Hoe bevalt dit hoesje? Lijkt wat op Pitaka maar een klein prijsverschil.ipje schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 18:22:
[Afbeelding]
De s26 ultra is nog niet binnen, maar wel alvast een tweede hoesje om straks uit te proberen. Is van het merk BENKS, zo min mogelijk bulk is voor mij meer van belang dan bescherming vanaf 5 meter hoog oid.
Zit nog in de verpakking, als het goed is komt de telefoon woensdag binnen. Dan ga ik het ea uitproberen.qwasd schreef op zondag 8 maart 2026 @ 13:42:
[...]
Hoe bevalt dit hoesje? Lijkt wat op Pitaka maar een klein prijsverschil.
Heb je deze al in gebruik? zo ja wat vind je er van?Manmetsnor schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:40:
Zojuist van DHL terugkoppeling dat de pitaka 600D cairn morgen wordt bezorgd. Besteld op 26 feb.
Waar heb jij die besteld?Manmetsnor schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:40:
Zojuist van DHL terugkoppeling dat de pitaka 600D cairn morgen wordt bezorgd. Besteld op 26 feb.
Want ik heb de Pitaka Sunset Cairn case besteld en die was verder nergens verkrijgbaar via een Nederlandse webshop. De Edge case wel, maar Cairn case niet.
Heb die op 25 februari besteld en komt ergens de komende dagen binnen. Is net overhandigd aan de Nederlandse koerier. Moest helemaal uit Azie komen.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Ik had zelf de Sunset Edge case voor de Galaxy S25 Ultra, prachtig goed hoesje. Alleen nu ben ik voor de Sunset Cairn case gegaan, meer bescherming en je hebt nu ook de 3 NFC buttons aan de linkerzijde die je kan toewijzen aan een actie.qwasd schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:36:
[...]
Heb je deze al in gebruik? zo ja wat vind je er van?
Bedankt ik heb zojuist de 600D Black/Grey (Twill) (Aaron Button) | Cairn Case besteld via Pitaka.H.Boss schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:41:
[...]
Ik had zelf de Sunset Edge case voor de Galaxy S25 Ultra, prachtig goed hoesje. Alleen nu ben ik voor de Sunset Cairn case gegaan, meer bescherming en je hebt nu ook de 3 NFC buttons aan de linkerzijde die je kan toewijzen aan een actie.
Nice!qwasd schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:18:
[...]
Bedankt ik heb zojuist de 600D Black/Grey (Twill) (Aaron Button) | Cairn Case besteld via Pitaka.
In deze video laten ze de Sunset, Black/Grey en Moonrise Cairn cases zien.
YouTube: Galaxy S26 Ultra Cobalt Violet Unboxing | PITAKA Cairn Case + Aaron ...
[ Voor 7% gewijzigd door H.Boss op 08-03-2026 18:22 ]
Ik heb deze ook. De screenprotector meteen in één keer goed geplakt. Ziet er prima uit. Maar over de fingerprint sensor ben ik verre van te spreken. Het werkt vaker niet dan wel en ik ben ervan overtuigd dat het aan de screenprotector ligt.Skix_Aces schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:20:
[...]
Spigen verkoopt echter 2 varianten van hun glastr ez fit pro. Een met een AR coating en eentje zonder. In die video word de screen protector zonder AR coating getest, terwijl @Bullet NL de versie heeft gekocht met AR coating.
Hoe bevalt hij @Bullet NL? Zit er zelf ook over na te denken om die te bestellen.
Heb deze een tijdje gehad op de S25 ultra, werkte alleen goed als ik mijn duim nat maakte. Zo niet, dan weigerde deze regelmatig bij de eerste poging.Dennisweb schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:50:
[...]
Ik heb deze ook. De screenprotector meteen in één keer goed geplakt. Ziet er prima uit. Maar over de fingerprint sensor ben ik verre van te spreken. Het werkt vaker niet dan wel en ik ben ervan overtuigd dat het aan de screenprotector ligt.
Zou die van Flolab beter zijn? Vind dit wel redelijk ruk.ipje schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:16:
[...]
Heb deze een tijdje gehad op de S25 ultra, werkte alleen goed als ik mijn duim nat maakte. Zo niet, dan weigerde deze regelmatig bij de eerste poging.
Voor de mensen met een Pitaka case.. die button app (om acties toe te wijzen) is... hoe zeg ik dat... nog niet helemaal af zo te zien
je kan zien dat het een case fabrikant is.. van software hebben ze weinig begrepen.
[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 08-03-2026 19:46 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Routines gebruiken van samsung zelf, zeer makkelijk mee in te stellen.spartacusNLD schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:46:
Voor de mensen met een Pitaka case.. die button app (om acties toe te wijzen) is... hoe zeg ik dat... nog niet helemaal af zo te zienje kan zien dat het een case fabrikant is.. van software hebben ze weinig begrepen.
PSN : Geraedus
Dennisweb schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:50:
[...]
Ik heb deze ook. De screenprotector meteen in één keer goed geplakt. Ziet er prima uit. Maar over de fingerprint sensor ben ik verre van te spreken. Het werkt vaker niet dan wel en ik ben ervan overtuigd dat het aan de screenprotector ligt.
https://torraslife.com/products/origarmor-screen-protector-for-samsung-s26-ultraDennisweb schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:23:
[...]
Zou die van Flolab beter zijn? Vind dit wel redelijk ruk.
De AR coating is echt heel goed. En vingerafdruk is top. Deze kwam op youtube veelal (samen met de Flolab) het beste uit de test.
Zit er bij mij vanaf vrijdag op. Heel blij mee. Had om de S25U een spigen glas, en dat zat altijd vol vingerafdrukken en dat was een spiegel vergeleken met wat ik nu heb.
[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 08-03-2026 20:30 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Je kan routines koppelen aan die knoppen? Hoe?Geraedus schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:49:
[...]
Routines gebruiken van samsung zelf, zeer makkelijk mee in te stellen.
spartacusNLD schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:49:
[...]
Je kan routines koppelen aan die knoppen? Hoe?
Krijg je dan ook, vooral niet, dat irritante NFC geluid?
Ja dat wel, maar niet als je systeem geluiden uitzet.spartacusNLD schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:55:
[...]
Krijg je dan ook, vooral niet, dat irritante NFC geluid?
Duidelijk. Super handig. Mega goede tipGeraedus schreef op zondag 8 maart 2026 @ 20:01:
[...]
Ja dat wel, maar niet als je systeem geluiden uitzet.
ik heb echt helemaal geen probleem met de fingerprint sensor, gaat snel en in één keer goed bij mij.Dennisweb schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:50:
[...]
Cogitationis poenam nemo patitur
Hnnn. Zou ik wat fout doen? Na het registreren werkt het meteen al niet.Bullet NL schreef op zondag 8 maart 2026 @ 21:16:
[...]
ik heb echt helemaal geen probleem met de fingerprint sensor, gaat snel en in één keer goed bij mij.
Wellicht een hele domme vraag, Installatie wel met screenprotector er op gedaan??Dennisweb schreef op zondag 8 maart 2026 @ 21:20:
[...]
Hnnn. Zou ik wat fout doen? Na het registreren werkt het meteen al niet.
4 vingerafdrukken van dezelfde vinger al eens geprobeerd te registeren?Dennisweb schreef op zondag 8 maart 2026 @ 21:20:
[...]
Hnnn. Zou ik wat fout doen? Na het registreren werkt het meteen al niet.
Zeker! Maar ik denk dat ik er al achter ben: heb mijn duim geregistreerd met het opperste topje van m’n duim, terwijl mijn hele duim er dus op moet.Bullet NL schreef op zondag 8 maart 2026 @ 21:24:
[...]
Wellicht een hele domme vraag, Installatie wel met screenprotector er op gedaan??
Heb hier ook de Spigen AR screen protector, bij mij werkt het uitstekend op mn S26 Ultra. Fingerprint doet ook gewoon wat die moet doen.Dennisweb schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:50:
[...]
Edit: zie net je laatste bericht
[ Voor 3% gewijzigd door V-rg op 08-03-2026 23:21 ]
Ontvangen voor mijn Galaxy S26 Ultra. Over een paar maanden bestel ik nog een reserve bij voor de toekomst.
[ Voor 7% gewijzigd door Van der Berg op 09-03-2026 01:35 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB
Mijn S26U gaat retour.
Iemand interesse in een Dbrand Ghost case? Goeie grip, magsafe, transparante (niet vergelende) achterzijde.
https://dbrand.com/shop/ghost/galaxy-s26-ultra-clear-cases
Aangezien dit uit US komt, is retouren niet echt een optie.
Ik blijf bij mijn S25U met zijn bijhorende Dbrand Ghost case.
Iemand interesse in een Dbrand Ghost case? Goeie grip, magsafe, transparante (niet vergelende) achterzijde.
https://dbrand.com/shop/ghost/galaxy-s26-ultra-clear-cases
Aangezien dit uit US komt, is retouren niet echt een optie.
Ik blijf bij mijn S25U met zijn bijhorende Dbrand Ghost case.
Ik heb, om toch iets om de telefoon heen te doen, de Galaxy S26 Ultra Slim Magnet Case gehaald. Gelukkig hanteerde Coolblue dezelfde korting als bij Samsung online, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het echt ronduit schandalig vind dat deze case 50 euro kost. Misschien mis ik iets en zijn de magneten zo ontzettend duur? De case zelf voelt aan als goedkoop plastic en biedt daarnaast niets van extra bescherming bij vallen.
Daarnaast is hij super glad, en door het camera eiland is hij niet op tafel te leggen zonder dat hij mega wiebelt. Ik ga deze case absoluut niet lang houden, want ik erger mij er nu al kapot aan. Heb al wat door het topic heen lopen scrollen, maar ik heb nog niet echt een case voorbij zien komen waarbij het wiebelen bij het op tafel leggen minder lijkt te zijn? Iemand nog goeie tips?
Daarnaast is hij super glad, en door het camera eiland is hij niet op tafel te leggen zonder dat hij mega wiebelt. Ik ga deze case absoluut niet lang houden, want ik erger mij er nu al kapot aan. Heb al wat door het topic heen lopen scrollen, maar ik heb nog niet echt een case voorbij zien komen waarbij het wiebelen bij het op tafel leggen minder lijkt te zijn? Iemand nog goeie tips?
Nee. De camera's zijn dermate groot dat het wiebelen bijna niet op te lossen is. Of je moet dit monster van aan case willen kopen:sn0x0r schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:06:
Ik heb, om toch iets om de telefoon heen te doen, de Galaxy S26 Ultra Slim Magnet Case gehaald. Gelukkig hanteerde Coolblue dezelfde korting als bij Samsung online, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het echt ronduit schandalig vind dat deze case 50 euro kost. Misschien mis ik iets en zijn de magneten zo ontzettend duur? De case zelf voelt aan als goedkoop plastic en biedt daarnaast niets van extra bescherming bij vallen.
https://dbrand.com/shop/tank/galaxy-s26-ultra-cases
Heel erg dik natuurlijk (vandaar ook ''tank'' als naam)
Ja die is verschrikkelijk. Zoals je zegt.. glad, plastiek zonder bescherming en veeeel te duur.sn0x0r schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:06:
Ik heb, om toch iets om de telefoon heen te doen, de Galaxy S26 Ultra Slim Magnet Case gehaald. De case zelf voelt aan als goedkoop plastic en biedt daarnaast niets van extra bescherming bij vallen.
Daarnaast is hij super glad, en door het camera eiland is hij niet op tafel te leggen zonder dat hij mega wiebelt.
Leuk hé, zo'n dunnere smartphone compenseren met groter camera-eiland. Hadden ze beter minder dun gemaakt door te compenseren met extra batterij. Je zoekt best een dikker hoesje zodat het beter meevalt, maar helemaal weg ga je het enkel bekomen met zeer lompe cases.
Ik lees even mee, lijkt een lastige opgave te worden. Toch wel een serieus nadeel aan de S26U, verschrikkelijk zo'n uitpuilend camera eiland. Mijn Spigen Ultra Hybrid MagFit is in ieder geval retour gegaan. De kwaliteit was matig (scherpe randjes) en de telefoon wiebelt enorm.sn0x0r schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:06:
Heb nog geen alternatieve case gevonden, al overweeg ik ook nog om het toestel te retourneren.
Voor wie nog op zoek was naar een review van de Pitaka Cairn:
Nee, telefoon heeft een andere vorm, dikte en camerabult.rajunl schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:57:
Past een hoesje van de S25u niet op een S26u?
Ik heb hem er sinds zaterdag om en ik ben er blij mee. Fijne kwaliteit en die extra knoppen zijn wel leuk (heb er 1 voor google wallet en en 1 voor de weer-app ingesteld)spartacusNLD schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:43:
[YouTube: Is This the BEST Samsung S26 Ultra Case? Pitaka Cairn with AARON Button Review!]
Heeft iemand al een PD 3.0 60/65 watt lader aan zijn S26 hangen? En zo ja welke?
Ik laat de telefoon nu nog met een originele 25 watt lader, welke ik volgens mij bij de S21 of Note 10 heb gehad,
Hier hangt de telefoon altijd s nachts aan de lader, maar zat te denken om hem overdag even bij te laden, iets wat met 65 Watt natuurlijk ook goed te doen is.
Ik laat de telefoon nu nog met een originele 25 watt lader, welke ik volgens mij bij de S21 of Note 10 heb gehad,
Hier hangt de telefoon altijd s nachts aan de lader, maar zat te denken om hem overdag even bij te laden, iets wat met 65 Watt natuurlijk ook goed te doen is.
Hoe bevalt deze Otterbox case? Ik lees soms wat negatieve recensies dat er wat scherpe randjes aan zitten en dat de knoppen heel erg stug zijn. Wat is jouw ervaring?Van der Berg schreef op maandag 9 maart 2026 @ 01:33:
Ontvangen voor mijn Galaxy S26 Ultra. Over een paar maanden bestel ik nog een reserve bij voor de toekomst.
Deze is geschikt voor super fast charge 3.0:Bullet NL schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:42:
Heeft iemand al een PD 3.0 60/65 watt lader aan zijn S26 hangen? En zo ja welke?
uitvoering: Samsung Snellader 60W Zwart
De 3A kabel, in tegenstelling tot wat ik eerder dacht, is vanaf de S26 ook geschikt. Je had bij de s25 nog een 5A kabel nodig. Maar nu niet meer. Ik gebruik deze ook en gaat als de brandweer!
Ik gebruik de Otterbox Symmetry-serie al vanaf de Galaxy S6 Edge Plus. Ik vind ze prettig in de hand liggen; het hoesje is erg mooi en niet veel dikker dan de smartphone zelf. Ik gebruik de transparante uitvoering, zodat de kleur van mijn toestel goed zichtbaar blijft. De knoppen werken uitstekend met het hoesje. Bij mijn S24 Ultra werden de knoppen na bijna twee jaar gebruik wat stugger, maar nadat ik er een nieuw hoesje omheen had gedaan, werkten ze weer naar behoren. Bij de S24 Ultra en de S26 Ultra heb ik nergens last van omdat ze nog nieuw zijn.stin00 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:50:
[...]
Hoe bevalt deze Otterbox case? Ik lees soms wat negatieve recensies dat er wat scherpe randjes aan zitten en dat de knoppen heel erg stug zijn. Wat is jouw ervaring?
Dankzij de valbescherming van de Otterbox bleef mijn S24 Ultra onbeschadigd toen ik hem liet vallen. Alleen de screenprotector was kapot, maar die heb ik direct vervangen door een nieuwe van PanzerGlass.
[ Voor 11% gewijzigd door Van der Berg op 09-03-2026 13:20 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB
Gebruiken jullie nog een Flip Case (Folio case) in je broekzak?
Ik heb nu de volgende combi:
- TORRAS Guardian Magnetic Transparant
- TORRAS OrigArmor Screenprotector
- Ringke Folio case, in broekzak only
Heb ook nog de keuze uit de volgende hoesje:
- TORRAS Ostand Q3 Air
- Dbrand Ghost
- Dbrand Grip
- Mous Clarity
- Vershillende Spigen Ultra Hybrid soorten (had dezelfde ook voor mijn S25 Ultra)
Welke raden jullie aan om te gebruiken?
En dan nog de eerste vraag, over de Folio/Wallet case in broekzak
Ik heb nu de volgende combi:
- TORRAS Guardian Magnetic Transparant
- TORRAS OrigArmor Screenprotector
- Ringke Folio case, in broekzak only
Heb ook nog de keuze uit de volgende hoesje:
- TORRAS Ostand Q3 Air
- Dbrand Ghost
- Dbrand Grip
- Mous Clarity
- Vershillende Spigen Ultra Hybrid soorten (had dezelfde ook voor mijn S25 Ultra)
Welke raden jullie aan om te gebruiken?
En dan nog de eerste vraag, over de Folio/Wallet case in broekzak
Ik krijg hem vandaag binnen. De Sunset Cairn.spartacusNLD schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:43:
[YouTube: Is This the BEST Samsung S26 Ultra Case? Pitaka Cairn with AARON Button Review!]
Ik had de Sunset Edge voor de s25 Ultra. Hele fijne hoesjes.
Ja, ben benieuwd! ik heb gewoon de ''normale'' edge. Dat gevlochten carbon voelt goed aan. Geeft genoeg grip en voeg gewoon geen bulk toe.H.Boss schreef op maandag 9 maart 2026 @ 14:00:
[...]
Ik krijg hem vandaag binnen. De Sunset Cairn.
Ik had de Sunset Edge voor de s25 Ultra. Hele fijne hoesjes.
https://www.sprintis.nl/n...rFZbtOUXhtDkaAhjNEALw_wcBspartacusNLD schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:11:
[...]
Nee. De camera's zijn dermate groot dat het wiebelen bijna niet op te lossen is. Of je moet dit monster van aan case willen kopen:
https://dbrand.com/shop/tank/galaxy-s26-ultra-cases
Heel erg dik natuurlijk (vandaar ook ''tank'' als naam)
:strip_exif()/f/image/Nin7ZTo94Yv4DLeoit5Pzs7U.jpg?f=fotoalbum_large)