hoesje snel geel? Ik heb nu een ESR clear case en irriteer me er verschrikkelijk aan hoe snel deze geel is geworden.
H.Boss schreef op maandag 16 maart 2026 @ 18:39:
Toch besloten mijn Pitaka Sunset cairn te verwijderen, kon niet wennen aan de vingerafdrukken haha.
[Afbeelding]
Nee, die ik op mijn S25 Ultra had is nooit geel geworden en er zit een hele lichte tint in dit hoesje. Maar met de zwarte achterkant van mijn S26 Ultra geeft het een mooi effect.Brennanzatox schreef op maandag 16 maart 2026 @ 20:31:
Wordt het hoesje snel geel? Ik heb nu een ESR clear case en irriteer me er verschrikkelijk aan hoe snel deze geel is geworden.
[...]
Ik lees overal verschillende verhalen. Ik wil voor mijn S26 ultra een charger, kabel (als het nodig is) en power bank (minimaal 20.000 mAh) kopen die op dit moment de maximale oplaad snelheid voor mijn S26 ultra haalt en ook future proof is tot en met 100 watt.
Ik heb geen zin om elke keer een nieuwe oplader te kopen bij een nieuwe telefoon. Wat raden jullie aan?
Ik heb geen zin om elke keer een nieuwe oplader te kopen bij een nieuwe telefoon. Wat raden jullie aan?
Wilde hem vandaag bestellen, is weer 10 euro duurder...Dutchy007 schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 18:42:
Het was even zoeken naar een QI2.2 oplader die ook daadwerkelijk past met een hoesje met magneten. Omdat de camera's altijd in de weg zitten kun je niet zomaar elke wireless charger pakken.
Ik heb nu deze gekocht:
https://www.amazon.nl/Spi...psc=1&smid=A1VXTSRX565TLZ
Past perfect, blijft goed zitten en de telefoon geeft ook Fast Wireless Charging aan. Perfect dus
Deze heb ik : https://nl.aliexpress.com/item/1005007314864058.htmldutchnltweaker schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 08:31:
[...]
Wilde hem vandaag bestellen, is weer 10 euro duurder...
Super tevreden er mee
Ook netjes al lijkt die van spigen wel makkelijker meenemen omdat je hem kan inklappen.Geraedus schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 08:35:
[...]
Deze heb ik : https://nl.aliexpress.com/item/1005007314864058.html
Super tevreden er mee
Ja, deze is niet praktisch om mee te nemen. Wel voor blijven op een nachtkastje.dutchnltweaker schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 08:43:
[...]
Ook netjes al lijkt die van spigen wel makkelijker meenemen omdat je hem kan inklappen.
Heeft alleen 'slechts' 15w draadloos laden. Hoewel met de Toras Q3 air 25w draadloos laden niet schijnt te werken?Geraedus schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 08:56:
[...]
Ja, deze is niet praktisch om mee te nemen. Wel voor blijven op een nachtkastje.
Ik heb gekozen voor de originele Samsung 60W-oplader voor mijn S26 Ultra, die oplaadt met 60W Fast Charging 3.0. Als powerbank gebruik ik een Xtorm Titan Pro 140W USB-C PD met een capaciteit van 24.000 mAh. Ik heb deze nog niet gebruikt in combinatie met mijn S26 Ultra, maar ik verwacht dat hij de volledige 60W zal halen.Pradadevil07 schreef op maandag 16 maart 2026 @ 22:17:
Ik lees overal verschillende verhalen. Ik wil voor mijn S26 ultra een charger, kabel (als het nodig is) en power bank (minimaal 20.000 mAh) kopen die op dit moment de maximale oplaad snelheid voor mijn S26 ultra haalt en ook future proof is tot en met 100 watt.
Ik koop alleen originele opladers van Samsung zelf. Eigenlijk heb ik liever een 100W-oplader met het oog op de toekomst, maar ik geef de voorkeur aan originele producten.
[ Voor 9% gewijzigd door Van der Berg op 17-03-2026 11:00 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB
Oplaadprotocollen veranderen constant zoals je merkt, dus er is geen eenduidig advies. Als je per se de S26U met de maximale snelheid wil opladen, dan moet je een oplader + powerbank aanschaffen die minimaal PD 3.1 ondersteunt. Alleen dan heb je super fast charging 3.0.Pradadevil07 schreef op maandag 16 maart 2026 @ 22:17:
Mijn 65w Baseus oplader heeft PD 3.0 en haalt alleen SFC 2.0, maar laadt alsnog prima snel op. Ik zie zelf geen noodzaak tot upgraden zodat hij 5 a 10 minuten sneller oplaadt.
Ik zou zeggen test je powerbank eens op je S26U. Want hij gaat alleen met 60w opladen als hij minimaal Power Delivery 3.1 ondersteunt. Dit zegt Samsung er zelf over:Van der Berg schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 10:56:
[...]
Ik heb gekozen voor de originele Samsung 60W-oplader voor mijn S26 Ultra, die oplaadt met 60W Fast Charging 3.0. Als powerbank gebruik ik een Xtorm Titan Pro 140W USB-C PD met een capaciteit van 24.000 mAh. Ik heb deze nog niet gebruikt in combinatie met mijn S26 Ultra, maar ik verwacht dat hij de volledige 60W zal halen.
Ik koop alleen originele opladers van Samsung zelf. Eigenlijk heb ik liever een 100W-oplader met het oog op de toekomst, maar ik geef de voorkeur aan originele producten.
"Super Fast Charging (SFC) 3.0 vereist een apparaat dat compatibel is met USB Power Delivery (PD) 3.1 (of hoger) en Direct Charging ondersteunt. Apparaten die niet voldoen aan de USB PD 3.1-standaard (of hoger) of Direct Charging ondersteunen, laden langzamer dan met SFC snelheid. De laadsnelheid varieert afhankelijk van gebruikspatronen, omstandigheden, aangesloten apparaten en andere factoren. "
Ik lees dat mijn powerbank beschikt over een 140W USB-C PD3.1 EPR-poort. Met deze poort kun je een Ultrabook of zelfs een MacBook snel opladen.stin00 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 11:09:
[...]
Oplaadprotocollen veranderen constant zoals je merkt, dus er is geen eenduidig advies. Als je per se de S26U met de maximale snelheid wil opladen, dan moet je een oplader + powerbank aanschaffen die minimaal PD 3.1 ondersteunt. Alleen dan heb je super fast charging 3.0.
Mijn 65w Baseus oplader heeft PD 3.0 en haalt alleen SFC 2.0, maar laadt alsnog prima snel op. Ik zie zelf geen noodzaak tot upgraden zodat hij 5 a 10 minuten sneller oplaadt.
[...]
Ik zou zeggen test je powerbank eens op je S26U. Want hij gaat alleen met 60w opladen als hij minimaal Power Delivery 3.1 ondersteunt. Dit zegt Samsung er zelf over:
"Super Fast Charging (SFC) 3.0 vereist een apparaat dat compatibel is met USB Power Delivery (PD) 3.1 (of hoger) en Direct Charging ondersteunt. Apparaten die niet voldoen aan de USB PD 3.1-standaard (of hoger) of Direct Charging ondersteunen, laden langzamer dan met SFC snelheid. De laadsnelheid varieert afhankelijk van gebruikspatronen, omstandigheden, aangesloten apparaten en andere factoren. "
Op mijn powerbank zie ik:The Xtorm 140W Powerbank - Titan Pro contains the latest generation of Power Delivery: 140W PD3.1 - EPR ('Extended Power Range'), as well as 3 other powerful USB-C outputs, optimised to charge your next-gen laptop, tablet and smartphone extra fast.
:strip_exif()/f/image/Ao5SrLNdTvjXgWqhEhe9bKio.jpg?f=fotoalbum_large)
Via Samsung 60W oplader:
[ Voor 6% gewijzigd door Van der Berg op 17-03-2026 11:39 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB
Ik heb 3.0 met een "Ugreen Nexode Pro 100W Oplader GaN USB C" + "INIU 100W Fast Charging USB C to USB C Cable"
[ Voor 29% gewijzigd door Bakkertje_01 op 17-03-2026 11:43 ]
Ik gebruik standaard zelfs een kabel die tot 240W aan kan. Maar is mijn powerbank nu echt PD 3.1? (Er staat namelijk PD 3.1 EPR-poort op). 2-poorten 30W, 1 poort 140W en 1 poort 100W.Bakkertje_01 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 11:42:
Ik heb 3.0 met een "Ugreen Nexode Pro 100W Oplader GaN USB C" + "INIU 100W Fast Charging USB C to USB C Cable"
Bij de 140W poort liet hij niets zien met Super Fast Charging 2.0 of 3.0 zag ik
Over mijn kabel
[ Voor 41% gewijzigd door Van der Berg op 17-03-2026 12:03 ]
Ik heb daar zelf helaas geen verstand van. Mijn bericht was puur ter infoVan der Berg schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 11:51:
[...]
Ik gebruik standaard zelfs een kabel die tot 240W aan kan. Maar is mijn powerbank nu echt PD 3.1? (Er staat namelijk PD 3.1 EPR-poort op). 2-poorten 30W, 1 poort 140W en 1 poort 100W
Over mijn kabel
[Afbeelding]
Deze app is wel handig wat de laadsnelheid betreft.
https://play.google.com/s...s?id=com.gombosdev.ampere
https://play.google.com/s...s?id=com.gombosdev.ampere
Gaat het om deze powerbank? https://cdn.solarpowersup...%20(2)%20(1)-20230127.pdfVan der Berg schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 11:51:
[...]
Ik gebruik standaard zelfs een kabel die tot 240W aan kan. Maar is mijn powerbank nu echt PD 3.1? (Er staat namelijk PD 3.1 EPR-poort op). 2-poorten 30W, 1 poort 140W en 1 poort 100W.
Bij de 140W poort liet hij niets zien met Super Fast Charging 2.0 of 3.0 zag ik
Over mijn kabel
[Afbeelding]
Stop je de kabel in de 2e poort? Want dat zou de PD 3.1 poort moeten zijn.
Bedankt voor het uitzoeken! Dat is inderdaad mijn powerbank. In theorie zou ik de 140W-poort moeten gebruiken om de 60W te halen. Het vreemde is echter dat ik bij die 140W-poort geen 'Super Fast Charging 3.0' op mijn S26 Ultra zie, terwijl dat bij de 100W-poort 2.0 wél verschijnt. Bij de originele Samsung 60W-oplader zie ik overigens wel 'Fast Charging 3.0' staan. Vanaf nu zal ik de 140W-poort gaan gebruiken.stin00 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 13:43:
[...]
Gaat het om deze powerbank? https://cdn.solarpowersup...%20(2)%20(1)-20230127.pdf
Stop je de kabel in de 2e poort? Want dat zou de PD 3.1 poort moeten zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Van der Berg op 17-03-2026 14:28 ]
Heb de Dbrand tank binnen voor de S26 ultra. Wat een unit! Al valt het me ook weer mee, mijn oude S23u Otterbox was niet kleiner. De extra knopjes zijn mooi, misschien zelfs iets te clicky?
Hij ligt plat als je hem recht ligt, maar als je hem op zijn zij legt en dan drukt bij de camera's gaat het rechts omhoog omdat hij niet over de gehele lengte gelijk is. Ik vind het zelf niet irritant, zo hard druk ik niet op mijn scherm dat hij gaat wiebelen. Hij ligt heerlijk in de hand.
De hele 'ervaring' is ook erg goed, beter dan bijna alle producten eigenlijk. Mooie verpakking, stevig, extra bescherming voor camera's met een back-up. En hij was niet eens de duurste van de 'ligt plat' cases. Heb toch mindere dingen gehoord, maar als hij het >2 jaar volhoudt is het iig beter dan mijn ervaringen met Otterbox. We gaan het meemaken!
Hij ligt plat als je hem recht ligt, maar als je hem op zijn zij legt en dan drukt bij de camera's gaat het rechts omhoog omdat hij niet over de gehele lengte gelijk is. Ik vind het zelf niet irritant, zo hard druk ik niet op mijn scherm dat hij gaat wiebelen. Hij ligt heerlijk in de hand.
De hele 'ervaring' is ook erg goed, beter dan bijna alle producten eigenlijk. Mooie verpakking, stevig, extra bescherming voor camera's met een back-up. En hij was niet eens de duurste van de 'ligt plat' cases. Heb toch mindere dingen gehoord, maar als hij het >2 jaar volhoudt is het iig beter dan mijn ervaringen met Otterbox. We gaan het meemaken!
Goed bedoeld. Maar dit past beter in de V&A.
[ Voor 84% gewijzigd door rens-br op 17-03-2026 15:15 ]
Dat is een goede, ik heb de 25.000 mah 140 watt powerbank waar je ook laptops mee kan opladen, werkt perfect.Bakkertje_01 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 11:42:
Ik vraag me af hoeveel sneller het opladen gaat als ik een nieuwe lader koop die de maximale capaciteit van de S26 ultra benut. Bij de s23 ultra krijg ik alleen 'Super fast charging' te zien, geen 2.0 of 3.0. Ik heb de laatste 3 jaar de telefoonbatterij echt aan gort gebruikt, echt gemiddeld 12 uur per dag of zo. Daarom kan ik ook lastig een vergelijking maken, dit ding laadt helemaal op in 35 minuten maar dat heeft denk ik vooral met de slechtere batterij te maken want zo snel is de lader niet.
Vandaag Flolab screenprotector S26 van mijn man binnengekregen en mijn Pitaka horizon case voor de Samsung Galaxy S26 Ultra. Van de week komt de Torras Ostand Q3 Air grijs voor de Samsung Galaxy S26 Ultra binnen.
Toch een verschil tussen Flolab AR screenprotector van mijn man en mijn Benks AR screenprotector. Die van Flolab screenprotector is echt veel betere kwaliteit dan van Benks
Toch een verschil tussen Flolab AR screenprotector van mijn man en mijn Benks AR screenprotector. Die van Flolab screenprotector is echt veel betere kwaliteit dan van Benks
[ Voor 29% gewijzigd door pinokkia op 17-03-2026 18:32 ]
Ik heb afgezien van het kopen van een case. Heb nog nooit een case gebruikt in mijn leven, wilde er 1 halen zodat de telefoon vlak op de tafel ligt maar nu vouw ik het doekje waarmee ik het scherm schoonveeg een aantal keer op en leg het eronder, telefoon ligt perfect vlak 😁
Wat nou als je dat doekje een keer vergeet?Pradadevil07 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 18:32:
Ik heb afgezien van het kopen van een case. Heb nog nooit een case gebruikt in mijn leven, wilde er 1 halen zodat de telefoon vlak op de tafel ligt maar nu vouw ik het doekje waarmee ik het scherm schoonveeg een aantal keer op en leg het eronder, telefoon ligt perfect vlak 😁
Het enige moment dat ik mijn telefoon langdurig liggend op de tafel gebruik is als ik thuiswerk of als ik thuis privé op mijn pc bezig ben. Dus voor mij is dat een perfecte uitkomst. Doekje neem ik ook nooit mee buitenshuis.
[ Voor 5% gewijzigd door Pradadevil07 op 17-03-2026 20:09 ]
Iemand advies, de pitaka case is zeker mooi @spartacusNLD . Maar helemaal onder vingerafdrukken in 3 dagen tijd. Zo erg heb ik nog niet eerder gehad met andere cases, had toch wel iets meer voor deze prijs verwacht. Mijn spigen cases in het verleden zag ik ook vingerafdrukken, maar dit meestal na een paar weken. Wat kan ik hier aan doen of hoe kan ik het goed schoonmaken? Droog doekje doet niks.
Microvezel doek. En je handen schoon houden.dutchnltweaker schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 21:15:
Iemand advies, de pitaka case is zeker mooi @spartacusNLD . Maar helemaal onder vingerafdrukken in 3 dagen tijd. Zo erg heb ik nog niet eerder gehad met andere cases, had toch wel iets meer voor deze prijs verwacht. Mijn spigen cases in het verleden zag ik ook vingerafdrukken, maar dit meestal na een paar weken. Wat kan ik hier aan doen of hoe kan ik het goed schoonmaken? Droog doekje doet niks.
Ik kijk meestal ook niet echt naar de achterkant van de smartphone.
Ik heb zo'n usb volt/amp metertje gekocht, helaas kom ik niet verder dan 12 watt, maar dat was wel toen de telefoon nog 78% vol was.dutchnltweaker schreef op maandag 16 maart 2026 @ 10:05:
[...]
hoelang duurt het dat hij vol is? Ik heb een 15 watt draadloze oplader. Kan ik eventueel checken hoelang het bij mij zou duren of iemand anders kan het aangeven?
Ben bang dat het protocol gewoon weg niet wordt ondersteund. Heb wel Spigen een mailtje gestuurd om even navraag te doen
Ik ga er vanuit dat deze oplader nog wel vaker in de aanbieding is.
Ik was ze zelfs meer de afgelopen dagen, mag niet helpen. Doekje helpt minimaal tot nu toe. En ja ik weet dat het de achterkant is, maar ik ben zo een autist dat alles mooi moet zijn.spartacusNLD schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 21:19:
[...]
Microvezel doek. En je handen schoon houden.
Ik kijk meestal ook niet echt naar de achterkant van de smartphone.
Met een pasjes houder is de wobble zo goed als weg, mits je natuurlijk niet als een gek op je toestel bashed.
De Torras is vandaag alweer gebroken, heel erg ongelukkig gevallen op precies de plek die de Pitaka Edge niet af denkt (op de rand bij de aan/uit knop). JammerspartacusNLD schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 11:34:
[...]
[YouTube: I Reviewed 21 iPhone 17 pro max Screen Protectors —These Are the Best & Worst!]
Ergens in deze video wordt de Spigen getest. Aan het einde komen de twee beste screenprotectors voorbij met goede antireflectie waaronder de Torras. Dat het op het doosje staat betekend nog niet dat het in de praktijk goed werkt. De Spigen is niet ''slecht'' maar er zijn in deze vergelijking andere screenprotectors die op het gebied van anti reflectie beter zijn.
deze uiteindelijk besteld: OrigArmor Screen Protector for Samsung S26 Ultra. Met code ''welcomeback'' krijg je 15% korting. Wel komt er dan verzendkosten bij dus dan moet je er eigenlijk 2 bestellen wil je daar wat aan hebben.
Gelukkig is de rest van de telefoon nog heel.. je schrikt je kapot bij zo'n nieuwe telefoon
Ik heb de Q3 air gister binnengekregen maar ik vind m net zo glad, zoniet nog gladder dan de spigen tough armor.PureLOOD schreef op maandag 16 maart 2026 @ 07:18:
Van het weekend de Toras Q3 air (zwart) in gebruik genomen. Bevalt erg goed! Goede grip, bescherming en met de oranje knoppen een opvallende verschijning. Ik had ook eerst de Spigen tough Armor, maar die is me te bulky en houd minder fijn vast.
Ik ga de Torras retourneren, jammer want ik vond het juist een van de mooiere hoezen.
Jammer inderdaad, met de grip aan de zijkanten werkt het voor mij goed, maar dat is voor iedereen weer andersTjona100 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 10:49:
[...]
Ik heb de Q3 air gister binnengekregen maar ik vind m net zo glad, zoniet nog gladder dan de spigen tough armor.
Ik ga de Torras retourneren, jammer want ik vond het juist een van de mooiere hoezen.
Outch.. Dat voelt als een hart verzakking. Krijg nog de kriebels toen ik mijn s23 ultra heb laten landseren. Reparatie kosten van 250 euro is niet grappig.spartacusNLD schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 10:28:
[...]
De Torras is vandaag alweer gebroken, heel erg ongelukkig gevallen op precies de plek die de Pitaka Edge niet af denkt (op de rand bij de aan/uit knop). Jammer![]()
Gelukkig is de rest van de telefoon nog heel.. je schrikt je kapot bij zo'n nieuwe telefoon
Dat is geen goed teken alweer gebroken. Misschien Flolab screenprotector nemen? Mocht die kapot gaan krijg je een nieuwe opgestuurd. Als enigste hoef je verzendkosten te betalen. Hopen dat het bij mij zo iets niet gaat gebeuren op mijn Samsung Galaxy S26 Ultra.spartacusNLD schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 10:28:
[...]
De Torras is vandaag alweer gebroken, heel erg ongelukkig gevallen op precies de plek die de Pitaka Edge niet af denkt (op de rand bij de aan/uit knop). Jammer![]()
[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 18-03-2026 12:33 ]
Dit was gewoon stom van mij en pech.. de flolab is blijkbaar gevoelig voor micro krasjes.. dus maar afgestreeptpinokkia schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 12:31:
[...]
Dat is geen goed teken alweer gebroken. Misschien Flolab screenprotector nemen? Mocht die kapot gaan krijg je een nieuwe opgestuurd. Als enigste hoef je verzendkosten te betalen. Hopen dat het bij mij zo iets niet gaat gebeuren op mijn Samsung Galaxy S26 Ultra.
Glas blijft glas en glas breekt nou eenmaal, zeker als het me domme pech op een hoekpunt valt.
Daarom gebruik ik altijd een screenprotector van gehard glas van PanzerGlass. Uit ervaring weet ik dat dit werkt: ik heb mijn smartphone al twee keer laten vallen. Ik combineer dit met een Otterbox Symmetry transparant hoesje voor de nodige valbescherming. Beide keren brak wel mijn PanzerGlass, maar bleef het originele scherm volledig intact. Het hoesje beschermde daarnaast de buitenkant van het toestel. Ik heb inmiddels twee keer de screenprotector vervangen, wat een stuk goedkoper is dan een nieuw scherm. Goede bescherming begint echt bij een gecertificeerd hoesje en een glazen screenprotector.
En wat maakt volgens jou de kwaliteit beter dan Benks? Heb nooit Flolab gebruikt dus ben benieuwd wat er beter is.pinokkia schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 18:29:
Wat me ten eerste opviel AR is stukje beter. 2: glas is steviger/sterker en heeft 2 maal een val overleefd waarbij alles intact is bij mijn iPhone 17 Pro Max. Daarbij mocht het toch breken kan je een garantie claim indienen, want Flolab heeft levenslange garantie aan. Dat is mijn 3 maanden ervaring tot nu toe met Flolab screenprotector.ipje schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 14:42:
[...]
En wat maakt volgens jou de kwaliteit beter dan Benks? Heb nooit Flolab gebruikt dus ben benieuwd wat er beter is.
Ik zal binnenkort beide screenprotectors een foto plaatsen. Zowel iPhone 17 Pro Max met Flolab screenprotector als Samsung Galaxy S26 Ultra met Benks screenprotector
[ Voor 15% gewijzigd door pinokkia op 18-03-2026 15:48 ]
Vandaag de Benks Aurora binnen gekregen.
Case is lekker dun maar voelt toch wel robuust aan. Ligt ook lekker in de hand en ik zie zo snel geen vingerafdrukken vormen.
Kan hem zeker aanbevelen. Hoesje ziet ook niet standaard uit wat ik ook wel weer leuk vindt!
Case is lekker dun maar voelt toch wel robuust aan. Ligt ook lekker in de hand en ik zie zo snel geen vingerafdrukken vormen.
Kan hem zeker aanbevelen. Hoesje ziet ook niet standaard uit wat ik ook wel weer leuk vindt!
Ik ben nog steeds opzoek naar een goede QI2 powerbank die de lens niet in de weg zit, Samsung komt zelf met de EB-U2500XJEGWW, maar ik ben eigenlijk opzoek naar andere merken.
Heeft iemand al een alternatief van de Samsung gevonden met uitsparing van het camera eiland?
Heeft iemand al een alternatief van de Samsung gevonden met uitsparing van het camera eiland?
Cogitationis poenam nemo patitur
Hij kiest 10 cases van Benks en van Pitaka enkel de edge en niet de cairn (die me ook populair lijkt)
[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 20-03-2026 16:38 ]
Heb ook nu een Benks in gebruik, de Montage Art. Een lekker slim en strak hoesje idd en goede protectie, grip ben ik ook over te spreken.jeppekroezen schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 18:51:
Vandaag de Benks Aurora binnen gekregen.
Ga m afwisselen met de tough armor van spigen
Nog steeds geen update m.b.t. mn officiële Samsung accessoires die ik besteld heb, hoesje maar geannuleerd want inmiddels bijna een Torras binnen en de Samsung hoesjes zijn matig. Alleen de powerbank nog over.
Redelijk slechte communicatie wel erover. Niemand kan mij vertellen wanneer ik de rest van m'n order krijg, die ik 6 maart had moeten ontvangen.
Redelijk slechte communicatie wel erover. Niemand kan mij vertellen wanneer ik de rest van m'n order krijg, die ik 6 maart had moeten ontvangen.
[ Voor 3% gewijzigd door cropolite op 21-03-2026 11:42 ]
Heeft iemand ervaring met deze powerbank of dit merk, Cuktech 20 power bank 25000mah 210w? Dit is de enige powerbank die ik kan vinden die PD 3.1 met pps heeft.
Deze heb ik en werkt perfect.Pradadevil07 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 11:37:
Heeft iemand ervaring met deze powerbank of dit merk, Cuktech 20 power bank 25000mah 210w? Dit is de enige powerbank die ik kan vinden die PD 3.1 met pps heeft.
https://amzn.eu/d/09GkepN4
Nu met 46% korting
[ Voor 3% gewijzigd door Geraedus op 22-03-2026 11:50 ]
Dat is niet de enige powerbank; ik gebruik zelf de Xtorm Titan Pro 140W USB-C PD (24.000 mAh). Deze beschikt over een PD 3.1 EPR-poort met een vermogen van 140W.Pradadevil07 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 11:37:
[ Voor 6% gewijzigd door Van der Berg op 22-03-2026 13:09 ]
Je S26 ultra geeft Super Fast Charge 3.0 aan als je em oplaadt via de powerbank?Geraedus schreef op zondag 22 maart 2026 @ 11:49:
[...]
Deze heb ik en werkt perfect.
https://amzn.eu/d/09GkepN4
Nu met 46% korting
De volledige specificaties van de meeste powerbanks zijn amper te vinden. Die van jou kwam niet eens naar voren in Google search. Waar heb jij deze gekocht?Van der Berg schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:08:
[...]
Dat is niet de enige powerbank; ik gebruik zelf de Xtorm Titan Pro 140W USB-C PD (24.000 mAh). Deze beschikt over een PD 3.1 EPR-poort met een vermogen van 140W.
Jazeker, gekocht bij Amazon alleen toen zonder de huidige korting.Pradadevil07 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:44:
[...]
Je S26 ultra geeft Super Fast Charge 3.0 aan als je em oplaadt via de powerbank?
https://manuals.plus/m/32...9ab14444a0f91ee4abd68a8c0Pradadevil07 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:54:
[...]
De volledige specificaties van de meeste powerbanks zijn amper te vinden. Die van jou kwam niet eens naar voren in Google search. Waar heb jij deze gekocht?
Het gaat om de Xtorm XB402 Titan Pro 140W:
Specifications24,000 mAhXtorm XB402 Titan Pro Li-ion / 88.8Wh 1x USB-C Power Delivery 3.1 140W 1x USB-C Power Delivery 100W 2x USB-C Power Delivery 30WDimensions: 185x90x25 mmWeight: 675 gramsIncludes: 1x Built-in USB-C Power Delivery 140W cable, 1x Manual
Ik heb het hier laatst in het forum nagevraagd en het bleek dat mijn powerbank 140W USB-C PD 3.1 ondersteunt, waardoor 60W opladen mogelijk is.
[ Voor 44% gewijzigd door Van der Berg op 22-03-2026 14:20 ]
Dat je de volledige specificaties via manuals site moet vinden ondersteunt mijn punt hèhè. Maar deze powerbank is amper meer ergens op voorraad.Van der Berg schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:11:
[...]
https://manuals.plus/m/32...9ab14444a0f91ee4abd68a8c0
Het gaat om de Xtorm XB402 Titan Pro 140W:
Specifications24,000 mAhXtorm XB402 Titan Pro Li-ion / 88.8Wh 1x USB-C Power Delivery 3.1 140W 1x USB-C Power Delivery 100W 2x USB-C Power Delivery 30WDimensions: 185x90x25 mmWeight: 675 gramsIncludes: 1x Built-in USB-C Power Delivery 140W cable, 1x Manual
Ik had laatst gevraagd hier en bleek de 140W USB-C PD3.1 te ondersteunen mijn powerbank en daarmee 60W mogelijk is.
Ik heb hem al bijna twee jaar geleden gekocht. Blijkbaar is hij inmiddels uit de markt en is er een nieuwe variant: de Xtorm XB403 Laptop Powerbank (Titan Ultra, 27.000 mAh, 200W). Controleer altijd even of deze ook PD 3.1 heeft. Het verschil is dat deze twee poorten van 140W heeft, terwijl die van mij één poort van 140W, één van 100W en twee van 30W heeft met PD3.1 EPR-poort op de 140W poortPradadevil07 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:20:
[...]
Dat je de volledige specificaties via manuals site moet vinden ondersteunt mijn punt hèhè. Maar deze powerbank is amper meer ergens op voorraad.
[ Voor 16% gewijzigd door Van der Berg op 22-03-2026 14:51 ]
Kon geen fatsoenlijke combinatie (of vaag merk of uitverkocht) van 240 W / 20.000+ mAh powerbank en charger vinden. Dus gegaan voor iets minder snel richting de toekomst. Voor de Samsung s26 ultra ruim snel genoeg.Geraedus schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:07:
[...]
Jazeker, gekocht bij Amazon alleen toen zonder de huidige korting.
Goed idee van de ugreen charger, die had ik zelf nog niet.Pradadevil07 schreef op maandag 23 maart 2026 @ 02:10:
[...]
Kon geen fatsoenlijke combinatie (of vaag merk of uitverkocht) van 240 W / 20.000+ mAh powerbank en charger vinden. Dus gegaan voor iets minder snel richting de toekomst. Voor de Samsung s26 ultra ruim snel genoeg.
[Afbeelding]
Op de 140W-poort krijg ik geen Super Fast Charge 3.0 te zien, maar als ik hem aansluit op de 100W-poort, verschijnt er pas Super Fast Charge 2.0. Alleen via de officiële Samsung 60W-adapter verschijnt er Super Fast Charge 3.0. Mijn powerbank, de Xtorm Titan Pro 140W (XB402, 24.000 mAh), heeft ondersteuning voor PD 3.1 via de EPR-poort van 140W.Pradadevil07 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:44:
[...]
Je S26 ultra geeft Super Fast Charge 3.0 aan als je em oplaadt via de powerbank?
Wat ik ervan begrijp na dagenlang onderzoek is dat alleen PD 3.1 niet voldoende is voor SFC 3.0. Je charger of powerbank moet ook PPS hebben.Van der Berg schreef op maandag 23 maart 2026 @ 11:26:
[...]
Op de 140W-poort krijg ik geen Super Fast Charge 3.0 te zien, maar als ik hem aansluit op de 100W-poort, verschijnt er pas Super Fast Charge 2.0. Alleen via de officiële Samsung 60W-adapter verschijnt er Super Fast Charge 3.0. Mijn powerbank, de Xtorm Titan Pro 140W (XB402, 24.000 mAh), heeft ondersteuning voor PD 3.1 via de EPR-poort van 140W.
De powerbank die @Pradadevil07 heeft besteld geeft gewoon super fast charging 3.0
Vergeet niet dat je ook een kabel moet hebben die minimaal 60W kan doorvoeren.
Kabel die je bij het toestel krijgt is goed genoeg. Iig met de officiële 60 watt lader van Samsung.Geraedus schreef op maandag 23 maart 2026 @ 16:14:
De powerbank die @Pradadevil07 heeft besteld geeft gewoon super fast charging 3.0
Ja dat is waar.cropolite schreef op maandag 23 maart 2026 @ 19:12:
[...]
Kabel die je bij het toestel krijgt is goed genoeg. Iig met de officiële 60 watt lader van Samsung.
Ik heb 2 kabels erbij besteld, ten eerste voor de toekomst als ik een telefoon heb die sneller laadt dan de S26 ultra maar ten tweede ook om mijn powerbank met 140 W te kunnen opladen.
:strip_exif()/f/image/kY1TCRtK878XqKOZpC3h8Ahe.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/coa4V1SWXqBgYds7PNWzg2JF.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ZnQqXvV9q25rrKsls982LhhQ.jpg?f=fotoalbum_tile)