• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:05

4x2

lộn xộn quá

Ik heb nooit zo'n moeite met goedkoop -> duurkoop, gebruik m'n neppe makita 90% van de tijd en als er meer kracht nodig is pak ik die 230V Einhell wel, brengt dat me een keer in de problemen, jammer, dat was een keuze.
Maar dit is voor mijn hobbygebruik ruimschoots voldoende.

Meestal is het ook vrij simpel als ik iets wil proberen maar beperkt nodig denk te hebben: goedkoop ding halen, blijkt het handig te zijn maar te snel kapot koop ik wel een betere variant, gebruik ik het zelden hoef ik ook geen dure te kopen.

leeg

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:55

ozzynator

Nevermind.

Gelukkig hebben wij op het werk een rijkelijk geoutilleerde werkplaats waar ik altijd dingen mag lenen. Alles 20V en van een goed merk. Ook handig met de winterbandenwissel.

Moette doen. Pan America ST 2026 en CBF1000F '12

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:16
@Destruction ik heb nog wel een paar uur aan motorrijfilmpjes die een edit kunnen gebruiken...😛

@Vrijdag ik zou zelf naar de C-Bow oplossing van Hepco en Becker kijken. Zijn regelmatig tweedehands te krijgen en zitten echt mooi. Als ik ze kan vinden voor de Speed Triple R, ga ik ze denk ook monteren. Kan vrouwlief ook eens rommel meenemen.

• pietjepuk01
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:26
GSX-MAN schreef op woensdag 30 september 2026 @ 14:32:
Voordeel van een boot is dat je de helft niet ziet.
Wat ze vaak zeggen over boten: Je kunt het beste een vriend hebben met een boot. En dat je maar 2 momenten hebt van geluk, bij aankoop & verkoop.
Destruction schreef op woensdag 30 september 2026 @ 23:08:
[...]
Ik heb een tijdje terug nog wel wat getest met een actioncam op de helm (op zowel de Diversion als de PS) maar waar de beelden er goed uit zien is de audio gewoon crack. Wat je ook probeert, gigantisch veel windruis op de microfoon :X Om in Tweaker termen te blijven was dat materiaal onderaan de streep goed genoeg voor /dev/null.
daarom hebben alle motovloggers ook losse mics (in helm en bij uitlaat vaak).
Zelf ben ik voor de camera bril route gegaan, met vizier dicht is geluid dan prima..
(battery life sucks balls maar dat is een ander verhaal)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

BvZwolle schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 09:01:
@Destruction ik heb nog wel een paar uur aan motorrijfilmpjes die een edit kunnen gebruiken...😛

@Vrijdag ik zou zelf naar de C-Bow oplossing van Hepco en Becker kijken. Zijn regelmatig tweedehands te krijgen en zitten echt mooi. Als ik ze kan vinden voor de Speed Triple R, ga ik ze denk ook monteren. Kan vrouwlief ook eens rommel meenemen.
ik heb een C-Bow systeem gehad op de V7 met de retro tas.. zag er cool uit met tas erop, maar met tas eraf is de c-bow niet echt elegant IMHO..
Maar dat ik nog overkombaar.. wat voor mij de showstopper was, dat mijn tas er tijdens een rit afviel en ik hem nooit meer heb terug gevonden..
daarna voor de sw motech slc side carrier gegaan en die vond ik perfect :)

pietjepuk01 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 10:31:
[...]

Wat ze vaak zeggen over boten: Je kunt het beste een vriend hebben met een boot. En dat je maar 2 momenten hebt van geluk, bij aankoop & verkoop.
klopt, in Sydney was mijn buurman (mede) eigenaar van 2 boten, en wij konden dus vaak zeilen maar zonder de gedoe eromheen..
Toen hij redundant werd gemaakt heeft hij zijn deel van 1 van de boten verkocht aan de andere eigenaar (die geld zat had, maar niet veel tijd) en die deed dat onder voorwaarde dat hij wel de boot vaarklaar hield (en dus gebruiksrecht bleef houden).. dus wel regelstress maar niet de financiele stress.. ook een goede deal :)

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:28

GSX-MAN

de/het/een

geert_s schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 09:32:
[...]

Running gag is ook 100 meter ná het tanken te vragen of er nog iemand moet tanken. Sommigen rijden met nogal dorstige machines.
Ik heb er tot nu toe alleen ritten mee gedaan om 'm te leren kennen, maar de eerste indruk van de Tiger 1200 is dat 'ie 'm ook graag lust...

Slecht idee... Hoe laat?

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

pietjepuk01 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 10:31:
[...]

Mijn ouders hadden een boot, die waren er wel erg gelukkig mee. Vooral mijn stiefvader, die leefde er echt voor.

Slecht idee... Hoe laat?

• WilbertNeems
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
@ToolkiT Je weet dus niet zeker of je hem wel vast had gezet?

Er viel bij mijn Aprilia Shiver ook één keer een C-bow-tas af maar die was ik dus vergeten vast te zetten. Had het wel direct door en was best onder de indruk dat ondanks de val je dit niet echt zag aan het textiel.

En hoewel ik ook had dat het met tassen er wel cool uit zag en zonder niet, zagen de C-bow-beugels zonder tassen er wel beter uit dan alle andere oplossingen die ik had bekeken.

Alsnog vond ik het wel lelijk genoeg dat ik de beugels er meestal af haalde, en daarbij was ik dan wel weer onder de indruk want dat ging vrij makkelijk, 2 bouten per kant. Maar dat zal per motor wel flink verschillen. En zo makkelijk als op mijn Mandello nu was het natuurlijk ook niet. ;)

SLC side carrier ziet er trouwens wel ook goed uit, beugels zijn mooi klein uitgevoerd.

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:55
https://motozone.co.nz/products/pannier-mounts-sw-motech-sv650

Dit systeem vind ik ook wel slim, wat minder lomp als je er niks aan hebt hangen.

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

kneusteun schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 12:02:

Dit systeem vind ik ook wel slim, wat minder lomp als je er niks aan hebt hangen.
Die had ik op de Speed triple.

Edit: nee, wacht. De beugels zagen er anders uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sICHoE3BYFgsgZfA_J0vbqwmr7g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OOb7ss99IcZ90yoviU0mal1F.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door GSX-MAN op 01-10-2026 12:06 ]

Slecht idee... Hoe laat?

WilbertNeems schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 12:00:
@ToolkiT Je weet dus niet zeker of je hem wel vast had gezet?

Er viel bij mijn Aprilia Shiver ook één keer een C-bow-tas af maar die was ik dus vergeten vast te zetten. Had het wel direct door en was best onder de indruk dat ondanks de val je dit niet echt zag aan het textiel.

En hoewel ik ook had dat het met tassen er wel cool uit zag en zonder niet, zagen de C-bow-beugels zonder tassen er wel beter uit dan alle andere oplossingen die ik had bekeken.

Alsnog vond ik het wel lelijk genoeg dat ik de beugels er meestal af haalde, en daarbij was ik dan wel weer onder de indruk want dat ging vrij makkelijk, 2 bouten per kant. Maar dat zal per motor wel flink verschillen. En zo makkelijk als op mijn Mandello nu was het natuurlijk ook niet. ;)

SLC side carrier ziet er trouwens wel ook goed uit, beugels zijn mooi klein uitgevoerd.
ja, het slot mechanisme is niet ideaal.. je kan hem makkelijk op 'slot' denken te zetten maar dat hij niet helemaal door het gat is en erop zweeft ipv op slot te zitten..
Is me meerdere keren overkomen..
slecht design IMHO..
de SLC klikt altijd duidelijk vast..

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:29

jeroenathome

Een regel tekst

Dat ziet eruit als de set die ik op de FZ8 heb gehad. Als het nodig was kon je de pinnen ook verwijderen. Alleen de vergrendeling/borging van de tas goed gebruiken. Een keer werd deze gegrepen door de ketting en is toen gelukkig afgescheurd.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Dat is het systeem dat ik bedoelde op de betreffende SV1000 en Z1000. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Pagina: 1 ... 77 78 Laatste