• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:17

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

ik kwam wel zo'n betonnen platform tegen waar ze met tanks op staan om te schieten.. teminste dat herkende ik van TV.. ik dacht uit dat TG filmpje maar daar kwam het niet in voor..

Maar ondanks dat mijn route geblokkeerd was, niks gehoord of gezien.. zou me niet verbazen als gewoon iemand had vergeten het hek open te zetten ;)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Goede

Will_M schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 19:49:
[...]

Zó veel toch nog?? :X

Hier staat het spul ook dit jaar helaas nog steeds 'allemaal stil stof te happen/vangen' terwijl het gewoon volle-bak in de verzekering en MRB meedraait.
De langste ritten zijn de Distinguished Gentlemen 's Ride, twee keer heen en terug naar Goes voor mijn werk en een keer naar Bodegraven voor mijn werk (niet langs Goedhart). Reken ik niet eens die paar keer dat ik naar mijn ouders op de motor ben gegaan mee, dat is ongeveer 150km totaal per keer.

Verder bijna geen plezier ritjes gedaan, ondanks dat ik de motor nu wel voor de deur heb staan vanwege de sluiting van de stalling.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:17

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

ToolkiT schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 12:52:
[...]

ik kwam wel zo'n betonnen platform tegen waar ze met tanks op staan om te schieten.. teminste dat herkende ik van TV.. ik dacht uit dat TG filmpje maar daar kwam het niet in voor..
TG heeft meerdere keren zo'n hunt and shoot gemaakt. Hammond (zelfstandig) heeft ook wel wat gemaakt.

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

ollie1965 schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 13:17:
[...]

TG heeft meerdere keren zo'n hunt and shoot gemaakt. Hammond (zelfstandig) heeft ook wel wat gemaakt.
er was er ook een met een EVO, maar dat was hem ook niet..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Pagina: 1 ... 78 79 Laatste