Hoe bevalt dit hoesje? Lijkt wat op Pitaka maar een klein prijsverschil.ipje schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 18:22:
[Afbeelding]
De s26 ultra is nog niet binnen, maar wel alvast een tweede hoesje om straks uit te proberen. Is van het merk BENKS, zo min mogelijk bulk is voor mij meer van belang dan bescherming vanaf 5 meter hoog oid.
Zit nog in de verpakking, als het goed is komt de telefoon woensdag binnen. Dan ga ik het ea uitproberen.qwasd schreef op zondag 8 maart 2026 @ 13:42:
[...]
Hoe bevalt dit hoesje? Lijkt wat op Pitaka maar een klein prijsverschil.
Heb je deze al in gebruik? zo ja wat vind je er van?Manmetsnor schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:40:
Zojuist van DHL terugkoppeling dat de pitaka 600D cairn morgen wordt bezorgd. Besteld op 26 feb.
Waar heb jij die besteld?Manmetsnor schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:40:
Zojuist van DHL terugkoppeling dat de pitaka 600D cairn morgen wordt bezorgd. Besteld op 26 feb.
Want ik heb de Pitaka Sunset Cairn case besteld en die was verder nergens verkrijgbaar via een Nederlandse webshop. De Edge case wel, maar Cairn case niet.
Heb die op 25 februari besteld en komt ergens de komende dagen binnen. Is net overhandigd aan de Nederlandse koerier. Moest helemaal uit Azie komen.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Ik had zelf de Sunset Edge case voor de Galaxy S25 Ultra, prachtig goed hoesje. Alleen nu ben ik voor de Sunset Cairn case gegaan, meer bescherming en je hebt nu ook de 3 NFC buttons aan de linkerzijde die je kan toewijzen aan een actie.qwasd schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:36:
[...]
Heb je deze al in gebruik? zo ja wat vind je er van?
Bedankt ik heb zojuist de 600D Black/Grey (Twill) (Aaron Button) | Cairn Case besteld via Pitaka.H.Boss schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:41:
[...]
Ik had zelf de Sunset Edge case voor de Galaxy S25 Ultra, prachtig goed hoesje. Alleen nu ben ik voor de Sunset Cairn case gegaan, meer bescherming en je hebt nu ook de 3 NFC buttons aan de linkerzijde die je kan toewijzen aan een actie.
Nice!qwasd schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:18:
[...]
Bedankt ik heb zojuist de 600D Black/Grey (Twill) (Aaron Button) | Cairn Case besteld via Pitaka.
In deze video laten ze de Sunset, Black/Grey en Moonrise Cairn cases zien.
YouTube: Galaxy S26 Ultra Cobalt Violet Unboxing | PITAKA Cairn Case + Aaron ...
[ Voor 7% gewijzigd door H.Boss op 08-03-2026 18:22 ]
Ik heb deze ook. De screenprotector meteen in één keer goed geplakt. Ziet er prima uit. Maar over de fingerprint sensor ben ik verre van te spreken. Het werkt vaker niet dan wel en ik ben ervan overtuigd dat het aan de screenprotector ligt.Skix_Aces schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:20:
[...]
Spigen verkoopt echter 2 varianten van hun glastr ez fit pro. Een met een AR coating en eentje zonder. In die video word de screen protector zonder AR coating getest, terwijl @Bullet NL de versie heeft gekocht met AR coating.
Hoe bevalt hij @Bullet NL? Zit er zelf ook over na te denken om die te bestellen.
Heb deze een tijdje gehad op de S25 ultra, werkte alleen goed als ik mijn duim nat maakte. Zo niet, dan weigerde deze regelmatig bij de eerste poging.Dennisweb schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:50:
[...]
Ik heb deze ook. De screenprotector meteen in één keer goed geplakt. Ziet er prima uit. Maar over de fingerprint sensor ben ik verre van te spreken. Het werkt vaker niet dan wel en ik ben ervan overtuigd dat het aan de screenprotector ligt.
Zou die van Flolab beter zijn? Vind dit wel redelijk ruk.ipje schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:16:
[...]
Heb deze een tijdje gehad op de S25 ultra, werkte alleen goed als ik mijn duim nat maakte. Zo niet, dan weigerde deze regelmatig bij de eerste poging.
Voor de mensen met een Pitaka case.. die button app (om acties toe te wijzen) is... hoe zeg ik dat... nog niet helemaal af zo te zien
je kan zien dat het een case fabrikant is.. van software hebben ze weinig begrepen.
[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 08-03-2026 19:46 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Routines gebruiken van samsung zelf, zeer makkelijk mee in te stellen.spartacusNLD schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:46:
Voor de mensen met een Pitaka case.. die button app (om acties toe te wijzen) is... hoe zeg ik dat... nog niet helemaal af zo te zienje kan zien dat het een case fabrikant is.. van software hebben ze weinig begrepen.
PSN : Geraedus
Dennisweb schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:50:
[...]
Ik heb deze ook. De screenprotector meteen in één keer goed geplakt. Ziet er prima uit. Maar over de fingerprint sensor ben ik verre van te spreken. Het werkt vaker niet dan wel en ik ben ervan overtuigd dat het aan de screenprotector ligt.
https://torraslife.com/products/origarmor-screen-protector-for-samsung-s26-ultraDennisweb schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:23:
[...]
Zou die van Flolab beter zijn? Vind dit wel redelijk ruk.
De AR coating is echt heel goed. En vingerafdruk is top. Deze kwam op youtube veelal (samen met de Flolab) het beste uit de test.
Zit er bij mij vanaf vrijdag op. Heel blij mee. Had om de S25U een spigen glas, en dat zat altijd vol vingerafdrukken en dat was een spiegel vergeleken met wat ik nu heb.
[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 08-03-2026 20:30 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Je kan routines koppelen aan die knoppen? Hoe?Geraedus schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:49:
[...]
Routines gebruiken van samsung zelf, zeer makkelijk mee in te stellen.
spartacusNLD schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:49:
[...]
Je kan routines koppelen aan die knoppen? Hoe?
Krijg je dan ook, vooral niet, dat irritante NFC geluid?
Ja dat wel, maar niet als je systeem geluiden uitzet.spartacusNLD schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:55:
[...]
Krijg je dan ook, vooral niet, dat irritante NFC geluid?
Duidelijk. Super handig. Mega goede tipGeraedus schreef op zondag 8 maart 2026 @ 20:01:
[...]
Ja dat wel, maar niet als je systeem geluiden uitzet.
ik heb echt helemaal geen probleem met de fingerprint sensor, gaat snel en in één keer goed bij mij.Dennisweb schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:50:
[...]
Cogitationis poenam nemo patitur
Hnnn. Zou ik wat fout doen? Na het registreren werkt het meteen al niet.Bullet NL schreef op zondag 8 maart 2026 @ 21:16:
[...]
ik heb echt helemaal geen probleem met de fingerprint sensor, gaat snel en in één keer goed bij mij.
Wellicht een hele domme vraag, Installatie wel met screenprotector er op gedaan??Dennisweb schreef op zondag 8 maart 2026 @ 21:20:
[...]
Hnnn. Zou ik wat fout doen? Na het registreren werkt het meteen al niet.
4 vingerafdrukken van dezelfde vinger al eens geprobeerd te registeren?Dennisweb schreef op zondag 8 maart 2026 @ 21:20:
[...]
Hnnn. Zou ik wat fout doen? Na het registreren werkt het meteen al niet.
Zeker! Maar ik denk dat ik er al achter ben: heb mijn duim geregistreerd met het opperste topje van m’n duim, terwijl mijn hele duim er dus op moet.Bullet NL schreef op zondag 8 maart 2026 @ 21:24:
[...]
Wellicht een hele domme vraag, Installatie wel met screenprotector er op gedaan??
Heb hier ook de Spigen AR screen protector, bij mij werkt het uitstekend op mn S26 Ultra. Fingerprint doet ook gewoon wat die moet doen.Dennisweb schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:50:
[...]
Edit: zie net je laatste bericht
[ Voor 3% gewijzigd door V-rg op 08-03-2026 23:21 ]
Ontvangen voor mijn Galaxy S26 Ultra. Over een paar maanden bestel ik nog een reserve bij voor de toekomst.
[ Voor 7% gewijzigd door Van der Berg op 09-03-2026 01:35 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB
Mijn S26U gaat retour.
Iemand interesse in een Dbrand Ghost case? Goeie grip, magsafe, transparante (niet vergelende) achterzijde.
https://dbrand.com/shop/ghost/galaxy-s26-ultra-clear-cases
Aangezien dit uit US komt, is retouren niet echt een optie.
Ik blijf bij mijn S25U met zijn bijhorende Dbrand Ghost case.
Iemand interesse in een Dbrand Ghost case? Goeie grip, magsafe, transparante (niet vergelende) achterzijde.
https://dbrand.com/shop/ghost/galaxy-s26-ultra-clear-cases
Aangezien dit uit US komt, is retouren niet echt een optie.
Ik blijf bij mijn S25U met zijn bijhorende Dbrand Ghost case.
Ik heb, om toch iets om de telefoon heen te doen, de Galaxy S26 Ultra Slim Magnet Case gehaald. Gelukkig hanteerde Coolblue dezelfde korting als bij Samsung online, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het echt ronduit schandalig vind dat deze case 50 euro kost. Misschien mis ik iets en zijn de magneten zo ontzettend duur? De case zelf voelt aan als goedkoop plastic en biedt daarnaast niets van extra bescherming bij vallen.
Daarnaast is hij super glad, en door het camera eiland is hij niet op tafel te leggen zonder dat hij mega wiebelt. Ik ga deze case absoluut niet lang houden, want ik erger mij er nu al kapot aan. Heb al wat door het topic heen lopen scrollen, maar ik heb nog niet echt een case voorbij zien komen waarbij het wiebelen bij het op tafel leggen minder lijkt te zijn? Iemand nog goeie tips?
Daarnaast is hij super glad, en door het camera eiland is hij niet op tafel te leggen zonder dat hij mega wiebelt. Ik ga deze case absoluut niet lang houden, want ik erger mij er nu al kapot aan. Heb al wat door het topic heen lopen scrollen, maar ik heb nog niet echt een case voorbij zien komen waarbij het wiebelen bij het op tafel leggen minder lijkt te zijn? Iemand nog goeie tips?
Nee. De camera's zijn dermate groot dat het wiebelen bijna niet op te lossen is. Of je moet dit monster van aan case willen kopen:sn0x0r schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:06:
Ik heb, om toch iets om de telefoon heen te doen, de Galaxy S26 Ultra Slim Magnet Case gehaald. Gelukkig hanteerde Coolblue dezelfde korting als bij Samsung online, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het echt ronduit schandalig vind dat deze case 50 euro kost. Misschien mis ik iets en zijn de magneten zo ontzettend duur? De case zelf voelt aan als goedkoop plastic en biedt daarnaast niets van extra bescherming bij vallen.
https://dbrand.com/shop/tank/galaxy-s26-ultra-cases
Heel erg dik natuurlijk (vandaar ook ''tank'' als naam)
Ja die is verschrikkelijk. Zoals je zegt.. glad, plastiek zonder bescherming en veeeel te duur.sn0x0r schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:06:
Ik heb, om toch iets om de telefoon heen te doen, de Galaxy S26 Ultra Slim Magnet Case gehaald. De case zelf voelt aan als goedkoop plastic en biedt daarnaast niets van extra bescherming bij vallen.
Daarnaast is hij super glad, en door het camera eiland is hij niet op tafel te leggen zonder dat hij mega wiebelt.
Leuk hé, zo'n dunnere smartphone compenseren met groter camera-eiland. Hadden ze beter minder dun gemaakt door te compenseren met extra batterij. Je zoekt best een dikker hoesje zodat het beter meevalt, maar helemaal weg ga je het enkel bekomen met zeer lompe cases.
Ik lees even mee, lijkt een lastige opgave te worden. Toch wel een serieus nadeel aan de S26U, verschrikkelijk zo'n uitpuilend camera eiland. Mijn Spigen Ultra Hybrid MagFit is in ieder geval retour gegaan. De kwaliteit was matig (scherpe randjes) en de telefoon wiebelt enorm.sn0x0r schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:06:
Heb nog geen alternatieve case gevonden, al overweeg ik ook nog om het toestel te retourneren.
Voor wie nog op zoek was naar een review van de Pitaka Cairn:
Past een hoesje van de S25u niet op een S26u?
Nee, telefoon heeft een andere vorm, dikte en camerabult.rajunl schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:57:
Past een hoesje van de S25u niet op een S26u?
Ik heb hem er sinds zaterdag om en ik ben er blij mee. Fijne kwaliteit en die extra knoppen zijn wel leuk (heb er 1 voor google wallet en en 1 voor de weer-app ingesteld)spartacusNLD schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:43:
[YouTube: Is This the BEST Samsung S26 Ultra Case? Pitaka Cairn with AARON Button Review!]
Heeft iemand al een PD 3.0 60/65 watt lader aan zijn S26 hangen? En zo ja welke?
Ik laat de telefoon nu nog met een originele 25 watt lader, welke ik volgens mij bij de S21 of Note 10 heb gehad,
Hier hangt de telefoon altijd s nachts aan de lader, maar zat te denken om hem overdag even bij te laden, iets wat met 65 Watt natuurlijk ook goed te doen is.
Ik laat de telefoon nu nog met een originele 25 watt lader, welke ik volgens mij bij de S21 of Note 10 heb gehad,
Hier hangt de telefoon altijd s nachts aan de lader, maar zat te denken om hem overdag even bij te laden, iets wat met 65 Watt natuurlijk ook goed te doen is.
Hoe bevalt deze Otterbox case? Ik lees soms wat negatieve recensies dat er wat scherpe randjes aan zitten en dat de knoppen heel erg stug zijn. Wat is jouw ervaring?Van der Berg schreef op maandag 9 maart 2026 @ 01:33:
Ontvangen voor mijn Galaxy S26 Ultra. Over een paar maanden bestel ik nog een reserve bij voor de toekomst.
Deze is geschikt voor super fast charge 3.0:Bullet NL schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:42:
Heeft iemand al een PD 3.0 60/65 watt lader aan zijn S26 hangen? En zo ja welke?
uitvoering: Samsung Snellader 60W Zwart
De 3A kabel, in tegenstelling tot wat ik eerder dacht, is vanaf de S26 ook geschikt. Je had bij de s25 nog een 5A kabel nodig. Maar nu niet meer. Ik gebruik deze ook en gaat als de brandweer!
Ik gebruik de Otterbox Symmetry-serie al vanaf de Galaxy S6 Edge Plus. Ik vind ze prettig in de hand liggen; het hoesje is erg mooi en niet veel dikker dan de smartphone zelf. Ik gebruik de transparante uitvoering, zodat de kleur van mijn toestel goed zichtbaar blijft. De knoppen werken uitstekend met het hoesje. Bij mijn S24 Ultra werden de knoppen na bijna twee jaar gebruik wat stugger, maar nadat ik er een nieuw hoesje omheen had gedaan, werkten ze weer naar behoren. Bij de S24 Ultra en de S26 Ultra heb ik nergens last van omdat ze nog nieuw zijn.stin00 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:50:
[...]
Hoe bevalt deze Otterbox case? Ik lees soms wat negatieve recensies dat er wat scherpe randjes aan zitten en dat de knoppen heel erg stug zijn. Wat is jouw ervaring?
Dankzij de valbescherming van de Otterbox bleef mijn S24 Ultra onbeschadigd toen ik hem liet vallen. Alleen de screenprotector was kapot, maar die heb ik direct vervangen door een nieuwe van PanzerGlass.
[ Voor 11% gewijzigd door Van der Berg op 09-03-2026 13:20 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB
Gebruiken jullie nog een Flip Case (Folio case) in je broekzak?
Ik heb nu de volgende combi:
- TORRAS Guardian Magnetic Transparant
- TORRAS OrigArmor Screenprotector
- Ringke Folio case, in broekzak only
Heb ook nog de keuze uit de volgende hoesje:
- TORRAS Ostand Q3 Air
- Dbrand Ghost
- Dbrand Grip
- Mous Clarity
- Vershillende Spigen Ultra Hybrid soorten (had dezelfde ook voor mijn S25 Ultra)
Welke raden jullie aan om te gebruiken?
En dan nog de eerste vraag, over de Folio/Wallet case in broekzak
- TORRAS Ostand Q3 Air
- Dbrand Ghost
- Dbrand Grip
- Mous Clarity
- Vershillende Spigen Ultra Hybrid soorten (had dezelfde ook voor mijn S25 Ultra)
Ik krijg hem vandaag binnen. De Sunset Cairn.spartacusNLD schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:43:
[YouTube: Is This the BEST Samsung S26 Ultra Case? Pitaka Cairn with AARON Button Review!]
Ik had de Sunset Edge voor de s25 Ultra. Hele fijne hoesjes.
Ja, ben benieuwd! ik heb gewoon de ''normale'' edge. Dat gevlochten carbon voelt goed aan. Geeft genoeg grip en voeg gewoon geen bulk toe.H.Boss schreef op maandag 9 maart 2026 @ 14:00:
[...]
Ik krijg hem vandaag binnen. De Sunset Cairn.
Ik had de Sunset Edge voor de s25 Ultra. Hele fijne hoesjes.
https://www.sprintis.nl/n...rFZbtOUXhtDkaAhjNEALw_wcBspartacusNLD schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:11:
[...]
Nee. De camera's zijn dermate groot dat het wiebelen bijna niet op te lossen is. Of je moet dit monster van aan case willen kopen:
https://dbrand.com/shop/tank/galaxy-s26-ultra-cases
Heel erg dik natuurlijk (vandaar ook ''tank'' als naam)
ik vind hem ook veels te glad ga het nu proberen met een spigen nanopop case.sn0x0r schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:06:
Ook ik heb mijn "online exclusive kleur Grijs" nog niet binnen staat ook op 6 maart maar heb wel een mail gehad dat hij vertraagd is.
Ik heb de Spigen nanopop gekocht, maar ik heb deze nu 48 uur in gebruik met mijn S26 en deze is nu al 3 keer uit mijn handen geglipt, dus blijkbaar niet geschikt voor mij.Michel242186 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 15:44:
[...]
ik vind hem ook veels te glad ga het nu proberen met een spigen nanopop case.
Ook ik heb mijn "online exclusive kleur Grijs" nog niet binnen staat ook op 6 maart maar heb wel een mail gehad dat hij vertraagd is.
De zijkanten zijn ruw (alleen onderste helft) en de rest van de zijkanten en de gehele achterkant zijn spekglad.
Ik ga nu bij Samsung de Rugged Magnet case proberen, ookal is niet iedereen daar enthousiast over. Die case is belachelijk duur, maar ze geven nu 30% korting en daarbij heb ik vandaag nog een 30% korting code van Samsung ontvangen. Die acties blijken stapelbaar.
Verkeerde topic
[ Voor 93% gewijzigd door dutchnltweaker op 09-03-2026 19:05 ]
De Rugged Magnet case is bij mij (ongeopend) weer retour Samsung gegaan vandaag. De Samsung Rugged Magnet case kan/mag/wil niet in de schaduw staan van mijn Torres Ostand Q3.... Deze is zelfs zo goed dat ik zelf een Ostand Q3 VegSkin overweeg......LukeS schreef op maandag 9 maart 2026 @ 18:52:
[...]
Ik heb de Spigen nanopop gekocht, maar ik heb deze nu 48 uur in gebruik met mijn S26 en deze is nu al 3 keer uit mijn handen geglipt, dus blijkbaar niet geschikt voor mij.
De zijkanten zijn ruw (alleen onderste helft) en de rest van de zijkanten en de gehele achterkant zijn spekglad.
Ik ga nu bij Samsung de Rugged Magnet case proberen, ookal is niet iedereen daar enthousiast over. Die case is belachelijk duur, maar ze geven nu 30% korting en daarbij heb ik vandaag nog een 30% korting code van Samsung ontvangen. Die acties blijken stapelbaar.
Voor wie zijn telefoon gewoon op tafel wil leggen zonder wiebel. Gebruik een MagSafe ring! Dit werkt perfect, en is nog handig ook. Heb je wel een MagSafe case nodig. Onderstaand een voorbeeld maar die van mous, of die van pitaka, is wellicht nog mooier.
Deze MagSafe ring is dus net zo hoog als het camera eiland van mijn pitaka case en maakt dat het dus niet meer wiebeld
Ik had deze voor mijn vrouw besteld, en zelf even getest. Ik ga die van pitaka bestellen en kijken of dat ook werkt.
Deze MagSafe ring is dus net zo hoog als het camera eiland van mijn pitaka case en maakt dat het dus niet meer wiebeld
Ik had deze voor mijn vrouw besteld, en zelf even getest. Ik ga die van pitaka bestellen en kijken of dat ook werkt.
[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 10-03-2026 07:57 ]
https://www.whathifi.com/...samsung-galaxy-buds-4-pro
Eerste reviews van de galaxy buds 4 pro zijn ook al binnen. Vooral de betere soundstage tov de buds3pro klinkt wel aantrekkelijk. Twijfel toch wel een beetje om te gaan upgraden. Heeft iemand van jullie al kunnen luisteren? Wat hebben jullie ervoor betaald?
Eerste reviews van de galaxy buds 4 pro zijn ook al binnen. Vooral de betere soundstage tov de buds3pro klinkt wel aantrekkelijk. Twijfel toch wel een beetje om te gaan upgraden. Heeft iemand van jullie al kunnen luisteren? Wat hebben jullie ervoor betaald?
Ik heb ze meteen samen met de S26U mee besteld, waren 80,- daarom no-brainer. In vergelijking met de buds3pro merk ik wel echt verbetering, geluid helderder en voller. Pasvorm net als de buds3pro, voor mij perfect. Ik weet alleen niet of er nu nog kortingsacties zijn.Pastapipo schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 06:39:
https://www.whathifi.com/...samsung-galaxy-buds-4-pro
Samsung Galaxy S26 ultra 1TB black
Oh wow. Dat is inderdaad wel een hele nette prijs.
Weet je toevalig ook of de tips van de buds3pro op de buds4pro passen? Gebruik AZLA tips voor de buds3pro omdat de standaard tips niet goed passen.
Weet je toevalig ook of de tips van de buds3pro op de buds4pro passen? Gebruik AZLA tips voor de buds3pro omdat de standaard tips niet goed passen.
De tips zijn hetzelfde..Pastapipo schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 09:57:
Oh wow. Dat is inderdaad wel een hele nette prijs.
Heb je ze getest, hoor je ook die white noise als ambient mode aanstaat? Lees verschillende verhalen op reddit. Mijn komen pas donderdag.fredhuizinga schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 07:17:
[...]
Ik heb ze meteen samen met de S26U mee besteld, waren 80,- daarom no-brainer. In vergelijking met de buds3pro merk ik wel echt verbetering, geluid helderder en voller. Pasvorm net als de buds3pro, voor mij perfect. Ik weet alleen niet of er nu nog kortingsacties zijn.
https://www.reddit.com/r/...xy_buds_4_pro_have_awful/
[ Voor 8% gewijzigd door Amaze86 op 10-03-2026 13:01 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik heb uiteindelijk maar mijn eerste Dbrand besteld, de tank, omdat het wel lijkt dat die plat zal blijven liggen. Waren niet veel (betaalbare, <60 euro) hoesjes die de hoeken even hoog maken als de camera's.
Deze uiteindelijk aangeschaft maar hij gaat ook weer retour.. Dit hoesje maakte hem echt extreem veel dikker (dikker dan de S22 incl Samsung Led view cover) en het scherm gaat niet automatisch aan en uit bij het openen/ sluiten van het hoesje...knakworst schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 09:13:
[...]
Zie ze steeds minder, mijn idee is niet per se boomer (dat is categorie halter aan riem) maar mensen zitten 24/7 op het scherm dus willen geen klepje.
Torro maakt ze, wel met bescheiden lipje...
https://www.amazon.nl/sto...88713a21e069&ref_=ast_bln
Nu de rugged van Samsung aan het overwegen
Wat voor code was dat? Ik heb enorm veel samsung codes ontvangen afgelopen periode maar geen lijken op accessoires te werken..LukeS schreef op maandag 9 maart 2026 @ 18:52:
[...]
Mocht er nog iemand een andere book/ flip case kunnen aanraden houd ik me ook aanbevolen
Zelf gebruik ik ambiant mode/omgevings geluid niet veel, wel de aanpasbare modus. Dit is een combi van totale anc en ambient mode. Werkt nog beter dan bij de Buds3pro, laat gewone geluiden door en filtert harde geluiden zoals afzuigkap of stofzuiger. Ik stel de adapt sound wel in op mijn eigen geluid, verder zijn er legio aanpassingen die je kan doen om geluid te optimaliseren.Amaze86 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 12:32:
[...]
Heb je ze getest, hoor je ook die white noise als ambient mode aanstaat? Lees verschillende verhalen op reddit. Mijn komen pas donderdag.
Bij mij begon de code met NAO en stond o.a. in de mail "gefeliciteerd met je Galaxy S26" van Samsung.frankyboy707 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 12:47:
[...]
Wat voor code was dat? Ik heb enorm veel samsung codes ontvangen afgelopen periode maar geen lijken op accessoires te werken..
Hoe bevalt de folio? En locked het scherm bij dicht doen?Tweaker1987 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 13:36:
Gebruiken jullie nog een Flip Case (Folio case) in je broekzak?
- TORRAS Ostand Q3 Air
- Dbrand Ghost
- Dbrand Grip
- Mous Clarity
Ik gebruikte altijd een wallet/ folio/ book/ flip case op mn S22 Ultra. Voor mn nieuwe S26 Ultra heb ik nog niet iets dergelijks gevonden..
Hmmm heb nog niet een dergelijke mail ontvangen. Misschien omdat ik hem nog niet volledig in gebruik heb genomen (alleen data getransferd) maar ik wil eerst een goede case voordat ik hem in gebruik neem...LukeS schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 13:43:
[...]
Bij mij begon de code met NAO en stond o.a. in de mail "gefeliciteerd met je Galaxy S26" van Samsung.
Helaas werkt dat niet. Het is de Ringke Folio Magnetic (Black).
Verder bevalt het goed. gebruik hem alleen in mijn broekzak. Verder gewoon los met backcover.
Maar een vraagje aan de andere users:
Heb je snel last van krasje op een Torras OrigArmor? Of op de Spigen EZ Pro?
Ik zou het toestel, liever met alleen backcover en screenprotector meenemen (in broekzak), maar dit komt nog uit de tijd van de S2 (ja, long time Samsung gebruiker). Maar ik ben bank dat het scren er na 1 week niet meer uitziet.
Verder bevalt het goed. gebruik hem alleen in mijn broekzak. Verder gewoon los met backcover.
Maar een vraagje aan de andere users:
Heb je snel last van krasje op een Torras OrigArmor? Of op de Spigen EZ Pro?
Ik zou het toestel, liever met alleen backcover en screenprotector meenemen (in broekzak), maar dit komt nog uit de tijd van de S2 (ja, long time Samsung gebruiker). Maar ik ben bank dat het scren er na 1 week niet meer uitziet.
[ Voor 78% gewijzigd door Tweaker1987 op 10-03-2026 15:58 ]
Hoe snel kwam de Torras screen protector binnen? 5 Maart besteld, zou vandaag komen maar kwam dus niet. Status vandaag Clearance processing completed.spartacusNLD schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 09:26:
[...]
DM gestuurd met daarin een manier om hogere korting te krijgen bij Pitaka
Dat screenprotectors de coating van een scherm zouden beschadigen heb ik nog nooit gelezen of gezien. Heb je een bron?
Ikzelf heb uiteindelijk toch maar deze besteld: Spigen Glas.tR EZ Fit Pro. ook weer geannuleerd na het zien van de reviews.. man ik blijf bezig zo-> Torras besteld. Nu houd ik op
![]()
Ook zie ik ook de Torras OrigArmor nu vaak voorbij komen. Ook om de antireflectie die goed werkt. Die van Flolab is veel veel beter, alleen deze is dus weer heel erg gevoelig voor micro krasjes door de extreem matte coating (die dus wel gevoelig is voor slijtage).
Torras van Amazon besteld. Die uit China gaat retour naar amazon zodra deze binnen is.dutchnltweaker schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:33:
[...]
Hoe snel kwam de Torras screen protector binnen? 5 Maart besteld, zou vandaag komen maar kwam dus niet. Status vandaag Clearance processing completed.
Zo had ik hem 24 uur later binnen, maar betaal ik de prijs van China.
Mijn voortgang de laatste dagen:
12 2026-03-09 22:21:12 Clearance processing completed - Import----HOLLAND, NORTH HOLLAND, NL
11 2026-03-09 22:20:56 Arrived at sort facility----ROZENBURG, ROZENBURG, NL
10 2026-03-09 21:16:19 In clearance processing - Import
9 2026-03-07 03:34:00 International flight has arrived----NL
Nog geen bezorg datum? Kreeg automatisch een popup in postnl app.spartacusNLD schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:35:
[...]
Torras van Amazon besteld. Die uit China gaat retour naar amazon zodra deze binnen is.
Zo had ik hem 24 uur later binnen, maar betaal ik de prijs van China.
Mijn voortgang de laatste dagen:
12 2026-03-09 22:21:12 Clearance processing completed - Import----HOLLAND, NORTH HOLLAND, NL
11 2026-03-09 22:20:56 Arrived at sort facility----ROZENBURG, ROZENBURG, NL
10 2026-03-09 21:16:19 In clearance processing - Import
9 2026-03-07 03:34:00 International flight has arrived----NL
[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 10-03-2026 20:37 ]
Nee. PostNL heeft het pakket nog niet ontvangen.
Die van mij dus wel. Gaf gisteren aan dat het vandaag zou komen, rond de middag opeens Bezorgtijd niet bekend, twijfel om nu op Amazon te bestellen. Is het nog morgen binnen.spartacusNLD schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:37:
[...]
Nee. PostNL heeft het pakket nog niet ontvangen.
Ik heb vandaag deze binnen gekregen: https://www.bol.com/nl/nl...CPxNSA.4_7.8.ProductTitle
€4,95 inclusief verzending
Zeer goedkoop, maar voelt wat beter aan dan de veel duurdere Spigen die ik had.. en door de forse camera uitsparing wobbelt hij ook wat minder. Dit is voor mij een prima hoesje totdat ik er ooit eentje vindt die nog beter de wiebel eruit haalt.
€4,95 inclusief verzending
Misschien een domme vraag: Wie heeft een screenprotector op zijn Samsung Galaxy S26 Ultra? Ik twijfel namelijk, want het heeft van nature een matte scherm. Aangezien ik bij alle telefoons screenprotector er op heb puur vanwege bescherming van het originele scherm. Heb namelijk in het verleden ooit eens een nieuw origineel iPhone scherm vervangen en dat kostte me een hoop geld, daarom een screenprotector.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Momenteel en anti reflective scherm folie van samsung zelf. Ben nog aan het wachten tot de screen protector van TORRAS binnenkomt. En dan maak ik wel de keuze of ik die erop doe of op een later tijdstip.pinokkia schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 01:38:
Misschien een domme vraag: Wie heeft een screenprotector op zijn Samsung Galaxy S26 Ultra? Ik twijfel namelijk, want het heeft van nature een matte scherm. Aangezien ik bij alle telefoons screenprotector er op heb puur vanwege bescherming van het originele scherm. Heb namelijk in het verleden ooit eens een nieuw origineel iPhone scherm vervangen en dat kostte me een hoop geld, daarom een screenprotector.
Die van samsung is zeker een aanrader.
Ik heb deze erop zitten, dit is echt een matte screen protector. Persoonlijk vind ik dat erg prettig. Geen vingerafdrukken onder andere.pinokkia schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 01:38:
https://www.amazon.nl/dp/...85786241_i_fed_asin_title
@spartacusNLD toch gisteren aangeschaft op Amazon voor de zekerheid. Krijg ik nu bericht dat de originele zending van torras website toch vandaag komtdutchnltweaker schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:40:
[...]
Die van mij dus wel. Gaf gisteren aan dat het vandaag zou komen, rond de middag opeens Bezorgtijd niet bekend, twijfel om nu op Amazon te bestellen. Is het nog morgen binnen.
Ik ga de AR folie gebruiken van samsung, goede ervaring mee. Ook de BENKS glas Warrior AR is een aanrader.pinokkia schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 01:38:
Maar voor de S26 ultra ga ik beginnen met de folie van Samsung. De coating van het scherm ben ik een beetje voorzichtig mee. Vooral als je bijvoorbeeld met chloor bezig bent (toilet reinigen) en je per ongeluk het scherm aanraakt. Dan weet ik niet hoe de coating zal reageren.
Ik heb op 4 maart besteld (bij Torras zelf) en hij is vandaag gekomen met Postnl. Kreeg meteen een postnl melding dat hij afgelopen maandag zou komen, toen ik bestelde. Maar dit is dus twee dagen later geworden.dutchnltweaker schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:40:
[...]
Die van mij dus wel. Gaf gisteren aan dat het vandaag zou komen, rond de middag opeens Bezorgtijd niet bekend, twijfel om nu op Amazon te bestellen. Is het nog morgen binnen.
Hoesje zit erom heen, je kunt deze inderdaad vergelijken met de normale pitaka uitvoering. Ook als het gaat om bescherming en minimale bulk. Dus bescherming tegen krassen en stoten, vallen is hopen dat ie niet te hard valt. Maar dat is een keuze die ieder voor zichzelf moet maken.qwasd schreef op zondag 8 maart 2026 @ 13:42:
[...]
Hoe bevalt dit hoesje? Lijkt wat op Pitaka maar een klein prijsverschil.
Volgens mij heeft dat toch geen enkele invloed?ipje schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 09:29:
[...]
Ik ga de AR folie gebruiken van samsung, goede ervaring mee. Ook de BENKS glas Warrior AR is een aanrader.
Maar voor de S26 ultra ga ik beginnen met de folie van Samsung. De coating van het scherm ben ik een beetje voorzichtig mee. Vooral als je bijvoorbeeld met chloor bezig bent (toilet reinigen) en je per ongeluk het scherm aanraakt. Dan weet ik niet hoe de coating zal reageren.
Wat vinden jullie de beste clear case (maar nog wel goede bescherming voor de S26 Ultra?
En dat in combinatie met de Torras Origrmor Screenprotector (die zit er nu op). Heb ook nog een S;igen AR liggen
Heb een aantal cover, maar twijfel wat nu de beste is. Vind ze allemaal wat hebben.
Voorkeur gaat wel uit naar nette camera cutouts ipv grote opening.
En dat in combinatie met de Torras Origrmor Screenprotector (die zit er nu op). Heb ook nog een S;igen AR liggen
Heb een aantal cover, maar twijfel wat nu de beste is. Vind ze allemaal wat hebben.
Voorkeur gaat wel uit naar nette camera cutouts ipv grote opening.
Ik ga het niet uitproberen😉 baat het niet, dan schaadt het niet.dutchnltweaker schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 16:15:
[...]
Volgens mij heeft dat toch geen enkele invloed?
Update: nu haal ik niet alles door gemini maar toch even gevraagd.
Hoe chloor de coating aantast
De AR-coating (Anti-Reflective) is een flinterdunne laag die op moleculair niveau is aangebracht. Chloor is een oxiderend en bijtend middel.
Chemische reactie: Bij herhaaldelijke of langdurige blootstelling aan chloorwater (zoals in een zwembad) kan de chemische structuur van de coating worden afgebroken.
Gevolg: Dit resulteert meestal niet in diepe krassen, maar in een "vlekkerig" uiterlijk of doffe plekken die eruitzien als vingerafdrukken die je niet kunt wegpoetsen. In feite "vreet" het chloor de toplaag langzaam weg.
Andere boosdoeners voor de coating
Naast chloor zijn er meer stoffen die je beter uit de buurt van je S26 Ultra kunt houden:
Schoonmaakmiddelen met ammoniak of alcohol: Gebruik nooit glasreiniger (zoals Glassex). Dit is de snelste manier om je coating te verwijderen.
Zout water: De zoutkristallen kunnen na het opdrogen schurend werken en de coating beschadigen.
Zonnebrandcrème: Bepaalde oliën en chemicaliën in zonnebrand kunnen een reactie aangaan met de oleofobe (vetafstotende) laag en de AR-coating.
[ Voor 70% gewijzigd door ipje op 11-03-2026 17:14 ]
Net een magsafe pashouder binnen gekregen en moet zeggen dat de camera bump net een beetje in de weg zit waardoor je even moet vroetelen om het goed er op te krijgen.
Ik heb een Nillkin hoesje geprobeerd.
Maar deze geedt niet echt bescherming om de randen.
Ik heb nu een torras hoesje...damn..wat een kwaliteit.
Ik had nog nooit van Torras gehoord voor dit jaar.. maar ik zie alleen maar goede reacties idd.Aggressor schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:21:
Ik heb een Nillkin hoesje geprobeerd.
Ja. Dat is wel jammer aan dat enorme camera eiland. Veel magsafe accessoires passen niet goed.Geraedus schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 16:37:
Net een magsafe pashouder binnen gekregen en moet zeggen dat de camera bump net een beetje in de weg zit waardoor je even moet vroetelen om het goed er op te krijgen.
Vandaag trouwens deze binnen gehad: PITAKA MagEZ Grip 3
Staat enorm goed op de Pitaka Edge, en je kan je telefoon hiermee ook gewoon vlak leggen op tafel
Verdorie @spartacusNLD je hebt me nu al voor de 2e keer geinfluenced, eerst met de TORRAS screen protector en nu deze. Die grip besteld via Amazon?spartacusNLD schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:06:
[...]
Ja. Dat is wel jammer aan dat enorme camera eiland. Veel magsafe accessoires passen niet goed.
Staat enorm goed op de Pitaka Edge, en je kan je telefoon hiermee ook gewoon vlak leggen op tafel
Linkje lijd naar bol.com. Daar was die het goedkoopste dacht ik. Als amazon goedkoper is dan die doen natuurlijk.Geraedus schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:17:
[...]
Verdorie @spartacusNLD je hebt me nu al voor de 2e keer geinfluenced, eerst met de TORRAS screen protector en nu deze. Die grip besteld via Amazon?
Zulke magsafe ringen bestaan natuurlijk al tijden, maar me daar nooit in verdiept. Mega handig voor op kantoor als ik teams bedien met mijn telefoon en savonds als standaard met de babyfoon app bijvoorbeeld. Ook is het makkelijk vasthouden, ik merkte namelijk dat de telefoon altijd op mijn pink rust en de pink zelf scheef staat en zelfs wat pijn ging doen
ik krijg van niemand commissie
[ Voor 30% gewijzigd door spartacusNLD op 11-03-2026 20:23 ]
Vandaag bij Amazon.nl BENKS GlassWarrior AR screenprotector voor Samsung Galaxy S26 Ultra besteld. Ik had liever een screenprotector van Flolab maar dat duurt te lang voordat geleverd wordt.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik heb de duurde variant mer airbags eropspartacusNLD schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:04:
[...]
Ik had nog nooit van Torras gehoord voor dit jaar.. maar ik zie alleen maar goede reacties idd.
Hoesje werkt goed icm camera protector.
Voelt goed aan en heeft ook een goeie rand om het scherm heen. (Bij de nilkin alleen op de hoekjes)
[ Voor 5% gewijzigd door Aggressor op 11-03-2026 21:12 ]
Heb zelf de Nilkin gehaald met cameraslider.
Zowel qua privacy als bescherming van de lenzen vind ik het wel fijn dat het afgedekt is.
https://www.gsmpunt.nl/ho...oesje-camera-slider-zwart
En als screenprotector de Rosso Ultra tempered Glass
https://www.gsmpunt.nl/sc...tallatietray-dust-removal
Over beide zaken tevreden.
Zowel qua privacy als bescherming van de lenzen vind ik het wel fijn dat het afgedekt is.
https://www.gsmpunt.nl/ho...oesje-camera-slider-zwart
En als screenprotector de Rosso Ultra tempered Glass
https://www.gsmpunt.nl/sc...tallatietray-dust-removal
Over beide zaken tevreden.
https://www.ipitaka.com/p...ip?variant=42180477354054 niet goedkoper hier te bestellen?spartacusNLD schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:06:
[...]
Ja. Dat is wel jammer aan dat enorme camera eiland. Veel magsafe accessoires passen niet goed.
Je betaald dan nog verzendkosten, dus volgens mij komt het op hetzelfde neer.dutchnltweaker schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 07:06:
[...]
https://www.ipitaka.com/p...ip?variant=42180477354054 niet goedkoper hier te bestellen?
@Geraedus wat ik wel merk, de s pen werkt veel minder met deze grip erop. Maar dat is blijkbaar bij heel veel magsafe accessoires. Niet dat ik die pen gebruik maar toch. Voor mij niet erg maar dan weet je dat.
[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 12-03-2026 07:42 ]
Ja inderdaad, dit is wel een enorme tegenvaller.spartacusNLD schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 07:40:
[...]
Je betaald dan nog verzendkosten, dus volgens mij komt het op hetzelfde neer.
@Geraedus wat ik wel merk, de s pen werkt veel minder met deze grip erop. Maar dat is blijkbaar bij heel veel magsafe accessoires. Niet dat ik die pen gebruik maar toch. Voor mij niet erg maar dan weet je dat.
Net getest met de cardholder achter de ultra en scrollen met de Spen is haast niet te doen.
Was ook bekend dat dit niet werkt omdat het verstoord de werking van de pen verstoort. Maar goed als ik zie hoeveel ik de pen gebruikte op de s23 ultra is dat op 1 hand te tellenmGeraedus schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 08:14:
[...]
Ja inderdaad, dit is wel een enorme tegenvaller.
Net getest met de cardholder achter de ultra en scrollen met de Spen is haast niet te doen.
PITAKA Sunset Cairn Case + PITAKA MagEZ Grip 3 MagSafe Ring
De NFC buttons werken overigens geweldig. Via routines gekoppeld in plaats van de aparte app.
Verder een zeer mooie case en ook de MagSafe ring is erg handig.
De NFC buttons werken overigens geweldig. Via routines gekoppeld in plaats van de aparte app.
[ Voor 15% gewijzigd door H.Boss op 12-03-2026 20:15 ]
Update :ipje schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 09:29:
[...]
Ik ga de AR folie gebruiken van samsung, goede ervaring mee.
Helaas, dit keer geen goede ervaring. Er zitten twee folies in de doos. Bij de eerste bleven er lijmresten achter van een sticker die ik moest verwijderen.
Bij de tweede ging de installatie goed, maar op de folie zitten twee plastic laagjes die moeten voorkomen dat deze overal aan vast plakt tijdens de montage. Precies op de scheiding van deze twee plastic laagjes, bleef na montage een lijn zichtbaar. Dus ook maar verwijderd, kortom waardeloos dit keer
Ziet er nice uit. Ik heb de moonrise variant. Wat heb je aan de nfc knoppen gebonden?H.Boss schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 17:17:
PITAKA Sunset Cairn Case + PITAKA MagEZ Grip 3 MagSafe Ring
[Afbeelding]
Nice!! Die is ook heel mooi! Op dit moment Q-park, Camera en Waze. Het fijne van die knoppen is dat ze niet reageren op 1 keer indrukken, maar echt op lang indrukken. Erg fijn, dat voorkomt ergenissen.418O2 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 20:21:
[...]
Ziet er nice uit. Ik heb de moonrise variant. Wat heb je aan de nfc knoppen gebonden?
Camera is ook dubbel tap power he. Ik heb nu wallet en buienradar gedaanH.Boss schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 20:28:
[...]
Nice!! Die is ook heel mooi! Op dit moment Q-park, Camera en Waze. Het fijne van die knoppen is dat ze niet reageren op 1 keer indrukken, maar echt op lang indrukken. Erg fijn, dat voorkomt ergenissen.
Klopt! Heb ik uitgeschakeld via 2x tap power.418O2 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 21:19:
[...]
Camera is ook dubbel tap power he. Ik heb nu wallet en buienradar gedaan
Klinkt goed. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen met routines?H.Boss schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 17:17:
Via routines gekoppeld in plaats van de aparte app.
[Afbeelding]
Ryan_ schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 21:30:
[...]
Klinkt goed. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen met routines?
Thanks
De camera functie zit trouwens al standaard verwerkt op je S26, ook als deze gelockt is (2x de zijknop indrukken).
edit:
Spuit 11
Spuit 11
[ Voor 3% gewijzigd door Ryan_ op 13-03-2026 09:45 ]
Is er al een generieke lader die werkt met 60W snelladen?
Heb hier de Baseus CCDK100UE en INIU A11-E1 100W lader, maar die halen maar 45W.
Vind het fijn om een lader te hebben die ik voor alle apparaten kan gebruiken (ook laptop) die aan alle specs voldoen. Iemand tips?
Heb hier de Baseus CCDK100UE en INIU A11-E1 100W lader, maar die halen maar 45W.
Vind het fijn om een lader te hebben die ik voor alle apparaten kan gebruiken (ook laptop) die aan alle specs voldoen. Iemand tips?
:strip_exif()/f/image/Nin7ZTo94Yv4DLeoit5Pzs7U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kOHdEXNhp3MwoKgUoST7i4fS.jpg?f=fotoalbum_large)