• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:06
Iemand advies, de pitaka case is zeker mooi @spartacusNLD . Maar helemaal onder vingerafdrukken in 3 dagen tijd. Zo erg heb ik nog niet eerder gehad met andere cases, had toch wel iets meer voor deze prijs verwacht. Mijn spigen cases in het verleden zag ik ook vingerafdrukken, maar dit meestal na een paar weken. Wat kan ik hier aan doen of hoe kan ik het goed schoonmaken? Droog doekje doet niks.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
dutchnltweaker schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 21:15:
Iemand advies, de pitaka case is zeker mooi @spartacusNLD . Maar helemaal onder vingerafdrukken in 3 dagen tijd. Zo erg heb ik nog niet eerder gehad met andere cases, had toch wel iets meer voor deze prijs verwacht. Mijn spigen cases in het verleden zag ik ook vingerafdrukken, maar dit meestal na een paar weken. Wat kan ik hier aan doen of hoe kan ik het goed schoonmaken? Droog doekje doet niks.
Microvezel doek. En je handen schoon houden.

Ik kijk meestal ook niet echt naar de achterkant van de smartphone.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:43
dutchnltweaker schreef op maandag 16 maart 2026 @ 10:05:
[...]
hoelang duurt het dat hij vol is? Ik heb een 15 watt draadloze oplader. Kan ik eventueel checken hoelang het bij mij zou duren of iemand anders kan het aangeven?
Ik heb zo'n usb volt/amp metertje gekocht, helaas kom ik niet verder dan 12 watt, maar dat was wel toen de telefoon nog 78% vol was.
Ben bang dat het protocol gewoon weg niet wordt ondersteund. Heb wel Spigen een mailtje gestuurd om even navraag te doen :)

Ik ga er vanuit dat deze oplader nog wel vaker in de aanbieding is.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:06
spartacusNLD schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 21:19:
[...]

Microvezel doek. En je handen schoon houden.

Ik kijk meestal ook niet echt naar de achterkant van de smartphone.
Ik was ze zelfs meer de afgelopen dagen, mag niet helpen. Doekje helpt minimaal tot nu toe. En ja ik weet dat het de achterkant is, maar ik ben zo een autist dat alles mooi moet zijn.

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Met een pasjes houder is de wobble zo goed als weg, mits je natuurlijk niet als een gek op je toestel bashed.

PSN : Geraedus

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
spartacusNLD schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 11:34:
[...]

[YouTube: I Reviewed 21 iPhone 17 pro max Screen Protectors —These Are the Best & Worst!]
Ergens in deze video wordt de Spigen getest. Aan het einde komen de twee beste screenprotectors voorbij met goede antireflectie waaronder de Torras. Dat het op het doosje staat betekend nog niet dat het in de praktijk goed werkt. De Spigen is niet ''slecht'' maar er zijn in deze vergelijking andere screenprotectors die op het gebied van anti reflectie beter zijn.

deze uiteindelijk besteld: OrigArmor Screen Protector for Samsung S26 Ultra. Met code ''welcomeback'' krijg je 15% korting. Wel komt er dan verzendkosten bij dus dan moet je er eigenlijk 2 bestellen wil je daar wat aan hebben.
De Torras is vandaag alweer gebroken, heel erg ongelukkig gevallen op precies de plek die de Pitaka Edge niet af denkt (op de rand bij de aan/uit knop). Jammer ;(

Gelukkig is de rest van de telefoon nog heel.. je schrikt je kapot bij zo'n nieuwe telefoon :+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:03
PureLOOD schreef op maandag 16 maart 2026 @ 07:18:

Van het weekend de Toras Q3 air (zwart) in gebruik genomen. Bevalt erg goed! Goede grip, bescherming en met de oranje knoppen een opvallende verschijning. Ik had ook eerst de Spigen tough Armor, maar die is me te bulky en houd minder fijn vast.
Ik heb de Q3 air gister binnengekregen maar ik vind m net zo glad, zoniet nog gladder dan de spigen tough armor.

Ik ga de Torras retourneren, jammer want ik vond het juist een van de mooiere hoezen.

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:54
Tjona100 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 10:49:
[...]

Ik heb de Q3 air gister binnengekregen maar ik vind m net zo glad, zoniet nog gladder dan de spigen tough armor.

Ik ga de Torras retourneren, jammer want ik vond het juist een van de mooiere hoezen.
Jammer inderdaad, met de grip aan de zijkanten werkt het voor mij goed, maar dat is voor iedereen weer anders

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
spartacusNLD schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 10:28:
[...]

De Torras is vandaag alweer gebroken, heel erg ongelukkig gevallen op precies de plek die de Pitaka Edge niet af denkt (op de rand bij de aan/uit knop). Jammer ;(

Gelukkig is de rest van de telefoon nog heel.. je schrikt je kapot bij zo'n nieuwe telefoon :+
Outch.. Dat voelt als een hart verzakking. Krijg nog de kriebels toen ik mijn s23 ultra heb laten landseren. Reparatie kosten van 250 euro is niet grappig.

PSN : Geraedus

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste