• ECM-Droid
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Thoraxx schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 11:10:
Is er al een generieke lader die werkt met 60W snelladen?
Heb hier de Baseus CCDK100UE en INIU A11-E1 100W lader, maar die halen maar 45W.
Vind het fijn om een lader te hebben die ik voor alle apparaten kan gebruiken (ook laptop) die aan alle specs voldoen. Iemand tips?
Met mijn anker 737 powerbank haalt hij gek genoeg ongeveer 49 tot 51 watt, meer dan 45, maar geen 60 watt. Heel raar

💣

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:32
Aggressor schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 21:12:
[...]

Ik heb de duurde variant mer airbags erop :p
Hoesje werkt goed icm camera protector.
Voelt goed aan en heeft ook een goeie rand om het scherm heen. (Bij de nilkin alleen op de hoekjes)
Hoe is de grip op die Torras Q3 air?

Ik lees dat het hoesje nogal glad aanvoelt, ik heb nu de optic armor van spigen en dat is net blokje natte zeep qua grip

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:53
De nieuwe samsung powerbank, geschikt voor de S26 (ook het camera eiland, ligt er overheen i.p.v. er scheef tegenaan), is nu te koop bij belsimpel:

Samsung Draadloze Powerbank 5.000mAh Grijs

beste leuke korting tegenover adviesprijs. Ik had nog een 8 euro vouchercode omdat belsimpel de S26U een dag later de prijs van de S26U met 8 euro verlaagd had :+

Dus voor 35,95 euro een mooie powerbank die goed aansluit. Top.

[ Voor 49% gewijzigd door spartacusNLD op 13-03-2026 13:20 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heeft iemand toevallig de powerbank of pasjeshouder ook bij de Pitaka cairn hoes en past dat goed op de magsafe met dat enorme cameraeiland erboven?

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Thoraxx schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 11:10:
Is er al een generieke lader die werkt met 60W snelladen?
Heb hier de Baseus CCDK100UE en INIU A11-E1 100W lader, maar die halen maar 45W.
Vind het fijn om een lader te hebben die ik voor alle apparaten kan gebruiken (ook laptop) die aan alle specs voldoen. Iemand tips?
Als het goed is zal elke oplader met PD 3.1 (Power Delivery) en minimaal 60w de Samsung op maximale snelheid kunnen opladen. Jouw 'oude' laders zijn PD 3.0.

Dus zoiets als hij ook een flinke laptop moet opladen: https://www.amazon.nl/-/e...ble-MacBook/dp/B0FMRV1N4V

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026 - 09-03-2026 Officieel 🪦🪦🪦

• spartacusNLD
Frieda schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 13:24:
Heeft iemand toevallig de powerbank of pasjeshouder ook bij de Pitaka cairn hoes en past dat goed op de magsafe met dat enorme camera eiland erboven?
Dat zie je letterlijk terugkomen in die video.. het staat zelfs in de tumbnail :+

Als je de video kijkt zie je dat de nieuwe powerbank blijkbaar voor het camera eiland van de S26 is gemaakt en er dus netjes overheen valt. De meeste powerbank zijn te groot voor het camera eiland, en zou je dus schuin op de achterkant moeten bevestigen. Wat natuurlijk heel erg onpraktisch is.

Een pasjeshouder heb ik me nog niet in verdiept, dus dat weet ik niet.

[ Voor 35% gewijzigd door spartacusNLD op 13-03-2026 14:10 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:11

DON PAPA

Tweaker-fan

spartacusNLD schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 13:59:
[...]
Deze heeft geen last van de camera
https://amzn.eu/d/08pVdbNq

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:47
Top, gelijk maar besteld.

PSN : Geraedus

• Frieda
  • Niet online
spartacusNLD schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 13:59:
[...]

Dat zie je letterlijk terugkomen in die video.. het staat zelfs in de tumbnail :+

Als je de video kijkt zie je dat de nieuwe powerbank blijkbaar voor het camera eiland van de S26 is gemaakt en er dus netjes overheen valt. De meeste powerbank zijn te groot voor het camera eiland, en zou je dus schuin op de achterkant moeten bevestigen. Wat natuurlijk heel erg onpraktisch is.

sorry, ik was niet duidelijk, ik bedoelde specifiek de pasjeshouder en powerbank van Pitaka zelf :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:32
Heeft iemand toevallig de powerbank of pasjeshouder ook bij de Pitaka cairn hoes en past dat goed op de magsafe met dat enorme cameraeiland erboven?
1-2 pasjes is wel echt heel weinig toch? Ik overweeg zelf de secrid MagSafe variant

[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 13-03-2026 18:51 ]

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-03 21:16
stin00 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:43:
Ik heb vandaag deze binnen gekregen: https://www.bol.com/nl/nl...CPxNSA.4_7.8.ProductTitle

€4,95 inclusief verzending :+ Zeer goedkoop, maar voelt wat beter aan dan de veel duurdere Spigen die ik had.. en door de forse camera uitsparing wobbelt hij ook wat minder. Dit is voor mij een prima hoesje totdat ik er ooit eentje vindt die nog beter de wiebel eruit haalt.
Vandaag binnengekregen, ik wacht al meer dan een week nu op mijn Pitaka (waar ik op smart op wacht @spartacusNLD , helaas is diegene die ik wil niet op amazon te koop dus kan hem niet eerder bestellen.) en heb dit nu even voor tussendoor besteld. Bevalt het?

[ Voor 8% gewijzigd door dutchnltweaker op 13-03-2026 19:46 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:35

Bullet NL

Eigen Wijs

Hier ben ik ook naar op zoek, heb de Caim hoes in D600, mooie powerbank zou leuk zijn :o

Cogitationis poenam nemo patitur

• spartacusNLD
Frieda schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 18:38:
[...]

sorry, ik was niet duidelijk, ik bedoelde specifiek de pasjeshouder en powerbank van Pitaka zelf :)
Op de website van pitaka staat dat de powerbank niet goed werkt met Samsung telefoons ivm het camera eiland. Duidelijk is dat die powerbank voor apple telefoons is gemaakt.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-03 21:16
Iemand advies voor camera lens covers, ik had vroeger die los erop zaten maar die zijn erg lastig te verwijderen van de lens.

• forgeti
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:33
Ik heb best wat problemen met het vinden van een hoesje die werkt met draadloos super snel laden. Hebben jullie ervaring. Is er een lijst van geschikte hoesjes?
Ringke Alles werkt iig voor geen meter met draadloos laden. Ik begreep dat sommige Spigen hoesjes wel werken, maar torras q3 en pitaka edge bijv. niet.
Ik hoor graag jullie ervaringen.

• Frieda
  • Niet online
418O2 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 18:51:
[...]

1-2 pasjes is wel echt heel weinig toch? Ik overweeg zelf de secrid MagSafe variant
ja zat ik ook al naar te kijken, maar als je zo'n hele Pitaka set in hetzelfde design hebt is dat natuurlijk wel heel fraai! :) ik hoef ook niet per se heel veel pasjes mee eigenlijk. 2-3 zou wel prima zijn. anders kan ik net zo goed m'n portemonnee weer in m'n tas stoppen.

• Frieda
  • Niet online
spartacusNLD schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 19:50:
[...]

Op de website van pitaka staat dat de powerbank niet goed werkt met Samsung telefoons ivm het camera eiland. Duidelijk is dat die powerbank voor apple telefoons is gemaakt.
ah dankjewel, dat had ik nog niet gelezen :) jammer wel, mooie hoesjes!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 19:45:
[...]

Vandaag binnengekregen, ik wacht al meer dan een week nu op mijn Pitaka (waar ik op smart op wacht @spartacusNLD , helaas is diegene die ik wil niet op amazon te koop dus kan hem niet eerder bestellen.) en heb dit nu even voor tussendoor besteld. Bevalt het?
Bevalt verrassend goed eigenlijk.. inclusief verzending bizar goedkoop. Voelt gewoon als een hoejse van €20. De Spigen van €23 was minder goed afgewerkt. De wiebel door het camera eiland is ook wat minder door de grote uitsparing. Dus ik ben positief verrast!

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026 - 09-03-2026 Officieel 🪦🪦🪦

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:51
Ik weet niet of het hier mag maar 31% korting bij Appelhoes zie ik net. De Pitaka wordt flink goedkoper zo. Code VRIJDAG13.
Helaas hebben ze niet de Pitaka die ik wil (Cairn).

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:31
Tjona100 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 13:04:
[...]

Hoe is de grip op die Torras Q3 air?

Ik lees dat het hoesje nogal glad aanvoelt, ik heb nu de optic armor van spigen en dat is net blokje natte zeep qua grip
Aan de achterkant is hij wel at glad ja.
Maar aan de zijkant wel weer grip.. als je wilt kan ik een foto maken?
Hij beschermt wel alle randen..vind ik fijn

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:29
Net deze pitaka case besteld voor €48 besteld. Normaal kost deze hoes €69. Ben benieuwd of het iets is. Was eerst van plan om van het merk Benks of Aulumu een case te kopen. Welk merk is nu de betere qua kwaliteit?

Pitaka
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/61nr-0Go0DL._AC_UF894,1000_QL80_.jpg

Benks
Afbeeldingslocatie: https://img.zoreaksesuar.com/galaxy-s25-ultra-kilif-magsafe-sarj-ozellikli-karbon-fiber-benks-montage-hybrid-armorpro-kevlar-kapak-galaxy-s25-ultra-benks-407030-35-B.jpg

Aulumu
Afbeeldingslocatie: https://aulumu.com/cdn/shop/files/S26UAF_45dded40-b7f8-4c76-bc42-20c4158d6735.png?v=1770800762&width=1200

[ Voor 50% gewijzigd door pinokkia op 14-03-2026 12:42 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Solexje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:00
Heb de Pitaka Cairn in zwart (met MagEz ring van Pitaka), nu als extra de Pitaka edge in Sunset, bij Appelhoes besteld met 31% korting.

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:40
Ik zag hier eerder al iemand die de Samsung Rugged Magnet case ongeopend retour heeft gestuurd.
Uit nieuwsgierigheid ook besteld en geopend, maar ook deze gaat direct retour. Wat een waardeloos ding.
Doorzichtig, spekglad aan alle kanten en sluit niet mooi. En dat voor een initieel bedrag van 79,99.

• Solexje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:00
Ik had de Ultra Slim magnetic case besteld. Is hard plastic, ook gelijk retour gestuurd.
De pitaka bevalt heel goed. Er zijn 2 soorten, edge en cairn. De laatste is dikker, maar geeft ook meer valbescherming. Look en feel is super vind ik.

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:31
Doen jullie de S26 Ultra los in jullie zak? Dus het screen onbeschermd, op protector na.
Met wel een screenprotector en backcover?

En hebben jullie dan last van krassen/krasjes? Ik wil de telefoon weer 1 jaar goed houden en dan weer inleveren voor de S27 :).
Tevens kan ik niet tegen krasjes op het scherm.
He het destijds op de S8 gehad, werd toen gek.. toen laten maken
Pagina: 1 2 3 4 Laatste